Aby nebyla moc těžká, abych ji zvedla, když ji náhodou položím.... A nebyla úplně nepohodlná, aby v pohodě zvládla cestu na chatu cca 150km ...
Myslela jsem KTM EXC 520 nebo KTM EXC 525, ale nevím jak jsou na tom na silnici... proto moc prosím o radu, nemusej to být zrovna tyhle mašiny uvítám rady...
A jiné typy díky moc!!!!!! :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do terénu i na silnici
Christin píše: SirIndy> co myslíš těma skrytejma vadama, byla jsem se na ní podívat a projet jí, domluvila jsem se s ním, že by mi ji nechal okolo padesáti, říkala jsem mu, že se mu příští týden ozvu.... aby to nevypadalo moc nadšeně, i když jsem byla spokojená!!!
Ne skryte ale vyrobni. Je tam v originalu napinak rozvodaku co muze selhat (coz v nejhorsim muze skoncit i totalkou motoru), stator alternatoru u ktereho se casto ustrihnou srouby, uvolni se a znici se a dale od spojkove hridelky casto prolina olej (lidi nemeni gufero co tam je a pak se znici i loziska a samotna hridelka). Fakt doporucuju novejsi rocnik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do terénu i na silnici
Christin píše: VojtasTTR> Vysoké mašiny mám ráda, ale nesmí být moc DR 400 je super i ta váha docela jde..
Nesmi bejt moc? A ta WR 250 F co je nejvyssi ze vsech nebyla moc?
Christin píše: Haesty> to by se mi líbilo, ale neni těžké??? a ta cena už je horší zapomněla jsem, že musí být do 25kw, hhmm papírově
Všechny tyhle jednoválce jsou lehounký.Teda pro mě.A to nejsem žádnej valibuch (mám 72kg a neměl jsem s XTéčkem nejmenší problémy,co se manipulace na místě týče
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do terénu i na silnici
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do terénu i na silnici
Christin píše: SirIndy> Můžu se ještě zeptat jaký jsou rozdíly mezi Suzuki DR-Z 400 S a Suzuki DR 400 S kromě toho, že je asi novější nemá stupačky pro druhou osobu a nejsou tam ty vady..... Děkuju
Co vim tak zadne DR 400 S neexistuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do terénu i na silnici
SirIndy píše: DR-Z 400 rocniky 2000-2002 doporucuju nebrat, pokud nemaji prokazatelne poresene vyrobni vady. Do jedne jsem hned po koupi musel nasypat pres 10000
Tady treba, za priplatek 10000 o 7 let novejsi motorka: http://www.motoinze...z-400-s.html [/quote]
ta je pekna do ty bych sel
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do terénu i na silnici
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Christin píše: Humusus> jestli myslíš tu z 2007 je prodaná chtěla jsem si pro ní zajet
Skoda, pak uz je tam jedine tahle: http://www.motoinze...0590-dr-z-400-s.html
(reakce na) Motorka do terénu i na silnici
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
A teď vážně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
No, teď jsem si uvědomil že ty vlastně potřebuješ do těch 25kW a esko má v papírech 29,4
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Naposledy editováno 15.10.2011 12:06:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
Kolik foukat kola na KTM EXC KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 10 | 2.6.2022 v 15:44 doktorM |
Nevypíná spojka KTM EXC 520 | Drakarr | 1 | 24.6.2021 v 22:20 Kohlstein |
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |