Bez batůžku, spíše bez dálnic a po asfaltu, V-strom 650 je dobrá volba. Nicméně každá z těch motorek je úplně o něčem jiném. 4V versus 2V, Honda výrazně výkonnější, ale také výrazně těžší. A taky je na ní (na modelu 2010) hodně vidět že se šetřilo kde se dalo Špatně slícované plasty, namísto kyvky kus jeklu. Materiály na kterých člověk vidí že to není žádná top kvalita. Ve stavu v jakém to vyjíždí z fabriky fakt žádná sláva.
Co takhle si počkat až bude na krámech ten novej V-strom?
1 reakcí na tento příspěvek Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
ja bych sel do v-stroma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
1 reakcí na tento příspěvek Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
Posez velmi podobný, je tam kompletní motor (oproti polovičnímu), lepší podvozek, rovnoměrnější nárůst výkonu, trochu "sportovnější". Počítej s vyšší spotřebou benzínu a pneu, pokud jsi takový zoufalec, který to u motorky řeší - tohle ale usuzuju jen podle porovnání hmotností.
kamoš ju má X let a nemá křivého slova.
stromek bude mít pohodlnější podvozek, i když to nejde vlastně všeobecně říct..
dvouvál je zábavný, ale cbf tahá pěkně odspoda taky.
asi obě projeď a uvidíš.
2 reakcí na tento příspěvek Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
w.o.l.f. píše: ...kolega má Stroma 650 a úplně jsem čučel jak plně naložená mašina skoro drhne o zem tedy doufám s tím u nového modelu nebude problé, jinak jak tu už někdo napsal obě mota jsou úplně o něčem jiném!!!
Myslím, že to u nového modelu bude stejné-nic o zvýšení zdvihů a světlé výšky se v materiálech nepíše. A jo, ta světlá výška a tím pádem průjezdnost mimo asfalt je bídná. Ač se mi V-Strom hodně líbí (i ten nový model), v tomhle za jinými cestovními endury pokulhává.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
barvajs píše: Řekl bych že tam kde bude mít V-Strom hranici průjezdnosti se valná většina jeho majitelů bude bát vjet. Stromek projede a vyjede docela hodně a je to o jezdci, jestli si už před překážkou řekne že to nedá, tak to prostě nedá. Ale rozhodně ne vinou stroje...
O čemž svědčí tvoje účast na erzbergu
barvajs píše: Sema> Nový V-Strom má o něco tvrdší podvozek, zdvihy větší pouze v řádech milimetrů, ale o tý průjezdnosti mimo asfalt bych se hodně hádal. Řekl bych že tam kde bude mít V-Strom hranici průjezdnosti se valná většina jeho majitelů bude bát vjet. Stromek projede a vyjede docela hodně a je to o jezdci, jestli si už před překážkou řekne že to nedá, tak to prostě nedá. Ale rozhodně ne vinou stroje...
Většina asi ano, ale s náma byl člověk na Stromu v Albánii, jezdec zkušený (a to i v terénu) a bylo vidět, že tomu stroji to nedělá dobře. Šotolinky, bahno/hlína i mělké brody v pohodě, ale kamenité pasáže trága. Někde jsem tu dával fotku orvaného (a později prakticky urvaného šusplechu). Jiné motorky takové problémy neměly, neměl jsem je ani já na těžkém GS a to umím v terénu kulový.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
cábek píše: O čemž svědčí tvoje účast na erzbergu
no tak prolog na erzbergu se dá jet snad i na čopru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
Jozkazesvajcu píše: Trochu jsem je už projel, pro důkladnější poznání to bylo ale málo. Honda má víc síly, Stromek asi lépe vyžehlí horší cestu. I když jsou tak různé, jsou si v mnohém podobné. Žádná monstra,přitom dobrá ochrana před nepohodou, mrštné a s pohodlným posedem, spolehlivé..takže nevím. Koupit blbě je jednodušší, než se pak motorky zbavit. Bez velké ztráty.j.
Pokud chceš "žehlit horší cestu", tak není nic snazšího, než na CBF pootočit štelováním předpětí pružiny... Ale je to krávovina, já to mám naopak o stupeň utaženější, aby to sedělo a mohl se na to v zatáčkách spolehnout.
Je ale pravda, že na tom nejezdím 60km/h, to bych mohl jezdit na fichtlu.
Rozhodně na cestování i bezpečí je lepší litr CBF. Kufry vynikající, originál držáky k tomu a nehne se nikde nic.
Dá se s tím jezdit za 5 litrů, ale to bych usnul. Já jezdím za 5,5 - 6 litrů.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
Zakladatel vlákna v úvodu psal, že chce jezdit hlavně po silnici...
Kdybych se ale chtěl prodírat bahnem, radši si koupím krosku.
Litra mám na cestování.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
VeFeRák píše: Sema> tak tohle dávám i na Vefru, na to fakt není potřeba Strom....CBF to zvládne úplně vpohodě...
Bez urážky, ale tuhle cestu bys na vefru dal těžko. Tohle je ještě relativně pohodová pasáž, ale jinak je to dost kamenitý, občas bláto a sem tam brod. (Pro znalé je to cesta Shkoder-Theth).hondacbf1000 píše: [quote=Sema]A vyžehlí ti to štelování i tuhle horší cestu? Různí lidé mají různé představy o cestování...
Zakladatel vlákna v úvodu psal, že chce jezdit hlavně po silnici...
Kdybych se ale chtěl prodírat bahnem, radši si koupím krosku.
Litra mám na cestování.
Pedrodelgado píše: .....Počítej s vyšší spotřebou benzínu a pneu, pokud jsi takový zoufalec, který to u motorky řeší
Ahoj, v tom případě se hlásím do "klubu zoufalců" protože zrovna mě tyto dvě hodnoty zajímají a nestydím se za to
Mám spotřebu 5 litrů a gumy vydrží 20 tisíc km a kdyby to bylo horší, tak věřím tomu že jsem nenajel tolik a tak daleko, jak se mi doposud podařilo
Jozkazesvajcu - projeď se na obou a ber tu která tě chytne za srdce. Rozdíl v motorech, v průběhu krouťáku je myslím obrovský, takový že myslím že jedno se ti zalíbí a druhé tě nebude bavit. Buď chceš krouťák zespodu a nebo plynulý nárust výkonu a větší výkon 4-válce.
A pokud by jsi chtěl obojí, tak co jsem slyšel, ten 3-válec od Triumfu je prý mezi tím.
Naposledy editováno 29.08.2011 13:18:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový Suzuki Strom650 nebo Honda CBF 1000?
Hugila píše: no tak prolog na erzbergu se dá jet snad i na čopru
Asi by to nebylo ono, blbě by se jelo ve stupačkách
Takže bych se svezl a dnes už pokukoval spíše po praktických věcech - okufrovat jdou oba stroje poměrně solidně, Honda je příjemnější i v popojíždění v kolonách, takže hodně univerzální moto ohledně denně do práce a o víkendu asfaltový výlet, stromek je posedově vyšší, lépe je z něho vidět, lze dobře ochránit při lehkém pádu rámem a skutečnost, že upadnutí stroje mě zatím u žádného stroje neminula by byla také silným argumentem. Ono zvednout motorku a pokračovat dál s odřeninou na padáku nas.... mnohem méně, než zvednout motorku s rozlámaným plastem. Výkonově při jízdě nebyl stromek nižším výkonem nijak handicapován a přes papírovou "slabotu" mě hodně pozitivně překvapil. Kdyby se uživatel ptal zda litr strom a nebo litr Hondu, byla by Honda vítězem, (velký strom je trochu více ucukaný a pro pomalou klidnou jízdu téměř nevhodný), ale malý strom řadím mezi hodně povedené stroje. Tak přeji šťastnou ruku při výběru.