- je mi přes 40 let...
- cena do max. 90 tis. Kč za ročník 2005 a mladší
- nechci supersport, chopper, klasické enduro
- co nejvíce vzpřímený posed, pohodlí, slušná ochrana před větrem
- vhodný na kratší pojížďky "kolem komína" i na delší (dlouhé) výlety ve dvou, možnost přidat kufr/kufry bez toho, aby to vypadalo hloupě
- obratný, snadno ovladatelný stroj s nezáludným chováním, milosrdný k řidičským chybám, nejlépe s ABS, vhodný pro subtilní postavu (175cm/69kg)
- alespoň dvouválec s hebkým chodem, do max. 700ccm, rozumná dynamika a spotřeba
Nevím, jestli vás něco napadne, pokud ano, sem s tím, budu vděčný za každou radu i názor...
Včera jsem se svezl na Hornetovi, který si kopil kamarád - popravdě, tudy cesta nevede...
Tady je taková hračka, kde si nastavíš svoji výšku, vybereš mašinu a přibližně uvidíš tak se na té mašině sedí...
Cova píše: Váňa:
Já nevím, jestli bylo něco špatně... Mně se jevil spíš jako ostřejší, kousavý, sportovnější stroj. Moc se mi nelíbil posez, hledám co nejvzpřímenější a tady jsem se musel (i když ne moc) hrbit a cítil jsem dost tlak rukou do řidítek. Mám docela problém se zády a obávám se, že bych z něj po pár desítkách km neslezl... Hledám opravdu něco pohodovějšího, hodnějšího, na čem nebude problém ujet v kuse pár set kilometrů. Navíc, nemám výraznější zkušenosti s jízdou na tak silném stroji a mám z toho celkem respekt (někdo tady použil slovo strach)...
Jses jasne zralej na cestovni enduro
1 reakcí na tento příspěvek Ze skútra na motorku. Jakou?
Díky za výborný odkaz. Na zkoušku jsem zadal Horneta a bylo to přesně tak...
Tak jsem do toho zkusil nacpat všechny motorky z výběru a výsledek není úplně překvapující - jako ideální se jeví V-STROM, VERSYS, TRANSALP, s přimhouřením obou očí GLADIUS, ostatní je na tom podobně, nebo i hůř jako Hornet. Beru samozřejmě s rezervou, k větší přesnosti modelu by bylo nutno zohlednit více parametrů (tělesné proporce), ale pro základní orientaci super...
Babuka:
No jo, no... Myslím si to taky, ale finanční důvody, které jsem na začátku nastínil, mluví proti - a totálně olítaný křáp bych asi nechtěl. Se spojkou a šaltpákou navíc se určitě smířím, no a X-MAX mi zůstane, určitě nebude stát v garáži bez povšimnutí...
Naposledy editováno 06.09.2011 08:00:04
Cova píše: Váňa:
Díky za výborný odkaz. Na zkoušku jsem zadal Horneta a bylo to přesně tak...
Tak jsem do toho zkusil nacpat všechny motorky z výběru a výsledek není úplně překvapující - jako ideální se jeví V-STROM, VERSYS, TRANSALP, s přimhouřením obou očí GLADIUS, ostatní je na tom podobně, nebo i hůř jako Hornet. Beru samozřejmě s rezervou, k větší přesnosti modelu by bylo nutno zohlednit více parametrů (tělesné proporce), ale pro základní orientaci super...
Babuka:
No jo, no... Myslím si to taky, ale finanční důvody, které jsem na začátku nastínil, mluví proti - a totálně olítaný křáp bych asi nechtěl. Se spojkou a šaltpákou navíc se určitě smířím, no a X-MAX mi zůstane, určitě nebude stát v garáži bez povšimnutí...
tady je srovnavaci test transalp x versys x v strom, tak ti to treba pomuze
hlavne ber ohled na to ze v strom a versys jsou relativne nove motorky, a transalp je takovej facelift puvodniho modelu z 1987.
a dale transalp ma jeste karbece, tak nebude jezdit za to co ostatni dve
leteckaposta.cz/767702693
Naposledy editováno 06.09.2011 08:02:18
1 reakcí na tento příspěvek Ze skútra na motorku. Jakou?
Díky moc, jdu číst...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze skútra na motorku. Jakou?
Cova píše: bikes:
Díky moc, jdu číst...
Spoiler: Vsechny testy vyhrava V-Strom
Zlesa píše: Jeste me napada BMW F650 ale psal jsi ze nechvces jednovalec..... ale jinak je to taky fajn motorka
Přidávám se k tomuhle názoru
Relativně lehká, obratná, hodná motorka s nízkou spotřebou, ale je to jednoválec...
(i když jeden z nejlepších)
1 reakcí na tento příspěvek Ze skútra na motorku. Jakou?
xBaryk píše: A co tohle ? Je to starý, ale zato legenda, srdcovka a mimořádnej držák.
1 reakcí na tento příspěvek Ze skútra na motorku. Jakou?
Přeji ti na motorce hodně šťastných km.