globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fároš dneska umřel
16.6.2011 v 21:22
zdarec, dneska sem normalne jezdil, prijel ke garazi, chcipnul a kdyz sem chtel nastartovat abych zajel do garaze faros uz nenaskocil. Na prvni otoceni nechytnul, druhy a treti pokus a byl bez proudu. vynuloval se stav km a hodiny. takze asi nedobiji Posledni dobou, asi dvakrat nenaskocil na poprve tak jako vzdy, ale s druhym pokusem to normalne fungovalo. tudiz regulator, nebo altik? nevim jak vypada origo reg. ale zda se mi, ze ten co tam uz je bude nahrada (ze by zas odesel)? altik byl predchozim majitelem previnut - posral se zase? nevite o nekom sikovnym v Praze kdo by se na to kouknul? sam na to moc casu nemam. diky za kazdou radu.

1 reakcí na tento příspěvek Fároš dneska umřel

16.6.2011 v 21:24 | Nahoru | #1
a co baterka?

1 reakcí na tento příspěvek Fároš dneska umřel

16.6.2011 v 21:29 | Nahoru | #2

(reakce na) Fároš dneska umřel

16.6.2011 v 21:31 | Nahoru | #3
lukaR1> nova lonskou sezonu, samozrejmne taky muze byt v riti. zitra to zkusim natocit pres kabely, ale spis se obavam toho dobijeni.

(reakce na) Fároš dneska umřel

16.6.2011 v 21:31 | Nahoru | #4
Roubi_R1> diky za kontakt zkusim se mu ozvat. do Hondy se mi to davat nechce, a sam na to nemam vubec cas. a WSBK se kvapem blizi

Fároš dneska umřel

17.6.2011 v 01:57 | Nahoru | #5
Vadnej regulator u Hondy? lidi neblaznete,taka vec se stane max 1x za 10 let

Fároš dneska umřel

17.6.2011 v 08:12 | Nahoru | #6
kamoš co ma taky 929 nechal převinout a borec co mu to dělal řikal že ma nejmin 25 000km klid.. po 7 000 mu to zase zhořelo.. jinak určitě tady najdeš ten navod jak si to proměřit a dojdeš k tomu co je poškozene..

1 reakcí na tento příspěvek Fároš dneska umřel

17.6.2011 v 08:25 | Nahoru | #7
Neal v řeporyjích je šikovnej.

Fároš dneska umřel

17.6.2011 v 09:02 | Nahoru | #8
Regulátor dobíjení u Mountfieldu běžná věc

1 reakcí na tento příspěvek Fároš dneska umřel

17.6.2011 v 12:24 | Nahoru | #9
nemas nekde na motorce napisy "Honda" ?

jinak promereni zde
http://motoride.sk/c/418/testovaci-diagram-kontroly-dobijania-motocyklovych-baterii.html

(reakce na) Fároš dneska umřel

17.6.2011 v 14:57 | Nahoru | #10
Stev> diky za kontakt, dneska se na to podivam, a prijede jeden ochotny biker co mi pomuze. tak vecer budu snad chytrejsi co se na te sekacce pokazilo

(reakce na) Fároš dneska umřel

17.6.2011 v 14:57 | Nahoru | #11
Bubrak ZX10R> zacinal sem byt nervozni, ze tu nemam nic od tebe, tenhle obrazek sem cekal jako prvni odpoved

ale diky za link

Fároš dneska umřel

19.6.2011 v 17:46 | Nahoru | #12
tak se potvrdilo nejhorsi, je to regulator a vzal sebou i altik tak kdyby jste nekdo vedel o altiku budu rad. i kdyz ted je to dost nedostatkovy zbozi.

1 reakcí na tento příspěvek Fároš dneska umřel

19.6.2011 v 18:14 | Nahoru | #13
Jakub: Altik nech previnout, stoji to cca 2tis, regulator od Vape/Ignitech taky asi 2tis.

To same se stalo brachovi na CBR900, altik sme sehnali z ebay.de a regulator mu dal kamos ze Suzuki, co mu zbyl

Fároš dneska umřel

19.6.2011 v 22:26 | Nahoru | #14
Co že se ty Hondy tak sypou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš dneska umřel

20.6.2011 v 07:51 | Nahoru | #15
Bubrak ZX10R> regulator je jasny, jen nevim jestli mam koupit novy (ignitech) za 2,5tis nebo starsi origo za litr. Na to previjeni kaslu, tenhle uz byl prave jednou previnutej a stejne to prd vydrzelo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš dneska umřel

20.6.2011 v 08:04 | Nahoru | #16

Jakub píše: Bubrak ZX10R> regulator je jasny, jen nevim jestli mam koupit novy (ignitech) za 2,5tis nebo starsi origo za litr. Na to previjeni kaslu, tenhle uz byl prave jednou previnutej a stejne to prd vydrzelo


kup ignitech a mas klid,muj faros ma pres 160.000 (s original regulatorem) a tenhle problem jsem vyresil uz davno.neni problem v regulatorech ale v tom konektoru pred regulatorem pod sedackou.casem se uvolni a to jak jiskri odpali zbytek,v lepsim pripade regulator v horsim to vezme i altik.kdysi jsem to spajel natvrdo a je pohoda

1 reakcí na tento příspěvek Fároš dneska umřel

20.6.2011 v 08:06 | Nahoru | #17
hele bubaku porad lepsi kdyz odejde regulator nebo altik nez vacky na kawe

(reakce na) Fároš dneska umřel

20.6.2011 v 14:19 | Nahoru | #18
lumberjack1> jasny, presne muj pripad, kdyz jsem videl ten konektor je uplne KO - zpeceny kontakty a totalne seskvareny draty od regu bohuzel to vzalo sebou i ten altik. asi radsi vezmu fakt ten ignitech at je klid a nemusim to zachvili resit znova. horsi bude sehnat ale altik.

1 reakcí na tento příspěvek Fároš dneska umřel

21.6.2011 v 14:08 | Nahoru | #19
ja sem videl na nemeckych strankach ze dokonce vzali chladice a dali to k regulatoru aby se lip chladil. samozrejme tam dali teplovodivou pastu. tak to asi spacham a vycistim ty konektory nebo je nahradim nejakyma lepsima automobilovyma

(reakce na) Fároš dneska umřel

21.6.2011 v 14:27 | Nahoru | #20
milion> kdyz bude ten konektor napevno tak se o regl nemusis bat,jak rikam ja to spajel a je klid uz leta

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš dneska umřel

21.6.2011 v 14:43 | Nahoru | #21

lumberjack1 píše: hele bubaku porad lepsi kdyz odejde regulator nebo altik nez vacky na kawe



To bych nerekl, i s odejityma vackama sem si dal osobak na 400m, ale s odejitym altikem bych nechtel byt nekde na dovoleny v Italii.

(reakce na) Fároš dneska umřel

21.6.2011 v 15:11 | Nahoru | #22

Bubrak ZX10R píše: To bych nerekl, i s odejityma vackama sem si dal osobak na 400m, ale s odejitym altikem bych nechtel byt nekde na dovoleny v Italii.



Kurňa, to jsem nevěděl že z Itošky je to jenom 400 m

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš dneska umřel

21.6.2011 v 16:04 | Nahoru | #23

Bubrak ZX10R píše: To bych nerekl, i s odejityma vackama sem si dal osobak na 400m, ale s odejitym altikem bych nechtel byt nekde na dovoleny v Italii.



altik sezens v it za babku ale vacky se prodrazej kurefsky

(reakce na) Fároš dneska umřel

21.6.2011 v 23:40 | Nahoru | #24

lumberjack1 píše: altik sezens v it za babku ale vacky se prodrazej kurefsky



v it za babku, ale asi ne do druhyho dne

Fároš dneska umřel

29.6.2011 v 14:37 | Nahoru | #25
jeste by me zajimalo info a nazor ostatnich na stator altiku. nasel sem firmu co ho prodva - http://www.zrmoto.c...br-900-929-rr-00-01/ jde o to, ze jsem se o nej vic zajimal a koukal na stranky vyrobce. Ti ho prodavaji pouze jako kit stator + rotor. Kdyz jsem jim psal mail tak mi odpovedeli, ze to prodavaji fakt jenom jako kit, ze samotny stator v original rotoru Honda nebude fungovat. Je to mozny vubec? nebo chteji jen vydelat a prodavat to dohromady?

1 reakcí na tento příspěvek Fároš dneska umřel

29.6.2011 v 14:44 | Nahoru | #26
Jakub: to je divny ne? dyk to de dat do kosiku samostatne, a s tim rotorem to bude taky blbost, rotor je jen kus zeleza co se toci kolem statoru, pokud budou sedet rozmery, tak to musi slapat, takze jedine ze maj jiny rozmery a do toho bych vubec nesel uz z principu (jiny rozmery muzou zpusobit jiny problemy, je to v oleji, ten se muze nejak penit nebo cokoliv, vyrobce to ma spocitany)

ale vypada jak orig, tak by to mohlo fungovat

(reakce na) Fároš dneska umřel

29.6.2011 v 14:48 | Nahoru | #27
Bubrak ZX10R> prave ze mi to je taky divny, proto jsem to hodil do placu taky se mi to zda jako blbost, jedine co za tim vidim, je moznost vydelat vic penez, kdyz budou prodovat pouze rotor + stator dohromady. z funkcniho hlediska mi to hlava nebere, proc by to nemohlo fungovat.

Fároš dneska umřel

3.7.2011 v 14:00 | Nahoru | #28
žadnej regulator vprdeli nemáš,odešel alternátor pokud nedobijí.... já na svý 929 nechal altík převinout za 2500 a chodilo to jak vítr,další sezonu bez problemu pak se to prodal regler zustal puvodní je to normální u 929 i 954.Ješte máš jednu šanci koukni na konektor mezi altíkem a regletrem takovej velkej bílej na 3 piny dou k nemu 3 tlusty dráty,rozdelej ho jesli nejni zoxidovanej a vypálenej pokud ano nejdriv ho zkus vymenit a zkus jesli to nezačlo dobijet,kamarádovi se podařilo to takhle spravit,ale vetsinou se stihne spálit altík...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade Kanister111 10 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 2 10.1.2023 v 13:58 Bogami
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 0 21.11.2022 v 21:01 Bogami
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade Houmr1 0 31.8.2022 v 14:56 Houmr1


TOPlist