globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Konzistence mazani řetězu
Pěkně jsem si umyl Suzii a už jen namazat řetěz. Mám něco od Panoline, a po aplikaci je to taková srajda hnusná, vypadá to jak sádlo je to normální nebo jsem koupil nějakou hovadinu? Snad se to rozjezdí jelikož na tom zlatém to vypadá otřesně.
Mám od nich i čistič a ten čistí obstojně.

Konzistence mazani řetězu

13.8.2011 v 12:52 | Nahoru | #211
Bandaska> nepotřebuju nikde hledat jak co má konkrétní motor k tomu, abych vědět, že velkej jednobuch musí mít vyvážený hmoty na klice, není podstatný zda-li má vyvažovák, dva a nebo kliku s půltunou závaží... ty ironiku, prostě jsem jen konstatoval, že on se svým cukavým jednobuchem bude mít na klice někde hromadu hmoty.
Podejte si s Yukařem ruce vy váleční štváči... snad se aspoň vyřádíte tady a najdete svýho nepřítele na fóru, než prudit v reálným životě

Naposledy editováno 13.08.2011 12:55:23

1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

13.8.2011 v 16:44 | Nahoru | #212
Soudruhu, víš prd. Prostěs ujel, víš o konkrétním motoru kulový a chceš to hnát na to, že ostatní mají vědět coxi o tom tvém. Ostatní mají rozum a tvůj motor nekomentují, ty ses svobodně rozhodl něco napsat a byla to kravina. Proto jsi za vola, a řeči o štváčích ti nepomohou. Fotil jsem teď instalaci řetězovky na Yuki, zítra hodím do příslušného tématu fotky - já nepotřebuju štvát na fóru, já se bavím jinak a ruce jsem měl od šmíru před pár minutami... to ty sedíš u skla, když se venku dá jezdit.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

13.8.2011 v 18:46 | Nahoru | #213
rrss> ufff... už jsme trochu bokem tématu...ale jak tohle všechno o mě víš? Mě se tady strašně líběj ty lidi co na základě překroucenejch vět a názorů někoho koho vůbec neznaj "vytvořej" celej profil člověka. Špiň si ruce a klidně si vyfoť i ty k tý řetězovce, ale co můžeš ty tam vědět o mě. Něřekl jsem jedinou blbost, jen tu argumentuju, že nelze posuzovat výdrž řetězovky na totálně rozdílnejch mašinách ...a zkušenosti z nájezdu na řetězu např. tvojí Yukiny jsou tu pro každýho kdo má nějaký koně a krouťák zcela k ničemu

A dost bych se divil kdybys něco o vyvažovákách na DRku věděl něž to bandska tady výtězoslavně vypáli. Já jen napsal že tam musí buď bejt závaží jak kráva, nebo vyvažovák ...což je docela logický, když o motorech něco víš. Že jsou tam dva, to tedy mění situaci

1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

14.8.2011 v 01:56 | Nahoru | #214
i.g.n.o.r.e (+no edit)

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

14.8.2011 v 15:30 | Nahoru | #215

SirIndy píše:

Novinka za jeste lepsi cenu, uz ho mam doma, dodelam Castrol a vyzkousim.



Za poloviční cenu bo to právě není teflon

Dolík...> Na to kde je napínák a fotky na rozetě se vyser, odpočítej jednoduše několik článků, na napnutým řeťazu změř jejich vzdálenost a porovnej s limitem pro daný typ řeťazu. Pro lenochy totéž obstará kalibr "nasadím a vidím". Máš to přesně, jasně, exaktní a změřitelné - nevím, proč znovu a složitě vynalézat už jednou vymyšlené

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

14.8.2011 v 21:07 | Nahoru | #216
rrss> já se omlouvám, jsem taky teoretik, ale nepochopil jsem ani jednu argumentaci rrss

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

14.8.2011 v 22:23 | Nahoru | #217
stassek> veškerá jeho argumentace je založena na:
1) edituješ - jsi teoretik
2) jestliže se mi nelíbíš, obrátím tvůj libovolnej argument jako hloupost.
Ač o tématu dost možná vím ještě míň než druhá strana ...

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

15.8.2011 v 11:00 | Nahoru | #218
VlaHa> Teda Vlasto lépe už to napsat nešlo,možná tam mohlo bejt trocha toho tvého humoru? Hele a ten jeden ze tří Bigů z brzdy od Kautskýho je můj???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

15.8.2011 v 11:07 | Nahoru | #219

t_freedom píše: VlaHa> ok, jsem rád, že tu někdo ze skupiny "olejářů" připustil určitý argument
Mezi tvým bigem a mým chrastidlem bude asi ten rozdíl, že já mám mezi "ranama" 90° což bude dost zanedbatelný - jen asi o 45Nm a 65HP víc. Neříkám, že 16tkm je konečná záležitost a poptal jsem se opravdu u svých známých na Ducatkách a 3 mně řekli, že 20tkm je obyčejně konec.

rrss> odhalil si mě...a máš úplnou pravdu ...není řetěz to jak se na tom sedí ? (jen ty si psal něco o 80W90či co a já asi stránku před tím, než ses tam vůbec ukázal něco o základní náplni v článku řetězu plastickým mazivem, PetrVTR_new psal taky o "nějaký" vazelíně ...má to něco společnýho s 80W90?)
Ty běžně porovnáváš potevřenej řetěz s těsněným? ...tak to už je demagogie na hranici rozumnýho uvažováný...na 350ccm Yukině by ti měl jeden typ řetězu vydržet 5x tolik co VlaHovi na Bigovi ...tedy cca. životnost motoru a 3/4 životnosti motorky.

Bandaska> To si jako mám před diskusí s tebou prostudovat uspořádání motoru u Biga, jinak jsem teoretik? To si asi spadnul z jahody na znak, ne?OK , budem tu hru hrát - zkus mi bez hledání na netu říct kolik se nastavuje na sacích a vejfukovejch ventilech vůle na 998, kolik to má vaček(ne hřídelí, ale vaček), má 998 vyvažovák nebo "něco" co tlumí vybrace motoru ?



hele to fakt ducati pali po 90ti stupnich a pak otacku nic? ja mel vzdy za to ze jedou cely ty roky porad stejnou koncepci a ze japoncici s pokusama s V90 v devadesatejch letech sly stejnou cestou ... a me urcite to pali kazdou oatcku jeden valec... a co jsem se na 999 vezl tak mi prislo ze jde ten motor pravidelne jako TL.. to maj ty ostry duc jinak nebo jak je to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

15.8.2011 v 11:33 | Nahoru | #220
assassin> ...ověřím (dej mi čas)

jestli to nebude pravda, tak mě Yukař roznese na kopytech

1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

15.8.2011 v 20:58 | Nahoru | #221
sorry freedome a stassku, jste v tématu Konzistence mazání řetězu, vaše dojmy nebudu potvrzovat ani vyvracet

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

15.8.2011 v 23:35 | Nahoru | #222
rrss> opět nechápu

Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 06:40 | Nahoru | #223
Jste v tématu Konzistence mazání řetězu, je to nahoře takovými modrými písmeny.
Právě to, že nechápeš, to je diagnóza.
Prognóza je i.g.n.o.r.e. z mé strany i pro tebe. To je jedna z funkcí serveru, pak nejsi vůbec vidět, nebo stačí mít pevnou vůli :)

1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 07:02 | Nahoru | #224
Protože free pořád odkazuje na yuki, je jasné, že má naše téma dobře prostudované. Ty podle vlastních slov nechápeš ani jeden řádek textu, proto zvlášť pro tebe přikládám obrázek, jak jsem se bavil o víkendu.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 09:36 | Nahoru | #225

t_freedom píše: assassin> ...ověřím (dej mi čas)

jestli to nebude pravda, tak mě Yukař roznese na kopytech



tak jak? podle me kdyby tam byla "hlucha" otacka tak by tam musel bejt setrvak/vyvazovak jako prase, jinak by to z tebe vytrepalo dusi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 09:44 | Nahoru | #226
rrss> ...bože a co tím chceš na těch "20HP a 13,5 Nm" jako dokázat ? A komu tím prospěješ

Hned jak budu chtít dítěti koupit Yukinu na hraní, zajdu si sem podívat jak dlouho mu na ní vydrží řetěz...dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 10:00 | Nahoru | #227
t_freedom> Raději konečně odpověz assassinovi na to co se ptal. Sám jsem zvědavej co z tebe zase vypadne a jak to vlastně ve skutečnosti je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 10:46 | Nahoru | #228
Namork1> ..."zase" nepiš "zase" a radši napiš po jakejch kilometrech měníš řetezovky.

Assassin> 998sma je "screamer" ...měli snad i "big bangový" motory, ale dnes už jen screamer ... ups

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 11:19 | Nahoru | #229
assassin> je to tam asi tak



Naposledy editováno 16.08.2011 11:28:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 12:05 | Nahoru | #230

t_freedom píše: Assassin> 998sma je "screamer" ...měli snad i "big bangový" motory, ale dnes už jen screamer ... ups



Neměl bys tam mít motor z 999? Ono to teda bude jedno, pálit budou stejně. Ale co jsem se dočetl tak tyhle motory jsou známý hezkym lineárnim chodem už od nízkejch otáček, žádný cukání. Nemáš tam něco špatně?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 12:14 | Nahoru | #231
Stev> všechno je na tom špatně... divně to chrastí a vůbec se to hrozně klepe (jak píše DMC motorbiker " jak drahej pes")

...problém je jen v zátěži...v zátěži ten motor protočí na mokru gumu i ze 3-4t ot/min a letí do otáček. Jak ale máš jet v pásmu 3- 5t ot/min po městě za autobudem(rozumněj na pootevřenej plyn), vyklepete to z tebe duši.
Stačí otevřít klapky přes pásmo blízký volnoběhu a maže jak lokomotiva. Je to přechod mezi modem na volnoběh a funkcí palivový mapy.

EDIT (pro rrss) : ...zapomněl jsem - 998/999 jsou konstrukčně (snad - mám za to že) stejný motory.

Naposledy editováno 16.08.2011 12:17:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 12:37 | Nahoru | #232
t_freedom> když jsem si vyzvednul motorku z brzdy chovalo se to stejně, teď po doladění je to mnohem lepší. U vstřikování by to neměl být takový problém doladit. Nemáš náhodou nějak upravovanej airbox? A zkoušel jsi rozdíl v chování papírovej vs sportovní filtr?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 12:42 | Nahoru | #233

t_freedom píše: EDIT (pro rrss) : ...zapomněl jsem - 998/999 jsou konstrukčně (snad - mám za to že) stejný motory.



jsou to stejné motory. Proto je 998 tak žádaná. Spolehlivější motor než 916/996 a přitom s klasickým vzhledem oproti futuristické 999.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 13:05 | Nahoru | #234

Stev píše: t_freedom> když jsem si vyzvednul motorku z brzdy chovalo se to stejně, teď po doladění je to mnohem lepší. U vstřikování by to neměl být takový problém doladit. Nemáš náhodou nějak upravovanej airbox? A zkoušel jsi rozdíl v chování papírovej vs sportovní filtr?



to jako na brzdě ti to někdo seřídil blbě? a dolaďovali ste to jak?

2 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 13:18 | Nahoru | #235
hele patří to sem ještě do vlákna? nerad bych byl OTP

Samo že když koukneš na můj profil, zjistíš že mám uřízlej airbox, jiný trouby a koncovku. A jediný co jsme tam prskli byla mapa(moje editováná od Rexxeru) ...nemám PC, jen jsem otevřel nádech / výdech a dal mapu. Dokonce vím kde je problém(vysoká bohatost na volnoběh) a budu to dál ladit(Zatím to nechávám bohatší - nadělá to míň paseky než chudý pálení)

Ale origo nastavení funguje dost podobně - pod 4t ot ne -e - e-e škyt -e -e. Ten motor točí otevřenej 10500ot/min a má jen dva válce ...co po něm sakra chcete ? aby šel od 2t ot/min ladně na pootevřenej plyn

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 13:19 | Nahoru | #236

VlastíkPlamínek píše: jsou to stejné motory. Proto je 998 tak žádaná. Spolehlivější motor než 916/996 a přitom s klasickým vzhledem oproti futuristické 999.



dík za podporu

...hele nepindej tu a vybal v kolika měníš řetěz

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 13:24 | Nahoru | #237
Dolík....> jo, dostal jsem to naladěný na výkon nahoře (hlavní tryska), ale s dírou mezi 4-6 a horším chováním pří stálý jízdě ve spodních otáčkách. Pravděpodobně to bylo i tím že jsem koupil karb kit na US verzi. Posbíral jsem pár názorů, assassin něco nastudoval a doladil to. Myslím že ladil pohyb jehly a nastavení volnoběžný trysky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 13:26 | Nahoru | #238

t_freedom píše: ...co po něm sakra chcete ? aby šel od 2t ot/min ladně na pootevřenej plyn



Jo já bych to po něm chtěl Ale mohl jsi to říct rovnou a netvrdit jakýho máš trhače řetězů, je to jenom rozladěný.

e: jinak myslím že 8 stránek o konzistenci mazadla je docela dost, to by mohlo stačit

Naposledy editováno 16.08.2011 13:28:19

2 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 13:26 | Nahoru | #239
teď jsem vyměnil původní řetězovku s 21000km na krku, byla nepravidelně vytahaná. Jinak mažu když je sucho a čistím když je špinavo. Co ti mám k tomu povídat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

16.8.2011 v 13:36 | Nahoru | #240

VlastíkPlamínek píše: teď jsem vyměnil původní řetězovku s 21000km na krku, byla nepravidelně vytahaná. Jinak mažu když je sucho a čistím když je špinavo. Co ti mám k tomu povídat



Óóóóó díky velkomožný... pánové, asi taky něco dělá špatně...a to má 90HP a 95Nm ...tak nějak ? Máš to taky rozhašený ?

Stev> kurva drát ...už... ten motor v zátahu nemá žádný škubání...a mimo zátah je to řetězu jedno ty rozhašenej. Krom toho musíš bejt slepej, když ti píšu, že i v origo nastavení je ucukanej ... už nevím jak mám psát ... CAPS LOCK ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist