myslím že celkem překvapení - litrovej motor vlastní konstrukce
Naposledy editováno 31.08.2011 22:49:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
hele ...ja jsem jezdil uz dost dlouho...zacal jsem v 79 na simsonu(asi1967..mozna prvni v republice) co svitil i v zatacce rovne...vsichni se mi chechtali nez poznali co to bylo za nadhernej a kvalitni stroj pak sem se chechtal ja jim a jejich fichtlum a mustangum a rikal jsem si ze si jawu nikdy nekoupim....no a vidis dneska po tolika letech a po tolika znackach takze nerikej nikdy - kdyz si to jeste nezkusil a nemluv tady o muzice ....k muzice musi clovek dospet pak zjisti co opravdu chce..
ja se snad domu nedostanu...prsi aprsi....
Naposledy editováno 07.09.2011 18:59:19
2 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
VM a FGR dohromady taktéž motocykly těchto výrobců spojuje mnoho znaků dotace je jedním z nich dalším je zastaralá konstrukce a design řada převzatých dílů naprostá nekonkurenceschopnost každý kdo se na současné motocykly občas podívá se musí ptát proč tohle někdo chce vyrábět v čmn byl zajímavý článek se šéfem BMW motorrad doporučuji přečíst
jawě a všem motocyklovejm pseudoznačkám ten vlak definitivně dávno ujel jediné co tu občas na dvou kolech vznikne a má světovou úroveň jsou individuální zakázkové stavby a repliky viz. ČZ 500 860
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
nejtek píše: e ...ja jsem jezdil uz dost dlouho...zacal jsem v 79 na simsonu(asi1967..mozna prvni v republice) co svitil i v zatacce rovne...vsichni se mi chechtali nez poznali co to bylo za nadhernej a kvalitni stroj
To byl tenhle? Těch tady fakt moc nejezdilo(spíš žádný), znal jsem je jen z nakupovacích výletů do NDR a občas tady na tom byl vidět nějaký dederón přesunující se kempovat k nám do spřátelené ČSSR...
FGR by se podle mě mohlo splatit tak po 100kusech (díky milionové ceně) a to by mohlo vyjít.
byl jsem se projet na sve funglovce 660 a zastavil jsem se v malem meste na namesti na kafe.
Jawca stala ode mne tak na 10 kroku..a par cumilu..ale jeden sel ke me a zacal ze zna jawu. Jo? rikam, a on ze ma doma asi 20motorek a mezi nimi jednu nejakou californii ktera ma najeto par kilometru a zacal o tom jak jeho otec prodaval v tom malem meste jeste pred 30 lety jawy.Samozrejme jsem zpozornel a zacal pomalinku naslapovat a vyptavat a tohle jsem zjistil.
Califa si koupil zakaznik a kdyz si ho sel prevzit tak ho nakop a tenhle calif chytil obracenej chod. Zaradil jedna,vyrazil... a milej calif ho vzal "zpateckou "vikem od nadrze primo do .... . Na califa uz nemel naladu...ten tam stal nekde v rohu garaze,nikdo si ho nevsimal..a ted pozor...................................................................on tam stoji do dnes
PS:nasel jsem jeste jedny nepromoky tak valim domu jak to dopadlo nekdy priste....
Naposledy editováno 07.09.2011 19:41:56
klemat píše:
To byl tenhle? Těch tady fakt moc nejezdilo(spíš žádný), znal jsem je jen z nakupovacích výletů do NDR a občas tady na tom byl vidět nějaký dederón přesunující se kempovat k nám do spřátelené ČSSR...
Tak ted mi vyhrkla slza....byl cervenej s bilou...muj tata ho dostal v 73 od kamarada co se stehoval do NSR...nikdo to neznal ale byla to kvalitni kobylka
Naposledy editováno 07.09.2011 19:33:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Jindra650 píše:
...a ano, s tou reprezentaci to myslim vazne, kdyz jsme v cizine reprezentovali nase technicke skolstvi, stydel bych se, pokud by nase auto, ktere jsme kontruovali a vyrobili bylo na urovni zaostalych zemi(Indie, Egypt), ktere cas od casu vyslou nejakou hruzostrasnou splacaninu do sveta. Vzdycky jsem mel potrebu porovnavat svou praci s tim lepsim, ne s tim horsim, ze je to dostacujici...
ty kluku..(chtel jsem napsat vole..ale nenapsal ) jindro ...promin...ale poslouchas se nekdy...
co takhle jim jit pomoc do te jawy...ty techniku s celym tim tvym skolskym tymem....to bys nam udelal radost...by jsme se nemuseli stydet...na tech jawach....potom...jako... [lol] [lol] [lol]
PS: ja se opravdu na 660tce nestydim...
Naposledy editováno 07.09.2011 21:40:05
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
No, když po Tobě musí každej luštit Tvoje splácaniny, tak to asi OK není...
Na to, že Ti je 40 tak si slušný dřevo
PS: Aspoň čárky..
Tyhle patetický bláboly co máš v profilu jsi vymyslel sám nebo si to někde vobšleh?
"Jawa královna silnic, motocykl brázdící silnice bezmála sto let, pamatujíce naše pradědy, dědy, otce a nás - Ti všichni v ní nechali kousek sebe. Jawa - motorka s duší! Která umí potrápit, ale za práci se umí velmi ochotně odvděčit.
To co dělá Jawu Jawou, je OBROVSKÁ DUŠE.
DUŠE jakou žádný japonec nikdy nemůže mít."
Připomíná mi to takovou tu budovatelskou poezii co do nás hustili za minulýho režimu
Možná bys našel uplatnění v reklamním byznysu
Tři částečně zamaskované stroje s litrovými dvouválcovými motory firma testuje na silnicích, další pošle na homologační zkoušky, zjistil týdeník Ekonom. „V Česku chceme do budoucna vyrábět výhradně motocykly luxusní a speciální, tedy policejní či vojenské," řekl Jiří Gerle, generální ředitel společnosti Jihostroj Velešín, která Jawu vlastní.
Prototypy motocyklů s čtyřdobým motorem Jawa dosahují maximální rychlosti kolem 220 km/h. Základní cena nového modelu přesáhne čtvrt milionu korun. Firma by v budoucnu měla nabídnout také model s objemem válců 1,2 litru. Podle Ekonomu Jawa Moto zásadně obmění výrobní program, zhruba do čtyř let zcela ukončí výrobu motocyklů s tradičními dvoudobými motory. Zároveň přestane v Česku montovat veškeré malé motocykly s dováženými motory o objemu pod 600 ccm.
Každopádně pokud to bude pro armádu a policii tendr jako na transportery tak prodaj kus tak za jedna a čtvrt milionu a to už je asi uživí
jinak nevím čemu chcou konkurovat s touhle cenou a to nemluvím o jizdních vlastnostech nic proti inženýrum v jawě ale myslím si že předběhnout japonce itali němce není otázkou jednoho roku ale tak desetilettí a pokud to nebude moto za 100 tisíc tak za čtvrt milionu je tu konkurence obrovská
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Jo, ty patetický bláboly sem opravdu vymyslel já sám.
A stejně si za tím stojím.
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Klemat: znouzecnost... bez komentare
Naposledy editováno 08.09.2011 07:48:43
Jinak mi ještě nikdo nevysvětlil proč v tý statistice vyrobených vozidel v ČR nefiguruje Blata?? Kolik jich teda dělá?
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
velmi odlišnou mentalitu a když něco dělaj tak pořádně honda třeba začala některé modely montovat
ve Španělsku v montese a když to rozebírám je vidět že kvalita některých detailů šla dolu
v Japonsku by si to asi nikdo nedovolil i tyto důsledky sebou nese globalizace když se podívám na sportard tak vlastně celá motorka je poskládaná z dovezených dílů motor kola brzdy pérování v javě se vyrábí vlastně jen lešení pro to všechno pár plastů a kabeláž
a ani těch pár věcí nejsou schopni udělat pořádně už jen ty řídítka první věc kterou člověk bere do ruky a musí na to koukat
2 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Nakousl si tady cosi o kooperaci Jawy s Blatou, pak si to nechal bez komentáře, tak kdyžtak prozraz třeba do pm, ať se mi rozšíří obzory o Blatě..
Klemat>
Já bych z nouze ctnost neřekl, já třeba taky teď sháním japonce, ale to, že ho na zimu zazimuju, a s jawou pojedu kdykoli, v jakýmkoliv počasí, za každé situace - to mi japonec nesplní, jawa je pilný dělník, který nezklame.
A zážitek z jízdy na jawě, mi taky japonec nikdy neplní, myslím...
Naposledy editováno 08.09.2011 08:49:39
Současná situace v Jawě naprostej protiklad toho se stalo ve Škodovce. V Boleslavi proběhla naprosto transparentní privatizace formou prodeje akcií přímému serióznímu investorovi s jasným podnikatelským záměrem.Firmu se daří rozvíjet, produkuje konkurenceschopné výrobky a zaměstnává X-tisíc lidí kteří si domů nosí slušnou výplatu a odvádějí z ní daně - O.K.,takhle je to v pořádku.
Jawa se privatizovala "počesku" a podle toho to tam dopadlo. Po tom co stát všechny zahraniční zájemce odpudil, nakonec přes FNM doputovaly akcie pod Charouzova křídla.( mimochodem dluhy po podnikání tohoto člověka bankám sanoval stát částkou cca 8 miliard Kč z našich daní).V první řadě šlo těmto lidem o to nabrat uvěry v maximální částce oproti hodnotě pozemků ,budov a strojního vybavení s vědomím že splácením se nebudou zatěžovat a pak vyvíjet jakousi činnost aby udržovaly banky v naději že by jim ty peníze mohli někdy splatit,občas ukázat nějaký na koleně splácaný produkt svého snažení s tvrením že maximálně do dvou let se rozběhne sériová výroba, vyhledávat možnosti všeliakých dotací, tu na technologie,tu na výzkum, tu na udžení zaměstnanosti a tak to udžovat dokud se najde někdo ochotnej to podporovat(občas se tomu musí jít trochu naproti)
Kdo není pouhým čtenářem PR článků opěvujících jejich produkty a umí si udělat alespoň malinko obrázek o finančním zákulisí fungování takovýchto firem musí mu bejt jasný že tady prostor pro jakoukoliv hrdost opravdu není.
Smutný je že i v těchto firmách se obvykle najde pár "fachmanů" kteří svojí práci dělají se zápalem a nejlépe jak dovedou a myslí to se "svojí" firmou dobře. Management je obvykle má víceméně za "užitečné blbce".
Naposledy editováno 08.09.2011 09:01:38
xBaryk píše: Nejtek>
... s jawou pojedu kdykoli, v jakýmkoliv počasí, za každé situace - to mi japonec nesplní, jawa je pilný dělník, který nezklame.
A zážitek z jízdy na jawě, mi taky japonec nikdy neplní, myslím...
Nevidím jediný důvod proč by ti to japonec neměl splnit.
A pravděpodobnost že bez poruchy dojedeš bude vždy mnohem vyšší než u tý Jawy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |