Téma: Skútr Klub Ústeckého Kraje (www.skuk.cz
8.6.2011 v 18:08
Zdravím skútraře na tomto fóru. Dovolte abych nás přestavil. Říkame si Skútr Klub Ústeckého Kraje. Naším cílem je vybudovat komunitu skútrařů v severní čechách. Pořádáme vyjížďky po okolí. Jezdíme a organizujeme srazy. Naším heslem je: "Hlavně si užívat jízdy, nezávisle na kubatůru nebo značku" Srdečně vás zvu na naše stránky www.skuk.cz
Také nás najdete na facebooku a na www.skutrforum.cz
Skútrům zdar

24.6.2011 v 17:40 | Nahoru | #1
...má pravdu předsedo "Nezávodíme, ale jezdíme na pohodu" přijdte mezi nás, nemusíte zrovna být přímo z Ústeckého kraje, ale podstatné je že vlastníte jednostopé automatické přiblyžovadlo. Klikni zde: SKUK dozvíš se víc

Skvělá odpověď, děkuji! 24.6.2011 v 18:09 | Nahoru | #2
Skutr sice nemam, ale mate to moc fajn

24.6.2011 v 18:23 | Nahoru | #3
Díky za pochvalu, a až z takové dálky...

1.7.2011 v 19:56 | Nahoru | #4
...když vyjde počasí, sraz 03.07.2011 v 9h v Žatci, hosté vítáni, viz: SKUK

20.7.2011 v 12:19 | Nahoru | #5
...nakonec se sraz odlozil na 16.07.2011 a díky perfektnímu počasí a rekordní účasti to opravdu stálo za to viz Nástěnka SKUK

30.7.2011 v 11:46 | Nahoru | #6
..umíme řádit i v noci, např. strašíme v Ústí na Labem

5.8.2011 v 04:16 | Nahoru | #7
SkútrFórum Grilovačka 06.08.2011
Na pozemku střelnice místního člena SF Krizika je možnost postavit stan a přenocovat do neděle 7.8. (drtivá většina ze SF tam bude stanovat).
Na střelnici je na prodej široký sortiment pití a není proto nutné vozit cokoliv s sebou. Jiřík nám naleje od Coly přes Pressíčko až po Jamesona...

Předběžný časový harmonogram je následující:
6.8. v odpoledních hodinách sraz v místě konání. Ulice "Do průhonu" v Květnici, viz: GPS
Večer grilování masíčka a klobásek. Točit budeme Plzničku.
7.8. vyjížďka po Kersku s obědem ve slavné Restauraci Hájenka.

Oficiální místo srazu SKUK v 9:00-9:20 na LukOil Ústí nad Labem.

19.8.2011 v 11:02 | Nahoru | #8
Bubu akce 12.08.2011
Strašidelná vyjížďka od č.p.ONO v Chlumci, přes centrum Ústí k překrásnému výhledu z Větruše, dále pak přes hrad Střekov, kde opravdu strašilo a dál po speciálně vybrané noční trase bobříku odvahy až do Teplic, kde jsme po vynikajícím kapučínku a návštěvou vodojemu, ukončili naší 59km (dle mapy) dlouhou cestu, průjezdem přes centrum k O.C.Olympii.
Počasí si s námi sem tam pohrávalo a osvěžilo nás i krátkým jarním deštíkem, to však nezměnilo nic na tom, že jsme si to parádně užili...

19.8.2011 v 11:03 | Nahoru | #9
18.08.2011 "Děčínsko a okolí"
Vyjížďka od již známé č.p.ONO v Chlumci, aneb po zemi a po vodě. Překonali jsme východní část Krušných hor až k přívozu v Dolním Žlebu, kde nás za menší úplatu převezl převozník s převoznicí na pravý břeh Labe, dále jsme po vynikajícím kapučínku zdolali kopec k Pastířské stěně a po osvěžujícím nealku jsme se vydali do krajského města.
Počasí bylo na jedničku, takže si všichni vyjížďku dostatečně užívali...

24.8.2011 v 08:13 | Nahoru | #10
20.08.2011 "motosraz Bahno"
Jubilejní desátá výjížďka klubu, účastnili jsme se rychlé spanilé jízdy motorkářů z Loun do Dolního Ročova, dále projíždíme, díky objížďce přes městečko piva do Rakovníka, kde dotankováváme stroje a nakupujeme proviant, po té naše cesta prokračuje nádhernou krajinou až na hrad Křivoklát, kde se kocháme vyhlídkou, cestou zpět zastavujeme na oběd v Městečku a naše cesta končí po společném fotu v Krušovicích zpět v Lounech, tentokrát v restauraci na náměstí.
Počasí bylo nádherné, vyjížďka dobrodružná a všichni si jí užili...

18.9.2011 v 11:40 | Nahoru | #11
10.09.2011 "akce Budyně"
Povedená a zábavná 135km dlouhá vyjížďka. Překonali jsme vrchy Českého středohoří, projeli kolem hradu Hazmburk, poobědvali v zahradní restauraci v Libochovicích, zavítali jsme na dožínky v Peruci i do vodního hradu v Budyni nad Ohří. Slunce nás sice nepálilo, ale počasí se nad míru povedlo a pro všechny včetně baťůžků to byl velký zážitek...

27.9.2011 v 17:15 | Nahoru | #12
24.09.2011 "akce Staré Splavy"
Vyjížďka na které se hned v úvodu ukázalo, že nejhorší skrytá obava každého z nás může nastat kdykoliv, i tak jsme si my ostatní provozuschopní 141km (dle mapy) dlouhou trasu vyjížďky dostatečně užili. Navštívili jsme muzeum železnice v Zubrnicích, vyšplhali na vyhlídku kalvárie v Ostré, pokochali se výhledem přes Máchovo Jezero, poobědvali v restauraci v Dubé a zpříjemnili směnu Ladzimu na hradle v Žerosekách. Chladné mlžné ráno vystřídal slunečný den a všichni včetně baťůžků máme na co vzpomínat...

27.9.2011 v 17:17 | Nahoru | #13
24.09.2011 "akce Seč"
Vcelku zajímavá vyjížďka v poměrně velké délce 187km (dle mapy). Po ranní mlze jsme projeli kousek dálnice a vydali se silnicemi nižších tříd se slabším provozem okolo nádherné památky zámku Žleby, poobědvali v zahradní restauraci v Ronově nad Doubravou a cíleně zavítali do kempu U Letadla na Seči, kde už byla spousta dalších příznivců jedné automatické stopy. Počasí během dne opravdu přálo a to podpořilo i prohlídku hřebčína ve Slatiňanech, která byla uchvatná, také jízda v koloně v počtu 102 strojů je nezapomenutelným zážitkem...