paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
Příští sezónu hodlám přesedlávat na něco silnějšího a jelikož mi začaly vyhovovat spíš klidnější dlouhý cesty s občasnym zazlobenim tak chci jedině něco sportovně cestovního. Do oka mi padlo VFR 800, bohužel cenovou relací se zatim spíš pohybuje někde mezi snem a brutálnim šetřenim ač sem se opravdu zamiloval . Když sem tak ještě přemejšlel co by od Hondy šlo a nemusel sem kvůli tomu jíst rok suchý rohliky tak sem přišel na CBR1000F. Prolezl sem X recenzí, X názorů uživatelů a mam z toho celkem maglajz protože se v hodně věcech názory lišej. Nehodlám tady rozebírat spolehlivost ani inzeráty "ala" která by byla nejlepší. Vypíšu to následovně a polopaticky.

Co je mi jasný?
- Že je to těžkej autobus s kterym se asi budu dost rvát.
- Že chci rok minimálně 93.
- Že je to vesměs bezporuchovej držák.
- Že je celkově motorově hodná a přívětivá.
- Že rám neni nic moc a na nějaký extrasportovní kravení to nebude.
- Že spotřeba bude od 5ti do 11ti litru.

V čem se názory liší a tudíž v tom mam guláš (tim pádem prosim o vysvětlení).
- Kolik sakra vlastně váží? Všude se píše něco jinýho. Od 240 do 280ti kg váhy se všim všudy)
- Jak jsou na tom brzdy? Jeden píše perfektní, jinde už jsou špatný?!
- Jak to je s onou vahou a tim pádem i ovladatelností? Má s tim normální člověk (185cm/75kg) šanci slušně zápasit a to jak na místě tak za jízdy? Mam z toho celkem hrůzu.
- Jak je to s tim že žere olej? Je jasný že záleží i na stavu motoru ale jeden píše že nežere vůbec, jinej že žere moc.

Promlouvám tak spíš k těm jednotlivcům který s touhle mašinou měli co kdy do činění a ujeli na ní nějakej ten km a tak podobně ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 10:48 | Nahoru | #61

Blesk90 píše: No to snad ne :o) zatím nemám prodáno FZS, ale pokud bude VFR mazel, tak ho vezmu no



Já si na něj holt ještě nějakej ten rok počkám, ale myslim že s CBRkem neprohloupim a aspoň se naučim řídit autobus, VFR pak už bude jen slabej odvar

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 10:59 | Nahoru | #62
Blesk90: presne jak psal moucan, všechny cebra měly motory stejný s 98 kW, jen do některejch zemí to bylo škrcený (třeba relativně donedávna mohly mít všechny motorky v Německu max. 72 kW (98 k), stačí se kouknout do starších motokatalogů). V různých internetových motoencyklopediích se někdy ten výkon udává škrcenej. Pro zajímavost nejvyšší restrikci měly v Evropě ve Švýcarsku (nevím, jestli to ještě platí) - všechny motorky max. 55 kW.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 11:18 | Nahoru | #63
moucan> Jasne, Fko ti nevymlouvam, ani si o tobe nic spatnyho nemyslim, jen me trosku ten nazor na VFR750 zarazi.

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 11:23 | Nahoru | #64

Energy píše: Blesk90: presne jak psal moucan, všechny cebra měly motory stejný s 98 kW, jen do některejch zemí to bylo škrcený (třeba relativně donedávna mohly mít všechny motorky v Německu max. 72 kW (98 k), stačí se kouknout do starších motokatalogů). V různých internetových motoencyklopediích se někdy ten výkon udává škrcenej. Pro zajímavost nejvyšší restrikci měly v Evropě ve Švýcarsku (nevím, jestli to ještě platí) - všechny motorky max. 55 kW.



Aha, tak to jsem fakt nevěděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 11:24 | Nahoru | #65

Jindra650 píše: moucan> Jasne, Fko ti nevymlouvam, ani si o tobe nic spatnyho nemyslim, jen me trosku ten nazor na VFR750 zarazi.



Opravdu v tom neni nic co se týče stylu nebo podobnejch sraček, je mi to jedno. Jak už sem psal sám sem zastánce toho že motorka neni odepsaná po 50ti tisících a nesnášim přetáčení tacho a český "položeno v málé rychlosti". ALe sám uznej že kdybych měl vybírat mezi CBR a VFR stejný ceny, stejnýho roku dejme tomu 93-95 tak je na cestování vhodnější litr s pořádnym krouťákem než línější 750 a to i kdyby ta 750 měla 60tis km a CBRko 120tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 11:26 | Nahoru | #66

moucan píše: Já si na něj holt ještě nějakej ten rok počkám, ale myslim že s CBRkem neprohloupim a aspoň se naučim řídit autobus, VFR pak už bude jen slabej odvar


No to rozhodně, já jsem před měsícem pro F-ko jel na chatu, kde poslední dva roky stálo ve stodole (po dvou letech jsem do něj dal baterku a benzín, ťuk a jelo) jsem na něj sednul z FZS a trušku rozdíl no, ale trochu lituju, že jsem ho nenechal, jinak prodej za 29tis Kč.

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 11:29 | Nahoru | #67

Blesk90 píše: No to rozhodně, já jsem před měsícem pro F-ko jel na chatu, kde poslední dva roky stálo ve stodole (po dvou letech jsem do něj dal baterku a benzín, ťuk a jelo) jsem na něj sednul z FZS a trušku rozdíl no, ale trochu lituju, že jsem ho nenechal, jinak prodej za 29tis Kč.



Za 30 tisíc se daj sehnat už krásný kousky, díkybohu že je to v takhle nízký cenový relaci.

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 13:05 | Nahoru | #68
Blesk90> Nový lehký vysoce výkonný motor o objemu 1.137 ccm.
Rysy nového motoru použitého v CBR 1100 XX jsou shodné s klikovou skříní a blokem motoru použitým v CBR 600 F3 a CBR 900 RR. Blok motoru je nakloněn vpřed o přibližně 22 ° více než u CBR 1000 F. Vačkové hřídele jsou poháněny na straně uloženým rozvodovým řetězem. Technologie otevřeného odlitku použitá v oblasti válců dovoluje velmi malé mezery mezi válci a náklon vývrtů. Vačkové hřídele ovládají ventily přímo pomocí vaček. Úhly ventilů byly poněkud sníženy z původního 32 ° uspořádání použitého v CBR 600 F3 a CBR 900 RR na 30 °, čímž bylo dosaženo větší kompaktnosti tvaru spalovacích komor.
Velká část práce designérů nového motoru se soustředila na minimalizaci tření a setrvačné hmoty. Kompaktní velikost a nízká váha byly nejvýznamnějšími požadavky a navzdory nárůstu objemu o téměř 140 ccm oproti CBR 1000 F a charakteristiku nové dvojice vyvažovacích hřídelů klesla váha motoru proti původní jednotce o objemu 998 ccm o plných 10 kg. Jeho velikost dovoluje umístění v ideální pozici v rámu a tím optimalizaci rozložení hmotnosti, což přispívá k velmi snadné ovladatelnosti stroje.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 13:24 | Nahoru | #69
Promiň, ale já jsem se sem nepřišel hádat o Blackbirdovi ale podělit o zkušenosti s Fkem. To co popisujes je jen charakteristika a vývoj daného motoru, ne přímé porovnání těchto strojů, nehledě na to, že se tu dohadujem jen o váze, kterou jsem podlozil údajem z TP a tech. Parametrů z internetu. Neznamená, že když máš novější mašinu s lehcim motorem, že musí být ve výsledku lehčí....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 13:26 | Nahoru | #70
Blesk90> Ja se taky neprisel hadat o XX jen poukazuju na tu vahu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 13:39 | Nahoru | #71
SensationBlaack> ok, tak to uzavřeme, je to zbytečné OT....

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 13:42 | Nahoru | #72
Blesk90> vsak jiste...

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 15:11 | Nahoru | #73
moc ti o F ku neporádím skoro jsem na něm nejel ale po CBčku budeš určitě hodně spokojenej je to kus motorky a motor táhne už od volnoběhu a nemá kopance, takže pocitově to není tak silný ale pocit klame a jede to hodně slušně a ovladatelnost mi přijde hodně dobrá na to kolik to váží

přesednul jsem na to z GS a čekám do jara na řidičák

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 15:12 | Nahoru | #74
zneužiju tohle vlákno kde se u toho vypouští voda, než začnu sundovat kapoty ať vím kde to hledat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 15:21 | Nahoru | #75

posmiros píše: zneužiju tohle vlákno kde se u toho vypouští voda, než začnu sundovat kapoty ať vím kde to hledat?


Pumpa je na pravé straně, takže asi tam

http://members.iinet...Hon...ice_Manual.pdf

Naposledy editováno 21.10.2011 15:24:35

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 15:23 | Nahoru | #76

Blesk90 píše: Pumpa je na pravé straně, takže asi tam

Thank you

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 15:54 | Nahoru | #77
moucan> Radsi se dalsiho dlouhyho komentare zdrzim, protoze by se ti asi nelibil. V kostce asi tak, ze cestovni vhodnost neni jen o "kroutaku" a jizdni dynamika neni jen o vykonu motoru, ale taky o charakteru a hlavne hmotnosti motorky. Proste posledni veta je podle me absolutni blabol, ale vnucovat ti to nebudu. Fko je rozhodne dobra motorka a po technicky strance s ni neprohloupis, ale je to tezsi kalibr jak jakykoli VFR a vic cestovne ladeny nez VFRa.

CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 17:13 | Nahoru | #78
musis to zkusit,ja uz cbr 1000f mam nejakej patek tak celkem vim co a jak prvni me vydrzelo 7 let a druhy jsem koupil loni

Naposledy editováno 21.10.2011 17:13:23

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 21:48 | Nahoru | #79

posmiros píše: moc ti o F ku neporádím skoro jsem na něm nejel ale po CBčku budeš určitě hodně spokojenej je to kus motorky a motor táhne už od volnoběhu a nemá kopance, takže pocitově to není tak silný ale pocit klame a jede to hodně slušně a ovladatelnost mi přijde hodně dobrá na to kolik to váží

přesednul jsem na to z GS a čekám do jara na řidičák



Mě v garáži ještě nestojí ale s tim řidičákem to máme stejný, to je na tom to nejotravnější ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 21:51 | Nahoru | #80

Jindra650 píše: moucan> Radsi se dalsiho dlouhyho komentare zdrzim, protoze by se ti asi nelibil. V kostce asi tak, ze cestovni vhodnost neni jen o "kroutaku" a jizdni dynamika neni jen o vykonu motoru, ale taky o charakteru a hlavne hmotnosti motorky. Proste posledni veta je podle me absolutni blabol, ale vnucovat ti to nebudu. Fko je rozhodne dobra motorka a po technicky strance s ni neprohloupis, ale je to tezsi kalibr jak jakykoli VFR a vic cestovne ladeny nez VFRa.



Sám mi ale potvrzuješ svou poslední větou to co píšu, "víc cestovně laděný" .. a o to mi jde, chci cestovně laděnou motorku, aby nějakýho toho sportovního ducha měla ale hlavně mi spíš jde o to cestování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 22:04 | Nahoru | #81

moucan píše: Sám mi ale potvrzuješ svou poslední větou to co píšu, "víc cestovně laděný" .. a o to mi jde, chci cestovně laděnou motorku, aby nějakýho toho sportovního ducha měla ale hlavně mi spíš jde o to cestování.


Fko je motorka na který se asi bude dát jet i dost rychle hlavně na to sedneš, vezmeš starou, nabalíš kufry a pohodlně budeš polykat kilometry a nebude tě ani moc omezovat stará ani bágly, protože ten krouťák tam je už od spoda a nějaká zátěž navíc na tom nebude moct znát navíc se na to v pohodě vejdeš protože je to kus motorky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 22:07 | Nahoru | #82

posmiros píše: Fko je motorka na který se asi bude dát jet i dost rychle hlavně na to sedneš, vezmeš starou, nabalíš kufry a pohodlně budeš polykat kilometry a nebude tě ani moc omezovat stará ani bágly, protože ten krouťák tam je už od spoda a nějaká zátěž navíc na tom nebude moct znát navíc se na to v pohodě vejdeš protože je to kus motorky



A to se mi na tom nejvic libí, na CBčku je místa taky relativně dost, ale kufry už jsou bez jakýkoli šance a každá zátěž nad 40kg už je kurevsky znát, to mě nejvíc štve ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 22:17 | Nahoru | #83

moucan píše: A to se mi na tom nejvic libí, na CBčku je místa taky relativně dost, ale kufry už jsou bez jakýkoli šance a každá zátěž nad 40kg už je kurevsky znát, to mě nejvíc štve ...


já měl na GSu takový velký boční brašny a pokaždý když jsem je tam nandal to bylo jak když klesnul výkon na polovinu, jak to vůbec nejelo

Jinak nevím jak jsem velkej, mám 177 cm a 74 kg a i na místě zvládám s Fkem docela slušně manipulovat takže bych se váhy nebál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 22:23 | Nahoru | #84

posmiros píše: já měl na GSu takový velký boční brašny a pokaždý když jsem je tam nandal to bylo jak když klesnul výkon na polovinu, jak to vůbec nejelo

Jinak nevím jak jsem velkej, mám 177 cm a 74 kg a i na místě zvládám s Fkem docela slušně manipulovat takže bych se váhy nebál



Váhu už mi celkem rozmluvili místní, myslim že si na to zvyknu, bude to podobný jako když sem přecházel z Čízy na CBčko, ze 130ti kil na 185, ze začátku to byl pro mě taky tank, ale je pravda že CB mi padlo do ruky během 20ti km, tohle bude trošku delší otrkávání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 22:40 | Nahoru | #85

moucan píše: Váhu už mi celkem rozmluvili místní, myslim že si na to zvyknu, bude to podobný jako když sem přecházel z Čízy na CBčko, ze 130ti kil na 185, ze začátku to byl pro mě taky tank, ale je pravda že CB mi padlo do ruky během 20ti km, tohle bude trošku delší otrkávání.

Honda jako Honda ta hmotnost není při jízdě tolik znát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 22:48 | Nahoru | #86

moucan píše: A to se mi na tom nejvic libí, na CBčku je místa taky relativně dost, ale kufry už jsou bez jakýkoli šance a každá zátěž nad 40kg už je kurevsky znát, to mě nejvíc štve ...

njn jenze tyhle 5kila jsou na tom vsechny stejne, jsou to hodne maly motorky s pomerne slabyma motorama, to nemuzes srovnavat s motorkama, ktery maj v serii pres 100 kobyl, treba i cestovnima 6kama ...se muzes zeptat AndreyCBR jestli je CBR600F spatna motorka na cestovani, najizdi na ni rocne kolem dvacky tis km Stejne tak kamarad si pochvaluje TL1000S jako pohodlny na cesty a to to je clovek s rocnim najezdem 20tis km taky Neber to jako vyvraceni volby motorky, kazdopadne to Fko kup, sam uvidis, jestli ti to bude vyhovovat, jen asi u ty sportovnejsi jizdy cos chtel, se asi docela zapotis, s mrstnosti pullitra to opravdu nejde srovnat, cestovani ale bude ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 22:52 | Nahoru | #87

posmiros píše: Honda jako Honda ta hmotnost není při jízdě tolik znát

pokud ale treba nejedes do nejakyho sledu rychlejsich preklapecek nebo potrebujes motorku zlomit do zatacky, ktera se nahle zavrela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 23:29 | Nahoru | #88

Jindra650 píše: njn jenze tyhle 5kila jsou na tom vsechny stejne, jsou to hodne maly motorky s pomerne slabyma motorama, to nemuzes srovnavat s motorkama, ktery maj v serii pres 100 kobyl, treba i cestovnima 6kama ...se muzes zeptat AndreyCBR jestli je CBR600F spatna motorka na cestovani, najizdi na ni rocne kolem dvacky tis km Stejne tak kamarad si pochvaluje TL1000S jako pohodlny na cesty a to to je clovek s rocnim najezdem 20tis km taky Neber to jako vyvraceni volby motorky, kazdopadne to Fko kup, sam uvidis, jestli ti to bude vyhovovat, jen asi u ty sportovnejsi jizdy cos chtel, se asi docela zapotis, s mrstnosti pullitra to opravdu nejde srovnat, cestovani ale bude ok



Však taky CBčko nepovažuju za cesťák a dobře vim že se to srovnat nedá, proto chci to co chci. No jde o to co oba rozumime pod pojmem sportovnější jízda, zastánce kolínek opravdu nejsem a myslim že ač s větší námahou dá CBR to samý co CB. Bude to o zvyku. A neboj, nic si rozmlouvat nenechám, já mám jasno a nepříšel sem tady s prosíkem (jako mnoho k úsměvu vhodných obyvatel tohohle fóra) aby jste mi pomohli vybrat motorku, jen sbírám informace o tom co chci.

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 23:31 | Nahoru | #89

Jindra650 píše: pokud ale treba nejedes do nejakyho sledu rychlejsich preklapecek nebo potrebujes motorku zlomit do zatacky, ktera se nahle zavrela



To je ale všechno o člověku a o tom jak umí, jsou lidi který jsou schopný jet kudlu s Goldwingem a pak maj co dělat i frajeři na 6tkovejch sportech.

2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

22.10.2011 v 15:40 | Nahoru | #90
tak jsem těď odmontovával pravej plast a držel asi na 15 šroubkách trvalo mi to asi půl hodiny než jsem přišel na to kde všude to drží
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nehází jiskru Honda CBR 1000F PetrWolfram 4 9.5.2024 v 16:25 grooll
Drážky na kufry Honda CBR 1000F LudekKautsky 7 21.9.2023 v 00:23 cugy
Kvalitní servis Honda nebo kdo se t... Honda CBR 1000F, Honda CB 1000F, Honda CBR 500, Hond... djpajovka 4 23.10.2022 v 03:55 finekohana45
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Cbr 1000 F napínák rozvodového řetě... Honda CBR 1000F Cožík 3 3.9.2022 v 10:34 Ondroskok


TOPlist