paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Motorka do terénu i na silnici
Ahoj, prodala jsem ktm sx 125 a chtěla bych si pořídit mašinu s větším obsahem a hlavně na značkách, abych mohla na silnice.... Terén myslím lehce bahno, les, polní cesty, potoky...
Aby nebyla moc těžká, abych ji zvedla, když ji náhodou položím.... A nebyla úplně nepohodlná, aby v pohodě zvládla cestu na chatu cca 150km ...
Myslela jsem KTM EXC 520 nebo KTM EXC 525, ale nevím jak jsou na tom na silnici... proto moc prosím o radu, nemusej to být zrovna tyhle mašiny uvítám rady...
A jiné typy díky moc!!!!!! :)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do terénu i na silnici

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2011 v 21:17 | Nahoru | #31

Christin píše: SirIndy> co myslíš těma skrytejma vadama, byla jsem se na ní podívat a projet jí, domluvila jsem se s ním, že by mi ji nechal okolo padesáti, říkala jsem mu, že se mu příští týden ozvu.... aby to nevypadalo moc nadšeně, i když jsem byla spokojená!!!



Ne skryte ale vyrobni. Je tam v originalu napinak rozvodaku co muze selhat (coz v nejhorsim muze skoncit i totalkou motoru), stator alternatoru u ktereho se casto ustrihnou srouby, uvolni se a znici se a dale od spojkove hridelky casto prolina olej (lidi nemeni gufero co tam je a pak se znici i loziska a samotna hridelka). Fakt doporucuju novejsi rocnik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do terénu i na silnici

9.10.2011 v 21:18 | Nahoru | #32

Christin píše: VojtasTTR> Vysoké mašiny mám ráda, ale nesmí být moc DR 400 je super i ta váha docela jde..



Nesmi bejt moc? A ta WR 250 F co je nejvyssi ze vsech nebyla moc?

Motorka do terénu i na silnici

9.10.2011 v 21:52 | Nahoru | #33
LC4 640

(reakce na) Motorka do terénu i na silnici

10.10.2011 v 16:09 | Nahoru | #34

Christin píše: Haesty> to by se mi líbilo, ale neni těžké??? a ta cena už je horší zapomněla jsem, že musí být do 25kw, hhmm papírově



Všechny tyhle jednoválce jsou lehounký.Teda pro mě.A to nejsem žádnej valibuch (mám 72kg a neměl jsem s XTéčkem nejmenší problémy,co se manipulace na místě týče )

(reakce na) Motorka do terénu i na silnici

10.10.2011 v 17:14 | Nahoru | #35
SirIndy> myslela jsem wr 250 r promiň, ta byla v pohodě..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do terénu i na silnici

10.10.2011 v 18:26 | Nahoru | #36
SirIndy> Můžu se ještě zeptat jaký jsou rozdíly mezi Suzuki DR-Z 400 S a Suzuki DR 400 S kromě toho, že je asi novější nemá stupačky pro druhou osobu a nejsou tam ty vady..... Děkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do terénu i na silnici

10.10.2011 v 18:32 | Nahoru | #37

Christin píše: SirIndy> Můžu se ještě zeptat jaký jsou rozdíly mezi Suzuki DR-Z 400 S a Suzuki DR 400 S kromě toho, že je asi novější nemá stupačky pro druhou osobu a nejsou tam ty vady..... Děkuju



Co vim tak zadne DR 400 S neexistuje.

(reakce na) Motorka do terénu i na silnici

10.10.2011 v 20:00 | Nahoru | #38
SirIndy> http://www.motoinze...566021-dr-400-s.html asi to tam týpek blbě napsal, děkuju moc, zmátlo mě to...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do terénu i na silnici

13.10.2011 v 13:32 | Nahoru | #39

SirIndy píše: DR-Z 400 rocniky 2000-2002 doporucuju nebrat, pokud nemaji prokazatelne poresene vyrobni vady. Do jedne jsem hned po koupi musel nasypat pres 10000

Tady treba, za priplatek 10000 o 7 let novejsi motorka: http://www.motoinze...z-400-s.html [/quote]

ta je pekna do ty bych sel

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do terénu i na silnici

13.10.2011 v 14:00 | Nahoru | #40
Humusus> jestli myslíš tu z 2007 je prodaná chtěla jsem si pro ní zajet

(reakce na) Motorka do terénu i na silnici

13.10.2011 v 14:23 | Nahoru | #41

Christin píše: Humusus> jestli myslíš tu z 2007 je prodaná chtěla jsem si pro ní zajet



Skoda, pak uz je tam jedine tahle: http://www.motoinze...0590-dr-z-400-s.html

(reakce na) Motorka do terénu i na silnici

13.10.2011 v 15:14 | Nahoru | #42
Christin> škoda, ale do jara času dost, ještě se jich určitě pár pěknejch objeví

(reakce na) Motorka do terénu i na silnici

Skvělá odpověď, děkuji! 15.10.2011 v 11:58 | Nahoru | #43
Christin> nadpis zní: Motorka do terénu i na silnici - takže jedině DR-Z400S
A teď vážně začal jsem uvažovat, že na jaře prodám svoji věrnou družku, ročník 06, 22tis.km, různé úpravy pro offroad. Takže pokud by jsi nesehnala nic lepšího, nebo budeš chtít nějaké informace, tak se pak ozvi.
No, teď jsem si uvědomil že ty vlastně potřebuješ do těch 25kW a esko má v papírech 29,4

Naposledy editováno 15.10.2011 12:06:07

Motorka do terénu i na silnici

15.10.2011 v 14:46 | Nahoru | #44
já bych bral EXCčko všema deseti
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Kolik foukat kola na KTM EXC KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 10 2.6.2022 v 15:44 doktorM
Nevypíná spojka KTM EXC 520 Drakarr 1 24.6.2021 v 22:20 Kohlstein
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer


TOPlist