Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch píše: Tož to je pech - dojíždím domů, ňufu jak hledací pes co v moto skřípe, i po vyřazení, i po otočení klíčkem, i při poposedávání... no nakonec to opět ruplý nosič na topcase, asi to nemá rádo nízké průlety po silničkách českých Budu muset asi někde nechat udělat jinak nebo tam dát nějaké podložky - máte někdo originální nosiče přímo na moto, je to šroubované přímo nebo jsou tam nějaké silent bloky? Když si s kufrem cukám rukou tak je cítit, že to nějak pracuje, možná je tam příliš velké pnutí aby tam materiál vydržel
Kurnik radíš všem a tobě se nikdo neozve. Já mám na moto nosič, který dělal bývalý majitel ručně na váhu +-50Kg. Je to udělané tak, že tam vše sedí bez podložek, ale originál z obchodu by snad podložky mít měl ne? A jak ti mohl bez zatížení prasknout?
Naposledy editováno 03.08.2011 22:54:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Zkusím se zeptat ještě někde v okolí po zámečníckých pracech, jestli spíš udělat nové (původní měl asi celý spodek z jednoho kusu) nebo jinak provařit.
PS: to máš jak na těch 50 kg dimenzované a kde všude je chycen? Trochu závidím
Naposledy editováno 03.08.2011 22:59:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 03.08.2011 23:58:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Vidíš, ten řeťaz jsem Ti slíbil! Jeslti máš dlouhou šupléru změř podle návodu, jinak trojčlenka a 7 či 14 článků. High-tech řešení pro lenochy, co se nám nechce počítat, je kalibr což je ten samý princip. Jen bacha, měří se na napnutém řeťazu, ideálně tedy nahoře, a kalibr se musí dotýkat vnější části packy. Jak propadne, či se dokonce dotýká vnitřní, tak už je řeťaz stejně po smrti.
dík za ten řetěz , hnedka jak jsem přijel tak jsem si stáhl ten servisní manuál a přesně tohle tam bylo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Z 34kW na 25kW mi to nepřijde až tak moc za peníze co chtějí v servisu , kor když je to jen na chvíli..
Máte nějaké zkušenosti, tipy atd?
Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
On to hlavně není problém technicky - by sis klidně prohodila třeba u večerní TV např. karburátor z bouračky - ale kvůli oficialitám, servis to musí řešit tak jak řeší, a u ouřady potřebuješ štempl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
S její postavou jinou motku ani mít nemůže, max. chopříka, ale tam je to s výběrem 25kW stejná mizérie
Myslím že v tomhle výkonu jde jen o ten štempl..byrokracie po...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Pokud nemáš budíky tak si vyrob tohle.Hadička 5m - průměr vější 6mm,vnitřní 5mm.
Deska 1m.
Úchyty na elek.kabely 10ks.
Celková cen bez desky 105,-
Dovnitř nalej nějakou barevnou tekutinu,já použil ledový čaj.Konce hadiček napoj na karbce.
S hora jsou zašpuntovaný tlakový otvory.Synchronizačním šroubkem pootoč tak aby si srovnal
hladinu v hadičkách.Stačí málo asi 1mm.Já sem měl stejnej problém ale s pravým.Takhle to vypadalo po nastartování.
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
[URL= a dneska jsem vyjeli na Podhradí u Vítkova, jsou tam serpentinky a já chtěl poprvé zkusit maximální náklon. No ani ve snu by se mi nezdálo, že to tak moc klopím. na jedné straně nebyla čárka vůbec, na druhé zůstal jen puntík . Zajímavé, že se nepotrhaly ty špuntíky na boku pneu..
[URL=
Naposledy editováno 14.08.2011 17:39:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ty špuntíky se ale už přece ulámaly - bývají normálně mnohem delší, postupně se takto zkracují. S tím už jezdíš ani nevím po čem, tam určitě rezervu už nemáš
Koukám na tom dost vyvádíte, no jak jsou to jen plasty je ještě fajné Se občas stane... od toho jsou padáky a slidery
Také se pochlubím, z letošního Hrvatska Výraznější čára padák, slabší brzdová páčka. Pro bystré hlavy kvíz, co za zbytečnost tam chybí
Naposledy editováno 15.08.2011 18:33:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Následný průběh byl docela zajímavý - v tu chvilu jednociferné IQ, kamarádi mi pomohli na všechny dvě, odtlačit mimo silnic a Boda naimprovizoval páčku tak, že po zabroušení o silnic a podpořena šroubkem šla nasadit opačně a nějak fungovala Byla dál od řidítka, ale šla použít a hlavně dodala pocit jistoty, pač sem se při představě jet bez ni klepal jak ratlík. Pár km připosrané jízdy, pak se jelo už standardním cestovním tempem. Brzdil sem víc motorem a hodně zadkem, pak akorát dotáhnul vytahaný řeťaz Náhradní vozím s sebou obě, brzdovou teda bez kuličky na konci a bez pružinky, ale zrovna byly v apartmánu (byli sme uplně nalehko) čili jsem na tomto jel serpentínky v Bosně a celou cestu z Plitvic, asi 200km Na té provizorní náhradní se pak jela už celý zbytek cesty asi 2.5 tisíc bez problému, po příjezdu jsem vyměnil. Letos už druhá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch píše: JyrkaFM> Slovy klasika "Vy jste se zase kochal, že jo, pane doktore?" Prostě jak su staré, tak su blbé - tak dlouho jsem se kochal horama kolem a ještě dlouho přemýšlel, jestli si raději přibrzdit nebo poklopit, až jsem neudělal ani jedno a zalomil to až že "a kura už protisměr" - no stejně sem tam skončil rychlost minimální, smyk ani uklouznutí žádné, spíš jak jsem s tím trhnul tak jsem ji podjel. Cesta byla docela solidní, možná akorát opačně vyklopená, že nepatrně vynesla, výjimečně žádný píseček ani ty drobné sračky, kterých jsme se báli celou cestu a čekali, kdo si ustele. Prostě jen chvilka nepozornosti, jak to bývá vždycky. Je fakt, že to byla taková celkem z prdele jízda když máš ten blbý pocit, že se spíš trápíš a čekáš, kdy se co stane.
Následný průběh byl docela zajímavý - v tu chvilu jednociferné IQ, kamarádi mi pomohli na všechny dvě, odtlačit mimo silnic a Boda naimprovizoval páčku tak, že po zabroušení o silnic a podpořena šroubkem šla nasadit opačně a nějak fungovala Byla dál od řidítka, ale šla použít a hlavně dodala pocit jistoty, pač sem se při představě jet bez ni klepal jak ratlík. Pár km připosrané jízdy, pak se jelo už standardním cestovním tempem. Brzdil sem víc motorem a hodně zadkem, pak akorát dotáhnul vytahaný řeťaz Náhradní vozím s sebou obě, brzdovou teda bez kuličky na konci a bez pružinky, ale zrovna byly v apartmánu (byli sme uplně nalehko) čili jsem na tomto jel serpentínky v Bosně a celou cestu z Plitvic, asi 200km Na té provizorní náhradní se pak jela už celý zbytek cesty asi 2.5 tisíc bez problému, po příjezdu jsem vyměnil. Letos už druhá
Týjo, tak to nasere Ale hlavně že se nestalo nic vážného. Já hodně podobně tehdy spadl na Podhradí, ale to proto, že jsem to bez plynu příliš zaklopil a motorka mi prostě spadla do zatáčky, naštěstí to ale bylo kousek od domova a nestalo se nic. Já jsem dřív uvažoval o cestě do chorvatska, ale asi bych měl strach z té vápenaté suspenze na cestě.
Jinak já už s motorkama skončil, jawu jsem před nedávnem prodal. Už mě nebavilo tohle letošní počasí, tak jsem se nasral a koupil povoz s tím, že si uvolním ruce, dám na chvíli pauzu a uvidím. Ale když to vidím, co se děje, jsem rád za to auto a z motorky už mám strach. Ale přesto mě motorka stále hodně láká...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Vasil.D> Kurnik, tak to je smůla. Ale neříkej mi, tak já to pak asi nějak blbě klopil, jelikož jsem si stupačkou nešáhl, aspoň jsem to necítil, že by to nějak koplo, ale zkusím se podívat, jestli není trošku zbroušená. Stejně se mi to ale nezdá, že bych to tak klopil, příště to tam musím vyzkoušet znova. Opravdu se mi tomu nechce vůbec věřit.
Na konci vyjížďky jsem ale brzdil i očima. Dojížděl jsem semafor a vidím zelená, tak plný ať to stihnu, objel jsem jednoho motorkáře co dojížděl na červenou a zhruba těch 50metrů tam blikla oranžová a červená. Tak honem na brzdy, samozřejmě jsem zahamtnul i zadní, takže 30 metrů smykem a dobrzdil jsem tak tak, že jsem nebyl už v křižovatce.. Poslušně jsem pocouval dozadu a byl rád. Měli by ti pajtaši úředničtí udělat stejný systém jako na Slovensku. pár sekund před bliknutím začne zelená blikat.. Pak mi ale ze zajímavého důvodu nechtěl skočit neutrál, jednoduš jsem hodil za jedna a pak za dvě. Mezi tím byl strašně dlouhý chod oproti normálnu. Celé brždění jsem stál na vymáčklé spojce a kvaltoval až na místě ale neutrál tam jednoduše nebyl.. A při rozjezdu se jí moc nechtělo, jako by prokluzovala fest spojka. No pak už jela bez problémů
Jinak já takhle nejezdím, jen to jsou krásné serpentiny a já chtěl využít příležitosti a vyzkoušet to, co na "normální" cestě nevyzkouším, navíc ani auta nejezdila, takže to bylo super. Taky jsem se projel na Yamaze XT 660X a musím vám říct, že svezení je to skvělé, sice má velký chod řadící páky (možná jen nastavení), ale jinak opravdu výborné..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |