Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Někde nedotýká, i když zajímavé, že až při tak vysoké rychlosti. Každopádně příznaky odpovídají nedotékání benzínu.
PS: Když už jsme u té rychlosti, dnes jsem se rozhodl po roku a kousek, co moto mám, otestovat takové to výkonové maximum, jelikož vždy jezdím jen kochačku kolem 90-100, víc mě to ani nebaví .
Byl jsem překvapený, jak jde moto krásně za plynem. Vjížděl jsem na dálnici za jedním autem, nic nejelo, tak jsem otočil plynem a 140-150 tam je jako nic, pak už to sice jde trošku pomalu, ale ono se to opravdu vytočí až na těch 180Km/h. Možná by to ještě kousek šlo (ale né moc, protože otáčky už byly skoro v červeném, nevšiml jsem si kolik přesně), ale ta stabilita už sama o sobě při takové rychlosti není nic moc, a když mi ještě foukal boční vítr, tak jsem to testování raději skončil.. Ale příjemně mě moto překvapila. Spotřeba byla +-4L/100Km a když vezmu v úvahu, že jsem to měřil jen na české straně (jel jsem na Slovensko), kde se na hranici jede skoro pořád po dálnici, tak je to spotřeba docela fajn.
Kdyby to náhodou četla posádka stříbrné Fábie se Slovenskou značkou (asi dřív vyhraju ve sportce ) , se kterou jsem jel a dělal blbiny od hranic až do Ostravy, kde jsem odbočoval na Opavu, ať se ozvou. Tak "přátelské" lidi v autě jsem ještě nepotkal.
KN filtr, serizena, Shell Natural 95, ono taky zalezi na prevodu, smer vetru atd atd.
Normalni cestovni rychlost 130
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Na příští sezonu jsem chtěl CBR 600F, ale teď zvažuju, co lepšího mi může nabídnout.. Výkon, který stejně využiju jen občas. Sice se mi moc líbí, ale GS mi plně vyhovuje a nejsem z těch, co to valí jak to jde. No ještě mám rok na rozmyšlenou, tak uvidíme
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ještě k tomu mám tak hlučnou helmu, že v té rychlosti bych nepoznal, kdyby vedle mě přistávala proudová stíhačka, takže to zalehnutí taky trošku zmírní ten obtékající vzduch.
Naposledy editováno 06.07.2011 15:51:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Vasil.D píše: libca> taky mam na prd helmu :D :D, ale lezet na nadrzi a jet dve hod. ze ctyr furt 110-140, to by me mrdlo, treba za mladou jezdim sumperk - hodonin, a nikdy nejedu po dalnici ptz me to unavuje a hnusi se me to :D :D, radsi 90-110 a poradny tocky, zatacky, predjizdeni, brzdeni, podradit, preradit :D :D a dokola, neznam lepsi pocit radsi pojedu 100km navic, a projedu 5L navic nez toto :D
No jó, jenže mi se nechtělo hledat novou cestu, navíc bych musel pučovat tankvak, protože jinak bych neměl kam dát mobil s navigací. No příště už rudnou a za Frýdkem vynechám a pojedu kolem přes dědiny.. Ale aspoň jsem si na cestě "zazávodil" se škodovkou. Docela jsem koukal, jak to s Fábií plně naložená valila.. Sice asi trvalo, než se dostali na požadovanou rychlost
Jinak jak velká je vůbec u GS nádrž. Ujel jsem zhruba 300Km a už moc nezbývalo, teda nevím kolik, ale pohledově tam toho moc nebylo. To mě taky jako jediné strašně sere. Jak možou dělat něco na silnice, když tam není ukazatel paliva.. Navíc já vůbec neumím odhadnout, kdy půjde rezerva a kdy ne, takže se vždycky těším, až mi to po cestě začne zdechat a já začnu lovit kohout za jízdy.. Nejlepší, když to zdechne na křižovatce a pak to nechce chvíli chytat, než doteče benzín.
GASS: Nemáš ji náhodou škrcenou? I když nevím, jestli to škrcená verze vytáhne na 160, ale možné to je..
Naposledy editováno 06.07.2011 19:45:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Vůbec nevím, kvůli čemu to může zdechat jen při vyšší rychlosti :|
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
libca> sak jo v poho :) mno ja nevim jaky ty, ale ja mam myslim 17L nadrz a rezerva se sepne pri 6ti poslednich, takze jezdim skoro furt na RES :D :D, nevim zda je tam jiny kohout nebo neco takovyho, ale mam dojem, ze 93 to tak maji vsechny :) Ja proste ujedu 200 a tankuju :) Nikdy nevis kam te noc zavede a kdy bude dalsi cerpacka :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Vasil.D píše: GASS> zkus to co jsem rikal, bude to vazne tim, ze tam jde malo bena :)
libca> sak jo v poho :) mno ja nevim jaky ty, ale ja mam myslim 17L nadrz a rezerva se sepne pri 6ti poslednich, takze jezdim skoro furt na RES :D :D, nevim zda je tam jiny kohout nebo neco takovyho, ale mam dojem, ze 93 to tak maji vsechny :) Ja proste ujedu 200 a tankuju :) Nikdy nevis kam te noc zavede a kdy bude dalsi cerpacka :)
Mám 98, takže nádrž je velikostně stejná. Rezerva je 6 litrů? Tak moc? Určitě nejsi sám, pokud jezdím jen kolem komína, tak vždy jedu po rezervu, natankuju za 100 a tak pořád dokola, Teď jsem vlastně bral plnou na moto poprvé v životě
GASS: Tak mě ještě napadlo, co to "odvětrávání" nádrže, nebo jak se tomu nadává. To máš v pořádku?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Rozvoďák: vůle se neřeší, to dorovnává napínák. Ať už starý přecvakávací se západkou nebo ten spojitý, každopádně rozvoďák napíná jak je třeba. Pokud už nenapíná tak je třeba ho zkontrolovat, špatný napínák vyměnit nebo když je vyvěšený rozvoďák tak ho vyměnit: limit je 158mm na délce 20 čepů při plném vypnutí.
Proč bys nemohl použít suché mazadlo jestli nějaké máš? Jestli je vhodné na řeťazy a neleptá, tak se neboj. Maže stačí jetým olejem, cokoliv "lepšího" už je na bonus Když mažeš řidčím (olej, lídl spray apod.) tak akorát může zajebat vše kolem, rychleji se vyplavuje a je třeba častěji mazat, nadřeš se s čištěním ráfku, suché zase jak je ho moc tak bude tvořit chutné bahno u pastorku... ale funkční je oboje. Také mažu čím je zrovna po ruce, když dojde motul mazadlo nebo na cestách. Opatrnost je třeba jen u čističů jestli neleptá kroužky, ale třeba na cestách když nic nemáš poslouží dobře i trocha benzínu z nádrže.
Ten posaz je těžce individuální - jak se kdo poskládá, které partije máte vysportované, a jak se sedí. To se tak nedá říct při jakých vzdálenostech už je cítit a jaké rychlosti vadí bez plexi. Mě je třeba kde co už jedno, za jízdy si prostřídám od stoje přes rovný posaz po zalehnutí prdelou skoro na sedle spolujezdce opřený o tankvak, z žádné cesty mě ještě nebolela prdel, helmu jezdím do 160 pootevřenou a luftující vším čim de, hučí jak v úle, krk ale též nebolí a vítr nějak neřeším, dojezd na plnou od benzínky k benzínce a dále též žádný problém. Zato zase občas se peru s vibracema do ruk a bolavým svalem medzi palcem a ukazovákem, s čímž zase zrovna nemá problémy snad nikdo koho znám, tak si vyberte Pokud někomu není GSko vyloženě malé, tak je pohodlné i na delší cesty bez problému, jen to chce splnit jedinou podmínku - rovná záda. Ať se sedí nebo leží, ale prostě rovné. Jak se člověk začne hrbit tak to nevydrží ani pár desítek. Krk pokud nemá co držet a nejsou naposilované trapézy, tak pak samo bolí. S tím se pak už ale nedá dělat nic.
Maximálka mi na šestku dá něco pod 9 tisíc otáček, což znamená plyn nadoraz co jde a jet, na těch 175 - 180 real to vychází. Na tacho se nedívám, při tomto režimu je ručička už někde na konci. Každopádně na tento režim GSko není, je vidět, jaké to je trápení a vůbec to nesvědčí Nehledě na to, že pak si bere snad už víc oleje jak benzínu. I když je fakt, že ani takto se nedá uvařit, vydrží leccos
Jo a ten kohout se fakt chová zrádně a je třeba to čas od času vyčistit a rozebrat, teď mě na cestě občas pozlobil také, na jednu stranu jízda na full gas žádný problém, ale klidně kolem 5 tisíc si nepochopitelně prděl. A v druhé poloze zase naopak. Řešil jsem operativně za pochodu přepínáním poloh, z ON na PRI tam a zpět se vždycky někde zase chytnul a jelo se až na dvě výjimky dál
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 11.07.2011 23:24:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
chtěl jsem se zeptat. Před nějakým časem jsem zjistil že moje GS nemá rezervu. (asi 5km procházkou s motorkou). Na ON v nádrži žádný benzin nezůstane. Koukal jsem podle manuálu zda jsou hadičky napojené na palivovej kohout spravně a vypadá že ano. Jaké jsou bežné důvody nefungující rezervy? Tankuju každých 200km, ale cítil bych se klidněji kdybych věděl že funguje :)
Předem díky za odpověď.
(r.v 1990)
BTW píšeš v manuálu, který máš na mysli? Vím, že zrovna v originálním vs v mikrofiších je ten popis trochu nejasný a zavádějící. Hlavně také palivový filtr se dá do nádrže otočit z obou stran - kohout k rámu nebo kohout zevnitř - a z manuálu uplně neplyne, který je ten správný a pro kterou stranu je to celé kreslené.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry |
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |