Tak a teď k samotným modelům, vybírám mezi tímhle 1 . (S pánem sem domluvenej na sobotu, na prolídku, říkal, že moto má rok, a motorově je OK, prý sou horší plasty, že mu upadlo v garáži, a má pošramocený zrdcátko, ale nic vážnýho prej, tak nevím..., na telefonu zněl jako pohodář, je mu 19.let, /
Dále tímhle 2.
/S pánem sem si dopisoval, je zde uveden jako Martincbr600F , ochotně mi poslal VINko, sdělil že moto byla předchozím majitelem padená, ale že to nalakoval tak, že to prostě nejde poznat, jinak moto je prý motorově výborné, má ji tři roky,
Nad tímhle přemýšlím velmi, tzn.: Jako adept DVA, ačkoliv, už má zájemce z Bruntálu, tak mi to snad nevyfoukne.
Dále přemýšlím nad tímhle 3. /Pán říkal, že moto jede v pořádku, motor v pohodě, dále povídal, že stav mota je takový kolik má najeto, cituji "Moto odpovídá jeho stáří, víte jak to je.." Tak u tohohle zatím nevím.
Co mě uchvátilo nejvíc je tohle 4.
Avšak zde nastává problém, majitel by to nechal uškrtit v Hondě v Pardubicích, dnes jsem mu volal a říkal, že se zeptá zítra v Hondě, a já mu brnknu, mám ale nedobré tušení, že stříkačka, jsem četl, je za 20K, a karbece za 6K, což jestli tomu tak opravdu bude - Mě bude velmi mrzet...
Má servisku, což je pro mě strašně důležité! Průvodní knížečku a dva klíčky, tohle vypadá opravdu pěkně.
Mezi další adepty patří č.:5
a č.:6
Zde je ale onen problém zavření, ta poslední /žlutá/ by se snad dala..
Tak co, která se Vám zamlouvá nejvíc, kterou byste brali?
Beru ji tento nebo příští týden, jako prevenci volím kontrolu:
Po právní stránce:
VIN
Dále kontrola VIN, v Hondě.
Kupní smlouvu, na které si zakládám nejvíc, sepsanou mnou, a zkontrolovanou známou právničkou. Případně budu rád za Vaše kupní smlouvy!
Mail: Barek.l4@gmail.com
Po technické stránce:
Budu s sebou brát známého, docela se v tom vyzná, a najde nejednu mouchu, takže buď jeho.
A nebo se servisákem, tedy odborným mechanikem.
Pro moto pojedu vlakem, nebo spíš mne vezme kámoš na moto.. Případně se musím domluvit se servisákem, nevím jak to chodí, takhle....
A Od místa koupení pojedu po ose domů na moto. Vím, že to není dobrý nápad, už jednou jsem se spálil, ale aspoň otestuju moto.
Budu Vám vděčný za všechny rady, názory, na co si hlavně dát pozor, návrhy i jiných motorek nebo tipy na mechaniky. Děkuju s pozdravem xBaryk.
Naposledy editováno 10.09.2011 00:09:08
Opravdu si myslíš, že za ty peníze, co do toho hodláš investovat, seženeš mašinu dle požadavků ve tvém inzerátu? Já osobně si myslím, že mít mašinu s 25kW,s výbornym motorem, do 40 tisíc km (beru to jako reálných) a hlavně s kompletní servisní historií, tak si připlatíš o dost víc, než ve Tvém inzerátu uvedených 55 tisíc...
Neříkám, že nemůžeš mít štěstí na výjimečnej kus nebo majitele ve finanční tísni, ale dle mého názoru budeš muset z nějakého toho požadavku slevit, jinak docílíš maximálně toho, že si koupíš nějakou stočeninu, u který budeš mít dobrej pocit, že je vše dle tvých představ, ale realita bude jinde...
Aby to nebyl úplnej OT, tak mě se v porovnání cena/rok výroby/vizuální pohled nejvíc zamlouvá mašina číslo 5 (i když těm kilometrům opravdu nevěřim, vypadá z nich nejlíp)
ale napisu ti tohle. muj kamarad, bydlici cca 50metru vedle koupil rok 99 za 46tis. samo dobra koupe. ale za ty penize nechtej zazraky. musel a bude muset dost investovat. a na stesti moc never. ono totiz jak pise kolega nademnou neni moc lidi, co opravdu dobrou vec prodaji levne.
ja treba jsem zastancem pri koupi radeji starsi a dobrou, nez novejsi vrak.
pamatuj, ze gumy, brzdove desky, naplne, rozvody, ventily, pripadne kotouce, gufera vidli, opravy laku, vybava, retezovka, serizeni, chladici kapalina a ja nevim co jeste te mohou vyjit na pekny penize. u starsi moto za stejne penize najdes spise top stav. ale tak je to na tobe. dle toho, jaky inzeraty prohlizis zrejme nebudes z nejmajetnejsich. (omlouvam se, zda se pletu a nebo te to urazi)
a potom by mohla platit veta laciny dvakrat placeny. takto jsem cbr koupil ja. muzes se mrknout ke mne do profilu.
jinak, kdyby jsi jel v sobotu do prostejova, mam v planu se projet. muzu se ti na to taky podivat (mimo zkusebni jizdu, na to kaslu . kdyztak PM.
jinak hodne zdaru pri kupu.
e: toto je ten muj kamos
Naposledy editováno 05.09.2011 23:37:47
Jasně, že je to nadsazený, protože já počítám radši s horším, to znamená, že když má moto najeto 30, tak reálně může mít tak 50, nebo si to aspoň myslím, ale rozhodně v těch 50-ti tisících nevidím problém, protože vím, že po 50-ti motorka K.O. není...
A jak vidíš, tak svůj rozpočet posunuju.. tzn.: že moto za 60 + škrcení..
Takže je asi vidět, že slevuju...
A tím výborným motorem myslím, abych nekoupil vrak, do kterýho budu neustále sypat peníze - to mám za sebou.
krakatit>
Ok, díky, proto se ptám, nemám s tímhle moc zkušeností, a tak jsem určitě naivní, a nejsem ani nějak majetnej, proto se ptám, díky za radu.
Asi takhle já počítám se servisem, tzn.: náplně, kontrola, atd.. Ale nechci koupit něco, u čeho by se mi vysypal hned motor...
Tak sem koukal, a moc příjemný to není...
Takže za ty peníze myslíš, že bych měl jít do F3-jky?
Já chtěl právě F4, ale když to tak vidím, tak nevím...
Naposledy editováno 05.09.2011 23:51:49
to, ze radeji starsi v poradku nez novejsi je pouze muáj nazor a udelal bych to ja. tezko radit.
tusim, ze to bylo tobe. rada s tou vfr. pri koupi starsich motorek se ja zameruji na casem proverene a ty nejkvalitnejsi modely. podle me vfr je bezpochyby kvalitnejsi nez cbr a najede vice km bez poruchy.
ale zase neni tak do sportu jako cbr. a pokud koupis dobre, ani s cbr urcite chybu neudelas.
ja jsem mel asi smulu tenkrat.
na servisku zase tak davat nemusis. dneska se daji falsovat. ale pokud ti to honda potvrdi, neni problem.
vis, bude konec sezony. pro nekoho. ja jezdim od 11.3 dokud to pujde. ale myslim si, ze si chces urcite taky zajezdit. aby jsi potom po tech opravach mel za co, v horsim pripade aby jsi na ty opravy vubec mel.
1 reakcí na tento příspěvek Tak, naposled jakou. ... ...
Jako takhle se spotřebákem já počítám, takže první co bude když s tím dojedu, bude servis, tzn. kontrola, výměna oleje, filtrů, příp. seřízení karb., časem ty desky, pneu taky.
S čím ale nepočítám, je, že se vyčet z Tvýho profilu, že si projel za sezonu 3 gumy, řetězovku a ty ventily? S tímhle jsem teda moc nepočítal..
Ale jak se koukám tak si najezdil docela ranec, těch 30 tkm, si myslím, že odpovídá tomu měnění 3* gum, dejme tomu ta řetězovka, ale ostatní, no jak říkám vrazil si dotoho docela ranec.
Já jsem právě četl recenze ostatních, a tam to tak drasticky nevypadalo..
To asi budu muset promyslet..
