paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
Zdravim, bude mi 21 a chtel bych z V-Stroma 650 prejit na neco sportovnejsiho, ale zaroven nechci SS. Chci na tom dojizdet dvakrat tydne do skoly po poloprazdne dalnici, kratsi projizdky a parkrat do roka nejaky vylet do 500km. Bohuzel mam taky opravdu hodne pozadavku, ktere silene zuzuji vyber:

- objem 800ccm+ - at to tahne odspoda, nerad tocim, takze idealne dvouval
- provozní hmotnost max 220kg - jsem malej a i se Stromem mam problem s manipulaci na miste - toto vyradi prakticky vsechny ctyrvalce
- vykon 70kW az 100kW - prechazim ze 48kW takze at je to znat ale zase ne moc
- dobry dunivy zvuk
- rozumna spolehlivost a cena dilu
- cena do 80000Kc bez kufru nebo do 90000Kc s velkym topcase - na motorku musi existovat drzak plotny
- rozumna tvrdost odpruzeni - nic zavodne ladeneho, jezdim dost casto silnice horsi kvality

Timhle sitem prosly z motorek co sem nasel pouze ctyri, takze poprosim bud o doplneni dalsi nebo pokud mate to stesti a jste majitelem, tak o napsani zkusenosti a doporuceni, nejvice by me zajimalo od nekoho kdo najezdil velke mnozstvi kilaku:

- vase zavady
- kolik vydrzi retezovka
- kolik vydrzi rozvodaky a napinaky

Predem diky.


Naposledy editováno 06.07.2011 14:11:36
Anketa: Kterou?
SL 1000 Falco
19%
23
TL 1000 S
10%
12
SV 1000 S
43%
53
VTR 1000 F
16%
19
Jinou (píši do diskuze)
12%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 21:30 | Nahoru | #181

SirIndy píše: Nevim, muzu se na ni zajet nekam mrknout a treba se mi nazivo zalibi... Tech 226kg je tak maximum co bych snesl. Motor predpokladam to ma stejnej jako Falco jen jinak naladenej?


MYSLÍM si, že ano,ale jistě to nevím...Falco je ale taky pěkný bike... . Jako cesťák je Futura naprosto dokonalá mašina. Nefouká kvůli velkým kapotám a jede to hodně rychle...teda na sportovní cesťák. Na SV-S na tebe bude foukat hodně a pozice je takřka supersportovní. Osobně bych bral spíš naked s plexi, nebo narovnat na esku řídítka a dát nějakýho ermaxe.

2 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 21:32 | Nahoru | #182
TDM 900

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 22:29 | Nahoru | #183

SirIndy píše: Jakou retezovku davas - 20tis je docela malo kdyz tu nekdo psal ze na TL mu vydrzi 35tis... Jak se to chova na horsich silnicich, nekdo tusim psal ze presel taky z V-Stroma a misto zhorseni pohodlnosti na hrbolech se dockal zlepseni... A mesto ne kvuli cukani v nizkych otackach? Potrebuji vzdy projet jenom Evropskou cestou do skoly, myslis ze budu v kolonach trpet?



Doted sem měl obyč DID, teď mám tuším ZVMX takže zesílenou je dražší, měla by vydržet víc, ale moc to nešetřím takže sem se 20tis spokojenej. Mám to dosta na tvrdo aby se nehoupalo na kvalitních silnicích, na záplatách to stojí za hovno a vůbec pak při pomalá jízdě je to jak na koze, ubereš přidaš, jízda o hovně do 50tky. v kolonách netrpím jedu počáře bych to pak uvařil. Nemá to rádo teplo. Hele dálkový cesty po kvaltních cestách super dvouvál musí jet furt v tahu, někomu to brždění motorem může fakt vadit, je to prostě srdcovka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 23:23 | Nahoru | #184

PetrSV píše: Doted sem měl obyč DID, teď mám tuším ZVMX takže zesílenou je dražší, měla by vydržet víc, ale moc to nešetřím takže sem se 20tis spokojenej. Mám to dosta na tvrdo aby se nehoupalo na kvalitních silnicích, na záplatách to stojí za hovno a vůbec pak při pomalá jízdě je to jak na koze, ubereš přidaš, jízda o hovně do 50tky. v kolonách netrpím jedu počáře bych to pak uvařil. Nemá to rádo teplo. Hele dálkový cesty po kvaltních cestách super dvouvál musí jet furt v tahu, někomu to brždění motorem může fakt vadit, je to prostě srdcovka...



Tohle je jeden z hlavních argumentů, proč se za dvouválcem řidič 4-in line nerad vozí. Skopneš 2 kvalty, na brzdu kolikrát ani nehrábneš a za tebou se z toho můžou pomočit, jak je to možný, že mi snad nesvítí brzdový světlo?!

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 23:24 | Nahoru | #185

fzr6 píše: TDM 900


No to né!!!! Jen to né!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 23:45 | Nahoru | #186

Marex píše: Tohle je jeden z hlavních argumentů, proč se za dvouválcem řidič 4-in line nerad vozí. Skopneš 2 kvalty, na brzdu kolikrát ani nehrábneš a za tebou se z toho můžou pomočit, jak je to možný, že mi snad nesvítí brzdový světlo?!



jj známý problém, který mě ale netrápí destičky jsou nezničitelné

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 23:59 | Nahoru | #187

fzr6 píše: TDM 900



Tam bych si moc nepomohl proti V-Stromu a za chvili menil zase... A meneni leze do penez

Naposledy editováno 07.07.2011 00:00:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 00:00 | Nahoru | #188

PetrSV píše: jj známý problém, který mě ale netrápí destičky jsou nezničitelné



Jen pockej az te nabere zezadu plechovka ty netrapi

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 00:04 | Nahoru | #189

Marex píše: MYSLÍM si, že ano,ale jistě to nevím...Falco je ale taky pěkný bike... . Jako cesťák je Futura naprosto dokonalá mašina. Nefouká kvůli velkým kapotám a jede to hodně rychle...teda na sportovní cesťák. Na SV-S na tebe bude foukat hodně a pozice je takřka supersportovní. Osobně bych bral spíš naked s plexi, nebo narovnat na esku řídítka a dát nějakýho ermaxe.



Tak jeden z majitelu Futury mi napsal ze ma psanou provozni 244kg, coz je uz na me fakt moc. Naked s plexi by asi na dalnici ve 150+ byl jeste horsi jak V-Strom... VTR pry ma vzprimenejsi pohodlnejsi posez nez SV co jsem cetl.

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 06:47 | Nahoru | #190

SirIndy píše: Jen pockej az te nabere zezadu plechovka ty netrapi



tak s tím zatím problém nemám, v souvislý řad aut moc nejezdím, většinou předjíždím a to pak i brzdím. tak sem snad i vidět, tohle blo myšlené mezi motorkáři, když nás jede víc a já před zatáčkou uberu, nebo předvesnicí, že te za mnou musí předvídat, že nebrzdím....

Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 08:41 | Nahoru | #191
Rozchlastaný VTR, člověk to slyší na každým rohu...Pokud je vše v pořádku, tak do 140km/h + občas otočení heftem na okresce tak se dá jet v průměru za 6,5. To, že žere tvrdí dost lidí, ale spíš kvůli tomu že to má malou nádrž a člověk častěji tankuje. Holt, placebo efekt funguje....

Jinak SV1000S jsem taky chtěl, ale nebyly prachy. To byl jedinej důvod proč je doma VTR a nějak se mi už nechce měnit...

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 10:01 | Nahoru | #192
2 SirIndy: Si kup mojí Mutisrandu, včera jsem jí dal do inzerce

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 10:05 | Nahoru | #193
VTR tě sežere, TLS tě zabije,Falco se ti rozsype, takže zbyla SV1000S ale ani jedna z nich nemá cestovní řidítka ....

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 10:07 | Nahoru | #194

Sete píše: 2 SirIndy: Si kup mojí Mutisrandu, včera jsem jí dal do inzerce



Moc vysoke sedlo a pouze +11kW proti Stromu (Sranda 1000).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 10:09 | Nahoru | #195

Delta píše: VTR tě sežere, TLS tě zabije,Falco se ti rozsype, takže zbyla SV1000S ale ani jedna z nich nemá cestovní řidítka ....



To sezrani verim ze je povera a lidi nedavajici seridit karbce. Ja rikam ze delsi cesta jen parkrat do roka, jinak kratke dalnicni presuny (25km) a projizdky (50-200km).

Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 10:22 | Nahoru | #196
Kdybych já chtěl litrovej dvouvál, tak bych se rozhodoval podle spolehlivosti a recenzí majitelů. SV mi vychází jako rozumná volba.

Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 13:29 | Nahoru | #197
V červencovém Fast Bikes je test starších litrů - VTR, Daytona 955, TL (anglicky, pochopitelně...).

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 15:24 | Nahoru | #198
A co třeba Ducati ST2,3,4 nebo Multistradu - oboje super univerzální motorky, myslím že by mohly vyhovovat tvým požadavkům

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 15:47 | Nahoru | #199

SirIndy píše: To sezrani verim ze je povera a lidi nedavajici seridit karbce. Ja rikam ze delsi cesta jen parkrat do roka, jinak kratke dalnicni presuny (25km) a projizdky (50-200km).



tak teda na stary kolena sem se vrhnul i do vrtani se do karbcu VTR.. a myslim ze kloudne to seridit neni zadna prdel (zvlast po instalaci vyfuku, KN apod) a uz vidim mechanika co si s tim tri dny hraje..

jo jinak jsem si nejak nevsim proc zes vyloucil ctyrvalce? ja kdybych nebyl uz tak nejak "srostlej" s TL tak bych si na to co pises poridil k1-k4 gsxr1000 ovladatelnost, brzdy, plynulej zatah od nuly.. vse o rad lepsi nez TL/VTR ... no a krom toho kdyz chces a podrzis to nad 8tis tak nasup vykonu o jakym se temhle levnejm dvouvalcum ani nezda...

V2 ma podle me smysl spis u neceho kde jde o design.. styl... takova poza... tzn nakej klasik, kafac, nahac.. street... ale je fakt ze SV1000 uz ma takovy civilnejsi chovani..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 15:48 | Nahoru | #200

Dog696 píše: A co třeba Ducati ST2,3,4 nebo Multistradu - oboje super univerzální motorky, myslím že by mohly vyhovovat tvým požadavkům



ST budou asi tezsi nez si predstavuje.. multisranda uz se da pokoupit za tyhle penize? jestli jo tak bych o ni uvazoval.. preci jen na nase silnice se kazdej centak zdvihu navic hodi:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 15:56 | Nahoru | #201
assassin> Já myslím že nebejt toho factorypro kitu šlo by to líp, lidí co maj přetryskovaný vtr dynojetem tu jezdí dost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 16:10 | Nahoru | #202

Stev píše: assassin> Já myslím že nebejt toho factorypro kitu šlo by to líp, lidí co maj přetryskovaný vtr dynojetem tu jezdí dost.



jo je to mozny u toho storma je zda se dost rozdilu v nastaveni co se tyka US a EU verze.. kvuli ruznejm tem emisnim nesmyslum... navic mas preci jen dost atyp vejfuky... a taky hodit tam kit od dynojetu a ono to treba pojede lip .. neznamena ze je to uplne idealni a ze uz by si s tim neslo hrat dal:)
ja to delat na kseft tak tam soupnu kit, udelam grafik z brzdy ze to neni uplne spatne a trada dalsi pan na holeni....

par obrazku z pokusu o ladeni :)



Naposledy editováno 07.07.2011 16:51:02

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 16:13 | Nahoru | #203
assassin> to jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 16:52 | Nahoru | #204
assassin>
ST2 cca 212 Kg - dle mé osobní zkušenosti
Tady jsem našel Multošku za 79tKč http://www.motoinze...istrada-1000-ds.html

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 16:55 | Nahoru | #205

Dog696 píše: assassin>
ST2 cca 212 Kg - dle mé osobní zkušenosti
Tady jsem našel Multošku za 79tKč http://www.motoinze...1000-ds.html [/quote]

212sucha? ono je to fuk, ono stejne tezka motorka s vychytanou geo se ovlada lip.. takze kila stejne tolik nepovi.. multisranda pekna, ja premejslet o tom co sirIndy tak bych o ni hodne premejslel.. bavila by me urcite vic jak SV....

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 16:58 | Nahoru | #206
SirIndy> no v mým okolí s ní nikdo nejezdí pod 8 a to bych řekl že jeden kámoš je dost seřizovací a ladící typ, naopak druhej kámoš dá i za 17 s otevřenejma laufama a KNkem

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 17:02 | Nahoru | #207
assassin>
Myslím že suchá. Hlavně je to neskutečnej držák motorka,kamarád na tom objel půl světa za 6 let najel asi 110.000 Km a pořád drží, v podstatě dělal jenom bežnej servis...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 18:53 | Nahoru | #208

assassin píše: 212sucha? ono je to fuk, ono stejne tezka motorka s vychytanou geo se ovlada lip.. takze kila stejne tolik nepovi.. multisranda pekna, ja premejslet o tom co sirIndy tak bych o ni hodne premejslel.. bavila by me urcite vic jak SV....



Hele a ma to cenu menit Stroma s 49kW za Multosku 1000 s 62kW? Vim ze kroutak a projev motoru bude uplne nekde jinde, ale myslim ze casem by stejne omrzela a zase bych menil coz uz nechci. Multi 1100 uz by nemusela bejt marna, ale ta cena, no a cenu 1200 ani nebudu komentovat, ta je mojim nesplnitelnym snem (zatim )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 19:05 | Nahoru | #209
SirIndy> já bych se ještě podíval po hondě fireblade 98-99, to je držák kterej tě přežije a je pohodlná a lehká. Co by mi vadilo je 16 přední kolo, ale dá se vyměnit za 17 z vfr. A jsou docela levný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 19:08 | Nahoru | #210

Stev píše: SirIndy> já bych se ještě podíval po hondě fireblade 98-99, to je držák kterej tě přežije a je pohodlná a lehká. Co by mi vadilo je 16 přední kolo, ale dá se vyměnit za 17 z vfr. A jsou docela levný.



A nebude moc tvrdej a nepohodlnej?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 20 Včera v 23:00 ..Roko..
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S Jungler 39 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco hondacbrko 11 13.3.2024 v 14:56 Gahan37


TOPlist