Ovšem jaké bylo překvapení, když mi domů přišel šroubek, kterým se ten HOLDER přišroubovává.
No kdyby chtěli oněch 56 Kč za kus, asi bych si řekl že jsem se uklikl a objednal něco jiného, ale jaké bylo překvapení, když jsem platil plnou cenu právě zmíněného Holderu, což bylo 735 Kč.
Rozhodl jsem se pro komunikaci s touto firmou a budu zde zveřejňovat její průběh, o čemž jsem je i informoval. Text prvního mailu je uveden níže.
__________________________________________________________________________________________
Dobrý den,
Jmenuji se Jan Pilský a nedávno jsem si u Vás objednal z originálních dílů na Suzuki Intruder VS 800 v sekci pumpa spojkové páčky takzvaný "HOLDER" Je to v podstatě zároveň i držák zrcátka a proto jsem jej objednal, neb mám stržený závit.
A nyní k věci. Já objednal HOLDER za 735 Kč a víte co jste mi poslali ? BOLT, což je šroub .
Ovšem vrcholu jste dosáhli tím, že jste sice poslali šroubek za 56 Kč, ale dobírka činila právě zmíněných 700 za HOLDER. (
Vzhledem k tomu, že jsem obdržel pravděpodobně nejdražší šroubek v dějinách bych uvítal, kdybyste prosím za 56 Kč zaslali konečne ten HOLDER. Tím se myslím smaže i možná ztráta Vašeho podnikání. Jestli od cajtů dostanu pokutu, milerád se s Vámi o tu složenku podělím. Najměte si prosím lidi, kteří umí překládat, nebo alespoň prohlížet obrázky.
Bohužel dodací lístek již nemám, nicméně předpokládám, že jste solidní firma a vedete co jste kdy kom,u poslali. Mohu Vám jen pomoci tím, že Vám opět zadám mou adresu:
Jan Pilský
Voděrady ---
67901
Domnívám se, že Vám pomůže k činnosti i zveřejnění naší komunikace na motorkářích, kde si uděláte buď kladnou a nebo zápornou reklamu. Kopie našich mailů budu průběžně zveřejňovat až do vyřízení záležitosti.
S pozdravem
Jan Pilský
_________________________________________________________________________________________
Sypu si popel na hlavu. Jak jsem původně sliboval, že sem dám veškerou korespondenci, dávám sem můj mail, který jsem jim zaslal. Na což mám myslím právo. O zveřejnění další korespondence jsem je požádal a zamítnou-li, budu to respektovat.
Nyní se do mne opět můžete pustit
text:
Dobrý den,
uplynul nějaký čas a musím přehodnotit moji činnost, kterou jsem Vám mohl způsobit újmu. Bohužel po zjištění skutečného stavu věci jsem se dopálil a bohužel v tomto létě již díky firmám po několikáté. Bohužel jste byli ti poslední u kterých jsem již neudržel emoce na uzdě a zřídil na foru vlákno, které vlastně mohlo vzniknout až po vyřešení dané situace.
Tento e-mail přijměte jako mou omluvu.
Dovoluji si Vám oznámit, že i tento e-mail položím do vytvořeného vlákna a dále Vás žádám o svolení, naší další korespondenci tam vystavit. Pakliže souhlasit nebudete budu to respektovat.
Doufám, že můj přetrvávající problém vyřešíme.
S pozdravem Jan Pilský
_____________________________________________________________________________________________
odpověd na první mail je :
Dobrý den,
Pane Pilský na Vaše jméno vedeme v systému 2 objednávky. Jednu ze 14.8.2009 18:44:09 na zmiňovaný HOLDER s poštovným za 757Kč, který jste přebral od kurýra PPL 25.8.2009 v 9:46.
Druhá objednávka je z 26.7.2011 10:03:38 na šroub neboli BOLT s poštovným za cenu 192Kč, který jste převzal od České pošty 1.8.2011. Díl jste objednal on-line přes náš systém, čili sám. Jak je patrné z odkazu - http://www.partsdep...x=§ion=10424 tento šroubek se v seznamu dílů nachází hned pod pozicí 8 což je vámi zmiňovaný HOLDER. Do objednávek nikdo nezasahuje, čili je jednoznačné, že jste se jednoduše ukliknul. To se stát může a kdyby jste se rozhodl jej vrátit nikdo by k tomu nic nenamítal. Toliko tedy k vašemu tvrzení, že jste si objednal HOLDER.
Jak jsem již napsal objednávka byla na celkovou částku 192Kč. Jelikož žijeme v době počítačů tak i přenos dat z vaší objednávky je realizován čistě elektronicky právě proto aby se zamezilo vzniku jakýchkoli chyb. Tedy to co zadáte vy do objednávky je automaticky předáno elektronickou formou do systému PPL potažmo České pošty, jako ve vašem případě. V příloze zasílám podací arch a printscreen dat, zaslaných do České pošty. Jak vidíte je zde stejná částka 192Kč jako v objednávce. Za celou dobu našeho fungování se nám nestalo, aby přepravce vybral od příjemce jinou částku než kterou jsme zadali. Nevidím proto tedy důvod ani v tomto případě. Nicméně papírové potvrzení o částce, kterou od vás pošta skutečně vybrala budeme mít v průběhu tohoto týdne. Pošta udala 3-4 pracovní dny. Jakmile jej budeme mít k dispozici ihned vám jej zašleme.
Není mi zcela jasné, proč nemáte uschován dodací lístek od České pošty. Pokud by Česká pošta skutečně pochybila pak by to byl jasný důkaz. Mě kdyby přišlo zboží několikanásobně dražší než uváděné v objednávce tak bych (když už bych jej převzal) rozhodně nezahodil doklad o zaplacení a už vůbec věc neřešil až po více jak 2 měsících. Celé Vaše jednání mi připadá dosti nepochopitelné a zdá se mi vedené spíše jako cílené poškození naší firmy. Když mi do telefonu řeknete, že pokud naše trvzení doložíme tak máme bezvadnou šanci, že vámi založená diskuze v internetovém fóru bude nakonec skvělou příležitostí ke zviditělnění, pak toto mé pochybnosti jedině potvrzuje. Do reklamy investujeme nemalé peníze, ale o takovouto formu jsme se vás opravdu neprosili.
Tedy jsme v kontaktu a jakmile nám Česká pošta poskytne potvrzení ihned vám jej přepošleme. Tuto odpověď zveřejňuji také na Motorkářích, aby bylo jasné, že z naší strany proběhlo vše korektně.
a má reakce :
dobrý den,
Rovněž jsem podnikl kroky směrem k české poště
s pozdravem Pilský
_________________________________________________________________________________________
dnes 11.10
Dobrý den,
Ano, mělo by to jít i z Vaší strany. Číslo zásilky je BO5844738812M
S pozdravem
Peter Bayer
PARTSDEPOT
odpověď :
Dobrý den,
jsem potěšen, že i když začátek byl z mé strany neuvážený a hektický, jste natolik slušní a ochotní, že spolupracujete. Děkuji Vám a vážím si toho.
Pilský
__________________________________________________________________________________________
12.10 2011
Přišel výpis z pošty. Vše souhlasí dle dokladů Parts Depot. Chyba je na mé straně a firmu jsem zatáhl do velmi nepříjemné situce.
Tímto se tedy veřejně omlouvám firmě Parts Depot za křivé nařčení a zatažení do tak nesmyslné akce, jako bylo toto vlákno. Mají neskutečnou trpělivost s debilama, jakým jsem se prokázal já a i přesto, že neexistoval jediný důkaz, či doklad z mé strany o mém tvrzení, přistoupili k danému problému velmi profesionálně a prověřili všechny možné zdroje k tomu, aby se věc vyjasnila.Tímto přeji firmě, aby její obchod kvetl, neboť nás všechny zásobuje věcmi potřebnými a HLAVNĚ co nejméně zákazníků jakým jsem byl já.
Uzavřeno 02.01.2012 v 22:48 uživatelem pijanst
Naposledy editováno 12.10.2011 15:08:22
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
ale souhlas s pohodářem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
Luke288 píše: ...na druhou stranu ani oni nepíšou ten email uplně profesionálně...
Co Ti na jejich odpovědi vadí ?
Jak by se měla projevit vyšší profesionalita ?
PS: nechápu,proč to téma neuzavřeš? Tahle se jen špapeš v hovnech...
1. pokud bych měl pokaždě, když se něco podělá s dopravcem nebo dodavatelem založit vlákno, tak se od klávesnice nezvednu - tj všude jsou lidi a chyba se může stát - zvednu telefon, zavolam a 15min vím na čem jsem - - pokud mne pošlou do haje pochopil bych ventilování podobné příhody někde venku, ale až pak.
2. nikdy jsem od Parts Depot nic nekoupil a nemám osobní vazby na nikoho z nich, ale zatím ( z toho co jsem četl) u mne vedou - tj může se stát, že díky neuvážené a zbytečné (předčasné) snaze vydírat ze sebe zakladatel ve finále udělá trotla ...
vlastně píšu souhlas s KOVem
Naposledy editováno 10.10.2011 12:42:42
Naposledy editováno 10.10.2011 12:56:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
eab píše: Co Ti na jejich odpovědi vadí ?
jde mi spíš o styl, ne o věcnou správnost.
osobně mi na oficiálních vyjádřeních vadí formulace typu ..."...Jelikož žijeme v době počítačů tak...Není mi zcela jasné, proč nemáte...Mě kdyby přišlo zboží ....tak bych (když už bych jej převzal) rozhodně nezahodil doklad o zaplacení a už vůbec věc neřešil až po více jak 2 měsících..."
tohle si myslím nemá v těhle vyjádřeních co dělat...
E: to je tak na smazání nicku
Naposledy editováno 10.10.2011 13:53:16
petridas píše: takhle bych to ovsem resil taky!!!!
A já zase ne.
Když někdo denně něco posílá, stane se omyl - tak zavolám, pořeším situaci, a KDYŽ NEFUNGUJE rozumná domluva, tak v druhém kole upozorním že to rozmáznu.. a když nepomůže ani to, tak to ve třetím kole rozmáznu opravdu. Nicméně já jsem ale člověk kterej by to spolknul a dál neřešil, prostě bych se vysral na nějaký "topis na foru", jen bych prostě bral díly jinde (od PD beru díly běžně, za dobré ceny, rychlé i dobírkou a jsem max spokojený).
Tu situaci s autobusákem byl ale zase řešil právě zostra. Vyžádal bych si nahrávku od spolucestujícího, obratem bych volal dispečink a po řidičovi bych šel jak pes po uzeným, aby přišel minimálně o peníze od zaměstanavatele..
Plně se ztotožňuji s názory Prackarre .
Luke288 píše: jde mi spíš o styl, ne o věcnou správnost.
osobně mi na oficiálních vyjádřeních vadí formulace typu ..."...Jelikož žijeme v době počítačů tak...Není mi zcela jasné, proč nemáte...Mě kdyby přišlo zboží ....tak bych (když už bych jej převzal) rozhodně nezahodil doklad o zaplacení a už vůbec věc neřešil až po více jak 2 měsících..."
tohle si myslím nemá v těhle vyjádřeních co dělat...
ale Tys to asi spatne pochopil.Pijanst ocernoval pracovniky Partsdepot z toho ze se nedivaji na obrazky.Formulaci "jelikoz zijeme v dobe pocitacu" psal Partsdepot pouze pro to aby poukazal na system prenosu dat z objednavky..zadna narazka vudci kupujicimu v tom nebyla...."Tedy to co zadáte vy do objednávky je automaticky předáno elektronickou formou do systému PPL potažmo České pošty"-zde pouhe vysvetleni ze na jejich strane vina neni,ze se proste musel ukliknout...
a vety "Není mi zcela jasné, proč nemáte uschován dodací lístek od České pošty. Pokud by Česká pošta skutečně pochybila pak by to byl jasný důkaz. Mě kdyby přišlo zboží několikanásobně dražší než uváděné v objednávce tak bych (když už bych jej převzal) rozhodně nezahodil doklad o zaplacení a už vůbec věc neřešil až po více jak 2 měsících."-ciste pozastaveni nad tim proc Pijanst jedna jak jedna..nic neprofesionalniho na tom nevidim..porad lepsi a profesionalnejsi nez nekomu vyhrozovat a zesmesnovat pracovniky tim ze neumi anglicky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
Motorkář Pohodář píše: spíš hodně smutný ... mít víc takových zákazníků, tak se můžem jít klouzat ...
Jn,Akorat to tak cloveka znechuti od prace..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
Skalda píše: Demon90> nesmysl, naopak - zde preci muzeme jasne videt, ze partsdepotu se jejich prace vyplaci (u spousty lidi v tomhle vlakne se jim zvysila prestiz)
To zas jo,ale čím víc bude takovejch lidí,tak si myslim že to človeka znechuti natolik že už nebude obchodník zapaleny jako je prtsdepot ....Přeci jenom malo kde se setkás ztakovou ochotou a vše se snaží vyresit ke spokojenosti zakaznika...
Naposledy editováno 10.10.2011 15:56:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
Už jsem to přelouskal znova už chápu. Takže dvakrát holder ,ale jednou dorazil šroubek za cenu holderu.
Naposledy editováno 10.10.2011 17:30:10
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |