Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

sezona 2011 S DA racing

20.7.2011 v 16:50 | Nahoru | #2161
Prasouš: si to kup do zásoby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.7.2011 v 20:00 | Nahoru | #2162
Franky> jedeme dle planu 29.-31.7.2011 pro holky slevu muzu nabidnout, ale na sk ring pouze 20%

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.7.2011 v 20:46 | Nahoru | #2163
biker1300>
OK - díky za informaci!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.7.2011 v 20:50 | Nahoru | #2164

Franky píše: biker1300>
OK - díky za informaci!



Ideš na všetky tri dni?

Naposledy editováno 20.07.2011 20:50:29

sezona 2011 S DA racing

20.7.2011 v 20:54 | Nahoru | #2165
Asi jako obyčejně - v sobotu přijet a v neděli jezdit.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.7.2011 v 21:52 | Nahoru | #2166

222 píše: Ideš na všetky tri dni?



Já jo.

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

21.7.2011 v 19:05 | Nahoru | #2167
tak kdepak jsou ty fotky ?

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

21.7.2011 v 19:20 | Nahoru | #2168

poli46 píše: tak kdepak jsou ty fotky ?



Ja bych vedel

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

21.7.2011 v 19:22 | Nahoru | #2169
Ozzy_: tak jen dotoho prozraď to .. ty si je určitě někde skováváš

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

21.7.2011 v 20:17 | Nahoru | #2170

poli46 píše: Ozzy_: tak jen dotoho prozraď to .. ty si je určitě někde skováváš



TO jo, mam TO privazany doma ve sklepe ... myslim TO fotografku i s materialem

sezona 2011 S DA racing

21.7.2011 v 20:25 | Nahoru | #2171
Ozzy_: jj já si teď nějakej čas nezajezdim... ten motor je totál ... zadřeli se všechny 4 ojnice, uložení kliky, čerpadlo vháji, no smolík no. a štve mě to ... ještě kevšemu to počasí vhodný tak nato hodit mašli někde .

mě by zajímalo jestli mě někdo blejsknul pod matadorem jak jsem tak jel v driftu s řídítkama doklaplejma na doraze , a následně plavání v kačeru. přepálil sem to tam na brzdy a jak jsem ji podkopal tak sem tam dal moc malej kvalt a šla krásně v boku čekal jsem kdy se srovná a nic a neměl jsem to srdce ji tam pustit v takovimhle zkluzu

njn ale někteří to uměj

Naposledy editováno 21.07.2011 20:27:31

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

21.7.2011 v 20:48 | Nahoru | #2172
Mnojono, jetze tydle kluci uz podle me nemaj vubec zadnej pud sebezachovy, jinak by to nemohli v zivote podrzet pod plynem a sli by na drzku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 09:17 | Nahoru | #2173

Ozzy_ píše: Mnojono, jetze tydle kluci uz podle me nemaj vubec zadnej pud sebezachovy, jinak by to nemohli v zivote podrzet pod plynem a sli by na drzku



Tak to musíš mít stejně tak Zrovna o tom čtu ve Twist of the wrist a přesně to odpovídá technice jízdy...jen je to o tom si to dostat do hlavy a jezdit podle toho...počkej, teď začne být veselo

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 09:23 | Nahoru | #2174

saly.pce píše: Tak to musíš mít stejně tak Zrovna o tom čtu ve Twist of the wrist a přesně to odpovídá technice jízdy...jen je to o tom si to dostat do hlavy a jezdit podle toho...počkej, teď začne být veselo



jj, rikas jinymi slovy totez

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 09:47 | Nahoru | #2175
hmmmm hezký video teoreticky by to šlo prakticky na to seru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 09:55 | Nahoru | #2176

stepos79 píše: hmmmm hezký video teoreticky by to šlo prakticky na to seru



Stejně, když se nad tím zamyslíš, tak najednou víš, že tohle všechno dělaj jen díky tomu, že to mají napěchované elektronikou, která jim zajistí i regulovaný prokluz kola a další kraviny, který stejně na motorce klasické nedáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 10:14 | Nahoru | #2177

saly.pce píše: Stejně, když se nad tím zamyslíš, tak najednou víš, že tohle všechno dělaj jen díky tomu, že to mají napěchované elektronikou, která jim zajistí i regulovaný prokluz kola a další kraviny, který stejně na motorce klasické nedáš



přesně tak oni tam maj tlačítka s popiskama jak dlouhej chtěj drift a ta motorka to pak udělá sama a oni se drží řidítek jako vopice

tak jsme na to kápli

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 10:15 | Nahoru | #2178

stepos79 píše: přesně tak oni tam maj tlačítka s popiskama jak dlouhej chtěj drift a ta motorka to pak udělá sama a oni se drží řidítek jako vopice

tak jsme na to kápli



1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 10:16 | Nahoru | #2179
Hele k veci, je tu nejakej mrdal se setkou kdo by se mnou jel v Moste 8.8 Dare ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 10:17 | Nahoru | #2180

Ozzy_ píše: Hele k veci, je tu nejakej mrdal se setkou kdo by se mnou jel v Moste 8.8 Dare ?



Jel bych, ale mám 750, takže nic..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 10:18 | Nahoru | #2181

saly.pce píše: Jel bych, ale mám 750, takže nic..



No tak v nejhorsim budem superbajky nooooo Stejne porad nevim jestli ten muj 675 neni podle Petera litr, jak sou ty kategorie DARE ? A pri ryhclostech spis nad nez pod 2 minuty je to uplne jedno, chci ject jen abych nakrouzil nejaky kola a okoukal neco od rychliku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 10:23 | Nahoru | #2182

saly.pce píše: Jel bych, ale mám 750, takže nic..


Tak to můžeme jet spolu, mám taky GSX-R 750

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 10:41 | Nahoru | #2183

bobus píše: Tak to můžeme jet spolu, mám taky GSX-R 750



Abych tě ale nebrzdil....jel jsme Most letos jen 3x a dostal jsem se na 1.59. Ale udělal jsem dost změn, takže bych měl zvládnout okolo 1.55, když bude vše fungovat jak má a já budu dělat vše, jak je potřeba. Ale to se uvidí...

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 10:50 | Nahoru | #2184
Me brzdit nebudes

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 11:05 | Nahoru | #2185

Ozzy_ píše: Me brzdit nebudes



No když to dám do Slováče do kupy, tak se tam uvidí, jak to bude jezdit i pak v Mostě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 12:03 | Nahoru | #2186

Ozzy_ píše: Me brzdit nebudes



když mi žena doma pujči svuj stroj tak bych mohl jet se 600

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 12:19 | Nahoru | #2187

stepos79 píše: když mi žena doma pujči svuj stroj tak bych mohl jet se 600



A pujci ? ;)

Sem cet ted jeste jednou DA stranky a mam pocit ze nejsem do 600, takze sem stejne litr, a je to stejne jedno. Ject litry jen kvuli 675 kubikum jedny ze dvou motorek je skoro skoda ne ? :) A pak, tebe bych brzdil, ty jezdis moc rychle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 12:33 | Nahoru | #2188
Ozzy_> Pokud vim, tak podle pravidel do třídy 600 patří 4-válce do 600ccm, 3-válce do 675ccm a 2-válce do 850ccm...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 12:38 | Nahoru | #2189

Ozzy_ píše: A pujci ? ;)

Sem cet ted jeste jednou DA stranky a mam pocit ze nejsem do 600, takze sem stejne litr, a je to stejne jedno. Ject litry jen kvuli 675 kubikum jedny ze dvou motorek je skoro skoda ne ? :) A pak, tebe bych brzdil, ty jezdis moc rychle



Stejně, když to budeš mít trochu v píč...tak s Daytonou budeš jezdit časy konkurenceschopné litrům Zrovna nedávnu tu někdo prodával za 3500 Kč kompletní lamináty na tu tvoji, tak koukej pohled a kup to, jinak se pořád budeš bát, že rozbiješ ty krésné origo plasty a bude to v háji.

sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 12:39 | Nahoru | #2190
Hmmm, tak nic, už jsou pryč..ani se nedivím za takovou cenu...ale byly v nabídce i jiný...
Téma je zamknuto


TOPlist