
2 reakcí na tento příspěvek Passo dello Stelvio - názory


2 reakcí na tento příspěvek Passo dello Stelvio - názory
[URL=
Naposledy editováno 09.09.2011 22:41:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Passo dello Stelvio - názory
Myslim že projet se po horách je něco úžasnýho, ale tyhle utažený pasa... mno nevim...
Begy píše: s cestováním vpodstatě teprve začínám. Zatím jsem si projel jen tohle: TRENTA - KRANJSKA GORA hrozně jsem se na to těšil a nakonec z toho byl taky celkem otrávenej.
Myslim že projet se po horách je něco úžasnýho, ale tyhle utažený pasa... mno nevim...
tohle jsem jel letos nic moc ,Stelvio je něco jiného


Naposledy editováno 09.09.2011 22:44:40
2 reakcí na tento příspěvek Passo dello Stelvio - názory
...na poježdění jsou v Itálii lepší průsmyky, na pokoukání se mi víc líbilo passo Gavia, Stelvio je holt nejznámější a stojí za vidění...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Passo dello Stelvio - názory
_xy_ píše: ...vloni v srpnu jsme tam byli, cesta z italské strany byla zavřená kvůli sněhu, tak jsme vyjeli nahoru přes Umbrailpass, pak dolů k Bormiu už to byla pohoda (i když jednu motorku jsme tam taky zvedali po pádu z nedostatku rychlosti)
...na poježdění jsou v Itálii lepší průsmyky, na pokoukání se mi víc líbilo passo Gavia, Stelvio je holt nejznámější a stojí za vidění...
Passo Gavia je výborný. Ale když chytněš nahoru od Ponte di Legno před sebe auto, tak ho nepředjedeš ani kdyby ses posral, jak je to tam ouzký. Vloni jsme tam chytli vola co (i když tam byly vyhýbací rozšířený pruhy) ani chvilku nepočkal a jak naschvál nám celý skupině motorkářů čmoudil pod nos ropou.
Co se týče Kranjsky Gory - Trenta, tak Ruská cesta je super, i když pominu ty kočičí hlavy v zatáčkách.
Stelvio je taky super. Vloni jsem ho jel 2x + Umbrailpass. I když směrem na Trafoi je cesta v zatáčkách místy trochu rozbitá.
Pánové. jestli by nebylo lepší si přiznat že jste prostě jen dálniční asfaltomrdalové a že umíte jezdit jen rovně. Když přijde prudší zatáčka, neumíte s motorkou manipulovat. Možná by nebylo pak na škodu si udělat nějakou škou ovládání motocyklu

Naposledy editováno 10.09.2011 00:51:59
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Passo dello Stelvio - názory
seikos píše: Passo Gavia je výborný. Ale když chytněš nahoru od Ponte di Legno před sebe auto, tak ho nepředjedeš ani kdyby ses posral, jak je to tam ouzký. Vloni jsme tam chytli vola co (i když tam byly vyhýbací rozšířený pruhy) ani chvilku nepočkal a jak naschvál nám celý skupině motorkářů čmoudil pod nos ropou.
Co se týče Kranjsky Gory - Trenta, tak Ruská cesta je super, i když pominu ty kočičí hlavy v zatáčkách.
Stelvio je taky super. Vloni jsem ho jel 2x + Umbrailpass. I když směrem na Trafoi je cesta v zatáčkách místy trochu rozbitá.
Pánové. jestli by nebylo lepší si přiznat že jste prostě jen dálniční asfaltomrdalové a že umíte jezdit jen rovně. Když přijde prudší zatáčka, neumíte s motorkou manipulovat. Možná by nebylo pak na škodu si udělat nějakou škou ovládání motocyklu
Tak já kupříkladu dálnice nesnáším, s motorkou jezdím skoro vždy plně naloženou, protáhnu ji kdejakou serpentinou a mám s různými motorkami zkušenosti i z okruhu, ale takhle trapně bych tady přispívatele neposílal na školu ovládání motorky jen proto, že se jim nelíbí přejet Stelvio.
Z Nauders (od severu) je to dokonce lepší, než ho jet z Bormia, ale i tak jsem ho zkusil jednou a víc se tam trmácet nebudu. Jak jsem už psal v jiném vlákně o Stelviu - tam vůbec nejde o žádnou techniku ježdění. Tam jde prostě jen o projetí skoro padesáti vraceček na jedničku, nic víc. NAvíc v koloně...!

Zážitky z ježdění jsou úplně jinde (Gerlos, Bad Leonfelden, Kitzbühel a okolí, okolí Lago di Garda, Zell am See a podobně.)...
Stelvio je vynuděná nuda a hloupá "ikona" motocestování. Přesně ve stylu "kdo nebyl na GG, jako by nebyl"...

Takže já jim všem rozumím a stejně jako nejezdím na Václavák, za motozážitkem, tak už nepojedu na Stelvio ani na Grosglockner. Radši se pořádně svezu na tisíci dalších místech v Evropě i v ČR...

Jedno z nej pass které jsem za svou 4 letou motorkářskou kariéru


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Passo dello Stelvio - názory
hondacbf1000 píše: Tak já kupříkladu dálnice nesnáším, s motorkou jezdím skoro vždy plně naloženou, protáhnu ji kdejakou serpentinou a mám s různými motorkami zkušenosti i z okruhu, ale takhle trapně bych tady přispívatele neposílal na školu ovládání motorky jen proto, že se jim nelíbí přejet Stelvio.
Z Nauders (od severu) je to dokonce lepší, než ho jet z Bormia, ale i tak jsem ho zkusil jednou a víc se tam trmácet nebudu. Jak jsem už psal v jiném vlákně o Stelviu - tam vůbec nejde o žádnou techniku ježdění. Tam jde prostě jen o projetí skoro padesáti vraceček na jedničku, nic víc. NAvíc v koloně...!
Zážitky z ježdění jsou úplně jinde (Gerlos, Bad Leonfelden, Kitzbühel a okolí, okolí Lago di Garda, Zell am See a podobně.)...
Stelvio je vynuděná nuda a hloupá "ikona" motocestování. Přesně ve stylu "kdo nebyl na GG, jako by nebyl"...
Takže já jim všem rozumím a stejně jako nejezdím na Václavák, za motozážitkem, tak už nepojedu na Stelvio ani na Grosglockner. Radši se pořádně svezu na tisíci dalších místech v Evropě i v ČR...
Promiň. To neměla být reakce zrovna na tvůj příspěvek a na tebe.
Ale řekl bych to spíš obecně. Bydlím v Jablonci a Železný Brod a Kořenov si dávám na motorce tak 10x do roka. Často i autem. A ne že bych tam cíleně jel, ale prostě zrovna jedu kolem. A spousta motorkářů to má za jednu z model silničního poježdění. A já nechápu proč, když tady v okolí je spousta i lepších míst.
To samý je Stelvio i GG. Jsou to moc pěkné cesty a leckdo říká že pro motorkáře úžasné. A já s ním souhlasím. I přesto že v Dolomitech je mnoho motorkářsky záživnějších tras.
A přejet přes Stelvio je pravě že hodně o technice jízdy. Jestli někdo neumí ovládat motorku ve vracáku na jedničku přes spojku, tak si to samozřejmě neužije a trápí se tam. A pak tady na Motorkářích píše jak je Stelvio o ničem a hrozně utažený.
Jenže Stelvio je obvykle jen místo přejezdu dál do Itálie. Není to obvyklé passo kam se jezdíš vyřádit. Tak je zbytečné psát že to je o ničem a že je spousta jiných pass lepších na poježdění
1 reakcí na tento příspěvek Passo dello Stelvio - názory
Nakonec jsem to projížděl na dvojku, která se chuděra sbírala pomalu z volnoběhu. Ale pokud máš cit v ruce tak ti to ani nezaškube.
PS: Seikos zatím jsem to nehledal, ale není tady někde seznam pass který prostě jsou lepší na volnější průjezd? Tedy ano radši se pojedu "vyblbnout" než abych se mrdal "na místě".
Ale jinak souhlasim. Každý islámista by měl navštívit Mekku - každý motorkář by měl navštívit Gnocker a Stelvio

Naposledy editováno 10.09.2011 09:08:34
hondacbf1000 píše: Tak já kupříkladu dálnice nesnáším, s motorkou jezdím skoro vždy plně naloženou, protáhnu ji kdejakou serpentinou a mám s různými motorkami zkušenosti i z okruhu, ale takhle trapně bych tady přispívatele neposílal na školu ovládání motorky jen proto, že se jim nelíbí přejet Stelvio.
Z Nauders (od severu) je to dokonce lepší, než ho jet z Bormia, ale i tak jsem ho zkusil jednou a víc se tam trmácet nebudu. Jak jsem už psal v jiném vlákně o Stelviu - tam vůbec nejde o žádnou techniku ježdění. Tam jde prostě jen o projetí skoro padesáti vraceček na jedničku, nic víc. NAvíc v koloně...!
Zážitky z ježdění jsou úplně jinde (Gerlos, Bad Leonfelden, Kitzbühel a okolí, okolí Lago di Garda, Zell am See a podobně.)...
Stelvio je vynuděná nuda a hloupá "ikona" motocestování. Přesně ve stylu "kdo nebyl na GG, jako by nebyl"...
Takže já jim všem rozumím a stejně jako nejezdím na Václavák, za motozážitkem, tak už nepojedu na Stelvio ani na Grosglockner. Radši se pořádně svezu na tisíci dalších místech v Evropě i v ČR...
Bad Leonfelden? Tam jsem jezdil z dovolene na Lipne kazdej druhej den a ze by tam bylo neco extra se mi nezdalo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Passo dello Stelvio - názory
Begy píše: ty vracáky mě nijak zvlášť nevadí, ale mě strašně sralo řeadit 1-2-1-2 obvzlášť když při přeřazování těchle kvaltů obvykle znamená vcelku ránu z převodovky.
Nakonec jsem to projížděl na dvojku, která se chuděra sbírala pomalu z volnoběhu. Ale pokud máš cit v ruce tak ti to ani nezaškube.
PS: Seikos zatím jsem to nehledal, ale není tady někde seznam pass který prostě jsou lepší na volnější průjezd? Tedy ano radši se pojedu "vyblbnout" než abych se mrdal "na místě".
Ale jinak souhlasim. Každý islámista by měl navštívit Mekku - každý motorkář by měl navštívit Gnocker a Stelvio
To mi povidej, se na nove motce VTR 1000 F uz nekolik stovek kilaku snazim naucit jak nejlepe radit z 1 na 2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Passo dello Stelvio - názory
SirIndy píše: To mi povidej, se na nove motce VTR 1000 F uz nekolik stovek kilaku snazim naucit jak nejlepe radit z 1 na 2
mě pomáhá tohle:
zmáčknu spojku - lehce přizvednu řadičku až skočí neutrál - pokračuju v tlaku a dořadím dva. To celé se stále zmáčknutou spojkou. Celé to trvá cca vteřinu
Pak to tam skočí dvojka jako po másle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Passo dello Stelvio - názory
Begy píše: mě pomáhá tohle:
zmáčknu spojku - lehce přizvednu řadičku až skočí neutrál - pokračuju v tlaku a dořadím dva. To celé se stále zmáčknutou spojkou. Celé to trvá cca vteřinu
Pak to tam skočí dvojka jako po másle.
To jsem si taky vsiml ze kdyz tam skoci neutral tak pak jde na dvojku uplne v pohode, ale tohle neni zrovna vhodne reseni kdyz chce clovek jet svizne a akcelerovat z utazene vracecky

1 reakcí na tento příspěvek Passo dello Stelvio - názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Passo dello Stelvio - názory
Petr Huska píše: SirIndy> Myslím,že řešíš to,za co jsou placení vývojáři ve fabrice a že stejně na nic kloudného nepřijdeš...motorek,které řadí sametove moc nenajdeš-na všem,s čím jsem jel,se řadilo mizerně,pokud jsem jel v nízkých otáčkách,tak to byly rány jak v kovárně-takže to chtělo řadit dříve na nižší kvalt...Teď si vzpomínám,že jedině Dominátor řadil hladce....Všeobecně se dá říci,že pokud dobře vystavuje spojka a netáhne při rozpojení,tak se ty rázy silně tlumí... P-H.
Mel jsem BMW F 650 ST 1999, tam to bylo to same, potom V-Stroma 650 2006, tam to razeni sametove je. Radit drive na nizsi kvalt? Mluvim o razeni z 1 na 2, prakticky v jakychkoliv otackach. Jak poznam jestli to neni spojkou?
seikos píše: Promiň. To neměla být reakce zrovna na tvůj příspěvek a na tebe.
Ale řekl bych to spíš obecně. Bydlím v Jablonci a Železný Brod a Kořenov si dávám na motorce tak 10x do roka. Často i autem. A ne že bych tam cíleně jel, ale prostě zrovna jedu kolem. A spousta motorkářů to má za jednu z model silničního poježdění. A já nechápu proč, když tady v okolí je spousta i lepších míst.
Tak se poděl, já tam u vás znám právě jen Ž.Brod-Kořenov, jaký sou u vás další dobrý silnice?
1 reakcí na tento příspěvek Passo dello Stelvio - názory
