globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Simson S 51
23.6.2011 v 21:34
Zdravim.Dostal jsem starého simsona,který má za sebou kdo ví co.Vyčistil jsem nádrž ,karbec atd.tak po třech dnech práce začal pěkně jezdit,druhý den také,ale třetí den jsem jel a najednou začal pomaloučku vynechávat.tak jsem se vrátil domu,mrknul na kohoutek a ten byl ucpaný,tak jsem ho rozebral ale těsnění tam bylo jako přilepené-vykašlal jsem se na to a koupil nový.Po dalších dvou dnech jsem se vrátil i s kohoutkem ale nešel nasadit,načež jsem zjistil,že u původního kohoutku byl jakýsi protrhlý filtr,kolem nějž se utvořilo nějaké bahno,tak znovu vyčistit nádrž karburátor a s dobrou nadějí jsem umístil nový kohoutek,doplnil benzín a chci nakopnout,po asi 10. pokusech nic,tak roztlačit-ten ani neškyt tak zase k dílně po rozebrání zjištění že svíčka nehází jiskru.Potřebuji co nejrychleji pomoci co s tím když už tak parádně jezdil a najednou nic,děkuji za každou odpověd.

Naposledy editováno 23.06.2011 21:35:46

1 reakcí na tento příspěvek Simson S 51

24.6.2011 v 01:37 | Nahoru | #1
Hod to ze skaly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson S 51

24.6.2011 v 08:01 | Nahoru | #2
TommyXJ> Buď poraď nebo mlč.

Předpokládam, že máš bezkontankt. Začni u kabelů, mě se podařilo při sundavání a nandavání nádrže utrhnout drátek k VN cívce, která je pod nádrží. Ty kabely někdy bývají otrhané, tak to uřízni a udělej konec novej. Pak změř hodnoty cívky, jestli není přerušený vinutí, když i to bude v pořádku zkus měřit napětí na cívce když startuješ. Pokud nic, nejspíš to bude zápalko. To je ta hnědá krabička v pravém kastlíku. Vede do ní 5 drátků.

Jinak spíš než tady, ti poradíme na
Simson v Iglů

(reakce na) Simson S 51

24.6.2011 v 08:52 | Nahoru | #3
S.M-A-RT> Pokud si nepochopil vtip, tak je to smula.
Jinak ta hnědá, černá... krabička s 5 kabelama se jmenuje tyristor.

1. zkus jinou svicku a zkontroluj pohledem cely zapalovaci okruh, koroze, prestipnuty drat, pojistky
2. vyhod fajfku a pripoj kabel rovnou na svicku
3. vypoj z tyristoru chcipaci kabel (myslim ze hnedy) obcas byva nekde vyzkratovanej a zkus nastartovat
4. promer proudy postupne na cele trase- inducka, tyristor, odpor na zapalovaci civce, snimac pokud mas
5. pokud ni z toho nepomuze pak to opravdu hod ze skaly nebo se obrat tu na "Dobby"

1 reakcí na tento příspěvek Simson S 51

24.6.2011 v 11:15 | Nahoru | #4
Ta hneda krabicka se jmenuje tyristorove zapalovani. To ze se tomu rika tyristor je vec chybne zavedeneho pojmu(tyristor by se tomu dalo rikat kdyby krabicka mela jen tyristor, ale jsou tam dalsi tri diody, kondik, potik a dva odpor). Tyristor je soucastka, ktera se pouziva ke spinani nebo bezztratove regulaci.

(reakce na) Simson S 51

24.6.2011 v 12:38 | Nahoru | #5
S.M-A-RT> porad je vsak lepsi tomu rikat tyristor nez hneda krabicka :D bych byl zvedavej kdyby borec prisel do kramu a rek ze chce hnedou krabicku, by mu dali kondomy

Simson S 51

24.6.2011 v 13:14 | Nahoru | #6
Nebo taky hovno v průhledný krabičce

Naposledy editováno 24.06.2011 13:14:18

Simson S 51

24.6.2011 v 15:49 | Nahoru | #7
Kdyby přišel do klasický starý mototechny a řekl, že chce tu hnědou krabičku na Simála do pravýho kastlíku, tak věřte, že budou vědět o co jde...

1 reakcí na tento příspěvek Simson S 51

24.6.2011 v 18:04 | Nahoru | #8
Tak já nevim jaký má on zkušenosti se simsonem, proto jsem mu radši řekl hnědá krabička. Kdybych mu řek tyristor aby tam nerozebral regulátor nebo něco jinýho . Jenom máš 6V nebo 12V?

Simson S 51

24.6.2011 v 19:41 | Nahoru | #9
jo jeden ten kabel byl takovej podivně slepenej izolačkou a vypadl,ale ted mam trochu jinej problém.Když jsem vyjel ujel jsem asi 10 metrů a vzdych,znovu rozjet a zas to chciplo,pak jsem zkusil jet se zaplym sytočem a jelo to úplně jinak(krásně)tak se chci zeptat,jestli je normální jezdit se zaplym sytičem a asi po chvilce jsem to zkusil bez něj a šlo to dokud jsem nezařadil trojku a začal trochu vynechávat,tak znovu zmáčknu sytič a vpořádku.
Po ujetí nějakých pěti km to šlo už bez sytiče tak bych rád věděl váš názor.

Simson S 51

24.6.2011 v 19:50 | Nahoru | #10
Pokud ti to blne a zapinas sytic tak si poradne vycisti karburator a mozna ti muze pomalu dotykat benzin, mohla by to bejt i hladina, ale jestli mas rezatou nadrz tak na to je nejlepsi voda a pisek, a poradne to vysurovat, a pak bych si dal nejakej filtrik na hadicku od benzinu. A pak musi slapat.

Simson S 51

24.6.2011 v 22:07 | Nahoru | #11
Jo mam filtřík na hadičce jak se zasunuje do nádrže a ještě mam mezi kohoutkem a karburátorem takovej čistič.
Tu nádrž jsem dělal s vodou a do toho naházel matičky ale dík za radu vyzkoušim.

(reakce na) Simson S 51

24.6.2011 v 22:11 | Nahoru | #12
S.M-A-RT> Ta krabička je myslim černá a nemam tam baterku tak jsem to taky ještě nezkoumal

Simson S 51

25.6.2011 v 11:21 | Nahoru | #13
snímač otáček u zapalováni ...

Simson S 51

25.6.2011 v 11:51 | Nahoru | #14
co je s ním?

Simson S 51

25.6.2011 v 12:03 | Nahoru | #15
V tom snímači jsou dvě cívky a někdy se ty dvě rozpojí, takže nedává pulsy. Nebo může dávat za studena a jak se zahřeje tak se to zase posune a přestane jet. Ale to by nejelo vůbec.

Dřív byly krabičky hnědý, ty nový polský nebo maďarský kopie jsou černý.

Simson S 51

25.6.2011 v 15:20 | Nahoru | #16
to je tohle?

Naposledy editováno 25.06.2011 15:21:32

Simson S 51

25.6.2011 v 20:41 | Nahoru | #17
Náhon na otáčkoměr.

1 reakcí na tento příspěvek Simson S 51

25.6.2011 v 22:27 | Nahoru | #18
Je to něaký divný když za celý den vyjedu poprvé,tak musím chvíly(asi minutu na nenáročném a 3 na náročném terénu)mít zaplý sytič a pak už to jede pěkně i bez něho,když vyjedu třeba za 4 hodiny jako dnes tak je to také v pohodě tak uvidim snad zítra co to bude dělat.

Jo a zatim mi to vždycky jelo lépe za tepla tak v tom mám docela guláš

Naposledy editováno 25.06.2011 22:29:24

(reakce na) Simson S 51

26.6.2011 v 23:30 | Nahoru | #19
haskpat> Nepomohlo by to nechat ty 3 minuty se sytičem zahřát motor, pak stáhnout sytič a vyjet?

Simson S 51

27.6.2011 v 15:39 | Nahoru | #20
dobrý tip vyzkouším

Simson S 51

28.6.2011 v 17:46 | Nahoru | #21
Tak se zdá,že je vše v pořádku
Děkuji za každou radu co sem přišla a už to snad bude pěkně jezdit

1 reakcí na tento příspěvek Simson S 51

2.7.2011 v 14:55 | Nahoru | #22
Držím palce, Simson je dobrý stroj, před týdnem jsem na jednom dojel z Kolína do Bratislavy-300km. A bez problému. Je to věrný stroj, chce to vychytat mušky a pak už jen jezdit

Simson S 51

3.7.2011 v 09:24 | Nahoru | #23
Jo to je včera jsem byl na srazu s vyjíždkou po okolí a 50 kiláčků úplně v pohodě a ještě jsem vyhrál ve slalomu olej

(reakce na) Simson S 51

10.7.2011 v 09:17 | Nahoru | #24
skodovak> Simson je nostalgie a myslím ještě dneska dokáže mladého kluka potěšit. Ta tvoje štreka je na medaili. Vím, co to je. Jednou jsem jel ve dvou do německa....

1 reakcí na tento příspěvek Simson S 51

10.7.2011 v 12:42 | Nahoru | #25
Z kutné hory?

(reakce na) Simson S 51

10.7.2011 v 14:23 | Nahoru | #26
haskpat> Na ja.

Simson S 51

14.7.2011 v 15:20 | Nahoru | #27
Mám ještě takový drobný dotaz,jak mohu zjistit kolika voltový akumulátor si mám pořídit,z dřívjejška se nedochoval a ani si to nikdo nepamatuje a na žárovičkách je 6V/12V.

1 reakcí na tento příspěvek Simson S 51

24.8.2011 v 12:33 | Nahoru | #28
Si třeba zkus za chodu změřit, kolik ti do těch žároviček jde voltů...

(reakce na) Simson S 51

7.9.2011 v 12:21 | Nahoru | #29
thezelda> to je blbost,žádnej proud do nich nejde když nemám ten akumulátor
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak naladit směs Simson S 51 Elektronik martin12424 1 19.2.2024 v 15:07 borishonda
Problém s elektroinstalací Simson S 51 Elektronik VědecOldSchollů 1 31.8.2023 v 08:41 vit51
Simson neteče benzín Simson S 51 Enduro, Simson S 51 Elektronik dom_burda 5 30.7.2023 v 16:48 dom_burda
Simson S51 jede na půl plynu Simson S 51 Elektronik Chvojik 11 4.7.2023 v 06:22 Chvojik
Simson s51 dusí se Simson S 51 Elektronik gege252 5 22.6.2023 v 20:56 Kalasnikov


TOPlist