Naposledy editováno 08.09.2011 17:26:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
MikiberG píše: Zil> Taky je otázka za jak dlouho to pozná.... já myslím že tak po roce by moh člověk poznat 2-3 roky vývojový rozdíl - míň ne.
Milous: Když jsem kupoval já tak mi místní odborníci radily obecně 03 a výš - to se nejvíc podobá současnosti. Starší je historie ale funguje taky. Myslel jsem že to bude důležitý... teď vidím že bych to nepoznal ani po půl roce a na začátek potřebuješ jen něco ahlavně hodně chuti a času.
Kopil jsem 04 je hezká potuněná a dělá mi radost i když na ní jen koukám a nejezdím. A když na ní jedu stejně nevím co by mělo být lepší na moto ale vím co na mě :).
Já jsem třeba rozdíl mezi Gas 00 a Beta 05 pocítil kurevsky, a to jsem na tom stál potřetí.
Zas ten vývoj nepodceňuj.
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Naposledy editováno 12.09.2011 07:42:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
Můj názor je 125-ku a starší, budete moci jezdit oba se slečnou a Ty si napřesrok koupíš něco "mocnějšího" a slečně zůstane dváca a Markétě M. přibude konkurentka.
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
3 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
Takže se musí rozhodnout sám. A jestli počítá i s variantou, že by se svezla i slečna tak za mě rozhodně 125.
to TRIAL - ještě mi došlo, že když jsi jezdil na montese, tak že bez přehánění se ta moje motorka chová spíš jako 125. Je milá, vlídná až si vlezeš na 280, nebo tříkilo tak poznáš, jak se chová motorka s ďáblem v těle ))))
Naposledy editováno 14.09.2011 07:54:52
trial píše: DavidH> Já ani nevim, já měl potom špatný kolo z důvodu nedostatku financí a posouval jsem se spíš dolu... Rám furt stejnej, ale to co jsem zničil nahrazoval těžkýma špatnýma věcma a ono to ve finále bylo znát... Rodiče mě podpořili koupí kola a tím to haslo.. Ted je doba, kdy mám tak nějak finance, čas a chut něco opět dělat :)
Rozumím. Počítej ale s tím, že bez kola dlouho nevydržíš
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Pokud však chceš jezdit styl enduro nebo se ihned škrábat na nesmyslné překážky a nevadí ti zahazování, otloukání motorky, tak doporučuji tříkilo. V tomto případě nejlépe poradí Zil.
Já plně souhlasím s mototrialem69.
Vnitřně se to ve mě pere, co jezdec to jiný názor. Kdybych ji mohl 250 koupit ze dne na den, tak neváhám a zůstávám na 125 a když by se ukázalo, že 125 je málo, tak druhý den jdu novou. V takové situaci bohužel nejsem a mám z toho hodně zamotanou hlavu.
PS: ty správný postoje a pohyby se musíš naučit tak jako tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Jaký je tam třeba výkonový rozdíl nebo v průběhu toho točáku 125 vs třeba 280? Jsem snad ani nikde nenašel, kolik ty mašiny maj psanej výkon, ale moc jsem nehledal přiznávám.
Co nejdřív musím vidět a svést se ( ne že bych něco poznal ) tu Markétinu, jinou 125 bych stejně asi nebral... JInak jsem i smířenej, že bych šel do nový 250-280-300. Jenže i tady se to ruzní, někdo píše, že bude vypadat po 3 letech jako nová, někdo že ji zničim než se naučim padat atd.. Oboje má něo do sebe a těžko říct, kde je pravda. Asi někde mezi...
No začnu tím, že vyzkouším - podívám se na tu 125 od Jirky, alias Markéty a budu mít třeba o něco jasněji.