paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yuki Draker 400,nebo 53pětka
5.8.2011 v 08:02
Koukám na nové stroje a vidím 53pětku za 72 000kč.Ale výrobce mě uklidnil.ČÍNA
To je ta motorka na baterky,že je tak levná?Že mu to projde?Myslím to,jak ji okopíroval.Přelepíš samolepku a máš "Virážku"

Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 08:06 | Nahoru | #1
Tohle je u číňanů vcelku běžný Auta, motorky, telefony... Oni tam myslim nemají zákon který by zakazoval kopírování, takže na ně nikdo nemůže, a proto to potom vypadá takhle

3 reakcí na tento příspěvek Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 09:08 | Nahoru | #2
Kolbaba: Já nevím, proč se pořád všemu někdo ohledně Číny diví vč. tebe. Ať si dělají, co chtějí. Ty máš taky volbu nekupovat jejich výrobky (ale to bys chodil nahatý, pěšky, bez mobilu, mp3, PC a další elektroniky ... ).
Prostě to tak je, nikdo s tím nic nenadělá a ani s tím nikdo nic dělat nechce.
Kdyby tu vůle byla, tak se napálí dovozový clo a vyděl bys, jak se tím dá ochránit vlastní výroba. Jen potom nebudeš kupovat ponožky za 10,-, ale třeba za 40,-, protože to jevněji u nás třeba vyrobit nejde. Na druhou stranu tu třeba pojedou nějaký fabriky, který daj lidem práci ..... Ale to už je jen takový rozumování.
A že toho darkera prodávají za 72000,-? Je to na úkor něčeho, třeba kvality materiálů, špatných pracovních podmínek, nepřítomností odborů ... to je jasný. Ale určitě to není všechno. Nezamyslel ses, proč u nás stojí nový japonec, ital, angličan, němec, rakušanda, švéd, ... takovou pálku? Proč ve státech ty samý motorky stojí třeba o 100000,- míň? To je podle mě větší zvěrstvo, než když číňan kopíruje a vyrábí levně.
Proč stojí u nás KTM 690 cca 230000,- a je tak dražší než některý auta? Co na tom tak drahýho je?
Zas je tu na téma číňan napsáno tolik, že by člověk jen opakoval. Stejně to vždycky skončí tím, že se to na fóru rozhádá.
A jen poslední věc. Jak myslíš, že začínali ti tvoji obdivovaný japonci? Dělali to samý, co dnes dělá číňan. Kopírovali motorky vč. našich.

(reakce na) Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 09:19 | Nahoru | #3
Janek>

Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 09:35 | Nahoru | #4
janek:

Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 09:51 | Nahoru | #5
taky nechápu proč sou motorky drahý jako auta, když jsou daleko menší a maj míň kol!

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 10:06 | Nahoru | #6
Nechci hodnotit kvalitu z Číny a z Japonska. Faktem je, že Číňani kvalitu zlepšují a nechtějí-li umřít hladem, nic jiného jim nezbývá. Tak jenom technicky: mezi Darkerem 400 a Viragem 535 je propastný rozdíl v tom co dokáže motor. Výkon u 400 je 22kW u 535 je 32-34kW. Ještě větší rozdíl je v krouťáku: 400 má 28Nm a 535 má 47Nm. Jinak nemám s Darkerem 400 tolik zkušeností abych mohl srovnávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 10:20 | Nahoru | #7
Já mám pocit, že tady nejde ani tak o kopii. Že jim Japonci prostě prodali technologii, poté, co sami japonské verze čtyřstovkových Virglů přestali produkovat.
Ale už to tu někdo kdysi srovnával. Problém u Darkerů je, že jsou typickou čínskou rychlokvaškou z ošizených materiálů. Takže na počáteční vyblbnutí to stačí, ale brzy se to začne sypat a je z toho žumpa na prachy.

(reakce na) Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 11:13 | Nahoru | #8
Janek> Máš samozřejmě pravdu.Jen jsem chtěl poukázat na to,jak jsou ty kluci s malejma očkama šikovný Navrch huj a vespod chuj Když to uvidíš vedle sebe projet,tak nemáš šanci to rozpoznat.Dělaj to dobře.Hodně muziky za málo peněz.Jenom hrajou "trochu" falešně.

(reakce na) Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 13:01 | Nahoru | #9
Janek>

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 17:36 | Nahoru | #10
zkopirovalli to vcetne konstrukcnih vad ,zkratka do posledniho sroubku vcetne toho co je na vyrglu na hovno a je toho dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 19:51 | Nahoru | #11

1100Virago píše: Já mám pocit, že tady nejde ani tak o kopii. Že jim Japonci prostě prodali technologii, poté, co sami japonské verze čtyřstovkových Virglů přestali produkovat.
Ale už to tu někdo kdysi srovnával. Problém u Darkerů je, že jsou typickou čínskou rychlokvaškou z ošizených materiálů. Takže na počáteční vyblbnutí to stačí, ale brzy se to začne sypat a je z toho žumpa na prachy.



japonci nikdy nikomu nic neprodali. To jen tvrdí číňani, že je to licence Honda, Suzuki apod, jinak by se těch jejich motorů každý bál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 22:10 | Nahoru | #12
Wlastimil> Prosím specifikovat konstrukční vady a pod. Virgl 535 je nejprodávanějsí motorkou všech dob a vyráběla se v podstatě beze změn 16 let. Japonec je zřejmě pitomec a český odborník to vidí jínak. Prosím o poučení v konkrétních bodech. Děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 22:44 | Nahoru | #13
Milos1: Myslím, že "nejprodávanější motorka všech dob" platí jen pro Německo, ne celosvětově.
Ale až tak přesná kopie Darker není - třeba na tom sedle na fotce není vidět zámek, typický pro 535.

(reakce na) Yuki Draker 400,nebo 53pětka

5.8.2011 v 22:59 | Nahoru | #14
1100Virago> Nj, máš pravdu. Já mám hodně zkušeností s Darkerem 250. Najezdil jsem na tom několik desítek tisíc km. Jelo to nějak a vždycky dojelo, ale spolehlivé to tedy nebylo. Specielně elektroinstalce je prasečí snad na všech "čínách". Ale ono je to jedno. Počítal jsem s tím co kupuju a prožil jsem na té motorce spoustu hezkých zážitků a tak to má být.

(reakce na) Yuki Draker 400,nebo 53pětka

6.8.2011 v 11:01 | Nahoru | #15

seikos píše: japonci nikdy nikomu nic neprodali. To jen tvrdí číňani, že je to licence Honda, Suzuki apod, jinak by se těch jejich motorů každý bál.


Jak to víš?
A proč by se měl někdo jejich motorů jako bát? Vždyť tam má svoji motorárnu (a nejen tu), většina světových a evropských výrobců.
Dovolím si tvrdit, že motory zásobují většinu světa. Nemysli si, že se všude prodávají jen 4t motory s normou euro3 nad 500 kubíků. Drtivá většina světa jede na maloobjemových motorech, a pořád ještě i 2t, s minimálními (pokud vůbec nějakými) požadavky na ekologii
Jinak dost často to funguje tak, že číňan pracuje na objednávku, tzn., že nekopíruje záměrně, ale podle poptávky a požadavku "zákazníka" pocházejícího dost často i z evropy. Ten si prostě objedná zboží, které má vypadat jako Virago, ale musí stát tolik a tolik. Oni to potom velice rychle (až nepochopitelně) vyrobí. Funguje to tak u motorových pil, sekaček, kraktůrků, nářadí, prostě skoro u všeho. Chceš něco, co vypadá jako Stiga nebo Husqarna, tak si to nech vyrobit ...
Zajeď se podívat na nějaký skutečný strojírenský či jiný veletrh (třeba Kolín n.Rýnem), ať jsi trochu v obrazu.

Yuki Draker 400,nebo 53pětka

6.8.2011 v 11:31 | Nahoru | #16
Japonci už dávno výhodně s číňanama spolupracujou, nechávaj si tam dělat základní maloobjemy a nevidim důvod proč by spřáteleným fabrikám neposkytli (klidně zadarmo) již zastaralé technologie (vzduchové motory), nebo proč by se měli zrovna o tyto kopie vyběhlých modelů pracně soudit. Smysl by to mělo jen u moderních současných.
Kdoví jestli má virago nějaké celky patentovány a jsou stále platné? Já ne.

Yuki Draker 400,nebo 53pětka

12.8.2011 v 17:04 | Nahoru | #17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist