globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě předváděčky - dobrý nápad?
 
7.9.2011 v 08:15
Ahoj lidi, chtěl bych se zeptat, jestli je dobrý nápad koupit předváděcí motocykl. Jedna se o moto Suzuki GSF 650S. Má najeto 2000km a opravdu mě tahle mašina láká. Jen mám samozřejmě obavy, když do toho chci pustit 100tis., jak se s předváděcí motorkou zachází?Jestli ji prodejci nejdřív zajedou a pak dávají jako předváděčku a nebo s tím jezdí kdokoliv od 1. kilometru. Máte zkušenosti? Napište mi své postřehy. Díky


Naposledy editováno 07.09.2011 08:25:37

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 09:54 | Nahoru | #31

Majklos píše: assassin> Právě že konkrétně u tohodle motoru už se objevily problémy s natahujícím se rozvodovým řetězem, bohužel už je několik tisíc motorů mezi zákazníkya když se zjistilo kolik by stála svolávačka...., tudíš bezplatnou výměnou se to rozhodně řešit nebude. Hledá se cesta, jak ošálit snímač polohy vačkové hřídele, aby to cukání nesnímal ale neptej se mě odkud to vím. je to tajný .

U HTP toho taky bylo hodně, nasával si prach z katalyzátoru, kterej je přímo na bloku motoru zpátky přes egr ventil pěkně přímo do sání, (z toho bylo několik totálních destrukcí sacích ventilů) řešilo se to potom změnou typu katalyzátoru, s umístěním katalyzátoru taky ještě souvisí přehřívání oleje a následná tvorba karbonu (nemá oil chladič) nebo špatně vyřešené napínací lišty rozvoďáku, několikrát došlo k přeskočení řetězu, řešilo se to delšíma lištama, nikdy se žádnej motor na svolávačku nebral, vždycky se čekalo jestli to vydrží.



to u htp jsem slysel, to je dobry no ta 1,2tsi sem myslel ze vychazi z te 1,4tsi netusil jsem ze je to nakej "nas" motor. jo tyhle novy motory jsou na detsky nemoci nachylny

Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 10:07 | Nahoru | #32
Asi bych ji vzal usetris 30tkc o proti funglaci a 2Tkm je nic a lepsi jak neco ojeteho dva tri roky stareho mozna.....

Naposledy editováno 07.09.2011 10:08:51

Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 10:13 | Nahoru | #33
Podle mě je otázkou zda lze najetýma 2000 km i když za studena s trápením motoru něco úplně pohnojit... A pkud ještě k tomu byla škrcená (nbeo ještě je nebo to vrdí pordejce), tak bych se toho nebál.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 10:53 | Nahoru | #34

Majklos píše: nerjan> A zjistil si něco? Já bych se konkrétně tohodle motoru (1,2 TSI), celkem bál, přijde mi dost nadopovanej, tak bych měl trochu strach kolik vydrží, ale hlavně je to zas motor kterej dost narychlo vyvíjela Škoda, tak tam zas určitě kupa průserů jako u prvních serií 1,2 HTP.



Ahojte
Že prečo klepe motor 1.2TSI , čitajte ďalej

Moja praktická skúsenosť s vozidlom Škoda Yeti s motorom TSI – konkrétne s motorizáciou 1,2, 77kW.
Keď som uvidel prvú štúdiu Yeti-ho, jeho koncepcia ma nadchla. Čakal som ako to dopadne s jeho výrobou. Vozidlo takých rozmerov, typu, vzhladu som dlho očakával na trhu, keď sa začal predávať koncom roka 2009 som bol medzi prvými kupujúcimi. Múdri ľudia ma odrádzali od jeho kúpy, že je to nový model, spočiatku bude mať nedostatky, hlavne s motorizáciou TSI ešte nie sú skúsenosti, bude mať „muchy“. Nedal som sa odhovoriť, len pre istotu som priplatil záruku na 4 roky.
O koncepcii sa musí vyjadriť len kladne. AA+++ ako to hodnotia ratingové spoločnosti.
K stránke dizajnu sa musím vyjadriť absolutne pozitívne. Nepodobá sa na žiadne iné vozidlo, je elegantné, má tvary ktoré za rok nezapadnú medzi dizajnérsky odpad, nestratia svoju zaujímavosť.
Pohodlie , ergonómia ako šité na mňa, mám výšku 195cm. Podvozok a jeho správanie sa výborné, za sucha, za mokra, najviac ma nadchla na snehovej pokrívke aj keď sa jedná len o dvojkolku.
Len ten motor TSI. Motor roka. Keď funguje absolútne mi vyhovuje, má charakteristiku ktorá najviac vyhovuje mojim požiadavkam, aj môjmu štýlu jazdy. Najviac jazdím v meste a na cestách prvej triedy, sám alebo vo dvojici.
Problém je v tom že veľakrát nejazdí, vlastne nič nerobí lebo sa nedá používať.
Začalo to po 16000 km. Po naštartovaní neprestal klepať po uplynutí asi sekundy. Kým bol funkčný,toľko času bolo treba aby sa natlakoval hydraulický napínák rozvodovej reťaze. Párkrát som navštívil servis, vozidlo otestovali, samozrejme so záporným výsledkom a uistili ma že všetko je v najväčšom poriadku. No nebolo. Navštívil som tuningovú firmu, aby mi poradili čo s tým, odpoveď znela – vozidlo je v záruke, ktorú som nechcel stratiť, nič s tým neurobia, nech skúsim tankovať čo najkvalitnejšie palivo. A prišlo to, čoho som sa obával, okrem mňa asi nikto, aspoň sa odborníci tak tvárili.
Prišiel som domov – na aute, naobedoval som sa, chcel pokračovať ďalej, no motor nie naštartovať.
Neskoršie som sa dozvedel neoficiálne, že preskočila rozvodová reťaz a udiali sa veci ktoré sa pri takejto akcii stávajú. Rozbil sa motor.
V servise namerali nulovú kompresiu vo valcoch, čo iné. Poradili sa so ŠAS, oni sa rozhodli o výmene motora. Pracovníci značkového servisu mali motor vymontovať v celku a bez demontáže častí, odovzdať odborníkom z Boleslavi ktorí prišli preň a odviezli so vzorkami paliva, oleja, chladiacej zmesi. Vraj je to veľmi perspektívna pohonná jednotka koncernu, doposiaľ nič takého sa nestalo, treba prípad vyšetriť.
Dostal som nový motor. Síce trvalo to mesiac, stále chýbali nejaké súčiastky ale stalo sa.
Bol som uistený servisným šéfon ŠAS že všetko bude v najväčšom poriadku. No nebolo. Asi po 1000 km pri predbiehaní, keď som sa chcel zaradiť pred predbehnuté vozidlo vypla sa palubná doska, komplet elektronika, zhasol motor a narýchlo som mal plné ruky práce aby som situáciu vyriešil. Podarilo sa pomocou ostatných účastníkov premávky a cesty, ktorá na danom miste je široká a bezpečná . Neskoršie som si uvedomil, že som mal obrovské šťastie, lebo keby sa to prihodilo na dopravne exponovanom mieste, neušiel by som testnoprávnym postihom aj s finančnými následkami za zapríčinenú haváriu a spôsobenú majetkovú a zdravotnú újmu ostatným zúčastneným. Pričom by som bol absolútne nevinný.
Cesta do servisu, otestovanie vozidla s výstupmi z testera z ríše bľudov. Behom dvoch mesiacov sa to stalo ešte štyrikrát za menej nebezpečnách okolností, vždy po pár sekundách sa zapla elektronika , motor sa podarilo naštartovať, zobrazili sa rôzne hlášky na displeji, napr. porucha brzdového systému, porucha klimatizáce atď. Po prečítani takého chybového hlásenia sa kľudne a výborne jazdí.
Naposledy som naštartoval motor na tri valce, rýchlo do servisu. Už verili. Samozrejme taká jazda hodne pomôže katalizátoru ale čo sa dá robiť. Dodnes nechápem, tak sofistikovane navrhnuté riadenie, aké má motor TSI ako to dovoluje. Mudrovanie, výmena riadiacej jednotky, zas týždeň bez vozidla.
Následoval desattisíc kilometrov kľud a pokoj, taký predbúrkový, veľmi som už očakával niečo. Aj prišlo.
Znova som začul podobné zvuky ako v prvom prípade. Hurá do servisu, otestovaný motor, všetko v najväčšom poriadku. A som začal odznova. Nakoniec sa mi podarilo doraziť do servisu s tak rozklepaným motorom, že pracovník uveril. Testy záporné. Rozobral rozvody, reťaz natiahnutá ako … , napínanie už samozrejme nedokázalo eliminovať vôlu. Motor tesne pred rozbitím z dôvodu preskočenia rozvodovej reťaze. Teraz už som vypapuľoval náhradné vozidlo, načo mám nárok podľa zmluvy. Dostal som starú Felíciu, bez serva, klimatizácie atď. No proste má kolesá a jazdí. To je fakt.
Pracovníci servisu konzultovali stav s ŠAS, ktorí nariadili vymeniť kompletne rozvod aj s napínaním, olejovým čerpadlom. Objednali sa súčistaky, no nie a nie doraziť. No tie ktoré zapríčinili poruchu. Poslali rôzne skrutky, tesnenia,olejové čerpadlo, atď. Rozvodovú reťaz až po piatich dňoch, aj keď náhradné diely sa doručujú denne. Že prečo, to som pochopil keď mi reťaz rozbalili pred montážou. Ten istý typ ako v predchádzajúcich prípadoch.
V tomto momente som sa rozhodol o iné riešenie. Požiadal som predajcu o výmenu vozidla, ale s inou motorizáciou, funkčnou.
Následovali dlhé dohadovania sa s predajcom, až som pochopil že bez ŠAS sa nič nevyrieši. Všetko sa kozultuje s nimi a bez ich súhlasu sa nepohneme dopredu. Požiadal som o stretnutie vedenie ŠAS, súhlasili. To stretnutie prevýšilo všetky moje očakávania. Dohodli sme sa na danú hodinu, presne som prišiel, samozrejme ma nechali čakať, nech si uvedomím kto je tu pánom, potom pozvali ma do rokovacej miestnosti, naproti mne asi piati, aj právnici. Obleky hodinky v poriadku ale aby ma ponúkli pohárom vody to nie. Asi na tej úrovni sa to nepatrí. Aj keď som dorazil v horúčave na náhradnom aute bez klimatizácie. Nech cítim kto som. Podnikový právnik medzi rečami mi vysvetlil že úroveň náhradného vozidla nie je vo zmluve ani v zákone definované.
To že automaticky približne rovnaká kvalita sa chápe ako kúpené a nefungujúce vozidlo, to ich nezaujíma. Zdôrazňovali mi že z právneho hľadiska nie sú mi partnermi, tým je predajca. Je to fakt, ale na zodpovednosti za predané vozidlá a ich systematické výrobné chyby hádam sa podielajú. Nech si ctím že sa so mnou vôbec dali do reči. Z celého pojednávania som mal pocit že som obvinený, a očakával výzvu, obžalovaný vstante a predneste dôkazy na svoju obhajobu. Vôbec som sa necítil ako zákazník , ktorý má právo za svoje peniaze na bezchybný tovar. Asi si v ŠAS neuvedomujú že na ich platy sa skladáme my zákazníci.
Pojednávanie sa skončilo s tým že obdržím ponuku ŠAS na riešenie situácie. Obdržal som, samozrejme s oneskorením, vyjadrenie cez predajcu že „ Z dôvodu udržania vzájomných dobrých vzťahov predajcu v spolupráci s importérom Škoda Auto Slovensko s.r.o. sa dohodli na výmene motorového vozidla. Na ten istý model a s tou istou výbavou.“ Požiadal som aspoň o motorizáciu 1,4 TSI 90kW. Možno v Škode aspoň taký dokážu vyrobiť funkčný, s tým že si uhradím cenový rozdiel. Že by v Škode trošku ctili zákazníka?
Kedy vozidlo obdržim, o tom fámy nehovoria. Možno niekedy, aj keď som dávno zaplatil.

Tento článok som písal pred tromi mesiacmi s predstavou že niektorý motoristický časopis to zverejní aby sa ostatný poučili. No nepodarilo sa. Sú „nezávislí“ a źijú aj z reklám. Aj Škody.

Perlička na koniec. Po troch mesiacoch čakania dorazilo nové auto a to 25.8.2011v tej istej výbave ako som mal predtým. 7 airbagov , klíma, ťažné zariadenie, maxidot, tempomat , farba karosérie,tónované sklá, 4 roky záruky za príplatok atď. Čo myslíte tie 4 roky záruky koľko je v skutočnosti. Po výmene vadnej súčiastky v mojom prípade celého motora už len dva. Dobre vymyslené že?

Motor som objednal 1.4 TSI, s tým že doplatím cenový rozdiel a že nebudú ďalšie problémy. Šiel som prevziať vozidlo a zisťujeme že neide zaradiť 5. a 6. rýchlostný stupeň. Technik skoro infarkt dostal od hamby, konzultácie so Škodou – vadná prevodová skriňa treba vymeniť. Pri prihlásení sa na fórum som sa zaviazal že nebudem používať neslušné slová tak si sem domyslite podľa vlastného vkusu .............­.............­.............­.............­........... asi stači. Zavolal som do Škoda auto Slovensko či to myslia vážne. Prioritné auto prioritne vyrobené na odstránenie hamby a zas nepodarok. Odpoveď znova arogantná že oni mi už dodali dve autá a ďalšie už nebude, nech držim hubu.

Takže stojím bez auta, keď vidím svoje vysnívané auto prevracia sa mi žalúdok. Mám priplatiť 800 Eur a prevziať ďalšie hovno a začať všetko od znova.

Napísal som aj do Škoda a.s. do Boleslavi nech sa vyjadria. Čakám odpoveď.
Fakty tohto príspevku viem dokladovať pred súdom, nie jedna babka alebo kamoš kamoša hovoril. A tie fámy o rozvodových reťazoch nie sú fámy. Je to skutočnosť.
Škoda? Asi nie!

Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 11:22 | Nahoru | #35
někde jsem četl, že nájezd předváděček se má násobit 5-6 a dostaneš opotřebení normální jízdou.
takže pokud má 2000, tak jakoby měla 10000.

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 11:41 | Nahoru | #36
Sadra17> Držim palce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 12:01 | Nahoru | #37

assassin píše: myslis ze je to vyvoj skodovky? jinak me osobne prijde ze tyhle maly preplnovany motory vydrzi co se mechanickejch casti tyka vic nez jejich predchudci ktery treba z objemu 1,6 -1,8 daly stejnej vykon, jen o x tisic otacek vejs, proste ze na ty tlaky a teploty se to nadimezuje snaz nez na velky otacky... samo tam pribylo par drazsich spotrebnich dilu ala turbo, ale ze by ten motor umiral nejak zahy jen proto "ze to ma 100koni z jedna dvojky" je blbost, to rikaj lidi co si to v hlave srovnavaji s atmosferickejma motorama z dob minulych...

TSI jsou motory navrzeny v DE a pouze vyrabeny v Bolce, z hlediska zivotnosti to je a bude tragicky, protoze uz ted jsou problemy s turbama(maly, hodne tepelne zatizeny, vysoky otacky, umisteny hned u hlavy), takhle maly a "nadupany" motor nema v aute valnou budoucnost, zapomenme na 400tis km zivotnost. Opak je pravdou, prave zivotnost horkych casti - turba, vyfukovych ventilu, sedel a pistu je vzdycky limitujici, stejne jako tlak .....proto zvitezil teoreticky mene ucinny 4takt nad stirlingy, spalovacimi turbinami apod., protoze tam nejsou v atmosferickem provedeni zadne "trvale" horke casti a muze se dosahovat vyssich spalovacich teplot pri nizsi teplote soucasti.

...jinak k tematu ....na prdel tomu sice mohli davat, ale uvedomme si, ze nejsme v dobe jawy 350! vyrobni technologie a tolerance soucasti natolik pokrocily, ze zabeh je opravdu hodne kratky a uz se nestane, ze by nekdo novymu motoru nalozil a ten se zadrel! proste predvadecka s 2tis km je rozhodne mensi risk, jak rok stara motorka, ktera v rukou nejakyho dobraka mohla klidne najet stejnym stylem 20tis km, nikde neni zaruka, ze ne. navic si myslim, ze predvadecka se nikde neprovozuje tak, ze by ji nekdo nastartoval a hnedka vytocil na 11tis

Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 12:08 | Nahoru | #38
Od okamžiku,kdy se to poprve ve výrobním závodu nastartuje, do chvíle,než si to někdo koupí,to studené,nestudené,jen dostává plný knedlík.Taková je realita.(kamoš vozí po Evropě funglovky)Kup a nespekuluj.

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 12:18 | Nahoru | #39
Sadra17> sefe lituju te....to je ta skoda

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 12:25 | Nahoru | #40

Jindra650 píše: TSI jsou motory navrzeny v DE a pouze vyrabeny v Bolce, z hlediska zivotnosti to je a bude tragicky, protoze uz ted jsou problemy s turbama(maly, hodne tepelne zatizeny, vysoky otacky, umisteny hned u hlavy), takhle maly a "nadupany" motor nema v aute valnou budoucnost, zapomenme na 400tis km zivotnost. Opak je pravdou, prave zivotnost horkych casti - turba, vyfukovych ventilu, sedel a pistu je vzdycky limitujici, stejne jako tlak .....proto zvitezil teoreticky mene ucinny 4takt nad stirlingy, spalovacimi turbinami apod., protoze tam nejsou v atmosferickem provedeni zadne "trvale" horke casti a muze se dosahovat vyssich spalovacich teplot pri nizsi teplote soucasti.

...jinak k tematu ....na prdel tomu sice mohli davat, ale uvedomme si, ze nejsme v dobe jawy 350! vyrobni technologie a tolerance soucasti natolik pokrocily, ze zabeh je opravdu hodne kratky a uz se nestane, ze by nekdo novymu motoru nalozil a ten se zadrel! proste predvadecka s 2tis km je rozhodne mensi risk, jak rok stara motorka, ktera v rukou nejakyho dobraka mohla klidne najet stejnym stylem 20tis km, nikde neni zaruka, ze ne. navic si myslim, ze predvadecka se nikde neprovozuje tak, ze by ji nekdo nastartoval a hnedka vytocil na 11tis



jo mozny to je, to je jen moje uvaha ze z velkejch otacek jsou soucasti namahane vic nez od tlaku... lehce sem vychazel z toho ze diesely pracuji zas s o rad vyssimi tlaky a taky to funguje, ze nadimenzovat na ty vyssi tlaky motor benzinaku nebude takovej problem. s tou teplotou uz je to horsi, turbo beru jako spotrebni dil, bude ted ve vsem tak uz se cena treba taky dostane niz a bude se kazdejch 50tis menit jako co ja vim treba tlumice....
u tech dalsich soucasti - ventily to bejt problem muze, zas tak dalece do toho nevidim, v tomhle myslim ze mas mnohem vic zkusenosti...takze to beru a o svejch zaverech s tim namahanim ruznych koncepci jeste budu premyslet

Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 12:25 | Nahoru | #41
Taky mám jednu předváděčku.Velkýho bandita.Kupoval jsem ho v roce 09 a byl ještě rok v záruce.Měl 2tkm a jako novej.S ábéesem stál tenkrát tuším 220tis a já za něj dával 150.Dodneška jedinej problém a dnes má najeto 14tkm.Vlastně minulej měsíc mi zdarma vyměnili reg.dobíjení.Makal v pohodě,dával kolik měl,ale prej preventivně v rámci svolávací akce(údajně špatné utěsnění a mohla by se tam dostat voda).Tak se to myslím vyplatilo a já jsem spokojenej parchant

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 12:31 | Nahoru | #42
Sadra17> docela si mi vyrazil dech, říkal jsem si že bych si jednou tu 1.2 TSi koupil... i když za dva- tři roky to bude asi vše v pořádku jinak tobě hodně štěstí a nenech se jejich přístupem otrávit!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 13:17 | Nahoru | #43

Jindra650 píše: TSI jsou motory navrzeny v DE a pouze vyrabeny v Bolce, z hlediska zivotnosti to je a bude tragicky, protoze uz ted jsou problemy s turbama(maly, hodne tepelne zatizeny, vysoky otacky, umisteny hned u hlavy), takhle maly a "nadupany" motor nema v aute valnou budoucnost, zapomenme na 400tis km zivotnost. Opak je pravdou, prave zivotnost horkych casti - turba, vyfukovych ventilu, sedel a pistu je vzdycky limitujici, stejne jako tlak .....proto zvitezil teoreticky mene ucinny 4takt nad stirlingy, spalovacimi turbinami apod., protoze tam nejsou v atmosferickem provedeni zadne "trvale" horke casti a muze se dosahovat vyssich spalovacich teplot pri nizsi teplote soucasti.

...jinak k tematu ....na prdel tomu sice mohli davat, ale uvedomme si, ze nejsme v dobe jawy 350! vyrobni technologie a tolerance soucasti natolik pokrocily, ze zabeh je opravdu hodne kratky a uz se nestane, ze by nekdo novymu motoru nalozil a ten se zadrel! proste predvadecka s 2tis km je rozhodne mensi risk, jak rok stara motorka, ktera v rukou nejakyho dobraka mohla klidne najet stejnym stylem 20tis km, nikde neni zaruka, ze ne. navic si myslim, ze predvadecka se nikde neprovozuje tak, ze by ji nekdo nastartoval a hnedka vytocil na 11tis



Ono to že jsou navržený v Říší ještě není žádná záruka funkčnosti. Jedna taková perlička, ve škodovce se začíná vyrábět převodovka podle německýho návrhu MQ 100 (manuální 5-ti kvalt do 100 Nm) určená pro malé levné vozy. Soudruzi v NDR museli někde udělat chybu, když se vše vyrobí podle výkresové dokumentace tak to sice jakž takž funguje ale je strašně hlučná. Průser je v tom že na to sou už nakoupený stroje, přispůsobená montážní linka atd. Takže se projekt snaží zachránit zuby nechty, a do převodovky se zkouší broušené ozubení, zkouší se jiná (tužší) skříň a další kraviny takže už teď je převodovka skoro na ceně léty prověřené MQ200, kterou měla kvůli ceně nahradit pro levné vozy.

Otázou je proč třeba zrovna ten rozvoďák u 1.2tsi odchází, jesttli je to nekvalita výrobce, a nebo zas soudruzi v NDR něco špatně spočítali.

Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 13:41 | Nahoru | #44
taky si myslim že kdyby na tom chtěl někdo závodit tak si pujčí něco jiného, ja když jsem si pujčoval předváděčku tak ji prodejce napřed nechál zahřát něž mi ji pujčil, dávál jsem 20tis zálohu a pujčili mi ji na 30min

4 reakcí na tento příspěvek Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 13:55 | Nahoru | #45
Jednou jsem přišel za kámošem do autobazaru a řiká mi Čau škoda že jsi tu nebyl dřív, byl tu bratránek a měl půjčenou předváděčku GSXR 750 k9 přímo od Suzuki, funglovnka měla najeto 150km. A já jo, a jak jste na ní jezdili? To se musí nejdřív zajet. A on no já jsem to nevytáčel víc jak do 10 (nejvíc se má točit 6,5ot/min), ale on za ní bral doplna.

Řekl jsem mu že je hovado, chudák ten kterej si to koupí.

Problém je ten že špatně zajetá motorka, nemaže tak jak má, nemá se dávat plnej, a v konstantní rychlosti se ti všechny části vyleští a vzniknou tak velký vůle.

Já doporučuju rozhodně nebrat!

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 14:03 | Nahoru | #46

E.D.IM.SHUFFLIN píše: Jednou jsem přišel za kámošem do autobazaru a řiká mi Čau škoda že jsi tu nebyl dřív, byl tu bratránek a měl půjčenou předváděčku GSXR 750 k9 přímo od Suzuki, funglovnka měla najeto 150km. A já jo, a jak jste na ní jezdili? To se musí nejdřív zajet. A on no já jsem to nevytáčel víc jak do 10 (nejvíc se má točit 6,5ot/min), ale on za ní bral doplna.

Řekl jsem mu že je hovado, chudák ten kterej si to koupí.

Problém je ten že špatně zajetá motorka, nemaže tak jak má, nemá se dávat plnej, a v konstantní rychlosti se ti všechny části vyleští a vzniknou tak velký vůle.

Já doporučuju rozhodně nebrat!



hele to ze dava porad plnej prece neni ze jede v konstantni rychlosti... naopak si myslim ze takhle zajeta motorka naopak pojede pekne, uz se to tu resilo mockrat, myslis ze kdyz na zavodech poskladaj pres noc motor ze pak rano nekdo na nem pred zavodem najede 4tis km do 6ti tis otacek? jasne tam neni ucel aby to co nejvic vydrzelo, ale to u motorek obecne taky ne.. teda u tech sportovnich...... kdo chce od motorky poklidne jezdeni pristich pul milionu km tak si koupi nakou se stabilakem a ne nakej jecici mixer :)

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 14:04 | Nahoru | #47

Majklos píše: Ono to že jsou navržený v Říší ještě není žádná záruka funkčnosti. Jedna taková perlička, ve škodovce se začíná vyrábět převodovka podle německýho návrhu MQ 100 (manuální 5-ti kvalt do 100 Nm) určená pro malé levné vozy. Soudruzi v NDR museli někde udělat chybu, když se vše vyrobí podle výkresové dokumentace tak to sice jakž takž funguje ale je strašně hlučná. Průser je v tom že na to sou už nakoupený stroje, přispůsobená montážní linka atd. Takže se projekt snaží zachránit zuby nechty, a do převodovky se zkouší broušené ozubení, zkouší se jiná (tužší) skříň a další kraviny takže už teď je převodovka skoro na ceně léty prověřené MQ200, kterou měla kvůli ceně nahradit pro levné vozy.

Otázou je proč třeba zrovna ten rozvoďák u 1.2tsi odchází, jesttli je to nekvalita výrobce, a nebo zas soudruzi v NDR něco špatně spočítali.

Jo, to ja nemyslel, jako ze to je lepsi z NSR jen ze to neni CzechšMejd ...jo, slysel jsem cosi o napinaku, jinak hlucny(1,2TSI) jsou proto, ze maj normalne hrnickovy zdvihatka ...o tech prevodovkach jsem se jeste nedoslech...

Naposledy editováno 07.09.2011 14:05:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 14:07 | Nahoru | #48

E.D.IM.SHUFFLIN píše: Jednou jsem přišel za kámošem do autobazaru a řiká mi Čau škoda že jsi tu nebyl dřív, byl tu bratránek a měl půjčenou předváděčku GSXR 750 k9 přímo od Suzuki, funglovnka měla najeto 150km. A já jo, a jak jste na ní jezdili? To se musí nejdřív zajet. A on no já jsem to nevytáčel víc jak do 10 (nejvíc se má točit 6,5ot/min), ale on za ní bral doplna.

Řekl jsem mu že je hovado, chudák ten kterej si to koupí.

Problém je ten že špatně zajetá motorka, nemaže tak jak má, nemá se dávat plnej, a v konstantní rychlosti se ti všechny části vyleští a vzniknou tak velký vůle.

Já doporučuju rozhodně nebrat!



Při dnešní přesnosti opracování a kvalitě materiálů se vůlí rozhodně bát nemusíš,tohle platilo u Škody 105S....
Je hodně lidí,kteří koupili předváděčku a ještě jsem neslyšel,že by někdo hořce litoval.Víš kolik lidí s v dobrý víře koupí okruhovku,která má třeba 8000 za sezónu v pekelným trapu a ta motorka slouží v pohodě dál???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 14:09 | Nahoru | #49

verybusy píše: Při dnešní přesnosti opracování a kvalitě materiálů se vůlí rozhodně bát nemusíš,tohle platilo u Škody 105S....
Je hodně lidí,kteří koupili předváděčku a ještě jsem neslyšel,že by někdo hořce litoval.Víš kolik lidí s v dobrý víře koupí okruhovku,která má třeba 8000 za sezónu v pekelným trapu a ta motorka slouží v pohodě dál???



ty voe aby ne, vzdyt to bylo jako novy, dva roky stary, 8tis na tachu,origo kapoty bez skrabance

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 14:09 | Nahoru | #50

E.D.IM.SHUFFLIN píše: Jednou jsem přišel za kámošem do autobazaru a řiká mi Čau škoda že jsi tu nebyl dřív, byl tu bratránek a měl půjčenou předváděčku GSXR 750 k9 přímo od Suzuki, funglovnka měla najeto 150km. A já jo, a jak jste na ní jezdili? To se musí nejdřív zajet. A on no já jsem to nevytáčel víc jak do 10 (nejvíc se má točit 6,5ot/min), ale on za ní bral doplna.

Řekl jsem mu že je hovado, chudák ten kterej si to koupí.

Problém je ten že špatně zajetá motorka, nemaže tak jak má, nemá se dávat plnej, a v konstantní rychlosti se ti všechny části vyleští a vzniknou tak velký vůle.

Já doporučuju rozhodně nebrat!

WAU nemaze jak ma ....ono asi cerpadlo jeste poradne v motoru nedozralo co a musi jeste chvili povyrust ...no a veta o vylesteni a vulich, to je taky dobrej vtip ....hlavne klid a nefantazirovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 14:12 | Nahoru | #51

E.D.IM.SHUFFLIN píše: Jednou jsem přišel za kámošem do autobazaru a řiká mi Čau škoda že jsi tu nebyl dřív, byl tu bratránek a měl půjčenou předváděčku GSXR 750 k9 přímo od Suzuki, funglovnka měla najeto 150km. A já jo, a jak jste na ní jezdili? To se musí nejdřív zajet. A on no já jsem to nevytáčel víc jak do 10 (nejvíc se má točit 6,5ot/min), ale on za ní bral doplna.

Řekl jsem mu že je hovado, chudák ten kterej si to koupí.

Problém je ten že špatně zajetá motorka, nemaže tak jak má, nemá se dávat plnej, a v konstantní rychlosti se ti všechny části vyleští a vzniknou tak velký vůle.

Já doporučuju rozhodně nebrat!



..mohl bych někdy ,někde vidět a zažít jízdu toho "bratránka" ,abych zažil a viděl někoho,kdo na "normální" silnici to "bere" do plna!! ...myslím tím moto SS nebo SBK od 600 ccm a výše!

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 14:26 | Nahoru | #52

2LEKO píše: ..mohl bych někdy ,někde vidět a zažít jízdu toho "bratránka" ,abych zažil a viděl někoho,kdo na "normální" silnici to "bere" do plna!! ...myslím tím moto SS nebo SBK od 600 ccm a výše!


Rovne zadny problem Ale chtel bych to videt treba cestou na Prachen

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 15:23 | Nahoru | #53

assassin píše: ty voe aby ne, vzdyt to bylo jako novy, dva roky stary, 8tis na tachu,origo kapoty bez skrabance



No nekup to,když je to tak levný....

2 reakcí na tento příspěvek Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 15:53 | Nahoru | #54
Je to pravda vyser se na to co Ti udává fabrika, poslouchej radši tyhle machry z garáže =DD

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 15:57 | Nahoru | #55

E.D.IM.SHUFFLIN píše: Je to pravda vyser se na to co Ti udává fabrika, poslouchej radši tyhle machry z garáže =DD



Víš houby,jak se ta motorka zajížděla a jakej to na ní může mít vliv,tak je zbytečná ta ironie.Až budeš silnej v kramflekách jako někteří,co sem píšou,budeš křičet radostí,až se ti vyvalí kýla.Ale obávám se,po tom co jsi napsal,že kde nic není,ani čert nebere....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 15:58 | Nahoru | #56
Jindra650> Neni to čerpadlem ale olejem, kterej se při vysokejch teplotách přehřívá a nestíhá mazat. A o tom vyleštění jsem to četl v příručce suzuki. Ale na to se vykašli, takovej machr jako ty o tom ví určitě víc než fabrika která ty motory vyvíjí desítky let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 16:01 | Nahoru | #57
verybusy> No jak řikam, machři z garáže mají svoje zkušenosti poslouchej je

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 16:19 | Nahoru | #58

E.D.IM.SHUFFLIN píše: verybusy> No jak řikam, machři z garáže mají svoje zkušenosti poslouchej je


Pribrzdi, bo vis hovno, s kym si pises.

2 reakcí na tento příspěvek Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 16:30 | Nahoru | #59
Vím to uplne přesně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 16:41 | Nahoru | #60

E.D.IM.SHUFFLIN píše: Vím to uplne přesně


Ok, pokud jsi uz nejaky ten motor postavil a zajel, tak se tvym narazkam treba i zasmeju ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist