tak sem zvědavej z koho tady co vypadne
Uzavřeno 26.10.2011 v 08:15 uživatelem VITEK_M
Otevřeno 26.10.2011 v 08:37 uživatelem VITEK_M
Uzavřeno 26.10.2011 v 17:23 uživatelem VITEK_M
Otevřeno 03.11.2011 v 16:54 uživatelem VITEK_M
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
VITEK_M píše: to asi každý kdo si to přečte
jinak prijde me ze zacinaji byt v mode ruzny turba, kompresory (TSI), vypinani valcu, rekuperace brzdne energie,start stop systemy,hybridy, filtry pevnych castic, prime vstrikovanizkus o tom tez popremyslet
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
Navíc by ti kluci z ignitechu poradili jak na to. Pokud tomu nerozumíš tak tahle hurá akce nemá jako samodomo akce podle mě šanci. Dobře naladit vstřik a zapalování není zase tak jednoduchý. Obvzlášť u motoru který na to není stavěný.
Jinak mě celkem zajímá... jak budeš řešit přidávání oleje do paliva? Hnát to vstřikama... to je zvěrstvo, asi by to moc dlouho nedali
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
VITEK_M píše: myslet mužete až to pak postavim tak budete čučet
Na 100% to nedotáhneš ani do funkčnosti srovnatelné s karbcem.
A i kdyby si to v nejbujnější fantazii dotáhl do aspoň částečně funkčního stavu, tak by jsme čuměli jako na co? Na zhyzděnou třindu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
takže počítám že řídit se pomocí váhy vzduchu asi nebudeš, ostatně asi by to u "efektivity" tohohle motoru nemělo smysl. Takže to bude čistě řízeno polohou škrtící klapky.
Origo zapálko půjde pryč a místo něj zůstane jen "čidlo" polohy kliky.
Protože chytit se časováním vstřiků k origo zapálku by asi dělalo víc neplechu než užitek.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
Áca1 píše: Ze by dalsi prukopnik slepych ulicek? On totiz to nekdo musi osahat a potom svetu rict: Tudy neee,pratele......
hele zima je dlouhá a krutá. Pořád lepší si takhle hrát než se nudit nebo fetovat
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
VITEK_M píše: Begy> ono až v tej jawě bude 70 koní tak nakopu prdel kdejakýmu riderovi na akceleraci
tak na to jsem zvědavej
myslim že to by chtělo spíš zásah do samotnýho motoru než jen úpravu směsi. Odlehčit kliku, vyleštit kanálky atd... prostě aby to šlo víc do otáček. Ale i tak je myslim strop bude někde kolem 30 koní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
VITEK_M píše: Begy> ono až v tej jawě bude 70 koní tak nakopu prdel kdejakýmu riderovi na akceleraci
Tak to fandím dvounásob To jako jen tím vstřikováním zvýšíš výkon na 300%, jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
VITEK_M píše: jel sem na jawě, která byla překopaná a měla 45 koní točila 6000 otáček..
Další kravina, aby jawa měla 45 koní, tak by musela točit 9000 rpm, protože 6000 točí normálně..