Ovšem jaké bylo překvapení, když mi domů přišel šroubek, kterým se ten HOLDER přišroubovává.
No kdyby chtěli oněch 56 Kč za kus, asi bych si řekl že jsem se uklikl a objednal něco jiného, ale jaké bylo překvapení, když jsem platil plnou cenu právě zmíněného Holderu, což bylo 735 Kč.
Rozhodl jsem se pro komunikaci s touto firmou a budu zde zveřejňovat její průběh, o čemž jsem je i informoval. Text prvního mailu je uveden níže.
__________________________________________________________________________________________
Dobrý den,
Jmenuji se Jan Pilský a nedávno jsem si u Vás objednal z originálních dílů na Suzuki Intruder VS 800 v sekci pumpa spojkové páčky takzvaný "HOLDER" Je to v podstatě zároveň i držák zrcátka a proto jsem jej objednal, neb mám stržený závit.
A nyní k věci. Já objednal HOLDER za 735 Kč a víte co jste mi poslali ? BOLT, což je šroub .
Ovšem vrcholu jste dosáhli tím, že jste sice poslali šroubek za 56 Kč, ale dobírka činila právě zmíněných 700 za HOLDER. (
Vzhledem k tomu, že jsem obdržel pravděpodobně nejdražší šroubek v dějinách bych uvítal, kdybyste prosím za 56 Kč zaslali konečne ten HOLDER. Tím se myslím smaže i možná ztráta Vašeho podnikání. Jestli od cajtů dostanu pokutu, milerád se s Vámi o tu složenku podělím. Najměte si prosím lidi, kteří umí překládat, nebo alespoň prohlížet obrázky.
Bohužel dodací lístek již nemám, nicméně předpokládám, že jste solidní firma a vedete co jste kdy kom,u poslali. Mohu Vám jen pomoci tím, že Vám opět zadám mou adresu:
Jan Pilský
Voděrady ---
67901
Domnívám se, že Vám pomůže k činnosti i zveřejnění naší komunikace na motorkářích, kde si uděláte buď kladnou a nebo zápornou reklamu. Kopie našich mailů budu průběžně zveřejňovat až do vyřízení záležitosti.
S pozdravem
Jan Pilský
_________________________________________________________________________________________
Sypu si popel na hlavu. Jak jsem původně sliboval, že sem dám veškerou korespondenci, dávám sem můj mail, který jsem jim zaslal. Na což mám myslím právo. O zveřejnění další korespondence jsem je požádal a zamítnou-li, budu to respektovat.
Nyní se do mne opět můžete pustit
text:
Dobrý den,
uplynul nějaký čas a musím přehodnotit moji činnost, kterou jsem Vám mohl způsobit újmu. Bohužel po zjištění skutečného stavu věci jsem se dopálil a bohužel v tomto létě již díky firmám po několikáté. Bohužel jste byli ti poslední u kterých jsem již neudržel emoce na uzdě a zřídil na foru vlákno, které vlastně mohlo vzniknout až po vyřešení dané situace.
Tento e-mail přijměte jako mou omluvu.
Dovoluji si Vám oznámit, že i tento e-mail položím do vytvořeného vlákna a dále Vás žádám o svolení, naší další korespondenci tam vystavit. Pakliže souhlasit nebudete budu to respektovat.
Doufám, že můj přetrvávající problém vyřešíme.
S pozdravem Jan Pilský
_____________________________________________________________________________________________
odpověd na první mail je :
Dobrý den,
Pane Pilský na Vaše jméno vedeme v systému 2 objednávky. Jednu ze 14.8.2009 18:44:09 na zmiňovaný HOLDER s poštovným za 757Kč, který jste přebral od kurýra PPL 25.8.2009 v 9:46.
Druhá objednávka je z 26.7.2011 10:03:38 na šroub neboli BOLT s poštovným za cenu 192Kč, který jste převzal od České pošty 1.8.2011. Díl jste objednal on-line přes náš systém, čili sám. Jak je patrné z odkazu - http://www.partsdep...x=§ion=10424 tento šroubek se v seznamu dílů nachází hned pod pozicí 8 což je vámi zmiňovaný HOLDER. Do objednávek nikdo nezasahuje, čili je jednoznačné, že jste se jednoduše ukliknul. To se stát může a kdyby jste se rozhodl jej vrátit nikdo by k tomu nic nenamítal. Toliko tedy k vašemu tvrzení, že jste si objednal HOLDER.
Jak jsem již napsal objednávka byla na celkovou částku 192Kč. Jelikož žijeme v době počítačů tak i přenos dat z vaší objednávky je realizován čistě elektronicky právě proto aby se zamezilo vzniku jakýchkoli chyb. Tedy to co zadáte vy do objednávky je automaticky předáno elektronickou formou do systému PPL potažmo České pošty, jako ve vašem případě. V příloze zasílám podací arch a printscreen dat, zaslaných do České pošty. Jak vidíte je zde stejná částka 192Kč jako v objednávce. Za celou dobu našeho fungování se nám nestalo, aby přepravce vybral od příjemce jinou částku než kterou jsme zadali. Nevidím proto tedy důvod ani v tomto případě. Nicméně papírové potvrzení o částce, kterou od vás pošta skutečně vybrala budeme mít v průběhu tohoto týdne. Pošta udala 3-4 pracovní dny. Jakmile jej budeme mít k dispozici ihned vám jej zašleme.
Není mi zcela jasné, proč nemáte uschován dodací lístek od České pošty. Pokud by Česká pošta skutečně pochybila pak by to byl jasný důkaz. Mě kdyby přišlo zboží několikanásobně dražší než uváděné v objednávce tak bych (když už bych jej převzal) rozhodně nezahodil doklad o zaplacení a už vůbec věc neřešil až po více jak 2 měsících. Celé Vaše jednání mi připadá dosti nepochopitelné a zdá se mi vedené spíše jako cílené poškození naší firmy. Když mi do telefonu řeknete, že pokud naše trvzení doložíme tak máme bezvadnou šanci, že vámi založená diskuze v internetovém fóru bude nakonec skvělou příležitostí ke zviditělnění, pak toto mé pochybnosti jedině potvrzuje. Do reklamy investujeme nemalé peníze, ale o takovouto formu jsme se vás opravdu neprosili.
Tedy jsme v kontaktu a jakmile nám Česká pošta poskytne potvrzení ihned vám jej přepošleme. Tuto odpověď zveřejňuji také na Motorkářích, aby bylo jasné, že z naší strany proběhlo vše korektně.
a má reakce :
dobrý den,
Rovněž jsem podnikl kroky směrem k české poště
s pozdravem Pilský
_________________________________________________________________________________________
dnes 11.10
Dobrý den,
Ano, mělo by to jít i z Vaší strany. Číslo zásilky je BO5844738812M
S pozdravem
Peter Bayer
PARTSDEPOT
odpověď :
Dobrý den,
jsem potěšen, že i když začátek byl z mé strany neuvážený a hektický, jste natolik slušní a ochotní, že spolupracujete. Děkuji Vám a vážím si toho.
Pilský
__________________________________________________________________________________________
12.10 2011
Přišel výpis z pošty. Vše souhlasí dle dokladů Parts Depot. Chyba je na mé straně a firmu jsem zatáhl do velmi nepříjemné situce.
Tímto se tedy veřejně omlouvám firmě Parts Depot za křivé nařčení a zatažení do tak nesmyslné akce, jako bylo toto vlákno. Mají neskutečnou trpělivost s debilama, jakým jsem se prokázal já a i přesto, že neexistoval jediný důkaz, či doklad z mé strany o mém tvrzení, přistoupili k danému problému velmi profesionálně a prověřili všechny možné zdroje k tomu, aby se věc vyjasnila.Tímto přeji firmě, aby její obchod kvetl, neboť nás všechny zásobuje věcmi potřebnými a HLAVNĚ co nejméně zákazníků jakým jsem byl já.
Uzavřeno 02.01.2012 v 22:48 uživatelem pijanst
Naposledy editováno 12.10.2011 15:08:22
Nevim co Te opravnuje k tomu abys hodnotil znalost anglictiny jejich zamestnancu.A taky nejak nechapu tu poznamku ohledne pokuty....Ty ses nikdy nespletl? Tys neomylny? Chtel bych videt Tvou reakci kdyby nekdo takovymto stylem poukazoval na Tvuj omyl....
pijanst píše: Pravděpodobně jste tu skoro všichni podnikatelé, kteří jsou dotčeni činností zákazníka ne ?
Tady jde právě o to, že např. já, ač nejsem podnikatel, se hned po přečtení toho tvýho mailu přiklonim na stranu toho prodejce, a to se mě to vůbec netýká - prostě takovejdle mail ( ne obsah, ale ten způsob jednání a přístupu ) musí akorát každýho nasrat, nehledě na to jesi to je podnikatel nebo ne, ať už si to myslel jakkoli... Jedinej, kdo na to může ale doplatit seš stejně ty...
Jo a jinak, teď jak to čtu už asi potřetí,i přesto, že jsi to psal nejspíš v afektu a slušně nasrán,což je pochopitelný. tak to s těma cajtama to je fakt šílená krávovina
Jinak mně ty některý díly tam tak přijdou předražený, ale nějak mě to nesejří, páč buď si ten díl najdu jinde, a nebo ho prostě chci,tak musim platit...ikdyž mě to pěkně sere...
Naposledy editováno 08.10.2011 13:34:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
pijanst píše: bohužel, reinstal systému.
Co stím má spolecnej reinstal systemu?...Na tvejch webovkach más email od seznamu,což máš veskery obsah uloženy nekde na serveru...A kdyby provadel seznam reinstal systemu tak o tom vim,pac použivam taky seznam...Teda pokud nemas jeste i jine emily..
Naposledy editováno 08.10.2011 13:26:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
pijanst píše: aaamoto> no, především si nemyslím, že bych hned volal ČOI .
A jak říkáš, ano jsme v Čechách a kdejakej "podnikatel" tě klidně odrbe a ani nemrkne. A věř, že nemám dobré zkušenosti s českými podnikateli.
A jestli se na mne ted vybodnou záleží jen nanich. Asi na každé odpovědi přiznávám svou chybu. Nikdo nečte vše, nedá si to do sovislostí ?
Pravděpodobně jste tu skoro všichni podnikatelé, kteří jsou dotčeni činností zákazníka ne ?
No tak to si asi pánové zvykněte, neb jsme právě v čechách, kde soudy jedou tak pomalu, že tu být nemusí, kde práva zákazníků jsou nemilostně posílána prodejci do řiti neb je jim vše jedno, hlavně když tečou prachy k nim do kapes.
Mám s obchodníky ty nejhorší možné zkušenosti a holt to již asi vyvrcholilo a odnesl to Parts Depot, neboť OPĚT, nekdo v ČECHÁCH pracoval ne hovno a udělal chybu, kterou jsem ZASE odnesl já.
Hele mužu ti říct, že to vidím zase i z druhy strany a já mám zase ty nejhorší zkušenosti se zákazníkama, každej druhej přemejšlí jak to udělat, aby měl něco zadarmo se slevou, na pár měsíců si to pujčí a pak chce vrátit peníze, protože zjistí že to vlastně ani nepotřebuje a mohl bych pokračovat. Jinak když se na to podívám z druhy strany ano taky sem párkrát narazil na neseriozní firmu, ale většinou když s firmou jednáš slušně tak se to vyřeší ke spokojenosti obou každej nějakym zpusobem ustoupí ze svejch požadavků a dá se domluvit, ale když se někdo chová arogantně jako ty tak se nediv že máš s obchodníkama takovyhle zkušenosti já osobně bych se na tebe za to chování taky vysral.
aaamoto píše: Hele mužu ti říct, že to vidím zase i z druhy strany a já mám zase ty nejhorší zkušenosti se zákazníkama, každej druhej přemejšlí jak to udělat, aby měl něco zadarmo se slevou, na pár měsíců si to pujčí a pak chce vrátit peníze, protože zjistí že to vlastně ani nepotřebuje a mohl bych pokračovat. Jinak když se na to podívám z druhy strany ano taky sem párkrát narazil na neseriozní firmu, ale většinou když s firmou jednáš slušně tak se to vyřeší ke spokojenosti obou každej nějakym zpusobem ustoupí ze svejch požadavků a dá se domluvit, ale když se někdo chová arogantně jako ty tak se nediv že máš s obchodníkama takovyhle zkušenosti já osobně bych se na tebe za to chování taky vysral.
Ámen,sestro...
3 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
Soudíte člověka, oslovujete jej pičus, aniž by Vám někdy ublížil a stále nejste schopni bez emocí zhodnotit stav věci.
Také vám něco řeknu, měl jsem o vás jiný názor, ale nadávat vám nebudu. Je to pod mou úrověň.
pijanst píše: no... myslím, že všechny rozčílila poslední část mailu. Jste uražení, cítíte se dotčeně. No a já jsem nasranej protože nic nejde jednoduše a jednoduchá objednávka je opět na dlouhé lokte.
Soudíte člověka, oslovujete jej pičus, aniž by Vám někdy ublížil a stále nejste schopni bez emocí zhodnotit stav věci.
Také vám něco řeknu, měl jsem o vás jiný názor, ale nadávat vám nebudu. Je to pod mou úrověň.
Ano,my soudíme člověka,kterého neznáme,stejně jako ty soudíš firmu,aniž bys jí dal prostor pro vyjádření.
Udělal jsi přesně to samý,co my tady.
Znáš ten vtip o tom myslivcovi,co střelil divočáka a chtěl půjčit kárku od kolegy,aby si ho mohl odvézt?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
Demon90 píše: Co stím má spolecnej reinstal systemu?...Na tvejch webovkach más email od seznamu,což máš veskery obsah uloženy nekde na serveru...A kdyby provadel seznam reinstal systemu tak o tom vim,pac použivam taky seznam...Teda pokud nemas jeste i jine emily..
snad ti nemusím popisovat, jak mám nastavený seznam? Ale soubory v koši se mažou po nastavené době. To nevíš ?
Reinstal s tím souvisí právě tak, že záloha mailu byla v neoknečnu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
Demon90 píše: pijanst> Ja si pod pojmem reinstal systemu myslel že mas na mysli reinstal Windows tak promin..
Podle mě řešíte kravinu. To přeci s tím,co tu psal nemá co dělat. Možná už i jemu ted došlo,že prostě přestřelil,ale nechce to přiznat veřejně,tak kope kolem sebe reinstalem a tím,jak jsou v čechách firmy nepoctivý,zatímco chudáčci zákazníci jsou poctivost sama..
pijanst píše: no... myslím, že všechny rozčílila poslední část mailu. Jste uražení, cítíte se dotčeně. No a já jsem nasranej protože nic nejde jednoduše a jednoduchá objednávka je opět na dlouhé lokte.
Soudíte člověka, oslovujete jej pičus, aniž by Vám někdy ublížil a stále nejste schopni bez emocí zhodnotit stav věci.
Také vám něco řeknu, měl jsem o vás jiný názor, ale nadávat vám nebudu. Je to pod mou úrověň.
Kdyz mi neprijde co cekam, zvednu telefon, a zkusim se domluvit. Ty zalozis vlakno, a zverejnis arogantni mail cos jim poslal ... myslim ze je to dost na to abych si o tobe myslel co jsem napsal.
Já tam kupoval jednou a ok. Když sem si tam teď chtěl objednat pneu, u který bylo napsáno "omezená dostupnost", tak sem jim napsal email. Když po týdnu nebyly schopný odepsat, že dodací lhůta bude ta a ta, nebo, že zjišťují informaci, tak ať se jdou bodnout. Koupil sem jinde a email ani po 3 týdnech nepřišel. Tak doufám, že už nic potřebovat nebudu
Očekával jsem spíše něco ve smyslu jsem zvědav jak to dopadne, ale sesypali jste se tu na mne jak vosy. Vy jste si udělali obrázek o mě a já o vás.
Osobně si myslím, že jsem nepřestřelil a omlouvat se opravdu nebudu a to nikomu.
Vlákno zavírám s tím, že ty maily sem budu postupně dávat, at jsou jakékoliv.
já věřím, že se s nima nějak domluvím, vy věříte, že se na mě vyprdnou tím spíše, že jsem to sem dal.
Uvidíme
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
mám od nich jeden telefonát. Ten zatím presentovat nebudu, protože nebyl konstruktivní ani v kladném, ani v záporném smyslu.
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
Problém s Part Depot nějaký vznikl,ale tohle jsi měl prostě řešit tím,že buď za a)otevřeš balíček na poště před pošťačkou a pokud v něm není tvoje zboží,prostě ho vrátíš..nebo za b)po zjištění,že je něco špatně prostě zvednu telefon a zavolám jim.Řeknu jaký mám problém a divil bych se,kdyby ti nevyhověli kladně...
Ale řešit to tímhle způsobem je minimálně divné.Neřeknu,kdyby se to táhlo půl roku a oni nekomunikovali...Každopádně přeji,ať to dopadne ku spokojenosti na obou stranách..
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
2 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
Takže telefonáty a jejich průběh Vám zpřístupním ( ne nahrávky ) maximálně po tomto incidentu.
Víte co mne zaráží ? Že se nikdo nepozastavil nad tím, proč asi někdo takto zareaguje na zdánlivou hloupostí. Téměř bez výhrad jsem napadán já. To opravdu nikdo, ale nikdo neuvažuje v širším měřítku a je zaslepen jedním směrem ?
Ano, vlastně ano, jsme v čechách. Hele klidně do mne. Já nikomu z vás nic nedlužím. Tudíš Váš názor je sice hezký.... ale nic nezmění.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
jarda-ma píše: Zdarec. Nevím o co většině jde,"pijanst" to myslel dobře, není špatný nápad vědět jak se prodejci staví k reklamacím, i když jde o blbost kupujících. Pokud se to vyřeší k plné spokojenosti zákazníka, tak je to reklama jak hrom a zadarmo.
děkuji, konečně jeden pochopil !!!!!!!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
To sem ale nepatří že...........
na další poznámky mimo téma nemíním reagovat, zabírá to zbytečně místo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
pijanst píše: především jsem je informoval o zveřejnění mailové korespondence, což nemíním porušit. Dále jsem jednal ještě s jedním, který mne požádal o diskrétnost a tu rovněž akceptuji, protože jsem byl požádán.
Takže telefonáty a jejich průběh Vám zpřístupním ( ne nahrávky ) maximálně po tomto incidentu.
Víte co mne zaráží ? Že se nikdo nepozastavil nad tím, proč asi někdo takto zareaguje na zdánlivou hloupostí. Téměř bez výhrad jsem napadán já. To opravdu nikdo, ale nikdo neuvažuje v širším měřítku a je zaslepen jedním směrem ?
Ano, vlastně ano, jsme v čechách. Hele klidně do mne. Já nikomu z vás nic nedlužím. Tudíš Váš názor je sice hezký.... ale nic nezmění.
Feťák jede v protisměru po dálnici-jojo,jsme v čechách,-že to jel ale švýcar,je jedno
Vybrzdí tě trpišovský-no jo,jsme v čechách. Nikde jinde by se to nestalo.
Mě u nás nikdo ještě nevybrzdil,zato v Rakousku už dva Rakušáci.
Cyklista dostane po hubě od autaře-no jo,jsme v čechách! Kurva,mrkněte se na youtube,koli cyklistů dostane po hubě od autařů či motorkářů ve světě.
Pokud chceš používat spojení" no jo,jsme v čechách",tak tomuto významu jsi nejvíce podoben ty. Firma ti omylem pošle jiný díl,a ty místo ,aby s klidem Angličana zavolal a řekl jim o tom a zeptal se,jak to vyřešit,zachováš se jako hulvát a arogant,napíšeš hnusnej mail,rozmázneš to na netu a pak se divíš,když ti to tu někdo napíše. Prostě to tak je! Ano,jsme v čechách,protože ty jsi se jak čech,ačkoliv jsi moravák,zachoval. Já ti jen přeju,at se i oni zachovají jako češi a po vzoru"jak se do čech volá,tak se z čech ozývá" tě pošlou do pr...
Už jsem ti to psal přes PMku. Téma zavřeš,což je u mě akt zbabělosti,a pak plácáš po ramenech ty,co ti pochlebují. Já už si včera myslel,že se chytíš za nos,ale ty ses chytil přesně toho,čeho jsi neměl. Reakce,která byla na tebe a to přesně ta,kterou jsi to ty sám začal....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |