Já jsem tedy lehce zklamaný - čekal jsem více inovací a případně větší upgrade vzhledu Ale asi na téměř dokonalém nebylo již co měnit
Já tedy vidím zásadní úpravy jen v přední masce, budíky (ty jsou tedy povedené a konečně i s ukazatelem kvaltu ) a pak novější pružení od Showy. Tak jsem zvědav, zda nějak pohnou i s motorem a elektronikou - aneb zda se budou snažit dohonit BMW
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-cbr1000rr-2012-19366.html
Naposledy editováno 19.08.2011 09:09:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
marekparek píše: no co budu dělat sem z toho na složení .. ja to myslel tak ,že asi 30 neměla a taky neměla servis protože to jen někdo jezdil chapeš? nebo ti to mám říííct víííc Pražskýýý cooo ... hele ja sem v Praze dost častu Obchoduju tam jako půl národa a můžu říct , že mi nikdy nikdo z Prahy nevadí a nevadil a lidi jsou tam daleko otevřenější k náplavám než tady na Ostravsku...
Jen nechápu asi tebe ale budeš asi taky náplava některý bývaj dost namyšlení na to že sou pak Z velkýýýýho Městááá... takže zdar bubraku a nabubřelosti..
Jojo sem nejnamyslenejsi prazska naplava.
Cece nevim co chces rict vic prazsky nez kdyz poprvy napises jen 's 30tis na budiku' a ja jako prazak mam bejt schopnej si domyslet dalsich 10 vet ktery si nenapsal? Co ses ty za naplavu asi radsi nebudu domejslet, nemam vlastne ani takovou potrebu, tou oplyvaji zrejme predevsim moravaci.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Jiri-Z píše: Nehodlám se tu nikoho zastávat,ale jestli nejste aspon trochu splachovací a budete tu pořád rejpat,dělat si z nekoho prdel tak jste ty všeználci a egoisti právě vy!!!!!!
Jako já a Bubrak?!
Bubrak ZX10R píše: Jojo sem nejnamyslenejsi prazska naplava.
Cece nevim co chces rict vic prazsky nez kdyz poprvy napises jen 's 30tis na budiku' a ja jako prazak mam bejt schopnej si domyslet dalsich 10 vet ktery si nenapsal? Co ses ty za naplavu asi radsi nebudu domejslet, nemam vlastne ani takovou potrebu, tou oplyvaji zrejme predevsim moravaci.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
díky
PS: ale máš pravdu, to jak jezdím ví jen někteří (celkem dost) lidí co se mnou jeli jinak třeba můžu kecat, v tom máš pravdu. Proto taky říkám že to některý lidi moc žerou.
Hele stačí se přihlásit jako ženská, s ženským profilem a fotkou a hned 90% chlapů ti píše, to je vidět jak to každej moc žere a internet hejbe světem, každej mu důvěřuje
mrkni se třeba sem jak jsem z lidí udělal kretény s ponaučením na závěr http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=112667&fid=34
Naposledy editováno 30.08.2011 15:14:45
a co se tyce jinych nazoru - ten tu muze rict kdo chce, ale pokud pise podle me blbost, tak se ozvu a snazim se to vysvetlit proc s nim nesouhlasim, to je preci zaklad diskuse
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Hummer píše: GRASSEL> Ještě jednou se Tě zeptám. Pak to považuji za vyhýbání odpovědi. Říká Ti něco Marek Petrášek. Jednoduchá odpověď.
Ano, považuj to za vyhnutí Nevím proč píšeš sem do vlákna když se toho netýká a nenapíšeš mě když tě to zajímá. Navíc to považuju jako nepotřebnou odpověď pro tohle vlákno
Naposledy editováno 30.08.2011 21:14:03
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
Hele Grassele ...ale Landa se ti líbí, ne? A Ordo Lumen Templi je taky úžasnej nápad s nábojem, že jo ?
Líbí se mi Landa jako umělec, jeho hudba, texty....
Jako člověka ho moc nemusím, respektive nevyhledávám a nějakej jeho řád je mi úplně totálně volnej
Poslouchám jakoukoliv hudbu co mě osloví ať už je to od vážný hudby, přes metal, rock, bigbít až po RAP poslouchám toho strašně moc a hudbou žiju, ale jsem na ní strašně vybíravej.
Ironie v tom nebylo ani trochu, bylo to podekovani za tvuj cas co travis u klavesnice sdelovanim vlastnich, ne vyctenych zkusenosti.
Bubrak to same, na neco jsem se ptal, napsal me jednu vetu ve ktere bylo vse, zadna omacka, zadne hazeni ramen.
4 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
marekparek píše: na kolik se dala upravit ZX10R 06 pokud je tam powercomander , KN filtr, Koncovky akrap včetně svodů??? kámoš kouká po jedný borec píše 210ps...
lidi si ty cifry dost vymejslej, ostatne i spousta lidi co tam namontuje ten vyfuk a elektroniku na brzde vycaruje naky takovy cislo aby byl zakaznik spokojenej..
neco kolem 210ps mi rikal Murkin kdyz sem u nej naposled byl ze tam mel zatim nejvic, tusim u Cihakovo gsxr1000 superbiku a tam bylo v motoru vic nez tohle...
ty novy bawa se k temhle hodnotam s vyfukem a elektronikou asi taky priblizuji...
u zx10 06 bych tomu cislu neveril...
člověče nejsi zas tak startovací Věc se má tak, že se zdánlivě jednoznačnými problémy můžou být zcela překvapivě různé zkušenosti. Pak má každý tu "svou", podloženou vlastní zkušeností a logicky je tedy jakákoli jiná, vymyšlená a teoretická.
... co se týče designu, je 999 daleko promakanější a hlavně, nikdo to nikde tisíckrát neprokopíroval a neobšlehl. Je to dost jedinečný.
Mě příjde dost zajímavej i design SSek(myslím těch od Ducati) - taky dost jedinečný.
A to hašteření a plánování "návštěv" na fórech bych bral dost s rezervou. Nonverbální komunikace má nevýhodu v chybějící intonaci, možnosti číst mezi řádky(ikdyž tam vlastně nic nebylo), osobním chápání atd. Někdy se to tu zvrhne z docela nevinnejch rejpnutí.
Můj kolega v Pulheimu měl litrovou Ninju 2009, napranou vším co mu dealer dal, odladěnou na brzdě s PC a ukazoval mi papír s cca 197HP na kole. Ale to se bavíme o předělaný hlavě, jinejch vačkách, titanovejch dutejch ventilech, silnějších pružinách a kdejaký odlehčení a zmenšený části motoru.
Mašina vyšla se vším asi na 30000€ ...dobrej kauf
marekparek píše: na kolik se dala upravit ZX10R 06 pokud je tam powercomander , KN filtr, Koncovky akrap včetně svodů??? kámoš kouká po jedný borec píše 210ps...
to nevim, u 08 se psalo ze jen komplet Akrap prida 14 koni, tak esli by tady 12, tak je to s naporem 196, filtr treba 4 a PC muze tech 10, samo na klice s naporem (a japonci merej jinak nez treba BMW)
na kole to ma 160, takhle by mohlo 180, coz odpovida i novy 2011, ktera to ma v serii (210 na motoru s naporem a 180 +- na kole)
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
http://www.dkracing.cz/tuning-detail/zx-10r-06/
Kompletní výfukový systém Akrapovič, vzduchový filtr K&N, Dynojet Power Commander = 176 HP...
Hondza píše: marekparek> Podívej se třeba tady:
http://www.dkracing.cz/tuning-detail/zx-10r-06/
Kompletní výfukový systém Akrapovič, vzduchový filtr K&N, Dynojet Power Commander = 176 HP...
no super, takze temer presne jak sem psal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Nevím, mě příjde že každej kašpar dnes narve KNko, vejfucky a tvrdí jak má o x koní víc na zadku(protože si to vyčetl na fóru nebo v prospektu výrobce). Už jen to, že ten motor změní svůj charakter(aniž by příliš změnil absolutní hodnoty) subjektivně dává pocit "jak to jede"
U mýho Akrapa taky výrobce udává zlepšení průběhu krouťáku už jen koncovkou...a ? V reálu vlastně nic kromě většího hluku nepoznáš. Když už se bavíme o 150HP a víc. Chtěl bych osobně potkat někoho, kdo bude schopnej poznat na 3mašinách co maj 160, 165 a 170HP rozlišit jejich potenciál(o to hůř, kdybys mězi to nacpal motor s lepším průběhem krouťáku vespod)
Tím se nijak nepasuju za odborníka ladění...jen vím, jak zrádný někdy můžou bejt pocity. Sice to třeba zatáhne líp vespod, ale vršek může bejt klidně o 5-7HP zadušenej a poznáš(ty třeba ne) prd.
2 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
Pro zajímavost měl jsem 1.416v fabii (vw typ BBZ) překopaný v kaipanu 14tce na 179ps a 192nm... špičkový výkon by šel někam kolem 209ps ale to by dlouho nejezdil.. motor stavěli v albrechtmotorsport
cena 360tis +/- za kompletní přestavbu a zůstal jen blok motoru a všechno bylo jinak..
Výfuk na zakázku 35tis
Spojka a další náležžitosti 45tis...
aby se to rozeběhlo tak nová kabeláž a ECU za 27tis
aby se daly vyhodnotit údaje jako teplota motoru oleje , atd. přístroje za 40tis
sakum pikum dobrá morda a to nepočítám co stála střelená fabka kvůli tomu motoru elektronice adalším použitým věcem... a k tomu základní stavebnice od kaipanu a pak všechny podvozkový díly... atd... prostě nesmyslný balík peněz za takřka nefunkčí (neovladetelnou věc) a zabívam se právě jen autama a motorama kolem aut ... na motorky jsem žádné úpravy krom laufu origo power komandru a filtru nezkoušel a ani nehodlám ...podle slov s Albrechtmotorsportu kteří předminulou sezonu zkoušely upravit 600tky a Litry sami konstatovaly že u motorky je to už zase jinde a jine hrachy
mě šlo o to aby si tady kámoš přečetl že to prostě nejde jen tak takže díky
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
treba v motohousu byla kaczerova K7 ... vyfuk RP (mezisvod bez katu + koncovka) + ignitech naladenej od Franka a na grafu asi 212PS nebo tak neco, tzn stejne nebo vic nez ta sama motorka akorat postavena jako superbike s komplet prekopanym motorem ladena/merena u Murkina...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
marekparek píše: nevím kdo se zmiňoval o zadním kole ... ehm otázku jsem nahodil záměrně protože je tu bubrak a ten zas ty kawy zna,,, jinak motory do závodních aut už jsem v rukou měl a vím že z motocyklového motoru dostat 50ps+ není jen o výfuku nebo ECU...
Pro zajímavost měl jsem 1.416v fabii (vw typ BBZ) překopaný v kaipanu 14tce na 179ps a 192nm... špičkový výkon by šel někam kolem 209ps ale to by dlouho nejezdil.. motor stavěli v albrechtmotorsport
cena 360tis +/- za kompletní přestavbu a zůstal jen blok motoru a všechno bylo jinak..
Výfuk na zakázku 35tis
Spojka a další náležžitosti 45tis...
aby se to rozeběhlo tak nová kabeláž a ECU za 27tis
aby se daly vyhodnotit údaje jako teplota motoru oleje , atd. přístroje za 40tis
sakum pikum dobrá morda a to nepočítám co stála střelená fabka kvůli tomu motoru elektronice adalším použitým věcem... a k tomu základní stavebnice od kaipanu a pak všechny podvozkový díly... atd... prostě nesmyslný balík peněz za takřka nefunkčí (neovladetelnou věc) a zabívam se právě jen autama a motorama kolem aut ... na motorky jsem žádné úpravy krom laufu origo power komandru a filtru nezkoušel a ani nehodlám ...podle slov s Albrechtmotorsportu kteří předminulou sezonu zkoušely upravit 600tky a Litry sami konstatovaly že u motorky je to už zase jinde a jine hrachy
mě šlo o to aby si tady kámoš přečetl že to prostě nejde jen tak takže díky
no ale ta fabka se dostala na litrovej vykon co maj motorky v serii... tzn vnitrnosti se prekopaly na podobnej standard jako je u motorek beznej (13-14ky motory v motorkach maj kolem tech 200ps) jak sam rikas, dostat to nad tech 200ps uz by byl problem.. tzn i u te motorky kde uz je to na tehle urovni v serii nebude jednoduchy dostat se vejs, z motocyklovejch motoru dostat naky znatelny vykony navic neni moc lehky...
assassin píše: bubrak: problem je ze tech 14koni nahoru apod nekde napsal nejakej novinar.. to jak a kdo to tam nameril je pak otazka...
treba v motohousu byla kaczerova K7 ... vyfuk RP (mezisvod bez katu + koncovka) + ignitech naladenej od Franka a na grafu asi 212PS nebo tak neco, tzn stejne nebo vic nez ta sama motorka akorat postavena jako superbike s komplet prekopanym motorem ladena/merena u Murkina...
Vykouzlit a věřit...se dá i tomu, že chlapíka ukřižujou a on po dvou dnech vstane...voe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |