globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.8.2011 v 22:46 | Nahoru | #6091

dj_hroch píše: Tož to je pech - dojíždím domů, ňufu jak hledací pes co v moto skřípe, i po vyřazení, i po otočení klíčkem, i při poposedávání... no nakonec to opět ruplý nosič na topcase, asi to nemá rádo nízké průlety po silničkách českých Budu muset asi někde nechat udělat jinak nebo tam dát nějaké podložky - máte někdo originální nosiče přímo na moto, je to šroubované přímo nebo jsou tam nějaké silent bloky? Když si s kufrem cukám rukou tak je cítit, že to nějak pracuje, možná je tam příliš velké pnutí aby tam materiál vydržel



Kurnik radíš všem a tobě se nikdo neozve. Já mám na moto nosič, který dělal bývalý majitel ručně na váhu +-50Kg. Je to udělané tak, že tam vše sedí bez podložek, ale originál z obchodu by snad podložky mít měl ne? A jak ti mohl bez zatížení prasknout?

Naposledy editováno 03.08.2011 22:54:43

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.8.2011 v 22:51 | Nahoru | #6092
Omar_Bomba> To hodně na krátko teda Jestli se dokopu tak zítra či pá snýtuju řeťaz a valil bych někam zajíždět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.8.2011 v 22:57 | Nahoru | #6093
libca> Člověče to právě netuším Tenhle byl už od bývalého majitele, evidentně také asi samo domo, mimochodem hodně hezká práce. Je na přichycení místo madla plus se chytne ještě před madlem za dvě packy, které drží na nosníku dodatečně přivařeném na rám. Ty packy právě kdysy praskly jak jsem se sklouznul. Vysvětlení je buď, že se nám ho nepovedlo uplně důkladně provařit, nebo jsem to narupnul stáním na posledním véletě - kvůli bahnu sem měl moto opřené jak na policajtu tak opřené o sloup kufrem. Zatížený asi moc není, běžně tam mám základní výbavu plus batoh s ntb a krámama, čili tak 2 - 5 kg. Ale na jámách v silnici to může docela solidně házet.

Zkusím se zeptat ještě někde v okolí po zámečníckých pracech, jestli spíš udělat nové (původní měl asi celý spodek z jednoho kusu) nebo jinak provařit.

PS: to máš jak na těch 50 kg dimenzované a kde všude je chycen? Trochu závidím

Naposledy editováno 03.08.2011 22:59:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.8.2011 v 23:57 | Nahoru | #6094
dj_hroch> Prasklo to na tom uchycení nebo nosič? Pokud máš ten hlavní nosník na tom plechu co spojuje rám tak ten je hodně tenký.. taky mi to tam prasklo, ale pokud si necháš ohnout hrubší plech třeba 5 mm a navařit přímo na rám, místo toho tenkého plechu, tak by to mělo být už v pohodě . Já to tak mám taky předělané a je to bez problémů , škoda mohl jsem ti to uchycení ukázat o víkendu na srazu...

Naposledy editováno 03.08.2011 23:58:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.8.2011 v 00:12 | Nahoru | #6095
KoPa> Jenom nosič, ten "nový hezky v komaxu" a právě ty dovařované packy, ta podstava,která celá drží místo madla, je vpořádku. Rám je naštěstí vpořádku. Potřebuju to nadimenzovat aby to něco vydrželo, ale zároveň kdyby došlo zase na panna - orel nebo jiné drobné bebi, tak aby prdnul nosič, ne aby to hlo s rámem

Vidíš, ten řeťaz jsem Ti slíbil! Jeslti máš dlouhou šupléru změř podle návodu, jinak trojčlenka a 7 či 14 článků. High-tech řešení pro lenochy, co se nám nechce počítat, je kalibr což je ten samý princip. Jen bacha, měří se na napnutém řeťazu, ideálně tedy nahoře, a kalibr se musí dotýkat vnější části packy. Jak propadne, či se dokonce dotýká vnitřní, tak už je řeťaz stejně po smrti.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.8.2011 v 00:40 | Nahoru | #6096
dj_hroch> Aha tak je to třeba asi pořádně povařit, případně udělat jiné úchyty.. no a s rámem hnout to teda nevím jak, leda kdyby to byl velký úder do toho nosiče, ale to by to podlě mě odnesly dříve jiné část motorky..

