globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Menší vysedávání..
 
5.6.2011 v 19:02
Zdravím..hele mám takovej dotaz.Na fazeru jsem se naučil do zatáček lehce vysedávat a jakoby zalehnout za řidítka..Přijde mi,že se motorka do zatáčky líp ovladá.Je to jenom moje sugesce a ve skutečnosti vypadám jak kokot,nebo to vážně může pomoct při jizdě zatáčkou?

Jinak dneska děkuju tomu kdo mě předjížděl na Dubí,na sportu s otevřeným laufem a vytočeným motorem zrovna když sem tak pilně prováděl svůj náklon..Málem sem se posral,jak sem se lek..

(reakce na) Menší vysedávání..

9.6.2011 v 23:13 | Nahoru | #121
pylot> No tak poprvé jsem na gixeru vyjel 11.1.2011 a měl jsem tlaky 2,7 vzadu a 2,4 vepředu Tyhle tlaky jsem měl do konce dubna by voko. V létě se pnojmatika celkem ohřívá, takže se přetlakuje a drží hůř a to mi nikdo nenakukal nýbrž to mám vyzkoušené. Samozřejmě vždycky záleží co je to za pneu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

9.6.2011 v 23:41 | Nahoru | #122
--VinCenzo--> ježíš kucí,na tý fotce nejsem já ,ale kamoš hen heeen

Naposledy editováno 09.06.2011 23:42:32

(reakce na) Menší vysedávání..

10.6.2011 v 00:00 | Nahoru | #123
Milosek.m> Tak ať mu to lepí, žehlí zatáčky pěkně

Menší vysedávání..

10.6.2011 v 00:05 | Nahoru | #124
Tak teda nevim,ale mám litrovýho Fazera,kterej je oproti šestce o něco vyšší a co jsem porovnával s kámošovou RSV Mille,tak ty blbý stupačky jsou snad o deset čísel níž
Čili jakmile se dostanu na koleno,tak mám celkem jistotu,že jsou stupny těsně nad asfaltem.Zadní guma je sjetá až ke kraji,takže na nějaký přepáčko pěkně seru,ještě bych s tím šlehnul
A taky bych chtěl celkem vidět fotku,jak moc blbě na tom visím,ale seru na to,jezdím pro radost

2 reakcí na tento příspěvek Menší vysedávání..

10.6.2011 v 09:30 | Nahoru | #125
Asi takhle to vypadá, když chceš Fazera naučit sportovnímm výkonům.

(reakce na) Menší vysedávání..

10.6.2011 v 13:19 | Nahoru | #126
--VinCenzo--> no pekne kurva!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

10.6.2011 v 14:04 | Nahoru | #127
--VinCenzo--> hele to ti tolik jiskří stupačka nebo tam máš ohňostroj?

(reakce na) Menší vysedávání..

10.6.2011 v 14:52 | Nahoru | #128
burak> Měl - Fazer mě přestal bavit Na levé straně jiskří stojan(můj homemade), na kterým jsem měl odšroubitelnou patku - bylo potřeba ji sem tam vyměnit.

Menší vysedávání..

10.6.2011 v 14:54 | Nahoru | #129
oprava komentare:no pekne Norberte

4 reakcí na tento příspěvek Menší vysedávání..

10.6.2011 v 16:59 | Nahoru | #130

Milosek.m píše: --VinCenzo--> tahle je lepsí





A nebyla by kámoš rychlejší (se stejným náklonem a zatížením pneu + podvozku) stylem "ala VesMir"?? Mně nepřijde až tak špatný, jen jede pomaleji - bezpečněji a zkouší si, jak to je asi "správně"..

Asi to na silniční ježdění nenavazuje - ale velký náklon ještě neznamená větší rychlost

Jináč pěkně si to brousíte na videu z Jeseníků

Naposledy editováno 10.06.2011 17:00:40

(reakce na) Menší vysedávání..

10.6.2011 v 17:22 | Nahoru | #131
Perňa_81>

Menší vysedávání..

10.6.2011 v 18:25 | Nahoru | #132
Jezdim enem rovno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

10.6.2011 v 19:10 | Nahoru | #133

Perňa_81 píše:

A nebyla by kámoš rychlejší (se stejným náklonem a zatížením pneu + podvozku) stylem "ala VesMir"?? Mně nepřijde až tak špatný, jen jede pomaleji - bezpečněji a zkouší si, jak to je asi "správně"..

Asi to na silniční ježdění nenavazuje - ale velký náklon ještě neznamená větší rychlost

Jináč pěkně si to brousíte na videu z Jeseníků

Těžko říct. Otázka je, kolik se dá jet v zatáčce relativně bezpečně. myslím, že čistě technicky bych mohl jezdit na silnici rychleji, ale přidat mi brání už pud sebezáchovy. Tím chci říct, že v rychlosti na silnici je vysedávání ještě pořád navíc, ale při rychlejším ježdění by už bylo třeba. Všimni si bikera s černým fárošem na videu - to už je celkem circuit-speed. Dotyčný ale jezdí Brno kolem 2:15 a nevím teďka jistě, jestli se mu to náhodou loni nepovedlo i 2:10.

Menší vysedávání..

11.6.2011 v 06:55 | Nahoru | #134
a čemu vysedavaš tě boli prdel ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

11.6.2011 v 13:10 | Nahoru | #135
--VinCenzo--> Jo, taky byl při stejným náklonu o dost rychlejší, než "pilot" na R1 - tam to bylo úplně špatně.. Můj názor Jináč pokud jezdí takhle, tak je mi jasný, že má Brno pod 2:15

2 reakcí na tento příspěvek Menší vysedávání..

11.6.2011 v 16:17 | Nahoru | #136
Už nevysedávám..dneska mi začal najiždět špatně retěz na zuby rozety..a celý se to posralo.. takže nová řetězovka..Doufám,že to novej řetěz neudělá taky..to cukaní stříkačky mu asi davá trochu zabrat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

11.6.2011 v 20:07 | Nahoru | #137
Woko_O> musíš tam mít pořád aspoň trochum plynu, pak necuká

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

11.6.2011 v 20:58 | Nahoru | #138
--VinCenzo--> to vim..ale obcas brzdim i tim motorem a pri otoceni heftem to cukne skoro vzdycky..

(reakce na) Menší vysedávání..

11.6.2011 v 21:05 | Nahoru | #139
Perňa_81> jo to víš že by byl ale tady se fotilo, tak to byla exhibice

(reakce na) Menší vysedávání..

11.6.2011 v 21:47 | Nahoru | #140
Woko_O> Znám to moc dobře, měl jsem Fzko 3 roky. Dá se to vychytat, aby to necukalo.

Menší vysedávání..

11.6.2011 v 23:54 | Nahoru | #141
Ten typ na tom Firebladu si to dává luxusně... hned po něm Fazer :) paráda...

(reakce na) Menší vysedávání..

12.6.2011 v 01:58 | Nahoru | #142

Woko_O píše: Už nevysedávám..dneska mi začal najiždět špatně retěz na zuby rozety..a celý se to posralo.. takže nová řetězovka..Doufám,že to novej řetěz neudělá taky..to cukaní stříkačky mu asi davá trochu zabrat..


Bych Ti přál cukání mojeho karburatorovýho motoru

(reakce na) Menší vysedávání..

12.6.2011 v 02:23 | Nahoru | #143

Perňa_81 píše: --VinCenzo--> Jo, taky byl při stejným náklonu o dost rychlejší, než "pilot" na R1 - tam to bylo úplně špatně.. Můj názor Jináč pokud jezdí takhle, tak je mi jasný, že má Brno pod 2:15



Cokoliv pod 2:30 v Brne je podle me vyborny cas... I kdyz moje liga je nekde u hranice 4 minut

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

12.6.2011 v 16:13 | Nahoru | #144

SVSkritek píše: Dawe02> No ja cetl v nejake knizce, ten uz nevim jestli to bylo ToW II nebo Sport riding techniques. A tam rikal nejakej zavodnik ze si to prizvedne kolenem obkolo. Ale to nebude nas pripad .


It has taken me years to be able to keep from chopping off the throttle
when sliding. I hold a steady throttle when a slide starts or even continue
to roll into it. Standing the bike up just a little also works to get the bike
"hooked-up" smoothly. If you chop off the throttle when the front-end
pushes, it will transfer even more weight to the front and then you need a
small miracle to save it. Keep your head and a steady throttle. Use your
knee to hold the thing up if you have to.
D.G.

Je to ono?

(reakce na) Menší vysedávání..

12.6.2011 v 16:24 | Nahoru | #145
Dude.> Ne, tam se na to ptal nejakyho zavodnika. A ten rikal ze si to podrzi obcas kolenem. Taky nam myslim rikali neco o tom ze si na slidery lepej izolačku.

(reakce na) Menší vysedávání..

13.6.2011 v 08:30 | Nahoru | #146

_BoB_ píše: Stev> Já spíš myslím, že někteří lidi jsou až moc velicí teoretici Miliony textu naštudovaného a realita stejně mimo
Bude to jak říkáš ty - kdo má prostě talent tak ten jezdí a ostatní jen dělají vše proto aby se taky k tomu nějako dostali



100 BODŮ

Naposledy editováno 13.06.2011 08:31:07

(reakce na) Menší vysedávání..

13.6.2011 v 10:55 | Nahoru | #147

Perňa_81 píše:

A nebyl by kámoš rychlejší (se stejným náklonem a zatížením pneu + podvozku) stylem "ala VesMir"??



myslim, že tenhle kámoš už o moc rychlejší nebude na starym xkrát rozbitym bladovi s vydechlym odpruženim a K3kách jezdí timhle stylem jezdí v Mostě +- kolem '50ti a stejnym tempem i všude po silnicích, furt vod něj v zatáčkách něco odletuje... magor má asi 20 andělů strážnejch
dobrej týpek do Hořic

Menší vysedávání..

13.6.2011 v 11:02 | Nahoru | #148
jo a když ujížděj obě kola, přední i zadní, tak to koleno jako opěrnej bod fakt funguje ovšem troufnu si jen na tý klouzavý trati v Sosnový a na lehkym motárdu, kterej se dá snadno udržet - je to docela prdel, když celej ten klouzající triangl putuje ven ze zatáčky

2 reakcí na tento příspěvek Menší vysedávání..

14.6.2011 v 08:10 | Nahoru | #149
Vcera jsem jezdil v Sosnove. Musim rict, ze vysednuti na pul prdele a koleno je pro me nutnost. Bez tohodle si totiz skrtam stupnama a hodne me to brzdi. Masina se mi pak rovna nebo hrozne krouti. Kdyz vysednu a kolenem si skrtam o zem, vim jak moc mam nakloneno a hlidam si tim vzdalebost stupny od asfaltu. A slider na kalhotach klouze precijen lip, nez kovovej sroub na stupne.
Pravdou ale je, ze v normalnim provozu to vubec nepouzivam. Mam proste na silnici strach z oleje, pisku a podobnejch sracek. A kdyz bych jel v provozu na hranu, nemel bych sanci pri problemu cokoliv udelat. Takze takovyhle blbnuti na hranici moznosti opravdu patri jen na okruh. Na silnici jezdit tak na 70%

Naposledy editováno 14.06.2011 08:11:46

(reakce na) Menší vysedávání..

14.6.2011 v 13:03 | Nahoru | #150

Juice84man píše: Vcera jsem jezdil v Sosnove. Musim rict, ze vysednuti na pul prdele a koleno je pro me nutnost. Bez tohodle si totiz skrtam stupnama a hodne me to brzdi. Masina se mi pak rovna nebo hrozne krouti. Kdyz vysednu a kolenem si skrtam o zem, vim jak moc mam nakloneno a hlidam si tim vzdalebost stupny od asfaltu. A slider na kalhotach klouze precijen lip, nez kovovej sroub na stupne.
Pravdou ale je, ze v normalnim provozu to vubec nepouzivam. Mam proste na silnici strach z oleje, pisku a podobnejch sracek. A kdyz bych jel v provozu na hranu, nemel bych sanci pri problemu cokoliv udelat. Takze takovyhle blbnuti na hranici moznosti opravdu patri jen na okruh. Na silnici jezdit tak na 70%

Nejdřív si tu lokalitu projedeš pomaleji, abys případné olejíčky a pískové nadílky odhalil a pak to můžeš vzít trochu větší palicí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist