tel. je 602496499 dík
1 reakcí na tento příspěvek cukání motoru okolo 2800ot/min
1 reakcí na tento příspěvek cukání motoru okolo 2800ot/min
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání motoru okolo 2800ot/min
edit: asi ti to nepomůže, ale stejnej problém jsem měl i u auta (2.5V6 benzin). Při rozjíždění mi to cukalo asi od 1500-2500rpm a nakonec to bylo nevhodně zvolenýma svíčkama (ne parametrama - ty odpovídaly hodnotám v tabulkách výrobce, ale kupodivu značkou - Brisk na tom motoru prostě nefungovaly, a to byly jednou tak dražší než standardní NGK...)
Naposledy editováno 26.08.2011 12:57:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání motoru okolo 2800ot/min
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání motoru okolo 2800ot/min
dadozr7 píše: WhiteS> ty jseš fakt kokot
Tohle je rada nad zlato. Jsem přesvědčen o tom, že brzy to taky pochopíš ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání motoru okolo 2800ot/min
Pokud to nepomůže, prohlídni svíčky. Pak teprve řeš nějaké další zásahy do nastavení motoru.
abych začal od začátku. Po Japonským stroji jsem pokukoval( V-Strom DL 1000), ale chytlo mně srdce, protože Ital má charisma. A teď k závadě.
Prošel jsem kabeláž, konektory ( protože jsem řádně zmokl), kontrola cívek, kabelů, snímače škrtící klapky. No bylo toho víc. Ve finále po výměně všech cívek s komplet kabelů. byla v P.deli JAPONSKÁ svíčka NGK. Probíjela jako svině i když byla 2 měsíce stará a najela asi 2000km. Hold nekdě udělal soudruh v Japonsku chybu. Jinak mám k prodeji nebo vyzkoušení originální cívky, pánčto těm původním nic není. Jo a kdyby jste potřebovali poradit ohledně cívek: pasujou kromně VALEO z Renaultu SCENIC ( cca 600,- za kus) taky cívky ze Suzuki GSX-R 750 - bez úprav, jako kdyby tam měly být. Teď na ně jezdím a můžu říct, že motor se chová o 50% líp.
Zatím zdar
1 reakcí na tento příspěvek cukání motoru okolo 2800ot/min
Ale nám tam cívky z GSX-R ( dávají silnější jiskru, protože jsou konstruovány jako jedna na válec), a kabely s měděným středem ( vysokokapacitní). Rozkuchal jsem originální kabel a byl tam jeden drátek obalený izolací !!!, Možná máš kabely přerušené.
Teď jsem ještě objednal iridiové NKG, tak doufám že to budeš ještě lepší. Zdarec
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |