PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011
TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST
KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.
9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.
KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.
KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ
KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.
konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.
Termíny:
1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST
Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.
Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.
Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.
V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.
Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.
Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.
V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.
MOTOŠKOLA:
S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.
Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.
Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.
Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.
Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.
Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.
Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)
Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.
Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)
Peter Theisz
DA RACING
Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda
Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda
Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda
Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda
Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda
Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
saly.pce píše: Tak to jo, já jen že posledně měl 2.23 a teď chtěl pod 2.20
Taky nezapomen ze si rozbil cumak ve 180kmh, to vetsinou cloveka nezrychli ... ani tvrdaka jako je Martin. Chce to zase ziskat duveru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Ozzy_ píše: Taky nezapomen ze si rozbil cumak ve 180kmh, to vetsinou cloveka nezrychli ... ani tvrdaka jako je Martin. Chce to zase ziskat duveru.
Co blbneš, já to tam zahodil ve 240 a jak jsem včera uháněl před policajtama
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
B.o.d.l.i.n.k.a píše: no tak já si to taky myslela, že jedeme všeci dohromady proto jsem měla jako hlavní bod předjet tu holčinu s Duc 998S... a ve finále zjistím, že se vyhlašuje dle kubatur
ale upřímně můžu říci, že bych měla asi větší radost z třetího fleku, kdyby jsme jeli všeci proti sobě, než z prvního proti nikomu... heh
Vy jste právě spolu jeli, ale já jela sama v šestkách a honila jsem se jen s klučinou, kterej se ze mnou nějak ztratil, když nás předjeli 2 rychlíci o kolo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Hillman píše: Tak už vím s kým jsem si to během závodu rozdával!!! Byl jsi mě povědomí Dojel jsem 27 a už jsem tě začínal na konci posledního kola stahovat, ale pak mávali černobílou vlajkou.
Takže nebyl žádný souboj na konci
jj.koukal jsem na výsledky a dojel jsi asi jen 2sec za mnou.v posledním kole sice ne, ale během závodu to bylo super,mám ze závodu docela pěkný video,pošlu ti..
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
tady máte slíbené video...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
pak až jsem jel druhou kvaldu během které jsem rozškubal zadní slick až na spodní vrstvu gumy a ještě kevšemu mě brzdil někdo na nějaký ducati a byl jsem dost naštvanej protože ¨mi kazil výslednej čas , tak jsem to šel přezout a mezi tím jsem zjistil že startuju z 54tého místa s přišernym časem 2:26 ...
dojel sem myslim 40tej .
pri open pitlane to taky nešlo dolu ten čas jel jsem tam nějakejch 2:25. takže ježdění jsem si užil o závod jsem si fakt zazávodil ale štve mě že sem neporychlil... je to ve mě . ráno sem měl celkem strach .. nevěděl jsem co to bude dělat . ještě jsem mezi tim přenastavoval podvozek a stejně na prd.. navíc co tam byli kamarádi (nykos333 a duclover) tak tem své R1 oba rozbily a rád bych jel ještě celej do mostu.. tak jsem se spíš otrkával... a hlavní bylo to nerozbít.. protože to bych se už asi fakt zbláznil ... poslední dvě ježdění buďto pád nebo defekt... teď to snad už bude lepší..
když jsem jel domu tak už jsem nemoh vúbec řídit.. protože jsem dostal úpal a včerejšek jsem ckoro celej prospal...
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2011/35/32695_29914127003235969225210000056471154410621015464892n.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2011/35/32698_31931527000204302861710000056471154410619023577747n.jpg)
Naposledy editováno 31.08.2011 19:08:52
biker.zz píše: jj.koukal jsem na výsledky a dojel jsi asi jen 2sec za mnou.v posledním kole sice ne, ale během závodu to bylo super,mám ze závodu docela pěkný video,pošlu ti..
Super
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Harry_RnK píše: Hele tak pro zajímavost, v jaký rychlosti se asi nalítává do první zatáčky? Takhle se to zdá celkem vopal, kolem 170 asi tak?
Ten nájezd asi tak bude, vím že v zatáčce a ve výjezdu mám rychlost 150-160, ale přesně ti to neřeknu jelikož, pohled na budíky mě vyvede z míry, takže se na tachák nedívu vůbec!
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Když jsem si při pit-line hrál na instruktora měl jsem čas a tak jsem vodil kamarády tak, abych nemusel vůbec brzdit a jet co nejplynuleji.
Za cílovkou se dá plynule odbočit bez zásadní laborace s plynem v cca 180km/h.
Jinak při závodě loni Lukáš Pešků 3x odřadil a zatočil bez sáhnutí na brzdy - také jsem to vyzkoušel a jde to, ale je to hóóóhně na "pumpu" přemoci se a ani nehrábnout/nezkontrolovat v tom kalupu brzdu!
Video moc pěkně zachytilo jak vyrovnaný na čele to byl závod!!!
Skupina se netrhala, neustále na sebe závodníci dorážejí, výměna pořadí.... a všichni jedou parádně. A pěkně jsou vidět niance ve stylech jízdy, posedech ad..
Jak před lety Doohen, Criville....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 01.09.2011 01:01:07
Franky píše: Harry_RnK>
Když jsem si při pit-line hrál na instruktora měl jsem čas a tak jsem vodil kamarády tak, abych nemusel vůbec brzdit a jet co nejplynuleji.
Za cílovkou se dá plynule odbočit bez zásadní laborace s plynem v cca 180km/h.
Jinak při závodě loni Lukáš Pešků 3x odřadil a zatočil bez sáhnutí na brzdy - také jsem to vyzkoušel a jde to, ale je to hóóóhně na "pumpu" přemoci se a ani nehrábnout/nezkontrolovat v tom kalupu brzdu!
TO si delas prdel ze ji tam posles v takovym kalupu ? Ja mam na budikach tak 150 kdyz ji tam posilam .... (aha, a pak proc mi nejde zrychlit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Hillman píše: Harry_RnK>
Ten nájezd asi tak bude, vím že v zatáčce a ve výjezdu mám rychlost 150-160, ale přesně ti to neřeknu jelikož, pohled na budíky mě vyvede z míry, takže se na tachák nedívu vůbec!
Franky píše: Harry_RnK>
Když jsem si při pit-line hrál na instruktora měl jsem čas a tak jsem vodil kamarády tak, abych nemusel vůbec brzdit a jet co nejplynuleji.
Za cílovkou se dá plynule odbočit bez zásadní laborace s plynem v cca 180km/h.
Jinak při závodě loni Lukáš Pešků 3x odřadil a zatočil bez sáhnutí na brzdy - také jsem to vyzkoušel a jde to, ale je to hóóóhně na "pumpu" přemoci se a ani nehrábnout/nezkontrolovat v tom kalupu brzdu!
Díky hoši
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Harry_RnK píše: Díky hoši , já tam najíždím tak ve 140 na pětku (na pětku to totiž jede max170
), a na cílovce s odřenýma ušima vytáhnu 200, ale to jsem už na 150 metrech a zaklapávám, takže bych teoreticky taky moc brzdit nemusel. Nějak jsem to tušil že tam je dost rezerva ale radši si nechám pradit
Já vlastně celej okruh jedu 4-5, jen cílovku 6 a rovinku po první zatáčce dostanu na pár vteřin 6, abych to netrápil v omezovači. Začal jsem i poslední esíčko před cílovkou jezdit na pětku takže po tom stoupáku ani nepodřazuju, protože jsem dřív musel řadit na pětku uprostřed poslední zatáčky a to se nedá
Harry nakonec budes muset vymenit stroj za okruhovku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
biker1300 píše: Harry nakonec budes muset vymenit stroj za okruhovku pekne ti to jezdi
Díky no už se nemůžu dočkat na fotky, snad se na to dá dívat. Viděl jsem že mě někdo fotil na cílovce tak jsem zvědavej jak to vypadá když se pokouším zalehnout za to pidi plexo. Mám pocit že už jsem skoro seděl na druhým sedadle
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Franky píše: Harry_RnK>
Když jsem si při pit-line hrál na instruktora měl jsem čas a tak jsem vodil kamarády tak, abych nemusel vůbec brzdit a jet co nejplynuleji.
Za cílovkou se dá plynule odbočit bez zásadní laborace s plynem v cca 180km/h.
Jinak při závodě loni Lukáš Pešků 3x odřadil a zatočil bez sáhnutí na brzdy - také jsem to vyzkoušel a jde to, ale je to hóóóhně na "pumpu" přemoci se a ani nehrábnout/nezkontrolovat v tom kalupu brzdu!
Jo jo, přesně tak, loni jsem na to koukal jako blázon, když to Lukáš pokaždé udělal
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
mikitka píše: Harry_RnK> tyjo 4-5 já tu první jedu na 3 (občas jsem zkusila 4) jinak pak většinou 3-4.. esíčko v tom krpálu za 2, ale je to pěkně naprd zpomalení, jenže za 3 mi to pak do toho kopce netáhne.. no a cílovku a po první zatáčce za 5... mno je na tom hodně co vychytávat
Hlavně je to hodně taky o převodech, to dělá hodně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
mikitka píše: Harry_RnK> tyjo 4-5 já tu první jedu na 3 (občas jsem zkusila 4) jinak pak většinou 3-4.. esíčko v tom krpálu za 2, ale je to pěkně naprd zpomalení, jenže za 3 mi to pak do toho kopce netáhne.. no a cílovku a po první zatáčce za 5... mno je na tom hodně co vychytávat
Víš co mýma převodama se vůbec nemůžeš řídit, protože tobě ta R6 jede na jedničku takových 110-120 tipuju, ale mě asi 70, a tak mám celou tu převodovku posunutou o hroznej kus níž do síly, aby kompenzovala malej výkon motoru. A to mám ještě naschvál o zub menší pastorek. Tobě to jede 270, a mě 210, tak nepotřebuju tak dlouhý kvalty.
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
a ten tvůj nápad zní logicky, jsem zvědavá, co na to odborníci
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
ale asi by to chtělo jinou motorku, hmm?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
saly.pce píše: Hlavně je to hodně taky o převodech, to dělá hodně Se sériovým převodem u některých motorek to je prostě nedostačující..
V Mostě a na Slovači jsem si toho ani nevšimla, ale v tom Brně to bylo znát, že to neni úplně ono
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
mikitka píše: Harry_RnK> nevim čím to, ale v tom brně jsem se nějak nemohla pořádně soustředit, natož koukat na tachometr.. ale 270 jsem asi ještě nikdy nejela.. myslim si, že na těch cílovkách max 240, ale ono to jde postupně jen to chce víc jezdit...
a ten tvůj nápad zní logicky, jsem zvědavá, co na to odborníci
ale asi by to chtělo jinou motorku, hmm?
Daytona ma pocitac a maznul sem si ho pred jezdenim takze ti to reknu presne. Max rychlost si po dni jezdeni pamatovala 237km/h (tachometrovych, takze bych rekl tak 220-225 real). Dava to smysl, je to vydechla seriova sestka se 110 ponikama na zadnim kole, ani motoGP se v Brne nedostane pres 300, tak kde by tam vzala sestka 270. Je tam kratka rovina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Ozzy_ píše: Daytona ma pocitac a maznul sem si ho pred jezdenim takze ti to reknu presne. Max rychlost si po dni jezdeni pamatovala 237km/h (tachometrovych, takze bych rekl tak 220-225 real). Dava to smysl, je to vydechla seriova sestka se 110 ponikama na zadnim kole, ani motoGP se v Brne nedostane pres 300, tak kde by tam vzala sestka 270. Je tam kratka rovina.
konečně někdo, kdo se nebojí napsat pravdu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)