globalmoto_kveten





Téma: Enduro pneu
 
9.9.2007 v 21:49
Ahoj, chtěl bych se zeptat, kdo používáte jaké pneu na endurech pro terén?
Měl jsem tam mitas C-10 ale šla celkem rychle do pr... občas jedu i po silnici cca 20% ale jinak bych chtěl aby to dobře drželo v terénu, ale netrhala se na asfaltu, dal jsem ted na předek EF-06 a ted mě čeká zadek a zároveň ZIMA :thmubup:

(reakce na) Enduro pneu

10.9.2007 v 16:03 | Nahoru | #31
s tou predni sem se spletl je to EF-06 ale 08 taky neni spatna ... ovsem v mich podminkach sedi lip ...

Enduro pneu

10.9.2007 v 23:07 | Nahoru | #32
tak jsem dneska skouknul mitasky jak C18, tak EF-05 a 07 a musím konstatovat, že to C-čko je docela tvrdá, ale ta 07 je opravdu pěkná, 05 je takovej zvláštní vzorek, spíš na tvrdej povrch, bohužel jsem neměl možnost porovnat s C-20, tato je údajně nejlepší, ale nevím jestli se vůbec dělá v 18-ce....závěr:JDU DO EF-07 akorát místo 120/90 vezmu 130/90 takže díky všem za informace... :thmubup: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

11.9.2007 v 10:44 | Nahoru | #33
Joraellova EF-07 vypadala fakt dobře, dosvědčuji *yes* Dokonce vypadala líp jak má Michelin AC-10 jen po vysočině, kdežto on předtím jel ještě co psal.
Akorát musím podotknout že on ji má se žlutým pruhem, kamarád koupil tu se zeleným a tu za týden úplně dotrhal (na LC4 při enduru)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

12.9.2007 v 21:44 | Nahoru | #34
Vespa> EF-07 je tam!!! a je to super, trochu nezvyk jak jsem jezdil na těch slikách a sedi docela dobře, zvlášt teď jak je mokro :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

13.9.2007 v 08:06 | Nahoru | #35
Lubin9>Hele...jakej je hlavní rozdíl mezi Céčkovejma gumama a EF kovejma...maj ty FIM-enduro menší špunty,myslím na výšku,nnebo nejsou do boků tak ostrý,čímž by bylo horší boční vedení,nebo jak?Máš možnost srovnat a já chci přezouvat,proto se ptám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

13.9.2007 v 08:42 | Nahoru | #36
Petr 11>záleží jak seš náročnej, ale měl jsem tam C-10 a šla celkem rychle do pr.. tedy sjel se špunt a zůstal tam zaoblovanej, EF je o něco nižší, je měkčí a boční vedení má taky, ikdyž ne tak extrem, ale včera jsem to hned zkoušel a neviděl bych v tom problém.. :cool:
hlavně pokud jsem vybíral, chtěl jsem pneu i na zimu, teď se hodně chválí C-18 a C-20 ale C-20 není v 18-ce a C-18 je tvrdá, takže na zimu to prostě vyhrála EF-07 :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

13.9.2007 v 10:16 | Nahoru | #37
Lubin9>No..já tyhle céčka zvažuju taky,ale 130-18 a to je ještě větší problém... :(

(reakce na) Enduro pneu

13.9.2007 v 10:18 | Nahoru | #38
ef ma vyborne bocni vedeni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

13.9.2007 v 10:28 | Nahoru | #39
Petr 11>já se přimlouvám za tu C-18. Fakt ji dostaneš všude kde objednávají mitas a je výborná, co si pamatuju tak je lepší než Michelin AC 10 co mám teď, nelítal mě s ní tolik zadek ze strany na stranu a i sjetá zabírala fakt slušně *yes*

(reakce na) Enduro pneu

13.9.2007 v 10:59 | Nahoru | #40
Vespa>Mně se taky zamlouvá víc,no...asi to budu muset vidět online...příští tejden zajedu do mitasu...jen bych ještě potřeboval vysvětlit ty barevný pruhy...zatím jsem viděl žlutý,na mašině mám červený a tady čtu,že jsou ještě zelený...jsem z toho lesní kráva... :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Enduro pneu

13.9.2007 v 11:10 | Nahoru | #41
ještě je bílej :lol: mylim že žlutej je Enduro a country cross
červenej je pro motocross
zelenej - tyres with a lightened carcass for use with Moose elestick insert - takže pro použití s Moose
bílej - na zimu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

13.9.2007 v 11:20 | Nahoru | #42
Jezi>Aha...a když tam žádnej není? :lol:

Enduro pneu

13.9.2007 v 11:56 | Nahoru | #43
sem to rikal ze ty pruhy nejsou smesy .)

(reakce na) Enduro pneu

13.9.2007 v 15:44 | Nahoru | #44
Petr 11>>
Tak to je potom univerzální :lol: :lol:
ale myslim že od určitýho roku je to na všech - cca 2-3 roky zpátky sem taky jezdil pneu na kterejch nebylo nic

Enduro pneu

3.10.2007 v 22:38 | Nahoru | #45
Máte někdo zkušenosti s pneu Pirelli MT 21? Jak se chová v terénu, na silnici atd.

Enduro pneu

4.10.2007 v 13:25 | Nahoru | #46
a co pneu od Dunlop? má někdo zkušenosti? já měl na starý mašině vpředu Dunlopku myslim D739, stála mě asi 1300,- v nějaké akci (jinak koukám stojí 1500) ale rozdíl oproti nějaké Mitasce co sem tam měl předtím byl neuvěřitelnej, seděla jak přibitá i když sem v nějakých nepříliš dobrých podmínkách potřeboval dost přibrzdit předkem, stejně nikam neustřelila. :thmubup: Tak sem přemejšlel že přes zimu koupim na další sezonu předek i zadek Dunlop ale nevim jak sou natom ty zadní gumy. Jak je natom taková D907 s výdrží, jak sedí v terénu, na trati, na silnici (jenom nutné přejezdy). Jakej má záběr když už je třeba na 50% stavu atd... jinak vzadu sem doteď jezdil Mitas C10 a docela sem si na její chování zvyknul, akorát se hrany špalků dost rychle sjeli...

1 reakcí na tento příspěvek Enduro pneu

8.10.2007 v 11:23 | Nahoru | #47
Nikdo s Pirelli MT 21 nejezdil? Chci to na Yamahu TT 600 R. Ještě přemýšlím o Michelin BAJA, ale nevím kterou vybrat Takže otázka zní: MT 21 nebo BAJA?
MT 21 obouvala Yamaha na nové TTR. Měl tu někdo nové TTR?
Hodně se tady řeší spíš crossové pneu, ale to já nechci. Přece jen taky občas jezdím po silnici. Měl jsem Mitas E-09, ale v terénu v zatáčkách hóóódně klouže.
Poradí někdo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

8.10.2007 v 11:37 | Nahoru | #48
Pary XTZ>Já koupil TT600RE v originálním stavu (najeto 6000km) na Bridgestone Trail Wing...vhodné pouze do suchého terénu,pak jsem jezdil 09 se stejným výsledkem...pak jsem měl vpředu C 17 (strašně rychle "odbržděná na přejezdech po asfaltu,ale jinak v terénu OK),vzadu C10 (taky moc nevydržela)...teď jsem dal dopředu FM-06,v terénu slušná,včera jsem dal přejezd 40km po asfaltu,těžko hodnotit,ale zdá se mi tvrdší směs,na zadek mám připravenou FM-07,vypadá dobře,ale zkušenost ještě nemám,teprve jí budu obouvat,výhoda je ta,že jsou homologované i na provoz po silnici a v terénu se taky daj...držší gumy pro mne nemaj asi cenu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

8.10.2007 v 17:07 | Nahoru | #49
Petr 11>MT 21 dávali na Rka, na REčka nevím, ale možná, že začnu taky uvažovat o EF-06 a EF-07. Přece jenom peníze hrajou taky docela velkou roli. A na tý silnici si prostě dám trochu víc bacha. *yes*

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

8.10.2007 v 17:45 | Nahoru | #50
Pary XTZ>No jo,nějak jsem ty písmenka popletl,sorráč... :lol:
Já myslím,že na suchu se s tím dá docela dobře (na asfaltu) a v terénu se nemusíš bát ani bahna...ale mokrej je o tlamku...jak jsem tam dal ten předek,tak jsem trochu víc brzdil před koněm v dešti a ulítlo to hned...holt jsem měl jet po poli,no... :lol:

(reakce na) Enduro pneu

8.10.2007 v 17:52 | Nahoru | #51
Petr 11>písmenka jsou v pohodě :P . A jak koukám, tak mě čekaj velmi zábavný chvíle na asfaltu (mokrým). No co, v terénu jsem se naklouzal dost a dost, přišel čas orání a silničního klouzání :) .

(reakce na) Enduro pneu

8.10.2007 v 21:16 | Nahoru | #52

Petr 11 píše: Pary XTZ>No jo,nějak jsem ty písmenka popletl,sorráč... :lol:
Já myslím,že na suchu se s tím dá docela dobře (na asfaltu) a v terénu se nemusíš bát ani bahna...ale mokrej je o tlamku...jak jsem tam dal ten předek,tak jsem trochu víc brzdil před koněm v dešti a ulítlo to hned...holt jsem měl jet po poli,no... :lol:


to já se s nimi klouzal i na suchým asfaltu :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek Enduro pneu

9.10.2007 v 11:45 | Nahoru | #53
Mitas EF-06 i EF-07 dělají ve verzi Super a Super Light. Nevíte někdo, jakej je mezi nima rozdíl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

9.10.2007 v 11:57 | Nahoru | #54
Pary XTZ> přesně tohle jsem chtěla vědět a prodejce v Pneuboxu mi to nebyl schopen říct. Nosnost stejná, směs stejná, všechno prý stejné... Jen krčil ramenama :|

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

9.10.2007 v 12:24 | Nahoru | #55
Klasika>mě to taky nebyl schopen říct žádný prodejce, ale nějaký rozdíl tam být přece musí, ne? Zkusil jsem napsat přímo do Mitasu, tak uvidím, jestli přijde nějaká odezva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu

9.10.2007 v 12:28 | Nahoru | #56
Pary XTZ> no údajně je to "Light" prý odlehčení kostry, ale říkal to s takovou jistotou, že to klidně může znamenat, že u toho lisař svačí light jogurty... ;)

(reakce na) Enduro pneu

9.10.2007 v 12:33 | Nahoru | #57
Klasika>možná, že jsi na to kápla *yes* :D

(reakce na) Enduro pneu

9.10.2007 v 13:51 | Nahoru | #58
Pary XTZ>>
Máš to na nich napsaný..."super" jsou 3 vrstvy kordu a "super light" jsou 2 vrstvy kordu...tudíž jsou prej lehčí a když je tam zelenej pruh,jsou prej na výplň mouse...já tam mám normální duši a na přední jsem teď dal ED,což je hodně náročnej-kamenitej terén a nic...popravdě musím říct,že jsem na to přišel,co to znamená,až když jsem je koupil...ale řekl jsem si,když půjde do háje,tak jí přezuju,těch pár stováků mne nepo... :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Enduro pneu

9.10.2007 v 15:49 | Nahoru | #59
Takto mi bylo odpovězeno z Mitasu:

Dobrý den ,
rozdíl je v konstrukci pneu .provedení SUPER je určeno pro použití s dušemi a má kostru ze tří vložek,pneu je tužší a dodlnější proti průrazu.Provedení SUPER LIGHT má stejnou pevnost jako předcházející ,ale ta je dosažena pouze dvěma vložkami -pneu je trochu měkčí a lehčí ( o jednu vložku méně) a je určeno pro použití s pružnými výplněí tzv. mousse (snadněji se montuje) to má význam při soutěžích ,kdy při výměně pneu jsou jezdci limitováni časem ,kdy mohou provést výměnu pneu.Nicméně můžete použít i pro SUPER pružnou výplň stejně jako pro SUPER LIGHT duši.Směs běhounu je pro obě provedení stejná.

S pozdravem

Ing.Karel Špaňhel
Produkt manažer

(reakce na) Enduro pneu

10.10.2007 v 08:06 | Nahoru | #60
Pary XTZ>Nakupujte u odborníků...a je konec dohadům...šikovnej... *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist