Téma: KTM EXC 300 - Baterie
3.7.2011 v 22:30
Prosím vás nevíte někdo, jestli se může jezdit bez následků na EXC 300 naprosto bez baterie? Zapoměli mi jí dát k motorce a přijde mi až v pátek, ale já už to nevyrdžim.. (EXC 300 2012)..
Předchozí
1 2
Následující

KTM EXC 300 - Baterie

3.7.2011 v 22:37 | Nahoru | #1
Nevidím v tom problém, já na enduru jezdil jedině bez baterky

KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 07:10 | Nahoru | #2
Ano bez problémů, jezdím bez baterky i bez startéru

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 08:37 | Nahoru | #3
ani bych tam baterku nedával,zbytečná kila navíc dle mého názoru,kor u dvoutaktu,kterej chytne na ťuknutí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 08:47 | Nahoru | #4
Jindramx> Tak přesně tohle jsem si říkal taky....do tý doby než jsem si koupil 300EXC.Chytá to lehce jako každej 2T,ale ten starter je dost návykovej,hlavně když si někde zaprcanej v hluboký koleji...nemá to chybu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 10:07 | Nahoru | #5
kozivak> coje na tom pravda ze ten starter moc nevydrzi

(reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 10:08 | Nahoru | #6

kozivak píše: Jindramx> Tak přesně tohle jsem si říkal taky....do tý doby než jsem si koupil 300EXC.Chytá to lehce jako každej 2T,ale ten starter je dost návykovej,hlavně když si někde zaprcanej v hluboký koleji...nemá to chybu



neřikám,že ne,určitě je to dobrá věc,hlavně na 4T je to k nezaplacení v takových situacích

(reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 10:10 | Nahoru | #7
saty506> 100x slapnes a je po nem

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 10:11 | Nahoru | #8
Díky chlapci za informace..
Na mojem EXC 300 2011 mi dokonce startér fungoval blbě už od výroby, takže jsem ho taky nepoužíval (zkoušim ho reklamovat, protožo po zkušební výměně za jinej motorka hned startovala).. Celkově je lepší ho šetřit a našlapávat, protože vydrží málo..
Občas ale člověk stojí v nějaký zajebávce tak blbě, že nemůže nakopávat, pak se hodí..

(reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 10:27 | Nahoru | #9
Balouch> Hned za novoty jsem to taky celé sundal včetně vnitřních převodů a kabelů.Vliv to má obrovský čtyři kila dole a v zatáčení je to kurevsky znát.Jede pěkně viď

KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 10:55 | Nahoru | #10
Oficiální vyjádření KTM- na startér je záruka 5mth.
Jelikož není nijak mazanej (vazelína) a ozubené soukolí je naprosto debilně vymyšleno- devítizubé kolečko zabírá do třímilimetrových zoubků, takže se očeše velice rychle.. očeše se ozubené kolo, které je součástí rotoru startéru, takže případná oprava spočívá v koupení celého startéru.
Tohle se kátéemákům moc nepovedlo..
Nicméně motorka chytá na brnk a ikdyby byl startér nesmrtelnej, tak ho za ty 4kila dole vyměním..

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 11:23 | Nahoru | #11
Tak to jste mě moc nepotěšili... motku mám 3týdny...(2012),tak jsem si to pochvaloval,teď abych to začal snad našlapovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 11:48 | Nahoru | #12
kozivak> Aspoň nezlenivíš Lenny mi říkal, že životnost startéru se dá prodloužit častým namazáním futra, kterým prochází jeho hřídelka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 11:53 | Nahoru | #13
PetrTM> Právě,že už línej jsem ,ale asi bych měl tu našlapovačku používat,promazání hned provedu.

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 12:47 | Nahoru | #14
Jak je to se startérem u 4T? konkretně EXC 400,450, 525? Taky má nižší životnost? Nějak to neřeším a vždy startuju starterem

KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 13:14 | Nahoru | #15
Kurva drát, oni neuměj ani udělat startér a chtěj za ty šroty přes 200 talířů. To je do nebevolající! To i ty číňani ten startér uměj líp... Tk ať ho tam vubec nedávaj a hotovo ne? U 2T mi to přijde jako max. zbytečnost...

(reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 13:42 | Nahoru | #16
ScorpionOnH6>
Startér u 4t je OK- díky tomu, že je uložen v rovnoběžné ose s klikou a ne v kolmé ose s klikou jako u 2t. Ozubení tak dosedá přímo čelně čárovym stykem na dostatečně velké ploše a ne bočně na mikroplochu jako u 2t. Navíc u 4t je mazáno olejem..

(reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 13:44 | Nahoru | #17
kozivak> Ano, životnost se dá prodloužit častým mazáním, po sundání plastového krytu na tebe vykoukne malé víčko na 3 šrouby- pod ním je to problematické soukolí..

Naposledy editováno 04.07.2011 13:44:53

KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 14:05 | Nahoru | #18
me na KTM 300 09 starter fungoval cca rok, uplne bez problemu, nevedel jsem co je to nakopavacka, mel jsem to jen chranene, aby na nej nelital bordel (mezi starter a motor v predni casti, jsem dal specialni nesavou houbu), pak jsem ji prodal,
taky jsem si rikal na 2T je starter blbost, ale neni, rychle si na nej zvyknes, v extremu, kde mas problem motorku udrzet, brknes o cudl a jedes

Naposledy editováno 04.07.2011 14:07:21

KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 14:26 | Nahoru | #19
jack91: Tu motorku si prodal mojemu kamarádovy ,měla 30mth, ne?? , takže žádný problémy neměl.. Zřejmě dobrej kus.. Na mojí 2011 nefungoval hned od začátku.. Taky nechápu, proč na tomhle kurva nezapracujou!! Ale k životu ho nepotřebuju..

Jinak 2012 je úplně jiná, vůbec se v ní nevyznám.. má jinej rám, masivnější kyvku, CDI pod sedlem, Airbox novej, lépe utěsněnej od zadního blatníku, novej i vzduch. filtr. A parádní nový koleno!!!:

KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 15:10 | Nahoru | #20
Tohle koleno s katalyzátorem už jentak někdo nepřevaří jak u starších modelů....Dobrej pincek

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300 - Baterie

4.7.2011 v 15:45 | Nahoru | #21
kozivak: V první chvíli jsem myslel, že mi dali EXC 125

Troj11: čím by jsi to mazal? Viděl jsem i, že do oblasti magneta vstřikujou olej.. Ale nevim jakej..

(reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

7.7.2011 v 11:19 | Nahoru | #22

Balouch píše: kozivak: V první chvíli jsem myslel, že mi dali EXC 125

Troj11: čím by jsi to mazal? Viděl jsem i, že do oblasti magneta vstřikujou olej.. Ale nevim jakej..



Koleno drsný no.. ale jako závaží na zeď to bude pěkný
Ideální je měděná pasta (mám jí ve spreji od wurth) má výhodu, že skvěle přilne, nestéká a maže i při velkých tlacích, nic lepšího asi na tohle neni..

KTM EXC 300 - Baterie

7.7.2011 v 11:25 | Nahoru | #23
jak je to s timto "ehm kolenem" ? To je jako homologovana verze a v pribalu je jeste koleno pro normalni uzvatele ? A nebo to kazdej kupuje uz s tim ze tam da ladak ?

2 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300 - Baterie

7.7.2011 v 11:36 | Nahoru | #24
Joraell: To je homologovaný koleno s brutálním výkonem asi 10 koní, a koleno s otevřeným výkonem dostaneš k tomu..

Troj: Děkuji za doporučení a nevěděl bys ještě jednou věc? Válí se mi v garáži oddělanej starter z EXC 300 2010, normálně točí, ale nemá výkon na nastartování.. Nevíš, jestli to někdo neni schopnej repasovat?

(reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

7.7.2011 v 12:15 | Nahoru | #25

Balouch píše: Joraell: To je homologovaný koleno s brutálním výkonem asi 10 koní, a koleno s otevřeným výkonem dostaneš k tomu..

Troj: Děkuji za doporučení a nevěděl bys ještě jednou věc? Válí se mi v garáži oddělanej starter z EXC 300 2010, normálně točí, ale nemá výkon na nastartování.. Nevíš, jestli to někdo neni schopnej repasovat?



To bude asi někde prošlehlý vinutí na rotoru, ale jestli to někdo umí opravit nevím, zkusím se poptat..

(reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

7.7.2011 v 13:46 | Nahoru | #26
Balouch> Hh no a to koleno je taky tak hloupe prichiceno ? Ze drzi jenom zasazene v koncovce a u vyvodu z motoru ? nebo je k nemu i nejakej drzak. Protoze jak jsme ukukoval fotky 12tky s timto kolenem tak me to prislo na vymenu kolena po kazdem padu.

KTM EXC 300 - Baterie

7.7.2011 v 14:06 | Nahoru | #27
To homologační je chycený jenom nahoře u nakopávačky, ale to normální je stejný i stejně chycený jako doposud..

KTM EXC 300 - Baterie

8.7.2011 v 14:34 | Nahoru | #28
to origo koleno nemá chybu

2 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300 - Baterie

5.10.2012 v 11:00 | Nahoru | #29
Nechci zakládat nový téma tak píšu sem, vypálil se mi všechny žárovky v motorce, když jsem měřil napětí tak tam jde střídavejch cca 40V což je evidentní problém.. teď ale kde je závada? tuším že by to mohla bejt ta žebrovaná hliníková destička/ krabička co je pod nádrží- pokud se nepletu regulátor napětí.. je to opravdu ono? nerad bych koupil v ktm za dvojku něco co mi pak bude ležet doma v polici a závadu to tím nevyřeší.. nebo nenapadá někoho jestli by to nešlo nějak ochcat- napojit světla někam jinam? co jsem koukal tak třeba na napájení baterky tam jde cca těch 12V a jelikož baterku nevozim tak by mi to ani tak extra nevadilo.. ale je to prasečina no.. blbý je že jsem chtěl jet příští víkend janovice a bez světel tam ani neprojdu přejímkou.....

(reakce na) KTM EXC 300 - Baterie

5.10.2012 v 15:33 | Nahoru | #30
Troj11> závadu nevím,ale jestly myslíš maraton v janovicích nad úhlavou,tak tam světla nepotřebuješ
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ktm exc tpi po sjezdu vynechava KTM EXC 300 Norous123 7 28.10.2024 v 13:28 Norous123
Prepinani map za jizdy ktm exc 300 KTM EXC 300 Norous123 1 16.10.2024 v 13:00 Bugs
Klouže i nejlepší guma na slizu [1, 2] KTM EXC 300 EnduroOnRoad 50 16.10.2024 v 10:53 ZdendaZB
Nastavení volnoběhu keihin pwk 38 KTM EXC 300 Mates215 3 10.10.2024 v 13:21 Mates215
Hobby Enduro Liberecký kraj KTM EXC 300 grovestreet 3 6.10.2024 v 11:26 skalákk


TOPlist