Téma: Chování lidí v servise
13.7.2011 v 17:43
Čau. Dneska sem se byl po 2 měsících podívat na moto. Dělal se vršek. Mechanik to na místě točil klidně i v rozmezí 7- 9,5 t zhruba. Zahřátý to bylo, ale i tak mě to sere, že to tak rval, když je to nově udělaný. Tvrdil, že to vůbec nevadí. Co vy na to?
I dřív, když sem to tam měl před opravou, tak to rval takhle dokonce za studena.
I dřív, když sem to tam měl před opravou, tak to rval takhle dokonce za studena.
Točit na prázdno vs. s mašinou létat je ale zase také trochu rozdíl, tak z cukru to není. Navíc zase nějak ten motor otestovat musí, nejlépe v celém spektru - objednal sis motor, ne traktor, a neměl by mít problémy točit. Nezbývá než věřit, že ví co dělá - servisoval jsi tam předtím v pohodě? Ono si vem, že ty motory zažívají zcela nové ve fabrice také. Sjede z pásu, mechanik vezme, protočí do červeného - OK, další prosím
nevim co ti delali, ale když klukovi měnili píst, měl to zajíždět v těchto otáčkách (cca nad 7tis) samo ne do červeného, hlavně nemělpodtáčet. POkud se nepletu, tak ten motor ani po 6t nejede...i když si to jen mlhavě pamatuji, tak snad to neni nesmysl - ma TDR což je prakticky stejny motor jako DT
1 reakcí na tento příspěvek Chování lidí v servise
S tim DT motorem se dá jezdit v 6 t v pohodě. Několikrát sem ho viděl, jak to rval za studena. I moje DT, když tam bylo předtim. To na živosnosti teda nepřidá...
Daniel_cz píše: S tim DT motorem se dá jezdit v 6 t v pohodě. Několikrát sem ho viděl, jak to rval za studena. I moje DT, když tam bylo předtim. To na živosnosti teda nepřidá...
myšleno tak, že to jede od .... a teď nevím, ale myslím že to bude někde kolem 6tis
1 reakcí na tento příspěvek Chování lidí v servise
J, s DT se právě dá jet v pohodě v 6 t, což sou na 2T malý otáčky.
Daniel_cz> Neboj se toho - neudělal nic špatně. 2T se v nezatíženém stavu na krátkou dobu mohou v klidu vytáčet i za studena - nic jim to neudělá. A je jedno, jestli je to nový, repasovaný nebo ojetý. Pro neznalého to vytáčení do maxima zní krutě, ale vypadá to, že Ty už máš něco málo najeto, takže tohle bys vědět moh.
Motorky vážně nejsou z cukru i když se tak k nim mnozí chováme, zvláště k těm svým
Motorky vážně nejsou z cukru i když se tak k nim mnozí chováme, zvláště k těm svým
1 reakcí na tento příspěvek Chování lidí v servise
Je to 2T a tam platí čím více paliva, tím lépe je mazaný píst. Proto ty otáčky... Běžně se před vypnutím motor doporučuje motor vytočit do maxima a vypnout. Na stěně válce pak zůstane vrstvička oleje.
joro píše: Je to 2T a tam platí čím více paliva, tím lépe je mazaný píst. Proto ty otáčky... Běžně se před vypnutím motor doporučuje motor vytočit do maxima a vypnout. Na stěně válce pak zůstane vrstvička oleje.
No a některým tento zvyk zůstal i u 4T motorek s karburátory a když někam přijedou tak to neopomenou řádně protočit do červeného pole a zároveň chcípnout čímž si nespáleným množstvím benzinu právě spláchnou u 4T oil film z válce
víš co, to je těšký se zavděčit každýmu, jeden tě seřve za to, že si mu na tom najel 10km, druhý že měl v nádrži o 1l béňa víc, třetí za to že si to neprojel a čtvrtý za to že má na nádrži otisk tvího palce, ten motor se stejně neposere to vytočení je stejně krátkodobý tam se nemá co posrat, takovou píčovinu akorád řeší ti co vozí stroje do servisu. Nic ve zlím, bez vás bych neměl co dělat
Naposledy editováno 14.07.2011 22:53:32
Naposledy editováno 14.07.2011 22:53:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlava Yamaha DT125 R Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 5 | 7.8.2024 v 00:59 Vorstyx |
Yamaha dt 125 hlava Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 0 | 7.8.2024 v 00:58 Vorstyx |
Jakou hlavu na DT 125r Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 3 | 31.7.2024 v 19:10 kokoška. |
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |