2 reakcí na tento příspěvek Všechno špatně...
Černej kouř je bohatá směs, ne žádnej olej Když ta mašina normálně jela tak to nic nebude (komprese se neztratí z ničeho nic a prakslej kroužek by Ti z mašiny udělal dýmovnici...). Uvidíš že jak vyměníš svíce a filtr pojede jako zamlada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všechno špatně...
Dřík píše: vyměň svíčky, vzducháč a popřípadě vyčisti karbec. Výšku plováku a otáčky pilota dej podle manuálu.
Černej kouř je bohatá směs, ne žádnej olej Když ta mašina normálně jela tak to nic nebude (komprese se neztratí z ničeho nic a prakslej kroužek by Ti z mašiny udělal dýmovnici...). Uvidíš že jak vyměníš svíce a filtr pojede jako zamlada
nejní co dodat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všechno špatně...
Naposledy editováno 11.09.2011 23:20:40
3 reakcí na tento příspěvek Všechno špatně...
Jinak pokud už do toho vlezeš, tak plovák má mít od dělící roviny komory 16,5 +/- 2mm a pilot zašroubuješ "do dna" a pak povolíš o 1 a 3/4 otáčky. Pilot je vlastně jehla, která Ti řídí průtok volnoběžné směsi do motoru. Povolováním ji obohacuješ.Někdy je komínek tohoto šroubu zapečetěnej.
Pokud bys musel až tak daleko, ozvi se, vysvětlím Ti to líp. Sám jsem VNko měl skoro 5 sezón.
edit: v manuálu mrkni na kapitoly 2-7 a 2-9.
Naposledy editováno 12.09.2011 09:40:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všechno špatně...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všechno špatně...
wysler píše: 1100Virago> Karbec sem měl rozdělané,vyčistil sem ho, vyfoukal a nastavil podle manuálu výšku plováku. A pořád...ale to by začalo dělat během nějaký doby ne? Mě to jelo,jelo,jelo..a najednou bum!!! A tohle...
no to prave vypada jako zaseklej plovak.. ze to tam leje hrozne benzinu, spis ty ostatni veci co se tu popisovali maj tendenci se pomalu horsit a ne z niceho nic... a ukazuje to na ten karbec, protoze to nejspis blbne na oba valce...
neznam teda ten karbec a zpusob jak je tam resenej treba sytic, ale neni problem tam? nejak zaseklej...
jo a na to sani uz si koukal? na filtr, respektive on bude v nakym boxu a ten box bude brat vzduch pod sedackou nebo tak nekde.. jestli to nenasalo hadr/lekarnicku....
taky muzes zjistit jestli je to tim ze tam jde moc benzinu tim ze zavres/zaskrtis hadicku privodu benzinu od nadrze, ono nez ho to vyzere tak v jednu chvili by to melo byt lepsi....
Naposledy editováno 12.09.2011 14:07:23
Neznám konkrétně karburátor u VN800, ale často bývá ten protikus vyndávací a je v takové šachtici těsněný o-kroužkem, který se po letech rozdrolí. Benzín pak sákne tudy, okolo ventilu. Takže zkontroluj i to.
Taky může být plovák děravý (i když by to byla vzácnost) a tím pádem se postupně zaplaví benzínem a otevře ventil.
Funkčnost ventilu můžeš ověřit i tak, že demontuješ karburátor, odmontuješ z něj spodní viko plovákové komory, karbec položíš na vhodnou skleničku a přes napouštěcí otvor do něj liješ benzín. Sklenička se skoro naplní a ventil musí zavřít. Pokud sklenička přeteče (může to chvíli trvat), z nějakého důvodu ventil netěsní - pak máš problém nalezen a už jen zjistit příčinu a odstranit ji.
Naposledy editováno 12.09.2011 16:53:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všechno špatně...
Dřík píše: Pilot je vlastně jehla, která Ti řídí průtok volnoběžné směsi do motoru. Povolováním ji obohacuješ.Někdy je komínek tohoto šroubu zapečetěnej.
Presne naopak. To, co je pod plastovym klobouckem je vzdusnik volnobehu a jeho povolovanim se smes ochuzuje.
Ale to nic nemeni na tom, ze takhle brutalni zmena chovani nebude mit nejspis s nastavenim volnobehu nic spolecneho.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všechno špatně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všechno špatně...
Záleží na vedení kanálů a kde je jaká tryska, ale většina karbů je regulována, tak jak říkám...
Pokud Ti zavírá plovák a máš seřízeno je tam ještě jedna možnost. Na karbu z boku je jedna malá příruba, to je tzv. coast enricher systém. Je to obohacovač, při náhlým ochuzení. Má membránu a pružinku. Mohla prasknout ta pružinka a pořád to obohacuje...(ale to už je z říše spíš nemožna...)
Nebo ještě akcelerační pumpa. Její špatnou fci v tomto směru (černý kouření) bys poznal když jdeš plynem pomaličku nahoru. Pokud se to nezmění, není to ona.
Pokud nebudeš vědět, pošli PMku a můžeš to dovézt, nejsi tak daleko...teď tam mám jen jednu motorku, takže vcelku i čas.
Dřík píše: Medved> hele, já tu motorku měl a nejen na ní jsem si ověřil fakt, že 90% karbeců je tak jak jsem řekl. Věř nebo nevěř, už tu byly sáhodlouhý diskuze, Toto je ověřeno a u této motorky na to vsadím krk!
Záleží na vedení kanálů a kde je jaká tryska, ale většina karbů je regulována, tak jak říkám...
Tos mel teda nejaky naprosto vyjimecny kus .
polozka 16014
1 reakcí na tento příspěvek Všechno špatně...
No nic..., nemám potřebu dokazovat, co mám ověřený...
Naposledy editováno 16.09.2011 09:07:53
Dřík píše: a ten nákres dokazuje co?Jakože je tam pilot-air? To mi připomíná polosyntetika/plná syntetika, to je taky dogma
No nic..., nemám potřebu dokazovat, co mám ověřený...
No, kdyz skrtis vzduch, tak to asi povolovanim (poustis vic vzduchu) ochuzujes - benzinu tam jde tryskou porad stejne.
Ok - nechci se hadat, jenom mi to proste logicky nesedi.
U pár motorek škrtíš opravdu vzduch, ale ten vzdušník je většinou před difuzorem. Pilot je za, (pod klapkou) a škrtí množství už smíchané směsi. Pokud jsi někdy viděl ty dírky pod dosedacím sedlem klapky, tak jednu z nich, tím seřizuješ přidávaný množství směsi k těm dalším, který jsou normálně průchozí. Keihiny jsem neviděl jiný. U Mikunek starřích dat to občas vzdušník je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Všechno špatně...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 2 | 17.6.2023 v 06:19 kokoška. |
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 | Vojtěchus | 0 | 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus |