globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První test FGR V6 Midalu
22.9.2011 v 19:38
Pokud vás zajímá, jak jezdí nová česká motorka FGR V6 Midalu, koukněte sem :

Motohouse.cz

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:58 | Nahoru | #61

Sukin píše: Nechci abych vypadal jako nejakej chorobnej obhajce Midalu, taky se mi tam nejaky veci nezdaji(např. cena nakupovaných dílů).

Ale stve me jak se tu neustale plive po tom co se u nas vyrobí, viz. všechny diskuze o Jawě, FGR a Blatě. Nevím asi vám přijde jako lepší řešení všechny továrny zavřít a prodat vietnamcům na pěstování trávy.



hele to zas ne, ale vyrabet neco co se v podstate neproda jen aby se neco vyrabelo, v nekterych pripadech vylepsene jeste o to ze do toho sype prachy stat, to bych tam fakt asi radsi nechal vietnamcepestovat travu. ono tech firem co tu neco vyrabi a ma uspech je celkem dost...

První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 12:09 | Nahoru | #62
silné redakce které řešej motorky a chtěj udělat test nějakého segmentu motocyklů aby s toho mohli čtenáři vytěžit max informací tak motorky jednoduše koupěj a napíšou prostě co která má a druhá ne v případě midalu je to ovšem jiná liga mě osobně se líbí jak testuje
pan Alan Cathcart který se zaměřuje na tyto exklusivní bajky různého stáří a historie myslím
že je to respektovaná motorkářská celebrita a midalu alespoň podle výrobcem prezentovaných ambicí by zasluhovalo komentář někoho takového znalého všech souvislostí a historie třeba Vmotorů v motocyklech

První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 12:21 | Nahoru | #63
za sebe rikam ze se mi to vzhledove hooodddnne libi.na zacatku jak byly navrhy tka jsem to pustil z hlavy pac to byl hnus ale tohle je opravdu pekny kus!!!!skoda ze to neudelaji v lidovejsi uprave cca 1000-1600 ccm, ale vzhledove je to parada ( na to ze je to od cechu)

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 12:35 | Nahoru | #64
Sukin> asi nikdo nemá zájem na práci kohokoliv plivat bohužel ať se na výrobce motocyklů v česku kromě individuálních stavitelů kteří předvádějí naprosto špičkovou práci dívám jakkoli shovívavě tak všechny spojujou stejné jevy dlouhá léta vývoje velká prodotovanost z veřejných zdrojů a výsledek nic moc výroba pár kusů aby se neřeklo člověk s toho má dojem že to slouží jiným učelům než je seriozní výroba motorek která se zdá být pouhou zástěrkou pro zcela jiné aktivity nedávno byl v čmn článek o novém 50kovém enduru od zundapu s řečnickou otázkou proč to nejde v česku??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 12:43 | Nahoru | #65

Carlos MH píše: PetrL3> Chlape, dárečky se většinou dostávají na prezentacích nových motorek nebo produktů v zahraničí a bývají to drobnosti - bundy, rukavice, župany, hodinky, batohy, cokoliv. Tohle je zcela běžná praxe a asi by ses divil, jak to funguje třeba u autařských novinářů. To je naprosto jinej svět...

Nevím, proč bych měl obhajovat svoji nezávislost, ale ve chvíli, kdy by mi někdo za pochvalnej článek nabízel jakýkoliv profit, s díky bych se otočil a šel pryč. Tohle dělat nechci a nebudu.



V žádnym případě netvrdim, že v tomto případě je to pochvala na objednávku. Jen to, co o tom napíše někdo, koho neznam a nevim jaký na tom může mít zájem, nemůžu brát v potaz (i když jeho články se mi můžou líbit). Tohle je trochu o politice a kdo ví, co za tím vším je. (jasně, dotace se musí za něco utratit. Za půl míče koupim díly, faktura bude na milion a kolik vidělam po rozdání provizí? - Jen hádám).

Ale je mi jasný, že to není motorka "pro lidi". Tak proč je kolem toho takový slávy, když se nás to vlastně ani netýká, protože to není motorka pro nás. Jen sme ji lehce zadotovali, aby to byl unikát pro bohatý sběratele. A my se smíme podívat na video a přečíst si o tom článek. Děkuju, ale to se raději svezu na Jawě 350, která je moje a můžu si dovolit ji vlastnit, než jen číst a snít o krásnym 6ti válci, kterej nikdy nebudu vlastnit.

Prostě přínos toho, že vyrobili tuhle konkrétní motorku nesplnil moje očekávání, i když stroj jako takovej se mi líbí. Třeba se to zvrtne v úspěch a bude se to vyrábět a budu to potkávat na silnicích, ale moc tomu nevěřim.

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 13:25 | Nahoru | #66
PetrL3> Kdybych si tuhle motorku moh dovolit, určitě bych si ji koupil PRÁVĚ PROTO, že to na silnici moc potkávat nebudu
Mimo jiné existuje klientela, která hledá právě takové zboží - nečím významné, kvalitativně na špici, drahé, a ojedinělé.
Nevim jestli to bylo Lamborghini nebo jiná značka, ale nějaká taková luxusní automobilka měla dokonce jako součást reklamy, že jich nevyrobí a nedají víc jak xy ročně. Nejbohatší lidi stáli pořadníky, a nabízeli vysší sumy za lepší místo ve frontě.
Možná že to Midalu dotáhne taky tam, že 1,5 mil bude jen vyvolávací cena každého z pěti, které ročně vypustěj

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 13:51 | Nahoru | #67
sxs525: klasika, pro tebe neni nic dost dobry, viz komenty u clanku o motoGP (Abaja)

Naposledy editováno 23.09.2011 13:52:10

První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 14:12 | Nahoru | #68
Ách jo, to abych píchal Komerční banku

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 14:26 | Nahoru | #69
Tk na takovýhle nesmyslný píčoviny jdou peníze z našich daní Bože, k čemu je taková motorka?? Aby si to pár finančních mecenášů vystavilo ve svý podzemní garáži? Kurva, už fakt aby přišel ten převrat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 14:33 | Nahoru | #70

Vito_Corleone píše: Tk na takovýhle nesmyslný píčoviny jdou peníze z našich daní Bože, k čemu je taková motorka?? Aby si to pár finančních mecenášů vystavilo ve svý podzemní garáži? Kurva, už fakt aby přišel ten převrat...



hele a kam myslis ze by bylo potreba to prevratit? kdyby se tady neco prevracelo tak smerem k rezimu co uz tu byl, FGR by bylo znarodneno a Midalu by nekoupilo par financniku, ale dostalo by ho nekolik papalasu za zasluhy

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 14:36 | Nahoru | #71

Sukin píše: Nechci abych vypadal jako nejakej chorobnej obhajce Midalu, taky se mi tam nejaky veci nezdaji(např. cena nakupovaných dílů).

Ale stve me jak se tu neustale plive po tom co se u nas vyrobí, viz. všechny diskuze o Jawě, FGR a Blatě. Nevím asi vám přijde jako lepší řešení všechny továrny zavřít a prodat vietnamcům na pěstování trávy.


Proč ne? Beztak lidi v týhle zemi málo hulí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 14:49 | Nahoru | #72

assassin píše: hele a kam myslis ze by bylo potreba to prevratit? kdyby se tady neco prevracelo tak smerem k rezimu co uz tu byl, FGR by bylo znarodneno a Midalu by nekoupilo par financniku, ale dostalo by ho nekolik papalasu za zasluhy


To je jedno, hlavně aby skončilo tohle parazitování, tohle rozebírání a vycucávání státní kasy pro různý kamarádíčky z mokrý čtvrti... Je čas zopakovat historii, stejně je to nevyhnutelný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 14:55 | Nahoru | #73

Vito_Corleone píše: To je jedno, hlavně aby skončilo tohle parazitování, tohle rozebírání a vycucávání státní kasy pro různý kamarádíčky z mokrý čtvrti... Je čas zopakovat historii, stejně je to nevyhnutelný...



hele nejak se mi nevybavuje zadna nase historie kterou bych si chtel zopakovat.. obycejni lide co nejvic rvou o tom jak ti nahore rozkradaji mi prijdou ze jsou jeste vetsi zlodeji nez ti co kritizuji, jen jim chybi prilezitost... ti slusni makaj, nemaj cas si furt na neco stezovat a nemaj se zas uplne nejhur... ja myslim ze mame co si zaslouzime a to co je nahore je nas reprezentativni vzorek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 15:22 | Nahoru | #74
Bubrak ZX10R> Kawa zx10 kdysi jsem léčil někomu plasty na černou ninju v říčanech někdy se stav a pokecáme o fgr a abaju sem zas tak nepomluvil to že v tom prvnim vinglu zbytečně uklapnul plyn viděl každej né

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 15:57 | Nahoru | #75

sxs525 píše: Bubrak ZX10R> Kawa zx10 kdysi jsem léčil někomu plasty na černou ninju v říčanech někdy se stav a pokecáme o fgr a abaju sem zas tak nepomluvil to že v tom prvnim vinglu zbytečně uklapnul plyn viděl každej né



jeeee ahoj Jirko

hele nekdy se stavim, uz to mam zas dopraskany, az toho bude vic....

no nevim hele s tim Abajou - on vjizdel do toho prvniho vinglu dost vnitrkem, jestli si pamatuju, tak je jasny, ze mel jinej vyjezd nez ostatni co to projeli vic vnejskem a v tom chumlu se to proste projede tak jak je misto, ale ze si napsal, ze si za to moh sam a meli ostatni stesti ze nekoho nevzal sebou - promin, ale to je proste uplne otoceny nez jak to bylo proste ho sevreli z obou stran, kazdy mel rychlost v zavislosti jak projel prvni zatacku a on s tim nemoh nic udelat

a FGR, dotace jdou na ruzny veci preci, kdo si zazada, tak je dostane a tenhle projekt sel timhle smerem, je to jejich vec a myslim ze zamer se povedl a jestli i v motohousu maji skvely dojmy, tak proc na to plivat ne? a zvlast jestli z toho tece olej protoze to neni jeste finalni produkt ale prototyp s dilama ktery se jeste testujou a ve vysledku tam nebudou, tak je ta kritika taky zbytecna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 16:02 | Nahoru | #76

Bubrak ZX10R píše: jeeee ahoj Jirko

hele nekdy se stavim, uz to mam zas dopraskany, az toho bude vic....

no nevim hele s tim Abajou - on vjizdel do toho prvniho vinglu dost vnitrkem, jestli si pamatuju, tak je jasny, ze mel jinej vyjezd nez ostatni co to projeli vic vnejskem a v tom chumlu se to proste projede tak jak je misto, ale ze si napsal, ze si za to moh sam a meli ostatni stesti ze nekoho nevzal sebou - promin, ale to je proste uplne otoceny nez jak to bylo proste ho sevreli z obou stran, kazdy mel rychlost v zavislosti jak projel prvni zatacku a on s tim nemoh nic udelat

a FGR, dotace jdou na ruzny veci preci, kdo si zazada, tak je dostane a tenhle projekt sel timhle smerem, je to jejich vec a myslim ze zamer se povedl a jestli i v motohousu maji skvely dojmy, tak proc na to plivat ne? a zvlast jestli z toho tece olej protoze to neni jeste finalni produkt ale prototyp s dilama ktery se jeste testujou a ve vysledku tam nebudou, tak je ta kritika taky zbytecna



ad dotace, ja nevidim chybu u FGR.. ale u urednika co dotace schvalil, copak tohle je nakej verejne prospesnej projekt? teda samo vychazim z toho ze to urednik schvalil protoze tomu hovno rozumi a ne ze to nekdo podmazal.... sem optimista

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 16:08 | Nahoru | #77

assassin píše: ad dotace, ja nevidim chybu u FGR.. ale u urednika co dotace schvalil, copak tohle je nakej verejne prospesnej projekt? teda samo vychazim z toho ze to urednik schvalil protoze tomu hovno rozumi a ne ze to nekdo podmazal.... sem optimista



hele dokud budou schvalovat penize pro motorky, tak je mi to jedno a sem pro minimalne se FGR zviditelni a az udela nejakou normalni motorku, tak bude v lepsi vychozi situaci

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 17:03 | Nahoru | #78

Carlos MH píše: PetrL3> máš pravdu, teď je cena kolem dvou milionů. Továrna se snaží co nejvíc srazit dodavatele dílů, takže finále by mělo být levnější.

Jenom nákupní cena vstupních dílů bez motoru je cca 1M...

A vůbec, pojďme diskutovat k nám na web



Hele to se mi nejak nezda....jak muze bejt nakupka dilu 1M???? jak je mozny ze 1198S (komplet i s motorem) stoji pulku a to urco nema horsi komponenty .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 17:25 | Nahoru | #79

Londoner píše: Hele to se mi nejak nezda....jak muze bejt nakupka dilu 1M???? jak je mozny ze 1198S (komplet i s motorem) stoji pulku a to urco nema horsi komponenty .....



U nakupu komodit takoveho druhu jako je komponenta pro vyrobu motocyklu je neco uplne jineho mit nasmlouvanou velkou cast produkce dodavatele s danym ramp upem, zaplatit jim tooling a leta je zivit.....a naproti tomu odebrat rocne 20ks prototypu. To je potom logicky cena nekde uplne jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 17:35 | Nahoru | #80

assassin píše: hele nejak se mi nevybavuje zadna nase historie kterou bych si chtel zopakovat.. obycejni lide co nejvic rvou o tom jak ti nahore rozkradaji mi prijdou ze jsou jeste vetsi zlodeji nez ti co kritizuji, jen jim chybi prilezitost... ti slusni makaj, nemaj cas si furt na neco stezovat a nemaj se zas uplne nejhur... ja myslim ze mame co si zaslouzime a to co je nahore je nas reprezentativni vzorek.



Proč si myslíš, že obyčejný lidi jsou ještě větší zloději, jak ty nahoře? To postrádá logiku ne? To jako třeba člověk, kterej je donucenej životnim svrabem ukrást v krámě konzervu s paštikou je horší než zmrd typu Vondry nebo Kalouska, kterej šlohne miliardu ze státní kasy? Víš, to je největší problém českýho národa, furt řikat, koukej támhle v somálsku se maj hůř, tady si žijem v pohodě, ale ty lidi si neuvědomujou, že za pár desítek let na tom budem stejně jak v tom somálsku... Ostatně, vše ukáže budoucnost

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 17:43 | Nahoru | #81
Bubrak ZX10R> Hele každej to vidí jinak start je pro všechny nebezpečnej a v GP se startuje hodně rychle
Předjížděli ho z obou stran protože asi zavřel plyn víc nebo dýl než ostatní ten prostor si tam každej musí udělat jak umí dostal se do blbý situace a myslim že vlastní vinou jinak mu to celkem jde smělost mládí ale zkušenosti nenahradí možná pár sezón v moto 2 by mu dalo víc než trápení v GP a k tomu fgr snad jen to že to trvá strašně dlouho a stojí to strašně peněz na to že se s tim patlaj asi 7 let by to mělo bejt daleko vychytanější od lidí který pro ně něco dělali sem slyšel fakt veselé historky a když se podivám na třeba CBX 1000 twinshock
Slyšim ten zvuk a motor se na 30let starý babičce blyští a nikde kapka je to co předváděj s fgr trošku ostuda a za 2 míče je to i totálně neprodejný za 2jku si můžeš nechat postavit mašinu na zakázku autentickej 1kus kterej nikdo jinej mít nebude otázka je k čemu pro řadu lidí má spíš cenu historie konkrétního stroje že na tom jezdi Fogarty nebo Spencer a daj za to i hromadu peněz i když na tom nikdy nepojedou fgr v provozu vypráší kdejakej hornet na cestování to taky není možná to bude dobrý na sprint ale to zas nějaká hajabusa s nitrometanem vyjde na 3tinu a udělá víc kraválu skutečně je těžké nalézt účel toho projektu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 17:51 | Nahoru | #82

Vito_Corleone píše: Proč si myslíš, že obyčejný lidi jsou ještě větší zloději, jak ty nahoře? To postrádá logiku ne? To jako třeba člověk, kterej je donucenej životnim svrabem ukrást v krámě konzervu s paštikou je horší než zmrd typu Vondry nebo Kalouska, kterej šlohne miliardu ze státní kasy? Víš, to je největší problém českýho národa, furt řikat, koukej támhle v somálsku se maj hůř, tady si žijem v pohodě, ale ty lidi si neuvědomujou, že za pár desítek let na tom budem stejně jak v tom somálsku... Ostatně, vše ukáže budoucnost



noo soudim tak z toho jak se chovaj ti obycejni lide kolem me a co vykladaj v hospode, kdyz se nahodou dostanou k nakymu statnimu/obecnimu kseftu tak to pekne podoji, ikdyz pul roku predtim sem ty same slysel nadavat jak to ty kurvy nahore rozkradaj atd... nedela jim problem koupit do svy vochcafky xenony za litr u kterejch je jasny ze je nekdo ukradl, kazdou chvili do hospy prinese nekdo zpenezit neco co v praci "zbylo" apod... mezi lidma ktery nemaj na jidlo a musej krast aby nechcipli hlady uz se teda nepohybuju, takze to mi neprijde jako ten vetsinovej vzorek naroda... ale jo treba chodi do hospody k nam tesar, nadava jak je to nahovno, jak bylo lip, jak kazdej krade a jak se ma bidne a kazdej den tam da tak za 3-5kil chlastu.. to ja si treba dovolit nemuzu a makam v praze v IT .. takze "vatar" jak to temhle lidem prijde... proste spousta tehle remeslniku vydela "nacerno" vic jak ja, po melouchach treba bura za vikend.. ale to oni podle svejch slov delali i za totace no a to si zili jako kralove, dneska uz ma kdejakej inzenyr to samy jako voni, tak to stoji za hovno

Naposledy editováno 23.09.2011 17:53:41

3 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 17:58 | Nahoru | #83
Musím říct, že se mi zase jako obvykle chce z takové diskuse blít. Zase pár "chytrejch" tady diskutuje nad fotkou, na které je skvrna od oleje, a závěr z toho je, že u FGR neumí utěsnit motor a "že to požere víc oleje než benzínu", že někdo "okradl" poplatníky a za jejich peníze si staví motocykl, ...

A když náhodou motocykl dostanou do ruky novináři, tak je někdo "chytrej" obviní, že berou úplatky a píší na zakázku.

Prostě jako obvykle k blití, nic než přihlouplí čecháčkové, kteří "sežrali všechnu moudrost". Těm osotaním, co mají konstruktivní připomínky, se omlouvám. Ale už jsem to opravdu nevydržel.

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 18:14 | Nahoru | #84

Bert-Jawatesty píše: Musím říct, že se mi zase jako obvykle chce z takové diskuse blít. Zase pár "chytrejch" tady diskutuje nad fotkou, na které je skvrna od oleje, a závěr z toho je, že u FGR neumí utěsnit motor a "že to požere víc oleje než benzínu", že někdo "okradl" poplatníky a za jejich peníze si staví motocykl, ...

A když náhodou motocykl dostanou do ruky novináři, tak je někdo "chytrej" obviní, že berou úplatky a píší na zakázku.

Prostě jako obvykle k blití, nic než přihlouplí čecháčkové, kteří "sežrali všechnu moudrost". Těm osotaním, co mají konstruktivní připomínky, se omlouvám. Ale už jsem to opravdu nevydržel.



hele co je na tom nazoru "ze si nekdo stavi motocykl za penize danovych poplatniku" spatne? to snad jsou cisty fakta ne?

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 18:15 | Nahoru | #85
Bert-Jawatesty> a co je u tebe konstruktivní připomínka?? nekonečná chvála že u mě je teda fakt že ukazujou motorku která má stát 2míče s tekoucím motorem ostuda byť se jedná o věčnej prototyp což není žádná univerzální omluvenka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 18:15 | Nahoru | #86

Dawe02 píše: U nakupu komodit takoveho druhu jako je komponenta pro vyrobu motocyklu je neco uplne jineho mit nasmlouvanou velkou cast produkce dodavatele s danym ramp upem, zaplatit jim tooling a leta je zivit.....a naproti tomu odebrat rocne 20ks prototypu. To je potom logicky cena nekde uplne jinde.



ale jo to chapu, ale stejne....brzdy, odpruzeni, kola - myslim ze to je bezna produkce, zadny prototypy.....a uz toho moc nezbejva (kdyz tam teda nepocitaj motor).....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 18:19 | Nahoru | #87
Londoner> bezna produkce to neni, je to prinejlepsim aftermarket nebo opravdu protopart. Kdyz se na tu motorku podivas, tak to neni ani za mak optimalizovane pro seriovou vyrobu, buh vi kolik opravdu ten motor stoji.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 18:35 | Nahoru | #88

Dawe02 píše: Londoner> bezna produkce to neni, je to prinejlepsim aftermarket nebo opravdu protopart. Kdyz se na tu motorku podivas, tak to neni ani za mak optimalizovane pro seriovou vyrobu, buh vi kolik opravdu ten motor stoji.



no ja to myslel jako lepsi veci co si muzu koupit v obchode (monobloky brembo i s packou 30.000kc, vidle TTX25 60.000kc, dozadu TTX do 30.000, kovany marcesky 45.000) a to dokazou urco koupit levnejc a lepsi komponenty tam urco mit nebudou......

je fakt ze netusim kolik stoji ram, ale ten sem myslel ze delaj sami......

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 18:35 | Nahoru | #89
myslím že utratit milion za díly podvozku není žádnej problém superbike nebo GP ohlinsi s vypiplanou hydraulikou a kosmickejma materialama můžou stát půlmega jako prd stejně tak kola
brzdy otázkou je k čemu to je na bezmála 3metráky ty komponenty maj cenu na závodech na motorce jako midalu je to k ničemu možná kromě brzd pač tu hmotu ubrzdit to bude porce i pro ty nejlepší bremba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 18:45 | Nahoru | #90

sxs525 píše: myslím že utratit milion za díly podvozku není žádnej problém superbike nebo GP ohlinsi s vypiplanou hydraulikou a kosmickejma materialama můžou stát půlmega jako prd stejně tak kola
brzdy otázkou je k čemu to je na bezmála 3metráky ty komponenty maj cenu na závodech na motorce jako midalu je to k ničemu možná kromě brzd pač tu hmotu ubrzdit to bude porce i pro ty nejlepší bremba



no prave ze tam zadny extra komponenty nevidim...a ani by nemelo cenu je tam davat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co na to naše národní hrdost ? [1 ... 6, 7] FGR 2500 V6 Midalu DanFunSun 194 17.1.2018 v 13:34 PetrL3
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22


TOPlist