jetam píše: SCANDAL> no to si pěkně spočítal...ale nevím jestli je kvalita výuky/služeb a stroju (aut, motorek) stejná jako tam
většina lidí do autoškoly de pro papíry a né se naučit řídit bohužel.... pokud tede neberu techniku - tohle je brzda, tohle plyn
jasně je to o výběru autoškoly, ale většina stojí za prd
počítat umím, proto nechápu proč sem se na tu autoškolu nechal zlomit
bratránek v D k výuce na Béčko používá BMW 1, já nové Fabie
on má na Céčko Mercedes Atego, já taky
pokud jde o motorky, tak ty máme taky stejný, já mám navíc Piaggio Liberty 125 s druhým ovládáním
kvalita a úroveň stejná
B u něj 2000 éček za 14 hodin, u mě 10500,- Kč za 28 hodin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
SCANDAL píše: Ono je to otázka co je drahý, když sem vzal kalkulačku tak mi vychází, že řidičák v zemích EU stojí 65% průměrného výdělku. V Čechách píšou že je průměrný plat 23000,-Kč z toho 65% je necelých 15000,-Kč. Autoškoly v Čechách tedy nejsou drahý.
[Jo takže máme levnější Autoškoly než v Německu?! No tak to není jedinej duvod proč tady dělat zadarmo a autoškolu nezdražit.Budem jezdit na dvou motorkách tak to musíme o 100% zvednout ceny(to snad každej musí pochopit) A tím pádem budem mít o 100% větší zisk.Chápu to správně? Asi jo.Jinak mě instruktor za zády vubec nevadil.Měl jsem naopak větší pocit bezpečí.A pokud si pamatuju,tak mě v začátcích tehdy na Simsonu několikrát zachránil od pruseru.Když za mě viděl do křižovatky,nebo mi šáhl do řízení.Později na Jawě 350 jsem to taky neřešil a nepozastavoval jsem se nad tím..A argument,že malinká holčina přece nemuže vozit za zády stokilovýho chlapa? Myslím si,že naučit se jezdit ve dvou není k zahození.Dobře holčina nebo i třeba slabší kluk budou jezdit v autoškole sami,uděljí řidičák,přijdou domu a budou třeba někoho chtít povozit.A třeba svýho stokilovýho tátu.Nebudou na jízdu ve dvou zvyklý a v první zatáčce to položí.Já bohužel pruměrný plat zdaleka nemám,možná proto jsem se tak rozepsal a snad napsal pro někoho hloupé argumenty.Ale to je k tématu a takhle to cítím.V autoškole bych dvě motorky dal snad,jak už bylo výše napsáno,jen na konec výcviku.Kdy už bude mít žák nějakou praxi a tak nějak za odměnu.Aby se mohl projet sám a pod dohledem instruktora si vyzkoušel,jaký to je.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
Pokud jde o ty zisky, tak to správně nechápeš, dneska sem vez kamaráda vzadu na motorce který váží 130kg, já vážim 80kg a celou dobu jsme na sebe držkovali, nějak si nedovedu představit že bych měl bezpečně a dobře jezdit za zády s člověkem co je dvakrát těžší jak já. Dnešní výuka spočívá v tom, že žák sedí na motorce sám teprve až s řidičákem a to je špatně.
1 reakcí na tento příspěvek Zas ta autoškola
Mě osobně uklidňovalo, mít instruktora za zády. Naučil mě jak se rozjíždět do kopce, otáčet v kopci, pěkně se zátěží. Jsem za to ráda. Komisař pak byl pořádný dvoumetrový kousek.
Save77 píše: Jsem pro dvoje řidítka. Alespoň do doby, než instruktor sám uzná za vhodné "vypustit" žáka do provozu sólo.
Mě osobně uklidňovalo, mít instruktora za zády. Naučil mě jak se rozjíždět do kopce, otáčet v kopci, pěkně se zátěží. Jsem za to ráda. Komisař pak byl pořádný dvoumetrový kousek.
Tomuhle rozumím, takhle by to mělo vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
SCANDAL píše: Hafuša> p
Pokud jde o ty zisky, tak to správně nechápeš, dneska sem vez kamaráda vzadu na motorce který váží 130kg, já vážim 80kg a celou dobu jsme na sebe držkovali, nějak si nedovedu představit že bych měl bezpečně a dobře jezdit za zády s člověkem co je dvakrát těžší jak já. Dnešní výuka spočívá v tom, že žák sedí na motorce sám teprve až s řidičákem a to je špatně.
Naposledy editováno 12.09.2011 19:16:42
1 reakcí na tento příspěvek Zas ta autoškola
já vím že to je jeho vlastní debilita když dělá něco co nemá a neposlouchá co dělat má ale budete to zas vy co pak budou vykřikovat že chudáček je v tom nevině, že si za to nemůže.
narozdíl od mašiny v autě má totiž taky dvoje pedály a po volantu může kdykoliv taky skočit.
proto když už sólo tak až na zkoušky
Naposledy editováno 12.09.2011 23:17:26
1 reakcí na tento příspěvek Zas ta autoškola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
Michal1011 píše: nemám na to svuj vlastní názor
ale tobě by druhý řidítka pomohli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
SCANDAL píše: ale tobě by druhý řidítka pomohli
že jsem sem lezl
Nezdá se ti Beďo že jsi ke mě zbytečně přísný ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
Michal1011 píše: že jsem sem lezl
Nezdá se ti Beďo že jsi ke mě zbytečně přísný ???
Má nabídnutá pomoc se opět obrací proti mě, že ti neni hanba...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
SCANDAL píše: Má nabídnutá pomoc se opět obrací proti mě, že ti neni hanba...
unáhlil jsem se,pokusíme se na to společně zapomenout, což vzhledem k našemu datu narození nebude problém, beru tedy ty řídítka
Michal1011 píše: unáhlil jsem se,pokusíme se na to společně zapomenout, což vzhledem k našemu datu narození nebude problém, beru tedy ty řídítka
Je pravda, že zohledňovat má datum narození, což je zrovna v neděli je od tebe milé, ale přesto si myslím že tobě by v předu pomohla pouze násada od krumpáče
1 reakcí na tento příspěvek Zas ta autoškola
pro SCANDAL - píšeš, že AA ČR nic nedělá. Nemáš pravdu, řada podnětů pro nový zákon o autoškolách, který se připravuje, vyšla právě od AA ČR a PSA (což jsou dvě profesní společenství autoškoláků, to pro ty neznalé). Osobně mi nevadí ani stávající stav se dvojím řízením, ani samostatná jízda žáka v závěru přípravy. Ale je třeba žadatele něco naučit, ne jen s ním odjet 4 jízdy po 30 minutách. Měl jsem ve výcviku žáky, kteří motorku zvládali, takže po 45 minutách na AC jsem s nimi klidně jel na silnici, ale i žáky, kteří si odjezdili poctivě 3 i více hodin na cvičišti, než jsem s nimi jel do provozu. Je to jen o přístupu. A každý si u mne odjezdí před zkouškou ještě jednu hodinu na AC, kde trénujeme zvládání základních dovedností jako je pomalá přímá jízda, pomalý slalom, rychlý slalom, osmička, otočení a brždění včetně krizového brždění - tedy to, co se má podle stávající legislativy také zkoušet. Bohužel se to ale zkouší jen na 4 místech v ČR (podle mých informací) a jinde to vůbec nechtějí. A to je právě ten problém.
Jinak s tebou souhlasím s výpočtem ceny za kurz, ale to by nesměly u ná být autoškoly, které výcvik na B nabízí za 5000 Kč i méně. Když jsem nedávno slyšel, že jeden provozovatel AŠ platí svému učiteli, který jezdí se svým autem, za 1 hodinu 130 Kč, tak mi bylo velmi nepříjemně a byl jsem dost naštvaný (nechci být vulgární). A tak to funguje i v Praze, znám podobné případy. Tak co bychom chtěli.
A pokud jde o plat za poctivou práci, tak tady je nabídka od Matyho z Kolína za stovku na hodinu pro instruktora na motorku, tak teď nevím jestli v auté 130,- není moc?
nechapu komu vadej a proc?
vadi snad nekomu to ze nekdo kouka i za vas a popripade zabrzdi nebo se vyhne nehode kdyz vam tam vjede slepice z vedlejsi silnice a jeste vam ukazuje ze ste magor ze mela prednost? (vlastni zkusenost v autoskole na moto)instruktora kterej se drzi riditek ani necejtis teda aspon u me 112kg a instruktor taky neco prez 100 chudak honda CB500...
doted na to rad spominam jezdilo se mi snim perfektne i prez nasi spolecnou vahu...
kdyz sem obcas vic brzdil mel se aspon ceho drzet a ne me svejma 100kilama pretlacit pred predni kolo ..
kdyz se jelo nekde kde vedel ze nebudu brzdit tak se jich stejne nedrzel a ja si jel svoji
jednou sice malem na to nedrzeni doplatil kdyz jsem dojel k ceduli konec vesnice a predemnou krasna rovinka ale stihl se chytnout
Bohužel, třeba v Pze nevím o jediném dopravním hřišti pro dorost a hlavně už vidím černou díru při jejich budování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
abcman píše: Taky mi při dělání řidičáku instruktor zamnou nijak nevadil, ba naopak jsem byl v těch 16 tak vyjukanej při prvních jízdách, že jsem byl rád, že za sebou někoho takovýho mám. Myšlenka vypustit žáka jen tak do provozu mi přijde pořádně uhozená Kór při dnešní hustotě provozu. Semnou třeba tu A1čku dělala holčina co měla až do 4. jízdy problém na křižovatce udržet motorku rovně aby nepadala (a to bylo Virago 125, čili né z důvodu výšky) To by tu motorku jako na každé křižovatce házela na zem a zvedala?
Mě spíš na autoškolách vadí jiná věc a to je kvalita a množství té výuky, autoškola člověka naučí opravdu jen ty největší základy, ale jízdu na motorce prakticky vůbec Jak se naklápět do zatáček, kudy je projíždět, jestli pod plynem nebo bez... jak se krizově brzdí... jak se zvedá motorka když upadne - na nic z toho mi autoškola nikdy odpověď nedala - naopak když jsem v 18 dělal rozšíření, tak na mě instruktor hučel ať motorku tak neklopím v zatáčkách
bohuzel autoskola je od toho aby te naucila jezdit v provozu a ne dobre ovladat motorku,to jsou dva rozdilne pojmy