paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vršek po GO - obavy
14.7.2011 v 12:38
Dneska sem si vyzved DT po výměně pístní sady, výbrusu, horního ojničího ložiska.

1. problém: Studená chytne jenom se sytičem a když se vypne po chvíli, tak se to po malym přidání zadusí.

2. problém: otáčky kolísaj kolem 1,5 - 4,5 t.

3. problém: když pustim plyn, tak to pocukává a koktá trochu. (Je to v podstatě to samí než sem přidřel...

Mechanik tvrdil, že musel změnit pozici jehly, jinak to bylo chudý. Až se to zajede, tak se to ochudí.

Pokud jedu a zmáčku spojku, tak je to jakoby tam byl sytič.

Naposledy editováno 14.07.2011 12:40:17

Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 12:43 | Nahoru | #1
resil bych to s mechanikem...

ad1 to ze studena chyta se systicem je spatne? kdyby i studena chytala bez sytice tak je tam ten sytic asi zbytecnej ne?

to ostatni je u zahrate moto? jestli jo tak je to divny, ale taky dost zmatene popis.. tohle bych resil s tim kdo to delal... tady ti max nekdo poradi jak to mas nak poladit sam.. ty to rozhrabes, vysledek zadnej a ty pojedes za mechanikem, ten ti to zas otluce o hlavu ze ses v tom hrabal...

Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 12:48 | Nahoru | #2
S tim sytičem je to myšleno tak, pokud s nim nastartuju, a po chvíli ho vypnu, tak bez sytiče a s trochu plynem se dusí. Mechanik tvrdil, že je to normální všechno....

Jo a u svíčky nahoře je olej asi.

Naposledy editováno 14.07.2011 12:49:13

Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 13:45 | Nahoru | #3
jak říká Assassin. Zajdi za mechanikem. No a pokud říká, že je to normální, tak najdi jinýho. Něco je s krmením. Mně se to zdá jako falešňák a tím pádem chudý.

Naposledy editováno 14.07.2011 13:45:58

Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 14:28 | Nahoru | #4
Měl sem aprilku, ségra ji zadřela šlo to do servisu, opravili po pár set km sem ji zadřel i já znovu do servisu na konec zjistili že je v prdeli svod k výfuku(prostě to dělalo neplechu ve válci)
Co z toho plyne? Zavez to znovu do servisu a nech to dají do kupy...máš to v záruce

1 reakcí na tento příspěvek Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 16:04 | Nahoru | #5
Problém je, že v záruce to neni. Je tam prej 7 výbrus a musel kvůli tomu něco brousit. A nemam záruku kvůli tomu i, že se nedělal spodek.

Řek mi, že se to přidřelo kvůli mnou špatně nastavený přivěře.

Starej píst:

http://www.2i.cz/8d89d0fa29

http://www.2i.cz/9c98c1eb38

Naposledy editováno 14.07.2011 16:28:48

Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 17:18 | Nahoru | #6
Přesně toto jsem tu psal kamoš měl dt 125 a nejelo mu to dal to do servisu a zjistili kolikátej výbrus a že další už nepůjde a ještě se mu tavily svíčky.

(reakce na) Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 18:41 | Nahoru | #7

Daniel_cz píše: Problém je, že v záruce to neni. Je tam prej 7 výbrus a musel kvůli tomu něco brousit. A nemam záruku kvůli tomu i, že se nedělal spodek.

Řek mi, že se to přidřelo kvůli mnou špatně nastavený přivěře.

Starej píst:

http://www.2i.cz/8d89d0fa29

http://www.2i.cz/9c98c1eb38 [/quote]

takovejhle píst nevidím poprvé

Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 19:00 | Nahoru | #8
tohle taky jezdilo nemělo to sice zátah rachotilo v tom ale jelo to. co tam prosímtě mohli přibrušovat? má to výkon? kompresi?na tom se přeci nedělá výbrus každých 1000km... to je záběh...
sará jawa 250 kejvačka najede i 80 000 bez výbrusu navíc s olejem m2t tak mi neřikej že nějaký moderní DTéčko nevydrží víc.... mám taky 350 mám tam teď 20 000 jediný co se mi stalo byli zapečený kroužky po jízdě na dálnici měla asi 17 000km tehdy jsem zjistil volná jehlová ložiska na pístních čepech teď je budu měnit jinak se motor perfektně drží pokud si někdo dělá denerálku motoru adle dnes už se to asi neprodává - sirník molibdeničitý... jemný prášek - vetřít do vybroušeného válce a do pístu je to výborné protizadírací mazivo odolné prakticky proti ředidlum a benzínu takže ve válci zůstane i na pístu - muj pokus když jsem tomu nevěřil. půl nového pístu co mi tu leží jsem potřel sirníkem půlku nechal na obě půlky jsem mázl olej...z neošetřené vrstvy šel olej setřít téměř do sucha na potřené vrstvě sirníkem byla stále zlatavá vrstva oleje která se nedala ani hadrem setřít...

Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 19:01 | Nahoru | #9
Novej poznatek: volnoběžnej šroub nemění otáčky.

1 reakcí na tento příspěvek Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 19:04 | Nahoru | #10
Jede to právě hodně dobře. Zatim sem to nehnal. Jezdim tak do 7,5t. Ale jede to pěkně. Dřív mi to jelo jako 4T, ale po seřízení přívěry to od 6,5t chytá dech a chce to ject.

Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 19:12 | Nahoru | #11
Co tam máš za karbec?

Jinak přívěra ti přeci nezadře moto, a maximální výbrus neznamená jakýkoli úpravy. Sám mám předposlední výbrus, a v pohodě. Zastudena nastartuju napůl se sytičem, cca minutu ho držim na půlce (Aby to nemělo přehnaný otáčky) a pak už drží normálně, akorád třeba po prudčim přidání plynu se přidusí. Ale DT se ohřívá fakt celkem rychle, takže během minutky je po problémech.

Jinak taky se tu řešil kilometrovej nájezd. Já mám 13tis km na vršku (spodek sem taky nedělal) a pořád to slušně chodí. A to tomu celkem dávám čočku.

Apropo, ad2 bych řešil kontrolou sání, jestli to třeba někde nepřisává. A k tomu koktání pocukávání, to by mohla dělat chudá směs, ale to by hold člověk musel vidět (slyšet)

Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 19:25 | Nahoru | #12
Je to jako když dochází benzín, ale v hodně menší podobě...
Takhle to vidim: 6 500 ot, 6350 ot, 6425 ot. Ručička klesá a přitom se vždicky trošku vrátí na o kousek větší hodnotu a je to slyšet i cejtit, že to pocukává.
Svíčka je hodně černá a trochu mokrá od oleje. Když dam z volnoběhu víc plynu, tak to vynechá, což znamená že by měla bejt chudá, ale podle svíčky neni.

Karburátor asi originál Mikuni.

Naposledy editováno 14.07.2011 19:25:23

1 reakcí na tento příspěvek Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 19:26 | Nahoru | #13
být tebou, tak přetesním celý karbec,pořádně ho vyčistím,profoukám, zkontroluju jestli nikde nic nedrhne, zkontroluju klapky, taky je přetesním a musí to jet..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 19:42 | Nahoru | #14
Fogi> Jak se přetěsňují klapky? Nic ve zlém, ale slyším to prvně

Jinak prudký přidání plynu, a následný přidušení ti udělá špatná směs, ale chudá, a i přebohacená
Jinak jestli ti to při jízdě bez plynu při těch tvejch 6 500ot pocukává, tak to bych vyděl na chudou směs.. Pokud to teda dělá až jako že při celym spomalování až do volnoběhu.

Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 19:45 | Nahoru | #15
Dělá to, ikdyž mam fakt málo plynu. Při točení na neutrál to nedělá. Ono jak to pocukává, tak to rychlejš zpomaluje...

Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 19:49 | Nahoru | #16
Nejjednoduší bys měl, zajít za někym se zkušenostma. Nebo alespoň chování motoru nahrát alespoň na neutrál třeba na MT .

1 reakcí na tento příspěvek Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 20:03 | Nahoru | #17
Zejtra nahraju, ale tam se nic asi nepozná. Nikoho kdo tomu víc rozmí neznam. Mam to od ledna a dal sem do toho přes 10... a pořád to neběží jak má.

(reakce na) Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 20:05 | Nahoru | #18
Daniel_cz> Bo jestli máš chuď, tak se můžem srazit v Kunraticích. Omrk bys mi kolečka, a já ti řek co s motorem

Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 20:09 | Nahoru | #19
Frantas: PM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 20:41 | Nahoru | #20
Frantas> myslel sem tím přetesnit plochu mezi válcem a klapkama

(reakce na) Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 20:49 | Nahoru | #21

Daniel_cz píše: Jede to právě hodně dobře. Zatim sem to nehnal. Jezdim tak do 7,5t. Ale jede to pěkně. Dřív mi to jelo jako 4T, ale po seřízení přívěry to od 6,5t chytá dech a chce to ject.



Tak to ti jelo hodně špatně

Napadlo mě , co výfuk, čistil si ho?

Naposledy editováno 14.07.2011 20:50:14

(reakce na) Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 20:51 | Nahoru | #22
Fogi> To už dává rozum, ale to by bylo vidět, že to fouká. Máčelo by to tam (alespoň to znám z fichtla )

Apropo, vlastně jsem měl taky ďourku v přírubě sání na DT, a prostě to tam bylo mokrý

1 reakcí na tento příspěvek Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 21:03 | Nahoru | #23
Donardson: Nečistil se už asi dlouho. Nemam možnost.

(reakce na) Vršek po GO - obavy

14.7.2011 v 21:08 | Nahoru | #24

Daniel_cz píše: Donardson: Nečistil se už asi dlouho. Nemam možnost.



Já ho nečistil, co DT mám, a nepřijde mi že by se ňák extra zanášel. Vůči fichtlu je to jak 4T A to že olej co leju na fichtlu pěkně karbonuje

1 reakcí na tento příspěvek Vršek po GO - obavy

15.7.2011 v 18:33 | Nahoru | #25
Tak byla opravdu chudá směs. Takže sem najel asi 160km při zajíždění na chudou. Ale svíčka právě bílá nebyla. Snad se nic nestalo. Ale záhada je, že šroub na volnoběžný otáčky nereaguje.

(reakce na) Vršek po GO - obavy

16.7.2011 v 10:18 | Nahoru | #26

Daniel_cz píše: Tak byla opravdu chudá směs. Takže sem najel asi 160km při zajíždění na chudou. Ale svíčka právě bílá nebyla. Snad se nic nestalo. Ale záhada je, že šroub na volnoběžný otáčky nereaguje.



Svíčka bílá nebyla, takže to extra chudý bejt nemohlo, takže toho bych se nebál. Ono stejně když tomu nedáváš, tak ta chudá směs nevadí tolik jako při dávání. Jinak zkus ještě rozchodit ten šroubek na lanku plynu. Možná že ten volnoběh visí jenom na tom.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs


TOPlist