Máte někdo zkušenosti s úpravou motorky do stylu bobber? Jaký na tyto úpravy máte názor? Co jsem koukal, tak v ČR se jich na silnicích moc nevidí.
Největší obavy mám z případné dopravní kontroly. Co budou páni policisté říkat na krátký zadní blatník, na hranatá řidítka...
Foto je ilustrační
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
za par dni uz se stejne nebude dat jezdit,tak vse pujde rozebrat a poradne nastrikat,opiskovat,komaxit atd....
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
Radeji jsem to tam zatlacil, technik na to kouka, dosel si pro metr a zacal merit. Delka o 4 cm delsi, sirka o 8,5 cm sirsi. Jine cislo motoru. A ze jsem tam mel trochu zname, tak me povida, abych s tim zase odjel, ze pro me udela to, ze me nenapise do pocitace, tedy jako kdybych tam nebyl.To je samozrejme kazde 2 roky opakujici se problem. Postavit lze cokoliv, problem jsou predpisy. A do zemi jako Rakousko ci Nemecko se ani neodvazim prekrocit hranici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
rancher píše: vie> Máš si koupit stavbu z DE, tam už to většinou všechno v TP je...
No jo, ale když to není ono...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
rancher píše: DMC.motobiker> Jenže to český "ono" je většinou běh na dlouhou trať, drahý, zdlouhavý a většinou neúspěšný...plný rizik, včetně možnosti přijít o řidičské oprávnění...
Motorkář musí být trochu rebel, jinak spadne mezi ostatní řidiče motocyklu.