Cena (s DPH):
79000 CZK / 3050 EUR
Informace:
Modelový rok: 1988, 72000 km, Výkon: 107 kW (145 PS), Objem: 1198 cm3, benzín, červená-metalíza,
Popis vozidla:
rovné řidítka, chrom. blinkry, zadní světlo LED diody, chrom. kryt chladiče, komplet brzdy z Yamahy YZF - R6, YAMAHA V-MAX rok výroby 1988, velice pěkný stav, TP CZ, s mnoha doplňky; Možný leasing i spotřeb.úvěr
Je jasný, že je potřeba prohlédnout a ozkoušet. Mě spíš zajímá, jestli ho někdo neznáte, nebo jestli by jste o tom vůbec podle daných údajů uvažovali. Dík
1 reakcí na tento příspěvek posudek na V max
3 reakcí na tento příspěvek posudek na V max
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) posudek na V max
2 reakcí na tento příspěvek posudek na V max
DelMosquitos píše: Zdravím :) Chtěl jsem se zeptat, jestli by jste mi nemohli poradit, jaké rozdíly jsou u v maxu třeba r.v. 1991 a 1998. Vzhledově jsou dost podobní. A s kolika km by jste už v maxe nebrali. Vím, že záleží na předchozím majiteli, ale tak cca. :) dík předem za rady a vysvětlení.
Záleží na stavu...každopádně 80 000 za 20 let starou motorku bych nedal, předražená hujda...reálná cena tak 20 000, to jenom jejich majitelé si něco nalhávají...
co jsem ho prohlížel tak na fotkách vypadá líp jak v reálu,určitě si sebou vem nějakýho mechanika ten ti o tomhle kousku určitě řekne víc,bez něj bych koupi neriskoval.
Co vím určitě tak tenhle kousek má nově přetěsněný vidle(byl jsem tam když je mechanik přetěsňoval).
2 reakcí na tento příspěvek posudek na V max
jsou ještě teda v něčem rozdíly?
jinak šťastnou ruku při výběru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) posudek na V max
DelMosquitos píše: Zdravím :) Chtěl jsem se zeptat, jestli by jste mi nemohli poradit, jaké rozdíly jsou u v maxu třeba r.v. 1991 a 1998. Vzhledově jsou dost podobní. A s kolika km by jste už v maxe nebrali. Vím, že záleží na předchozím majiteli, ale tak cca. :) dík předem za rady a vysvětlení.
Od roku 1993 má Vmax zesílené přední vidle, lepší brzdy a pevnější rám. Doporučuji nákup tak od roku 1997 s v-boostem - plný výkon 107 kW (pro Evropu se dělala slabší verze bez v-boostu)Najeté kilometry nehrají moc roli. Když ho servisuješ jak se má, tak lehce vydrží 100.000 km. Ceněný je originál vzhled bez rádoby tunění. Bohužel prostě nejsou.
Jestli nějaký prodejce tvrdí, že prodávaný max je nebouraný tak kecá. Každý max se někdy válel
Jinak naprosto souhlasím, že origo maxů je málo a že je to škoda. Sice někteří ho upravili tak, že je to lepší než origo, ale to se povedlo málokomu. Obvzlášť v zahraničí jsou to některé kousky docela perly :D
Naposledy editováno 22.02.2011 18:35:49
1 reakcí na tento příspěvek posudek na V max
a ja zrovna zacinam koukat po maxovi
co jsem to zde cetl,ze prvni modely nemely vboost?nebo jsem to blbe precetl?jak to poznam?to ma v papirech jen 90 koni nebo i fyzicky to lze videt na moto?mel jsem za to,ze vboost byl na kazdym...
KaCzaba píše: koukam ze tenhle max tam porad je....
a ja zrovna zacinam koukat po maxovi
co jsem to zde cetl,ze prvni modely nemely vboost?nebo jsem to blbe precetl?jak to poznam?to ma v papirech jen 90 koni nebo i fyzicky to lze videt na moto?mel jsem za to,ze vboost byl na kazdym...
Na to co je napsáno v papírech nekoukej. Znám maxe u kterých je napsaný v TP plný výkon 107 kW a pak rozčarovaný majitel zjistí, že max nemá v-boost.
Na druhou stranu vím o maxech, kteří mají v-boost dodělávaný a přitom mají v papírech 75 kW. Náhodou jsem narazil na inzerát mého minulého maxe, který prodává chlapík co ho ode mě kupoval: http://www.motoinze...ha/552545-v-max.html
Tak třeba zrovna tenhle je v "plnotučném" provedení. V-boost jsem do něj dodělával. Byl ve slušném stavu když jsem ho prodával a když se tak dívám, najel za poslední 2 roky jen 4000 km.
To jestli max v-boost má poznáš jednoduše bez nějakého montování při zapnutí zapalování. Klasicky se ozve ťukání palivové pumpy a verze s boostem k tomu přidá asi dvouvteřinové zzzzzzz-zzzzzzz jak servo boostu cvičně otevře a zavře klapku propojení karbců. U verze bez "něj" se neozve nic . Pokud si dál nebudeš jistej, sundej levý hliníkový náfuk u atrapy nádrže a pod ním by měla být řídící jednotka boostu o velikosti krabičky cca 8x10 cm. Když uvidíš jen prolisy s prázdným úchytem tak je to jasné
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
problémy a bolístky V max Yamaha V-MAX | rg250 | 0 | 20.5.2024 v 20:28 rg250 |
Najde se někdo kdo da dohromady vmaxe Yamaha V-MAX | ridethebest | 12 | 1.4.2024 v 21:48 docent |
Bílé pneu Yamaha V-MAX | Indy1312 | 1 | 5.1.2024 v 14:21 PlusOne |
Vmax 1200 zadni rameno Yamaha V MAX | ridethebest | 2 | 10.7.2023 v 14:08 VMAXconte |
V max 1200 typ motoru - výkon Yamaha V MAX | ridethebest | 2 | 10.7.2023 v 14:07 VMAXconte |