dík za ten řetěz , hnedka jak jsem přijel tak jsem si stáhl ten servisní manuál a přesně tohle tam bylo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.8.2011 v 20:17 | Nahoru | #6097
dj_hroch> Ty já se na to díval, když jsem koupil moto a mám to tuším přichycené přesně jak píšeš, plus je to tam taky nějak šikovně navařené, ale ne na rám, zdá se to lehce rozebiratelné. Budu na tebe myslet a udělám foto, jak se dostanu do garáže. Bohužel, ten nosič nevyužiju, jelikož kufr nemám a ani ho neplánuju kupovat, sice by se hodilo vozit náhradní díly s sebou, ale já bych je asi stejně nevozil a kufr bych využil 2x do roka.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.8.2011 v 20:34 | Nahoru | #6098
libca> Jů, bezva - díky Tak kufr je fajn věc, pravda sice je tam slušivější madlo, na létání též lepší mít ten zadek volný - ale tak sem si nějak zvykl nevozit ntb a všecky ty krámy na řbetě, vzadu je tomu dobře Plus je aspoň kam schovat helmu, věci a tak.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.8.2011 v 13:22 | Nahoru | #6099
Ahoj, nemůžu číst celý vlákno tak nevím jestli se to tu neřešilo.. Lze GS uškrtit (nejlépe papírově)??
Z 34kW na 25kW mi to nepřijde až tak moc za peníze co chtějí v servisu , kor když je to jen na chvíli..

Máte nějaké zkušenosti, tipy atd?

Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.8.2011 v 13:44 | Nahoru | #6100
čimsa> Řešilo se na foru hodně, plus i jinde ve vláknech i včetně výhodných tahanic s pojišťovnou na tému "25 kW jen v papírech". Na GS ale zbytečnost - furt se dá sehnat už i tak jakékoliv GS chceš za stejné prachy, jezdí jich mraky, to se fakt neoplatí uškrcovat dodatečně lepší je si rovnou pořídit vybavené dle představ i s 25 kW, je z čeho vybírat. Navíc jeslti začne platit nová legislativa tak asi i 25 kW ztratí na významu. Podle mě je lepší si udělat co nejdřív jde buď neomezenou nebo nově omezenou, tam je strop 34 nebo 35 nebo kolik a snad by se tam mělo vejít otevřené v pohodě, a do té doby chlivku počkat či pojezdit na čem je.

On to hlavně není problém technicky - by sis klidně prohodila třeba u večerní TV např. karburátor z bouračky - ale kvůli oficialitám, servis to musí řešit tak jak řeší, a u ouřady potřebuješ štempl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.8.2011 v 14:05 | Nahoru | #6101
dj_hroch> díky díky, jde o to, že z těch uškrcených moc na výběr nebylo, prostě jsme pro kamarádku (18 let a měsíc řidičák, navíc fakt malinká) sehnali celkem dobrej kauf a chtěli dořešit pak, jenže náraz
S její postavou jinou motku ani mít nemůže, max. chopříka, ale tam je to s výběrem 25kW stejná mizérie
Myslím že v tomhle výkonu jde jen o ten štempl..byrokracie po...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.8.2011 v 14:40 | Nahoru | #6102
čimsa> No chyba už. Jinak než oficiálně to teď stejně nepůjde, protože to potřebujete dostat do TP. Podívej se na foru na 25 kW, byly tam různé odkazy kde nejlíp dát uškrtit, nedávno jsem tu viděl odkazy na nějaký servis, co to dělali za přijatelnou cenu. Jestli také konkrétně GS a jaký ročník je třeba samo zjistit.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.8.2011 v 18:22 | Nahoru | #6103
No eště tu přihodím svou "trošku do mlýna" k tématu co tu rozjel dj hroch.Estli se to tu nahraje tak totók je můj nosič na kufr a unese aj slona .Teda oprava,byl,ted už jezdí někde jinde.Samodomo,pravda,menší zásah do plastů(vyřílé obdélníčky pro pásovinu která je zasunutá do trubek rámu).Spíš se mi lámaly packy na tom china kufru,tohle prostě neuhne

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.8.2011 v 17:55 | Nahoru | #6104
Tož - nosič nakonec znovu navařen, tož uvidíme. Po čase opět nový řeťaz, zase je to fajn pocit když mašina jede nějak plynule, necuká, nechrastí

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.8.2011 v 17:56 | Nahoru | #6105
Znovu som sa hral ak by mal nahodou niekto zaujem o nieco podobne dajte vediet

GS500
[img]

Vstrom 650
[img]

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.8.2011 v 11:52 | Nahoru | #6106
Čaute, neprodáváte ještě někdo kryt řetězu?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.8.2011 v 12:34 | Nahoru | #6107
GASS> sshark kdykoliv mu řekneš

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.8.2011 v 18:52 | Nahoru | #6108
dj_hroch: tak tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.8.2011 v 12:20 | Nahoru | #6109
zdravim tak zas se trapim mam druhe karbece ale furt je jedna svicka(ta leva!)kdyz to nastartuju tak mosim pockat kol 5-10min jak se to zahreje a pak kdyz vijedu tak se tomu chvily nece jak kdyby to bylo priskrcene a pak naraz to leti jak pic*! kdyz zastavim a dam neutral tak trva nez klesnu otacky!!su stej bestyje na prasky!! dekuju za rady!

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.8.2011 v 14:15 | Nahoru | #6110
Machacek> Zkus synchronizovat karbce.
Pokud nemáš budíky tak si vyrob tohle.Hadička 5m - průměr vější 6mm,vnitřní 5mm.
Deska 1m.
Úchyty na elek.kabely 10ks.
Celková cen bez desky 105,-
Dovnitř nalej nějakou barevnou tekutinu,já použil ledový čaj.Konce hadiček napoj na karbce.
S hora jsou zašpuntovaný tlakový otvory.Synchronizačním šroubkem pootoč tak aby si srovnal
hladinu v hadičkách.Stačí málo asi 1mm.Já sem měl stejnej problém ale s pravým.Takhle to vypadalo po nastartování.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.8.2011 v 15:21 | Nahoru | #6111
honza780: Tak toto mi veru pekne pomohlo velke dakujem. Nastavoval som ventily a chcel som spravit aj tu synchronizaciu ale nemal som ten tlakomer a nevedel som ho zohnat nikde. V najblizsom case si zhotovim podobnu vecicku a hura nastavovat.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.8.2011 v 17:35 | Nahoru | #6112
Tak tady jsou slíbené fota toho mého nosiče. Uchycený je zespodu na rám šroubkem a místo držáku pro spolujezdce. Na konci pak foto z dnešního dne, kdy jsem zkusil poprvé namalovat křídou na pneu proužek :
[URL= a dneska jsem vyjeli na Podhradí u Vítkova, jsou tam serpentinky a já chtěl poprvé zkusit maximální náklon. No ani ve snu by se mi nezdálo, že to tak moc klopím. na jedné straně nebyla čárka vůbec, na druhé zůstal jen puntík . Zajímavé, že se nepotrhaly ty špuntíky na boku pneu..
[URL=

Naposledy editováno 14.08.2011 17:39:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2011 v 01:06 | Nahoru | #6113
libca> jo tak jen tak dal, ja si dneska skrtl stupackou a asi tak v 50tce v pravotocive serpentine jsem se vyrakvil, takze delej jak myslis :D, nastesti je motka uplne v poho, jen je sedrenej kryt motoru a a trochu vyfuk, ja jsu v poho, jen otresenej a noha celkem na kasu, i jsem na ni odejl dom a vypada zdrave, zitra to jeste zkouknu dukladneji, jen si nechtelo startovat, pac byla trochu prechlastana, ale co slo vyteklo prepadem z airboxu...........moc na tom neblbnete ja se podruhe narodil.....

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2011 v 09:30 | Nahoru | #6114
Vasil.D> Tak ještě,že to nebylo nic vážnýho a odneslo to jenom pár odřenin ale i to někdy stačí.Já vjel v sobotu do mokrý zatáčky na zemi ještě rozježděný hrušky tak mi pěkně ustřelilo zadní kolo už jsem se viděl jak ležim ale naštěstí jsem to ustál to proti mě vyjelo ještě auto pak už jsem jel teda opatrně.Jinak neděle suprová najezdil jsem za pár hodin 260 km.:)Jezdíte někdo třeba do pekelných dolů do Zákup vedle Český Lípy nebo to máte všichni daleko?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2011 v 18:33 | Nahoru | #6115
libca> Dík za ty fotky Už mám aspoň detailnější představu jak to zhruba bývá uchycené . toto řešení jsem v originál provedeních vidíval, ale na shopech jsou většinou prťavé ilustrační fotky. Musím ještě nafotit jak to tam mám já.

Ty špuntíky se ale už přece ulámaly - bývají normálně mnohem delší, postupně se takto zkracují. S tím už jezdíš ani nevím po čem, tam určitě rezervu už nemáš

Koukám na tom dost vyvádíte, no jak jsou to jen plasty je ještě fajné Se občas stane... od toho jsou padáky a slidery

Také se pochlubím, z letošního Hrvatska Výraznější čára padák, slabší brzdová páčka. Pro bystré hlavy kvíz, co za zbytečnost tam chybí


Naposledy editováno 15.08.2011 18:33:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2011 v 19:15 | Nahoru | #6116
dj_hroch> týjo, tak to je pech, jak se to stalo? Na té vápenaté břečce na cestě? A měl jsi náhradní páčku ssebou, nebo jsi jel na jedničku až dom?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2011 v 19:42 | Nahoru | #6117
JyrkaFM> Slovy klasika "Vy jste se zase kochal, že jo, pane doktore?" Prostě jak su staré, tak su blbé - tak dlouho jsem se kochal horama kolem a ještě dlouho přemýšlel, jestli si raději přibrzdit nebo poklopit, až jsem neudělal ani jedno a zalomil to až že "a kura už protisměr" - no stejně sem tam skončil rychlost minimální, smyk ani uklouznutí žádné, spíš jak jsem s tím trhnul tak jsem ji podjel. Cesta byla docela solidní, možná akorát opačně vyklopená, že nepatrně vynesla, výjimečně žádný píseček ani ty drobné sračky, kterých jsme se báli celou cestu a čekali, kdo si ustele. Prostě jen chvilka nepozornosti, jak to bývá vždycky. Je fakt, že to byla taková celkem z prdele jízda když máš ten blbý pocit, že se spíš trápíš a čekáš, kdy se co stane.

Následný průběh byl docela zajímavý - v tu chvilu jednociferné IQ, kamarádi mi pomohli na všechny dvě, odtlačit mimo silnic a Boda naimprovizoval páčku tak, že po zabroušení o silnic a podpořena šroubkem šla nasadit opačně a nějak fungovala Byla dál od řidítka, ale šla použít a hlavně dodala pocit jistoty, pač sem se při představě jet bez ni klepal jak ratlík. Pár km připosrané jízdy, pak se jelo už standardním cestovním tempem. Brzdil sem víc motorem a hodně zadkem, pak akorát dotáhnul vytahaný řeťaz Náhradní vozím s sebou obě, brzdovou teda bez kuličky na konci a bez pružinky, ale zrovna byly v apartmánu (byli sme uplně nalehko) čili jsem na tomto jel serpentínky v Bosně a celou cestu z Plitvic, asi 200km Na té provizorní náhradní se pak jela už celý zbytek cesty asi 2.5 tisíc bez problému, po příjezdu jsem vyměnil. Letos už druhá

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2011 v 20:22 | Nahoru | #6118
Ja som vcera brusil slidre na kolenach chalani na cbr len kukali a tiez som zistil ze ta biela ciara v strede aj smyka ked ste v riadnom naklone ale nastastie som to ustal este som machroval ze driftujem v piatok mozno buchlovice uz sa tesiim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2011 v 21:45 | Nahoru | #6119

dj_hroch píše: JyrkaFM> Slovy klasika "Vy jste se zase kochal, že jo, pane doktore?" Prostě jak su staré, tak su blbé - tak dlouho jsem se kochal horama kolem a ještě dlouho přemýšlel, jestli si raději přibrzdit nebo poklopit, až jsem neudělal ani jedno a zalomil to až že "a kura už protisměr" - no stejně sem tam skončil rychlost minimální, smyk ani uklouznutí žádné, spíš jak jsem s tím trhnul tak jsem ji podjel. Cesta byla docela solidní, možná akorát opačně vyklopená, že nepatrně vynesla, výjimečně žádný píseček ani ty drobné sračky, kterých jsme se báli celou cestu a čekali, kdo si ustele. Prostě jen chvilka nepozornosti, jak to bývá vždycky. Je fakt, že to byla taková celkem z prdele jízda když máš ten blbý pocit, že se spíš trápíš a čekáš, kdy se co stane.

Následný průběh byl docela zajímavý - v tu chvilu jednociferné IQ, kamarádi mi pomohli na všechny dvě, odtlačit mimo silnic a Boda naimprovizoval páčku tak, že po zabroušení o silnic a podpořena šroubkem šla nasadit opačně a nějak fungovala Byla dál od řidítka, ale šla použít a hlavně dodala pocit jistoty, pač sem se při představě jet bez ni klepal jak ratlík. Pár km připosrané jízdy, pak se jelo už standardním cestovním tempem. Brzdil sem víc motorem a hodně zadkem, pak akorát dotáhnul vytahaný řeťaz Náhradní vozím s sebou obě, brzdovou teda bez kuličky na konci a bez pružinky, ale zrovna byly v apartmánu (byli sme uplně nalehko) čili jsem na tomto jel serpentínky v Bosně a celou cestu z Plitvic, asi 200km Na té provizorní náhradní se pak jela už celý zbytek cesty asi 2.5 tisíc bez problému, po příjezdu jsem vyměnil. Letos už druhá



Týjo, tak to nasere Ale hlavně že se nestalo nic vážného. Já hodně podobně tehdy spadl na Podhradí, ale to proto, že jsem to bez plynu příliš zaklopil a motorka mi prostě spadla do zatáčky, naštěstí to ale bylo kousek od domova a nestalo se nic. Já jsem dřív uvažoval o cestě do chorvatska, ale asi bych měl strach z té vápenaté suspenze na cestě.

Jinak já už s motorkama skončil, jawu jsem před nedávnem prodal. Už mě nebavilo tohle letošní počasí, tak jsem se nasral a koupil povoz s tím, že si uvolním ruce, dám na chvíli pauzu a uvidím. Ale když to vidím, co se děje, jsem rád za to auto a z motorky už mám strach. Ale přesto mě motorka stále hodně láká...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2011 v 21:47 | Nahoru | #6120
dj_hroch> Není vůbec za co, ještě jsem mohl sundat to sedlo, ale zrovna jsem u sebe neměl klíček . Tak hlavně že se nic nestalo, padák to snad chytil a krom páčky se nic neporouchalo. Jinak ten řetěz se ti vytáhnul jak? To už jsi měl před tím ne?

Vasil.D> Kurnik, tak to je smůla. Ale neříkej mi, tak já to pak asi nějak blbě klopil, jelikož jsem si stupačkou nešáhl, aspoň jsem to necítil, že by to nějak koplo, ale zkusím se podívat, jestli není trošku zbroušená. Stejně se mi to ale nezdá, že bych to tak klopil, příště to tam musím vyzkoušet znova. Opravdu se mi tomu nechce vůbec věřit.

Na konci vyjížďky jsem ale brzdil i očima. Dojížděl jsem semafor a vidím zelená, tak plný ať to stihnu, objel jsem jednoho motorkáře co dojížděl na červenou a zhruba těch 50metrů tam blikla oranžová a červená. Tak honem na brzdy, samozřejmě jsem zahamtnul i zadní, takže 30 metrů smykem a dobrzdil jsem tak tak, že jsem nebyl už v křižovatce.. Poslušně jsem pocouval dozadu a byl rád. Měli by ti pajtaši úředničtí udělat stejný systém jako na Slovensku. pár sekund před bliknutím začne zelená blikat.. Pak mi ale ze zajímavého důvodu nechtěl skočit neutrál, jednoduš jsem hodil za jedna a pak za dvě. Mezi tím byl strašně dlouhý chod oproti normálnu. Celé brždění jsem stál na vymáčklé spojce a kvaltoval až na místě ale neutrál tam jednoduše nebyl.. A při rozjezdu se jí moc nechtělo, jako by prokluzovala fest spojka. No pak už jela bez problémů

Jinak já takhle nejezdím, jen to jsou krásné serpentiny a já chtěl využít příležitosti a vyzkoušet to, co na "normální" cestě nevyzkouším, navíc ani auta nejezdila, takže to bylo super. Taky jsem se projel na Yamaze XT 660X a musím vám říct, že svezení je to skvělé, sice má velký chod řadící páky (možná jen nastavení), ale jinak opravdu výborné..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist