Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Chtěl bych se dovědět neco víc o tedle sedmpade, hlavně zkušenosti, jak je na tom motorově, podvozek, brzdy, spotřeba, cestování s baťůžkem, a taky rozdíly mezi ´04 a ´05.
Všem moc díky...
Birtus>já mám zkušenosti jen s K1, asle tos asi nechtěl slyšet. Jinak K4 a K5 jsou totožné až na barvy. Nebavím se ale o lim. sérii. K5 byla vyráběna i ajko tzv 25 th aniversary. Ta má spec lak jako 750 z roku 85 a drážkované kotouče. Jinak je to pěkná mašinka, sice trošku větší než kolibříci jako 600 RR, ale zase "pohodlnější" *yes*
Jn tu limitovanou už sem viděl, ale taky se za ni platí, a zas tak finančně na to nejsem, abych si koupil cca o 20 tis. dražší mašu jen proto že je limitovaná...
Birtus>jestli budu mít dnes chvilku, tak bych ti zkusil naskenovat test z Motohouse. Tady tato motorka moc testovaná nebyla, protože všichni se zbláznili do litrů a šestek a na starou dobrou sedmpade každý zapomněl Jak psal Flyer, je to už vymakaná motorka, na které je málo nedostatků. Jestli to dnes nestihnu, tak asi až ve čtvrtek :/
je to dobrá motorka, mám jí 2 roky a jsem max.spokojený. Změna mezi 04 a 05 je pouze v barvách jinak jsou identické a jak psal Flayer litrům s ní stíháš, sice jí musíš točit do max., ale pak to jede *yes* doporučuji