1. problém: Studená chytne jenom se sytičem a když se vypne po chvíli, tak se to po malym přidání zadusí.
2. problém: otáčky kolísaj kolem 1,5 - 4,5 t.
3. problém: když pustim plyn, tak to pocukává a koktá trochu. (Je to v podstatě to samí než sem přidřel...
Mechanik tvrdil, že musel změnit pozici jehly, jinak to bylo chudý. Až se to zajede, tak se to ochudí.
Pokud jedu a zmáčku spojku, tak je to jakoby tam byl sytič.
Naposledy editováno 14.07.2011 12:40:17
ad1 to ze studena chyta se systicem je spatne? kdyby i studena chytala bez sytice tak je tam ten sytic asi zbytecnej ne?
to ostatni je u zahrate moto? jestli jo tak je to divny, ale taky dost zmatene popis.. tohle bych resil s tim kdo to delal... tady ti max nekdo poradi jak to mas nak poladit sam.. ty to rozhrabes, vysledek zadnej a ty pojedes za mechanikem, ten ti to zas otluce o hlavu ze ses v tom hrabal...
Co z toho plyne? Zavez to znovu do servisu a nech to dají do kupy...máš to v záruce
1 reakcí na tento příspěvek Vršek po GO - obavy
Řek mi, že se to přidřelo kvůli mnou špatně nastavený přivěře.
Starej píst:
http://www.2i.cz/8d89d0fa29
http://www.2i.cz/9c98c1eb38
Naposledy editováno 14.07.2011 16:28:48
Daniel_cz píše: Problém je, že v záruce to neni. Je tam prej 7 výbrus a musel kvůli tomu něco brousit. A nemam záruku kvůli tomu i, že se nedělal spodek.
Řek mi, že se to přidřelo kvůli mnou špatně nastavený přivěře.
Starej píst:
http://www.2i.cz/8d89d0fa29
http://www.2i.cz/9c98c1eb38 [/quote]
takovejhle píst nevidím poprvé
sará jawa 250 kejvačka najede i 80 000 bez výbrusu navíc s olejem m2t tak mi neřikej že nějaký moderní DTéčko nevydrží víc.... mám taky 350 mám tam teď 20 000 jediný co se mi stalo byli zapečený kroužky po jízdě na dálnici měla asi 17 000km tehdy jsem zjistil volná jehlová ložiska na pístních čepech teď je budu měnit jinak se motor perfektně drží pokud si někdo dělá denerálku motoru adle dnes už se to asi neprodává - sirník molibdeničitý... jemný prášek - vetřít do vybroušeného válce a do pístu je to výborné protizadírací mazivo odolné prakticky proti ředidlum a benzínu takže ve válci zůstane i na pístu - muj pokus když jsem tomu nevěřil. půl nového pístu co mi tu leží jsem potřel sirníkem půlku nechal na obě půlky jsem mázl olej...z neošetřené vrstvy šel olej setřít téměř do sucha na potřené vrstvě sirníkem byla stále zlatavá vrstva oleje která se nedala ani hadrem setřít...
1 reakcí na tento příspěvek Vršek po GO - obavy
Jinak přívěra ti přeci nezadře moto, a maximální výbrus neznamená jakýkoli úpravy. Sám mám předposlední výbrus, a v pohodě. Zastudena nastartuju napůl se sytičem, cca minutu ho držim na půlce (Aby to nemělo přehnaný otáčky) a pak už drží normálně, akorád třeba po prudčim přidání plynu se přidusí. Ale DT se ohřívá fakt celkem rychle, takže během minutky je po problémech.
Jinak taky se tu řešil kilometrovej nájezd. Já mám 13tis km na vršku (spodek sem taky nedělal) a pořád to slušně chodí. A to tomu celkem dávám čočku.
Apropo, ad2 bych řešil kontrolou sání, jestli to třeba někde nepřisává. A k tomu koktání pocukávání, to by mohla dělat chudá směs, ale to by hold člověk musel vidět (slyšet)
Takhle to vidim: 6 500 ot, 6350 ot, 6425 ot. Ručička klesá a přitom se vždicky trošku vrátí na o kousek větší hodnotu a je to slyšet i cejtit, že to pocukává.
Svíčka je hodně černá a trochu mokrá od oleje. Když dam z volnoběhu víc plynu, tak to vynechá, což znamená že by měla bejt chudá, ale podle svíčky neni.
Karburátor asi originál Mikuni.
Naposledy editováno 14.07.2011 19:25:23
1 reakcí na tento příspěvek Vršek po GO - obavy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vršek po GO - obavy
Jinak prudký přidání plynu, a následný přidušení ti udělá špatná směs, ale chudá, a i přebohacená
Jinak jestli ti to při jízdě bez plynu při těch tvejch 6 500ot pocukává, tak to bych vyděl na chudou směs.. Pokud to teda dělá až jako že při celym spomalování až do volnoběhu.
1 reakcí na tento příspěvek Vršek po GO - obavy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vršek po GO - obavy
Daniel_cz píše: Jede to právě hodně dobře. Zatim sem to nehnal. Jezdim tak do 7,5t. Ale jede to pěkně. Dřív mi to jelo jako 4T, ale po seřízení přívěry to od 6,5t chytá dech a chce to ject.
Tak to ti jelo hodně špatně
Napadlo mě , co výfuk, čistil si ho?
Naposledy editováno 14.07.2011 20:50:14
1 reakcí na tento příspěvek Vršek po GO - obavy
1 reakcí na tento příspěvek Vršek po GO - obavy
Daniel_cz píše: Tak byla opravdu chudá směs. Takže sem najel asi 160km při zajíždění na chudou. Ale svíčka právě bílá nebyla. Snad se nic nestalo. Ale záhada je, že šroub na volnoběžný otáčky nereaguje.
Svíčka bílá nebyla, takže to extra chudý bejt nemohlo, takže toho bych se nebál. Ono stejně když tomu nedáváš, tak ta chudá směs nevadí tolik jako při dávání. Jinak zkus ještě rozchodit ten šroubek na lanku plynu. Možná že ten volnoběh visí jenom na tom.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R | Adoš170 | 4 | 14.2.2024 v 10:15 Bugs |