Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
zitra me ceka vetsi vylet kde dostane i zabrat, tak uvidime,napisu vecer
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Naposledy editováno 10.09.2011 21:13:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Vickem to neni, to bylo prvni po cem jsem sel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
O utopený vložce slyším prvně a ani si tak nějak neumím představit proč by to kvůli tomu mělo vařit. Osobně vím o 04kách který jsou víc natěsno co se týče převodů a vůlí a ten motor si nemá moc možnost slevit. 05 a výš jsou OK. Pomáhá olej a trochu prolong - snížit tření...+ seřídit karbík (Eng. verze jsou jinak nastavený). Montáž ventilátoru by měla být jen jako podpora, ne řešení.
Chystám stránky kde se podobným věcem budu postupně věnovat....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Bude to asi jen taková nekonečná stránka, protože inetu moc nehovím a zase tolik času nemám. Ale tak nějak bych to tam chtěl postupně cpát a schrnout...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
poverde se i utopit vlozka,uzjsme to tu mely na 05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Utopená vložka ve odborném slangu znamená že její horní plocha je níž než plocha bloku = utopená = když to je mimo tolerance tak se to musí řešit při montáži.
Ty jsi myslel průnik vody do oleje kolem O kr. ... Jsou tam 3 a ještě spec., tak to většinou znamená veliký přehřátí (jízda bez vody) nebo chyba montáže (některý se zničí už při montáži).
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
celkove to moto zvladla na vybornou, coz se neda rict o me, pretrhal jsem si operovane vazy na kolenu
mikiberg - stranky o hsb by byli super, uz se na ne tesim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Pak normane otocenim kola pustis budiky a budes mackat to tlacitko na riditkach (vyzaduje to teda mit ten ovladac na riditku, moje 4 ho mela seriove) kterym se prepinaj funkce az se ostanes na WS (pravy horni roh display), podrzis to tlacitko a WS se rozblika. Na motardy je to 1882, nastavis + a - tlacitkama..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Dik za info, dam ho tam take a uvidim. S temi vazy je mi to lito, preji brzke uzdraveni. Ja dnes opet varil nekolikrat, v takovych tech pasazich 1-spojka, paradoxne pri jizde v potoku a ve stinu. Doleval jsem cca 0,3 - 0,4l. Ostatni - WR450 a GasGas300 nemeli sebemensi problem. Husaberg 06 je bezva motorka, jen kdyby v KTM venovali vice pozornosti navrhu chlazeni a dobijeni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
YZF1000R píše: nimmic>
Dik za info, dam ho tam take a uvidim. S temi vazy je mi to lito, preji brzke uzdraveni. Ja dnes opet varil nekolikrat, v takovych tech pasazich 1-spojka, paradoxne pri jizde v potoku a ve stinu. Doleval jsem cca 0,3 - 0,4l. Ostatni - WR450 a GasGas300 nemeli sebemensi problem. Husaberg 06 je bezva motorka, jen kdyby v KTM venovali vice pozornosti navrhu chlazeni a dobijeni.
To je nejake divne ja teda nevaril nikdy a to uz si zazila i trapeni v bazinach kopcich a podobne :) jo sice mam ventilator, ale casto ho zapomenu zapnout.
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
nimmic píše: tak "nadseni" opadlo...vcera jsem varil...0,5l
hele tam je neco spatne, bud ti to nekde netesni a tim padem se ztraci tlak a tak ti to vari. To neni totiz normalni, a husara nikdy varit neviel a to ani pri gumovani na miste kdy uz na nem zacali horet benzinove kohoutky. (podotykam, ze se nejdnalo o mou motorku :D )
nic nez viko me nenapada, nevim po cem dal jit? (olej i chladicka jsou ciste)
diky
Naposledy editováno 16.09.2011 11:22:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
YZF1000R píše: nimmic>
Opravdu ti ten Motocool pomohl? Take resim problem s prehrivanim, predevsim v pomalych pasazich, v takovych tech mezi slapackou a endurem. To vru okamzite, i v potoku. V Motulu mi radili dat tam Motocool+5-10% MoCool tak se to chystam vyzkouset. Zvazuji i ventilator, ale vzhledem jak HSB dobiji se mi to zda spis jako nouzove reseni.Ptal jsem se na to i v Promotu a tam mi rekli ze nektere Husary maji o cca 0,1mm utopenou vlozku a tim vznika problem s prehrivanim.
Také připojím nápad a vlastně i zkušenost, a to nedotažená hlava (motoru)
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
- víčko netěsní
- termostat nefunguje - neotvírá
- zalomená hadice nebo odchlíplá uvnitř a přivírá průtok
- zacpaný chladič - zvenku/uvnitř
- orvaná vrtulka pumpy- netočí vodou
- podfouklé těsnění hlavy
- přidřený píst
- prasklý válec
- prasklá hlava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 | Maty_99 | 3 | 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein |
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 | Simon456 | 2 | 12.7.2023 v 15:41 ja1 |
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 | Stody100 | 13 | 1.11.2020 v 08:54 Stody100 |
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 | Kopčenko | 2 | 11.2.2020 v 07:51 K660S |
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 | posera1 | 4 | 29.6.2018 v 20:58 Katroš |