PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011
TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST
KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.
9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.
KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.
KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ
KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.
konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.
Termíny:
1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST
Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.
Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.
Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.
V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.
Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.
Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.
V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.
MOTOŠKOLA:
S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.
Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.
Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.
Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.
Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.
Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.
Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)
Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.
Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)
Peter Theisz
DA RACING
Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda
Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda
Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda
Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda
Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda
Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Prasouš píše: Hele já s tím laboroval taky neskutečně, ale těsně před poslední možnou variantou (koupě přídavnýho chladiče), jsem poslechl rady a přemotal pancíře za vidlice, z chladiče sundal ochranou mřížku, v kapotách zamezil proudění vzduchu jinam než na chladič a do něj nalil MOTOCOOL FACTORY LINE od motulu a najednou paráda... Teď o víkendu na Pannonce, kde bylo nějakých 35 ve stínu a teplota se nepřehoupla na víc jak 90 stupňů ... Loni na Pannonce při těch stejných tropech teplota lezla na šílených 120 stupňů až mi bylo motorky líto
No kruciš tož tose mě CBR bude přehřívat jako prase to snad nééééé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Hillman píše: No kruciš tož tose mě CBR bude přehřívat jako prase to snad nééééé
Tyhle vysoké teploty jsou většinou způsobené zásahem do motoru... Pokud máš motor i elektriku sériovou, tak s tím přehříváním to není tak zlý... Pochopitelně pokud budeš mít zalepenej chladič mouchama tak ano, ale to asi nemusím říkat...
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
Prasouš píše: Tyhle vysoké teploty jsou většinou způsobené zásahem do motoru... Pokud máš motor i elektriku sériovou, tak s tím přehříváním to není tak zlý... Pochopitelně pokud budeš mít zalepenej chladič mouchama tak ano, ale to asi nemusím říkat...
No uvidíme ... nicméně jak říkáš s tím zalepením, tak jsem o víkendu vyměnil chladící kapalinu a vyčistil chladič od much
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Prasouš píše: Hele já s tím laboroval taky neskutečně, ale těsně před poslední možnou variantou (koupě přídavnýho chladiče), jsem poslechl rady a přemotal pancíře za vidlice, z chladiče sundal ochranou mřížku, v kapotách zamezil proudění vzduchu jinam než na chladič a do něj nalil MOTOCOOL FACTORY LINE od motulu a najednou paráda... Teď o víkendu na Pannonce, kde bylo nějakých 35 ve stínu a teplota se nepřehoupla na víc jak 90 stupňů ... Loni na Pannonce při těch stejných tropech teplota lezla na šílených 120 stupňů až mi bylo motorky líto
No jakoby hele, mřížku nemam a nikdy sem neměl, motocool FL už tam mám odjakživa co motorka jede, před měsícem jsem si vzal chladič domu k pivu a postupně ho celý narovnal a pročistil od much a výsledek při prvním svezení v ca 25 stupních v plné palbě za jízdy 98-99 st. Ještě bych tedy nějak uchytil ty hadice a nevím co to je "v kapotách zamezil proudění vzduchu jinam než na chladič"?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Dawe: no sbíral jsem rady co to šlo, páč poslední možnost byla objednat přídavný chladič od Feburu, ale cca 13 tis. se mi dávat nechtělo, tak jsem udělal ty úpravy co jsem psal a zatím to bylo super... Nepočítám, že bude horší vedro jak teď na Pannonce a já konečně jezdil s vysmátým ksichtem páč teplota kolem 90
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Já dal sériový vidle, držák na rok 2008, BikesPlast kapoty a neměl jsem jediný problém ani s YEC jednotkou Jen tedy R1 rychle zvedá teplotu po dojezdu, určitě to chce spínač na ventilátory na řidítku - celkem jednoduchý úkon i pro elektrikáře-amatéra. Zapojení už tu někde bylo popsáno, kdyžtak můžu posloužit s radou
Jinak KTM nemá problém s chlazením ani ve 40° vedru Tak si kup pořádnej 2V kombajn a jsi v !
Zvládla by to i tato národní umělkyně (a to doslova!) v pečení všeho možnýho.. Jen my bychom asi nezvládli její díla (svatba - veselice, juchůů)
DaNY--: no teď mam 4tej motor ... ale výměna proběhla po páté .. první šel doháje na převodovku, pak se jeden zadřel na prvnim válci protože to posrali v servisu tak jsem ho dal dohromady sám, a odté doby si dělam motory sám. bak o5 převodovka, a pak se další zadřel kuli tomu pakunku pod vanou na který sem tu varoval že se to múže stát...
mam ji necelé 2 roky. najezdil jsem naní neco málo přez 39 000km ..
jinak co se týče chlazení mam nalepený na bocích chladiče proužky z molitanu a ty těsněj mezery mezi kapotama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Prasouš píše: Prej to pomůže s tím, že i když je otevřený, tak má stejně menší průtok než když tam není vůbec, ale vařím z vody...
Tohle je svatá pravda, u závodních aut to taky děláme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Harry_RnK píše: Hillman> Jde o to že za jízdy ti proud vzduchu chladí víc než větrák, a tak to ten větrák spíš ucpává. Když stojíš na místě, je zase větrák mnohem účinější. Takže prostě musíš furt jezdit. Když nejezdíš, vaříš
Je to přesně. Nejkritičtější je dojezd do boxů, nedej bože když člověk musí jet až na parkoviště. To už tam mám tak 105-110. Ale na dráze i v největším horku kolem 90... Termostat nemám, ventilátory taky ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
.Kolda. píše: Je to přesně. Nejkritičtější je dojezd do boxů, nedej bože když člověk musí jet až na parkoviště. To už tam mám tak 105-110. Ale na dráze i v největším horku kolem 90... Termostat nemám, ventilátory taky ne...
Páni tak to jsi mě uklidnil už jsem se bál že se mě bude nehorázně přehřívat .... na další sezónu tam chci dát přídavný chladič a věřím že to pomůže motoru ... ale teď jsem se bál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Hillman píše: Páni tak to jsi mě uklidnil už jsem se bál že se mě bude nehorázně přehřívat .... na další sezónu tam chci dát přídavný chladič a věřím že to pomůže motoru ... ale teď jsem se bál
Upřímně nevím co si od většího chladiče slibuješ. Z výroby je dimenzovanej naprosto dostatečně. Copak se ti během ježdění přehřívá? Pokud nemáš nějaký brutální úpravy na motoru, tak to seriovej chladič snese v pohodě, jelikož teplota ti stoupne spolu s výkonem. Hooodně hrubej vzorec je že z paliva získáš 1/3 výkonu, 1/3 uteče výfukem a 1/3 musíš uchladit. Tedy pokud máš 80kW, tak to jsou slušný kamna, ale dokud nemáš potíže, tak do toho nešťourej. S větším chladičem budeš mít teplotu furt stejnou, protože ti ji bude držet termostat, a akorát povezeš další kilo hmotnosti. Pokud hrábneš do výkonu, termostat bude nadoraz otevřenej a stejně budeš vařit, pak to má cenu, ale jinak jsou to vyhozený prachy. A ani obří chladič ti na místě neuchladí motorku bez ventilátoru, takže ten tam taky nech, pokud nechceš okruhovku a honit každej gram.
Harry_RnK píše: Upřímně nevím co si od většího chladiče slibuješ. Z výroby je dimenzovanej naprosto dostatečně. Copak se ti během ježdění přehřívá? Pokud nemáš nějaký brutální úpravy na motoru, tak to seriovej chladič snese v pohodě, jelikož teplota ti stoupne spolu s výkonem. Hooodně hrubej vzorec je že z paliva získáš 1/3 výkonu, 1/3 uteče výfukem a 1/3 musíš uchladit. Tedy pokud máš 80kW, tak to jsou slušný kamna, ale dokud nemáš potíže, tak do toho nešťourej. S větším chladičem budeš mít teplotu furt stejnou, protože ti ji bude držet termostat, a akorát povezeš další kilo hmotnosti. Pokud hrábneš do výkonu, termostat bude nadoraz otevřenej a stejně budeš vařit, pak to má cenu, ale jinak jsou to vyhozený prachy. A ani obří chladič ti na místě neuchladí motorku bez ventilátoru, takže ten tam taky nech, pokud nechceš okruhovku a honit každej gram.
Ale okruhovku chceme, takže budeme honit každý gram
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
poli46 píše: zíra budeme dělat s LosKarlosem nově barevnej kabátek na R1 . tak snad to v brně zase nezahodim ...
Na lak to nejezdí....