všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D
2 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
RIKORR píše: asi kawa má nejvíc nalhanejch koní
No to asi jo , ale pořád jich měla na zadním kole nejvíc! Jsem na to srovnání naměřeného výkonu (už nevím, pro který to bylo ročník) na zadním kole docela nechápavě čučel! Kawa měla mít pomalu 200 koní a měla jen 155 BHP , R1 s výkonem 185 koní na papíře jich měla na zadním kole asi jen 145 a Honda byla z Japonců asi nejlepší - 175 koní na klice a cca 150 na kole... Z toho ale dopadla stejně nejlíp Ducati 1098 - 160 koní v TP (to se zdá celkem dost slabé v porovnání s běžnou čtyřválcovou litrovou pilou) , ovšem celých 152 koníků na kole....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: No to asi jo , ale pořád jich měla na zadním kole nejvíc! Jsem na to srovnání naměřeného výkonu (už nevím, pro který to bylo ročník) na zadním kole docela nechápavě čučel! Kawa měla mít pomalu 200 koní a měla jen 155 BHP , R1 s výkonem 185 koní na papíře jich měla na zadním kole asi jen 145 a Honda byla z Japonců asi nejlepší - 175 koní na klice a cca 150 na kole... Z toho ale dopadla stejně nejlíp Ducati 1098 - 160 koní v TP (to se zdá celkem dost slabé v porovnání s běžnou čtyřválcovou litrovou pilou) , ovšem celých 152 koníků na kole....
Ehm, sice je pravdou, ze nektery znacky si vykon papirove pridavaj, ale na druhou stranu se udava vykon MOTORU, ne vykon na zadnim kole ovlivneny prevody a stavem retezu, to ze ma kazda motorka na zadnim kole mensi vykon je dusledek fyzikalnich zakonu ....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: Jindra650> To jsem opravdu netušil... V tom případě by ale asi Japonci měli ještě trochu zamakat na tom přenosu výkonu z kliky na zadní kolo , protože v tom evidentně ještě trochu zaostávaj... Nebo nevím jak si to jinak vysvětlit , u Ducati rozdíl mezi motorem a zadním kolem pouze 8 koní, u Japonců až 40 poníků?
pokud vim, uvadel si u hondy 25k a jsme v metricke soustave SI, takze kW a kolik bylo provedeno mereni? na kolika motorkach? v jakem byly stavu? jak bylo nastavene ono brzdove stanoviste(jiste to byla velice verohodna valcova brzda a merilo se v nestacionarnim rezimu)?Naposledy editováno 15.08.2011 21:24:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: Jindra650> Honda z toho vyšla ještě nejlíp , nejhorší byla Kawasaki , která byla z těch všech ale pořád ještě nejsilnější... Jinak podmínky fakt netuším...
hmmm, tak tim padem Duchcáti poprela fyzikalni zakony, protoze podle tvych pseudodat by mela ztraty v prevodech, loziskach a retezu pouze 5% a to je opravdu k smichu, protoze ma stejny pocet zubovych zaberu mezi klikou a retezem, ma stejny O-krouzkovy retez jako ostatni a je dokazany, ze bezny ztraty jsou 12%Naposledy editováno 15.08.2011 21:26:54
E: Jinak to tu ale není třeba nijak moc řešit , Japonci jsou na tom +/- stejně a Ducati si lidi většinou nekupujou jen kvůli jejich ohromnému výkonu...
Naposledy editováno 15.08.2011 21:36:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: No to asi jo , ale pořád jich měla na zadním kole nejvíc! Jsem na to srovnání naměřeného výkonu (už nevím, pro který to bylo ročník) na zadním kole docela nechápavě čučel! Kawa měla mít pomalu 200 koní a měla jen 155 BHP , R1 s výkonem 185 koní na papíře jich měla na zadním kole asi jen 145 a Honda byla z Japonců asi nejlepší - 175 koní na klice a cca 150 na kole... Z toho ale dopadla stejně nejlíp Ducati 1098 - 160 koní v TP (to se zdá celkem dost slabé v porovnání s běžnou čtyřválcovou litrovou pilou) , ovšem celých 152 koníků na kole....
Máš to měření? Nahoď to sem prosím.
Váňa píše: Máš to měření? Nahoď to sem prosím.
Někdo to nahazoval v nějakém vedlejším vlákně, zkusím se po tom podívat...
Edit: Jinak myslím že v MotoHouse byl zrovna nedávno test Streetfightera od Ducati v porovnání snad s nějakou Hondou a byl tam i graf výkonu a krouťáku přímo na zadním kole... Pokud si to dobře pamatuju, tak měl 148 koní na kole a 155 papírově...
To já jen tak náhodou, třeba to číslo zrovna máš doma...
Naposledy editováno 15.08.2011 22:58:41
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Dr.Houba píše: Já vám nevím, mám Itala a bez problémů...a předtím jsem měl Hondu a tam mi shořel regulátor i řídící jednotka ....a podsedlovka...a zadní kolo...a nádrž
napiš rovnou , že ti shořela celá motorka neéé Dukna obecně se mi líbí , jedinou výtku mám k suché spojce ,která po nastartování přehluší ten kurevsky drahej laďák......
...nejlepší je na tom to, že ti co jezděj stejně nemaj šanci něco poznat ... no a když už má někdo papír z Dynama, tak mu ostatní jen řeknou..."jo,jo a při kolika stupních...a s proměnným nebo stabilním odporem a podle jaký normy..." ...a jsi tam kde si byl.
Stejně většina z nás nevyužije ani 2/3 těch papírovejch koní mimo rovinu.
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
Ke4up píše: Já nedoporučuju Jawu Dandy 50, je to fakt kaše, pořád se mi na tom něco sralo až odešel celej motor, tak sem to střelil na díly.
Zlatý Mustangy a Pincky ... to už bylo za mýho mládí historie a dodnes to jezdí. Pokud se o to člověk jen trochu stará, tak bez velkých nákladů
raw píše: napiš rovnou , že ti shořela celá motorka neéé Dukna obecně se mi líbí , jedinou výtku mám k suché spojce ,která po nastartování přehluší ten kurevsky drahej laďák......
Celá ne, předek v pohodě
Tak to je v pohodě, já mám mokrou spojku, jen se mi ostatní ducatisti smějou, že mám poloducati
2 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
A nejvíc mě tu rozesmívá, jak propastný rozdíl 6-10 koní, dělá z jedné motorky nudnou a nejedoucí cosi a z druhé vesmírnej kočár co dokážou zvádnout pouze nejdrsnější pozemšťani.
..Roko.. píše: A nejvíc mě tu rozesmívá, jak propastný rozdíl 6-10 koní, dělá z jedné motorky nudnou a nejedoucí cosi a z druhé vesmírnej kočár co dokážou zvádnout pouze nejdrsnější pozemšťani.
Jó, kdyby to bylo jen o tom výkonu...
t_freedom> To máš pravdu , u Ducati se mi zase třeba nelíbí, jak u nových mašin uvádějí suchou váhu... Ono to sice vypadá dobře, když to má 170 koní a 170 kilo , ale měla by se raději uvádět provozní hmotnost , aby to nebylo pak v těch srovnávačkách tak zavádějící...
Ale tam je vidět, že prostě potřebujou zacílit na širší skupinu potencionálních zákazníků, kteří už honí výkon a váhu... Nemám jim to za zlé , pokud má značka růst, tak holt potřebuje zvýšit prodeje... Japonec na tohle vsadil už dávno - tachometr ukazuje hodně => jede to hodně => každej to bude chtít , v papírech to má hodně koní => dá se s tím dobře zamachrovat => každej to bude chtít! Dneska už jsou na tom ale naštěstí líp, protože dosáhli těch parametrů i ve skutečnosti...
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Kuba650 píše: Pro někoho muže byt např. Honda nejlepši a nejkvalitnějši a pro druheho ne bo zrovna chytnul mašinu kerou ztobili v ponděli, všeci zbiti po vikendu tak se na šichtu vysrali no a najednou vznikla mašina na chuja.se stava
Ne , tohle by se v Japonsku stát nemohlo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: Ne , tohle by se v Japonsku stát nemohlo...
Ale v Italii ano