tak sem zvědavej z koho tady co vypadne
Uzavřeno 26.10.2011 v 08:15 uživatelem VITEK_M
Otevřeno 26.10.2011 v 08:37 uživatelem VITEK_M
Uzavřeno 26.10.2011 v 17:23 uživatelem VITEK_M
Otevřeno 03.11.2011 v 16:54 uživatelem VITEK_M
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
VITEK_M píše: to asi každý kdo si to přečte
jinak prijde me ze zacinaji byt v mode ruzny turba, kompresory (TSI), vypinani valcu, rekuperace brzdne energie,start stop systemy,hybridy, filtry pevnych castic, prime vstrikovanizkus o tom tez popremyslet
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
Navíc by ti kluci z ignitechu poradili jak na to. Pokud tomu nerozumíš tak tahle hurá akce nemá jako samodomo akce podle mě šanci. Dobře naladit vstřik a zapalování není zase tak jednoduchý. Obvzlášť u motoru který na to není stavěný.
Jinak mě celkem zajímá... jak budeš řešit přidávání oleje do paliva? Hnát to vstřikama... to je zvěrstvo, asi by to moc dlouho nedali
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
VITEK_M píše: myslet mužete až to pak postavim tak budete čučet
Na 100% to nedotáhneš ani do funkčnosti srovnatelné s karbcem.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
A i kdyby si to v nejbujnější fantazii dotáhl do aspoň částečně funkčního stavu, tak by jsme čuměli jako na co?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
takže počítám že řídit se pomocí váhy vzduchu asi nebudeš, ostatně asi by to u "efektivity" tohohle motoru nemělo smysl. Takže to bude čistě řízeno polohou škrtící klapky.
Origo zapálko půjde pryč a místo něj zůstane jen "čidlo" polohy kliky.
Protože chytit se časováním vstřiků k origo zapálku by asi dělalo víc neplechu než užitek.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
Áca1 píše: Ze by dalsi prukopnik slepych ulicek? On totiz to nekdo musi osahat a potom svetu rict: Tudy neee,pratele......
hele zima je dlouhá a krutá. Pořád lepší si takhle hrát než se nudit nebo fetovat
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
VITEK_M píše: Begy> ono až v tej jawě bude 70 koní tak nakopu prdel kdejakýmu riderovi na akceleraci
tak na to jsem zvědavej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
myslim že to by chtělo spíš zásah do samotnýho motoru než jen úpravu směsi. Odlehčit kliku, vyleštit kanálky atd... prostě aby to šlo víc do otáček. Ale i tak je myslim strop bude někde kolem 30 koní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
VITEK_M píše: Begy> ono až v tej jawě bude 70 koní tak nakopu prdel kdejakýmu riderovi na akceleraci
Tak to fandím dvounásob
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
VITEK_M píše: jel sem na jawě, která byla překopaná a měla 45 koní točila 6000 otáček..
Další kravina, aby jawa měla 45 koní, tak by musela točit 9000 rpm, protože 6000 točí normálně..