Jinak dneska děkuju tomu kdo mě předjížděl na Dubí,na sportu s otevřeným laufem a vytočeným motorem zrovna když sem tak pilně prováděl svůj náklon..Málem sem se posral,jak sem se lek..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..
Naposledy editováno 09.06.2011 23:42:32
Čili jakmile se dostanu na koleno,tak mám celkem jistotu,že jsou stupny těsně nad asfaltem.Zadní guma je sjetá až ke kraji,takže na nějaký přepáčko pěkně seru,ještě bych s tím šlehnul
A taky bych chtěl celkem vidět fotku,jak moc blbě na tom visím,ale seru na to,jezdím pro radost
2 reakcí na tento příspěvek Menší vysedávání..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..
4 reakcí na tento příspěvek Menší vysedávání..
Milosek.m píše: --VinCenzo--> tahle je lepsí
A nebyla by kámoš rychlejší (se stejným náklonem a zatížením pneu + podvozku) stylem "ala VesMir"?? Mně nepřijde až tak špatný, jen jede pomaleji - bezpečněji a zkouší si, jak to je asi "správně"..
Asi to na silniční ježdění nenavazuje - ale velký náklon ještě neznamená větší rychlost
Jináč pěkně si to brousíte na videu z Jeseníků
Naposledy editováno 10.06.2011 17:00:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..
Perňa_81 píše:
A nebyla by kámoš rychlejší (se stejným náklonem a zatížením pneu + podvozku) stylem "ala VesMir"?? Mně nepřijde až tak špatný, jen jede pomaleji - bezpečněji a zkouší si, jak to je asi "správně"..
Asi to na silniční ježdění nenavazuje - ale velký náklon ještě neznamená větší rychlost
Jináč pěkně si to brousíte na videu z Jeseníků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..
2 reakcí na tento příspěvek Menší vysedávání..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..
Woko_O píše: Už nevysedávám..dneska mi začal najiždět špatně retěz na zuby rozety..a celý se to posralo.. takže nová řetězovka..Doufám,že to novej řetěz neudělá taky..to cukaní stříkačky mu asi davá trochu zabrat..
Bych Ti přál cukání mojeho karburatorovýho motoru
Perňa_81 píše: --VinCenzo--> Jo, taky byl při stejným náklonu o dost rychlejší, než "pilot" na R1 - tam to bylo úplně špatně.. Můj názor Jináč pokud jezdí takhle, tak je mi jasný, že má Brno pod 2:15
Cokoliv pod 2:30 v Brne je podle me vyborny cas... I kdyz moje liga je nekde u hranice 4 minut
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..
SVSkritek píše: Dawe02> No ja cetl v nejake knizce, ten uz nevim jestli to bylo ToW II nebo Sport riding techniques. A tam rikal nejakej zavodnik ze si to prizvedne kolenem obkolo. Ale to nebude nas pripad .
It has taken me years to be able to keep from chopping off the throttle
when sliding. I hold a steady throttle when a slide starts or even continue
to roll into it. Standing the bike up just a little also works to get the bike
"hooked-up" smoothly. If you chop off the throttle when the front-end
pushes, it will transfer even more weight to the front and then you need a
small miracle to save it. Keep your head and a steady throttle. Use your
knee to hold the thing up if you have to.
D.G.
Je to ono?
_BoB_ píše: Stev> Já spíš myslím, že někteří lidi jsou až moc velicí teoretici Miliony textu naštudovaného a realita stejně mimo
Bude to jak říkáš ty - kdo má prostě talent tak ten jezdí a ostatní jen dělají vše proto aby se taky k tomu nějako dostali
100 BODŮ
Naposledy editováno 13.06.2011 08:31:07
Perňa_81 píše:
A nebyl by kámoš rychlejší (se stejným náklonem a zatížením pneu + podvozku) stylem "ala VesMir"??
myslim, že tenhle kámoš už o moc rychlejší nebude na starym xkrát rozbitym bladovi s vydechlym odpruženim a K3kách jezdí timhle stylem jezdí v Mostě +- kolem '50ti a stejnym tempem i všude po silnicích, furt vod něj v zatáčkách něco odletuje... magor má asi 20 andělů strážnejch
dobrej týpek do Hořic
2 reakcí na tento příspěvek Menší vysedávání..
Pravdou ale je, ze v normalnim provozu to vubec nepouzivam. Mam proste na silnici strach z oleje, pisku a podobnejch sracek. A kdyz bych jel v provozu na hranu, nemel bych sanci pri problemu cokoliv udelat. Takze takovyhle blbnuti na hranici moznosti opravdu patri jen na okruh. Na silnici jezdit tak na 70%
Naposledy editováno 14.06.2011 08:11:46
Juice84man píše: Vcera jsem jezdil v Sosnove. Musim rict, ze vysednuti na pul prdele a koleno je pro me nutnost. Bez tohodle si totiz skrtam stupnama a hodne me to brzdi. Masina se mi pak rovna nebo hrozne krouti. Kdyz vysednu a kolenem si skrtam o zem, vim jak moc mam nakloneno a hlidam si tim vzdalebost stupny od asfaltu. A slider na kalhotach klouze precijen lip, nez kovovej sroub na stupne.
Pravdou ale je, ze v normalnim provozu to vubec nepouzivam. Mam proste na silnici strach z oleje, pisku a podobnejch sracek. A kdyz bych jel v provozu na hranu, nemel bych sanci pri problemu cokoliv udelat. Takze takovyhle blbnuti na hranici moznosti opravdu patri jen na okruh. Na silnici jezdit tak na 70%