Naposledy editováno 06.09.2011 00:55:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak, naposled jakou. ... ...
Z uvedených vem určitě už škrcenou, takže první nebo druhou - ta vypadá pěkně a do Opavy už trefíš
Ta třetí lakovaná je podezřelá, do té bych nešel. Čtvrtá je pěkná, ale seškrcení za 4tis nevěřím, ať to prvně seškrtí.. Tak samo pátá a šestá..
Takže já bych se jel podívat na tu druhou ..
c.j. píše: xBaryk> určitě jdi F4! (99 a výš) Váhový rozdíl oproti F3 je citelný a navíc F3 už pak budeš hodně těžko prodávat..
Z uvedených vem určitě už škrcenou, takže první nebo druhou - ta vypadá pěkně a do Opavy už trefíš
Ta třetí lakovaná je podezřelá, do té bych nešel. Čtvrtá je pěkná, ale seškrcení za 4tis nevěřím, ať to prvně seškrtí.. Tak samo pátá a šestá..
Takže já bych se jel podívat na tu druhou ..
ano, mas pravdu. je to na zvazeni. a vyhoda f4 je hlavne i pri prodeji. ale tady se resi i penize. coz si musi budouci majitel hondy zvazit sam. jinak naprosty souhlas. F4 je lepsi volba, za vice penez.
Č.2 ještě nevím, má se mi ozvat prodejce, jestli je stále na prodej nebo není, případně by byla prohlídka naplánovaná na neděli.
Ta a teď k č.3 tedy zatím odsunuji.
Č.4 Tak pán to prý nechá zavřít za 5. tisíc, jak to nevím...
Zítra mu mám večer zavolat, a domluvíme se, tak sem zvědavej..
Č.5 Tedy zatím taky odsunuju, dle Vašich rad.
Č.6 Otevřená, takže mi je přednější č.4, zatím odsunuji.
Ještě mě napadlo tohle č.7
Ale to bude stejné.. otevřené, mohl bych zkusit tam zavolat, jestli by se to nedalo otevřít.
C.J>
Do Opavy už opravdu trefím, ale vracet se tam budu s nenávistí
Ať řeč nestojí, tak se chci zeptat co mám udělat před koupí, tím myslím jako sundat plasty, kouknout se na rám atd atd.., díky
Naposledy editováno 07.09.2011 22:29:40
Naposledy editováno 08.09.2011 13:23:16
Jasně, já tu kupovat otevřený nebudu, jedině když to bude prodejce zavře.
Dnes sem volal to servisu, na prohlídku, pán ochotnej, mi řekl, že to bude za 500-1000 kč, z čehož mám velkou radost, protože sem čekal víc.
Jinak mi nabídl i odvoz, abych nemusel vlakem, nemám auto... za pár kaček na naftu.. takže sem spokojenej..
Tak ještě to doladit po právní stránce, a vzhůru na to.
Jak sem psal kdyby měl někdo dobře ošetřenou kupní smlouvu, třeba z toho když kupoval moto - budu jedině rád...
Dnes volám pánovi na č.4, a domluvením se s ním na zavření, včera mi bylo sděleno za 5. tisíc, tak sem zvědavej, když to nevyjde, tak půjdu po č. 2 a 1.
Když to ale vyjde, budu jedině rád, a připlatím si.. serviska, průvodní knížka a lepší stav moto, mi za to stojí.
E: Tímto děkuju Bikesovi, za tip na motoservis
Naposledy editováno 08.09.2011 15:23:16
jo, vím o něm, sám sem o používal při koupi jawky..
Jde mi spíš o to, jestli nemáte někdo lepší, případně nějaký rady a tipy co tam připsat
Pův. smlouva + sem něco připsal.., měl bych tam něco přidat?
E: Nová kupní smlouva
E: Nojo, tak sem to čekal.. zavřít to nejde, respektive de, ale za těch 20k...
Takže tohle padá, spolu se všema cebrama otevřenýma...
To už mě dohání k šílenství, znát někoho na úřadě.. za něco samozřejmě... :/
Já ale neznám...
Tak nic no, půjdu, budu muset do těch 25 kw...
Tak sem si do kupní smlouvy dopsal tohle
5. a) Prodávající prohlašuje, že kupujícímu nezatajil žádné další závady, skryté vady, změny, opravy a nehomologované úpravy, které nejsou uvedeny v článku 4. Na motocyklu bude bezprostředně po koupi motocyklu proveden servis, doložený fakturou, na základě kterého se rozhodne zda technický stav je takový jako uvádí prodávající v článku 4. Pokud stav motocyklu nebude takový jako uvádí prodávající, což znamená, že se na motocyklu objeví další skryté závady, závady, nehomologované úpravy, změny a opravy může po něm kupující, může kupující vyžadovat náklady spojené s opravou, pokud se na motocyklu objeví vážné závady uvedené výše, může kupující prodávajícímu vrátit motocykl, s peněžní nápravou za sumu, za kterou byl motocykl prodán, uvedenou v článku 2.
Toto se nevztahuje na spotřební zboží jako jsou brzdové destičky, pneumatiky, apod., se ktrými ovšem musí být kupující seznámen při prohlídce motocyklu, což stvrzuje svým podpisem níže uvedeným.
Toto se nevztahuje ani na věci zaviněné kupujícím po koupi motocyklu.
Na věci které jsou důležité pro běžný provoz motocyklu, které mohou ovlivnit provozu schopnost motocyklu a bezpečí řidiče, musí být také kupující upozorněn, jinak po něm může kupující vyžadovat finanční kompenzaci.
Myslíte, že by to mohlo být dobré, nebo tam mám ještě něco dopsat.?
E: Máte někdo tip, na co se zaměřit při koupi?
Já sem si udělal akorád malej seznam, a to:
1) zkontrolovat vůli na krku. (chytnout řidítka, zatřepat s nimi dostran, a jednu ruku dát na
krk, jestli nemá vůli)
2) Brzdový destičky ( mm obložení)
3) Řetěz. sadu (chytnout vzadu řetěz ve vodorovné osy rozety, a zatáhnout za řetěz..)
4) Zevnitř ošahat kapoty, chladiče atd.. jestli jsou bez důlků a svárů..
5) Mám si nechat sundat kapoty?..
6) Startovat za studena, z tepla a pozorovat.
7) Ta jízdy, sundat ruce, jestli je rám neprasknutej.. + zkontrolovat rám
8) Nechat si odšroubovat kryt sekundáru, případně hůř dostupné místo a podívat se jak je
místo zasviňení.. - tedy koukat na to nejnepřístupnější místo..
9) Máte nějakej tip?
E: Tak zítra se jede do Prostějova, zkouknout to černý cebro, tak uvidíme jestli jo, nebo ne.
VINko je prověřený, tak by tacho nemusel být stočenej..
Něco z VINka:
Značka, model, typ: HONDA CBR 600F PC35
VIN: JH2PC35A9YM107021
Kontrolní číslice ve VIN: Kontrolní číslice je v pořádku
První registrace: 4.10.2004
První registrace v ČR: 4.10.2004
V ČR registrováno jako: Ojeté
Rok výroby -
1.registrace 01/2000 0
05/2004 12 500
08/2004 13 000
04/2008 25 500
05/2010 30 000
10/2010 33 000
Vámi zadaný
stav 09/2011 37 000
Takže ta kupní smlouva snad bude ok, VINko ok, člověka kerej mi to zkonrtoluje taky, servis domluvenej, tak teď zbývá jen technickej stav mota a budu v desátým nebi
Naposledy editováno 09.09.2011 23:06:59
1 reakcí na tento příspěvek Tak, naposled jakou. ... ...
Díky moc
Pozdějc dodám fotky atd..
K motorce, horší kapoty, lakovaná, absence zrcátka, blinkr zadní pravej nefachčí, pneu na výměnu, O kroužek na těsnění převodovky prokapává (málo), je sice padená, případně chladič má důlky, takže je bouchlej, kapoty sou někde vařený, ale zalakovaný, pár šroubků je neorigo, špinavá jak svině, majitel ji ani neočistil..
Ale na kapoty to nejezdí, takže motorově prý dobrá, sice vystřídala 8 majitelů, každý ji měl jen rok, motor táhne na jedničku 110, dál už ani nemusím mluvit, ve dvou 230 km/h, a šla dál.
Motor se nepřehřívá, stále na půlce. Tlumiče, uložení krku OK. Laďák Gianely, zvuk krása..
Žádný pazvuky z motoru, přední destičky sjetější, zadní výborný. Kotouče trošičku načnutý.
Ale za ty peníze, jak už tu někdo říkal, nemůžu chtít zázrak,
motoru, na kterým sem si zakládal vypadá parádně.
Do smlouvy sem neprotlačil výše uvedenej odstavec, zato sem si tam protlačil odstavec, že, jestli prodávající něco zatajil, a na motocyklu jsou skryté závady, závady, nehomologované úpravy a opravy, tak do 14 dnů, (nechám udělat servis, cebro jde v pondělí na servis)
jestli se objeví výše uvedené závady, můžu mu motocykl vrátit, za cenu koupi motocyklu, tj 50. tisíc, slevil na 50 z pův. 52, dál už jít nechtěl, a argumentoval tím, že to prodat vlastně nemusí.. loučil se s ní docela těžce, chtěl se ještě chudák projet, a nepočítal s tím, že to dneska koupíme..
Tak nevím, v pondělí, jak sem řekl, de na servis, výměnu oleje, kapalin, filtrů, prohlídku, a uvidí se dál, každopádně zatím najeto 250 a motor jede jako střelená sviňě, oproti jaw+ trhá ruce
1 reakcí na tento příspěvek Tak, naposled jakou. ... ...
Jasně, ty kapoty, to vem čert, chtěl bych stejně polepy Repsol..
No prodejce si ji ještě musel projet, ale půvoně se chtěl kouknou do Mikulova, protože nepočítal s tím, že ji vezmem..
Ale sem v euforii, takže mluvím z cesty teď..
Jedná se o toto.
Naposledy editováno 10.09.2011 19:08:13
C.J.> No, to teda jo, poznáno na vlastní tělo.. z jawy to opravdu trhá ruce, ale zase to není tak, že by se to nedalo zvládnout, váha je naprosto OK, s tím problémy nejsou.
Spíš s tím, že 50 se s tímhle strojem opravdu nedá jet.. tu rychlost prostě necítím... respektive do 100-120 km/h, pak už to cítím...
Ale když jedu v malých otáčkách tak je to kultivovaný, jede krásně, jakmile vytočím jedničku nebo dvojku na aspoň 10 tisíc, tak už to je ďábel..
Na 1 a 2 při 10 tis. + se mi přizvedává přední kolo, jak to táhne...
Recenze opravdu nelhali, máme spolu nalítáno za včerejšek a dnešek asi 400 km, a obrosvká spokojenost, pohodlný to je až až, v rámci ss..
Při jízdě ve dvou se mi ozývá nářadí když jedu rychlej a baťoh se na mě lepí jak klíště..
Ale s tímhle bych se opravdu nebál jet i 500 km v kuse, počítaje s tím, že na to ještě není zvyknutý tělo, ale asi není na co..
Takže paráda, akorád jsem dneska zjistil, že tohle se neřídí řidítkama ale klopením.. zajímavej poznatek... ...
Naposledy editováno 11.09.2011 21:02:49
No, přiznám se, že sem dneska něco vyzkoušel.. Na křižovatce vedle auta, čekám na červenou, hrklo mi v hlavě, a dám plnej, zalehnu, 1,2,3 na tacho 120, a v zrcátku to vypadalo jako by se auto ani nerozjelo... ale už to zkoušet nebudu... No, víme jak to je... Opatrnosti není nikdy dost..
Jinak těch dlouhejch sem si užil s jawou až až, hodněkrát se mi to stalo, takže když jedu na cebru, tak si radši hodně přibrzdím, ať se s tím oťukám..
A asi se vyplatilo, protože až dneska sem zjistil, že se to neřídí řidítkama, ale jak sem psal, náklonem..
Ale ten náklon, je vstuktu parádní, tam, kde sem s jaowu končil s cebrem začínám, do zatáček to de samo, zkoušel sem to sklonit do zatáčky, a šlo to samo.. a asi se byl jen na začátku v náklonu..
Naposledy editováno 11.09.2011 21:33:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 | ILA | 92 | 12.8.2024 v 04:21 MedWed |