A prý na 50-ti litrové nádrži ujedte "až " o 2% delší vzdálenost. Tedy vlastně, na 49 litrů benzínu Shell FuelSave najedete průměrně vzdálenost jako na 50 litrů od konkurence. 2% je statistická odchylka, takže tomu neříkám žádný měřitelný rozdíl.
Jak měřili? Na 36 nádrží (50-ti litrových) najeli "přes" 7tis km. Tzn s průměrnou spotřebou 3,9 litrů. Haha, to by mě zajímalo s jakým autem jezdili.
Když tedy pominu ten malér co měli předloni na jižní Moravě (cca 250 zanesených palivových soustav zejména motocyklů), kdo jim věří, ať si k Shellu natankovat běží.
Naposledy editováno 12.06.2011 18:32:21
2 reakcí na tento příspěvek Shell - palivo pro důvěřivé blázny
Už párkrát jsem nabral něco, na co i Jawka divně jela a chrchlala (ne, nebyla to nafta) Většinou Shell, jednou OMV, jednou Unicorn. Jedna Shellka v tomhle ale vede (Bystrc, autosalon Hora) - po cca 30km mi to začalo strašně vadnout a než jsem dojel domů, tak už to nejelo víc jak 60. Sítko, kohout a karbec byly pokrytý něčím, co vypadalo jak kalafuna. Rozpustit to šlo až horkým acetonem. Asi po měsíci se mi to tam stalo znovu, od té doby od nich beru tak maximálně cigára... Možná se něco z jejich aditiv nesnáší s mým olejem a sráží se to, nebo jsem měl štěstí na bordel ze dna tanku - nevím.
Naopak mám skvělou zkušenost s Vervou od Benziny. Při delším stání netáhne tolik vodu, takže se nekazí. Navíc je to úžasnej čistič - co ji občas beru, tak neznám zasraný trysky - dřív jsem musel občas ten šlem z oleje z karbecu dolovat, teď vůbec.
Enthropy píše: Když to jde, beru Benzinu, na druhý místě je Slovnaft a Agip. Pokud nic z toho není po ruce, tak beru tam, kde je potřeba.
Už párkrát jsem nabral něco, na co i Jawka divně jela a chrchlala (ne, nebyla to nafta) Většinou Shell, jednou OMV, jednou Unicorn. Jedna Shellka v tomhle ale vede (Bystrc, autosalon Hora) - po cca 30km mi to začalo strašně vadnout a než jsem dojel domů, tak už to nejelo víc jak 60. Sítko, kohout a karbec byly pokrytý něčím, co vypadalo jak kalafuna. Rozpustit to šlo až horkým acetonem. Asi po měsíci se mi to tam stalo znovu, od té doby od nich beru tak maximálně cigára... Možná se něco z jejich aditiv nesnáší s mým olejem a sráží se to, nebo jsem měl štěstí na bordel ze dna tanku - nevím.
Naopak mám skvělou zkušenost s Vervou od Benziny. Při delším stání netáhne tolik vodu, takže se nekazí. Navíc je to úžasnej čistič - co ji občas beru, tak neznám zasraný trysky - dřív jsem musel občas ten šlem z oleje z karbecu dolovat, teď vůbec.
Jo tam je to fakt super myslel sem že enfield sežer cokoliv,ale opak je pravdou.Už tak jeho malej výkon se po nalití toho zázraku co tam prodávaj ještě zmenšil-takže taky max ty cigára a nebo myčku
tankuju benzina,omv,agip,schell to tu mame v okoli ale nejvice na schellu protoze je nejblize na jednu stranu a na agipu protoze je nejblize na druhou stranu :D
na ONO uz nikdy - u nas konkretne vyhlasena totalnim propadakem v testech ale jsou taci co tam tankuji... u jeepa ktery jinak sezere vse poznam akorat normalni benzin - (omv, lukoil, agip,....) oproti sajrajtu z noname apod - tam uz je to znat hlavne treba pri jasnych podminkach jizdy - stejna trasa - praha HK dalnice tempomat na 85km/h - bez chujovin v minimalnim provozu - testnul jsem to takto nekolikrat a rozdil u "lepsiho" benzinu byl asi 0,7 l/100km pri prumeru 9,3 nebo 10l je to uz znat - to mam potom na jedne ceste na jednoho burgra :D:D (upozornuji ze to je V8 4,7 takze je tam znat ledacos) ale hlavne v zime to bylo k poznani - jen jednou jsem natankoval z nouze u nejakeho nonamu a jen starosti se startovanim ... od te doby radeji kvalitku v kanystru a kvalitu dle normy v nadrzich i na moto...
Tato iluze skončila před 14dny, kdy sem natankoval na Shellce na Vinohradech špatnej benál. Dopadlo to relativně dobře ale zhasínání motoru při plným plynu na dálnici není nic co bych si užíval. Tímto pro mě tyto stanice přestaly existovat a teď jezdím na OMV a Benzinu...
3 reakcí na tento příspěvek Shell - palivo pro důvěřivé blázny
2 reakcí na tento příspěvek Shell - palivo pro důvěřivé blázny
Standardní paliva u Shellu (bez "V-Power") jsou ve výrobních nákladech ohlodané až na kost, sice splňují všechny ČSN, DIN, EU-normy, ale ani o malinko víc.
V-Power jsou prý PHM takové, jaké by asi měly být.
Naposledy editováno 13.06.2011 17:37:12
Goodbody píše: Kdysi jsem se s kámošem, který dělal u Shellu, bavil o V-Power. Nejdřív byl tajemný jak hrad v Karpatech, ale když se mu po pár pivech rozvázal jazyk, tak mi řekl tohle:
Standardní paliva u Shellu (bez "V-Power") jsou ve výrobních nákladech ohlodané až na kost, sice splňují všechny ČSN, DIN, EU-normy, ale ani o malinko víc.
V-Power jsou prý PHM takové, jaké by asi měly být.
no, takže ti vpodstatě neřekl nic
Goodbody píše: Kdysi jsem se s kámošem, který dělal u Shellu, bavil o V-Power. Nejdřív byl tajemný jak hrad v Karpatech, ale když se mu po pár pivech rozvázal jazyk, tak mi řekl zhruba tohle:
Standardní paliva u Shellu (bez "V-Power") jsou ve výrobních nákladech ohlodané až na kost, sice splňují všechny ČSN, DIN, EU-normy, ale ani o malinko víc.
V-Power jsou prý PHM takové, jaké by asi měly být.
No nevim. Mně to jelo s želví-pavrem 288 (tacho) po cca 5.natankování tutý sračky a s tim fuelsejfem 293 (tacho) - stejná cesta, víceméně stejný podmínky. Tak možná, když se snaží udělat lepší směs, tak je to ještě k horšímu . Jo a tankuju tam, páč to ma 100m od domu a beru to na body (-firmacar + carta = +beno do moto). Jinak to beru, gde to zrovna dojde...
Danielos píše: U mého accorda poznám "lepší" benzín na spotřebě. Ale "lepší" benzín od shellky ani benziny mu nejede. Zatím nejlíp to vychází na agip N95.
V zimě jsme jeli civicem do Alp, u nás jsme nabrali na OMV N95 do plna a ujeli 575 km po dálnici rychlostí cca 130 km/h a jak jsme jeli zpět, tak jsme do rozsvícení rezervy ujeli 680 km. Stejným tempem, jasně může tam být i tak více faktorů, ale takový rozdíl?
Zpátky je to z kopce..........
1 reakcí na tento příspěvek Shell - palivo pro důvěřivé blázny
1 reakcí na tento příspěvek Shell - palivo pro důvěřivé blázny
uku_lele píše:
Díky za důvěru Já už v tomhl eoboru nedělám, každopádně obecně benzín se dělá s tzv. benzínového poolu, kdy si někdo nakoupí ropu, někdo další potom rozhodne podle různých matematických modelů a jiných zvyklostí jakým sledem operací a výrobních postupů se ropa prožene, aby byl maximální zisk a minimální náklady. Pochopitelně ropa je multikomponentní směs a není to tak jednoduché vyrobit to co je požadováno. Je to velmi náročné na plánování a matematicjké modelování! No a tenhle benzínový pool může být svými vlastnostmi tak nějak stejný podle typu benzínu všude možně na světě. Složením se ale může různě lišit - je to např. podle požadavku na obsah různých látek z lediska životního prostředí. A do tohohle základu sa bnamíchají aditiva a to už je to know how a specialita té či oné firmy. Je to stejné jako s výrobou olejů. Základový olej udělá kde kdo, ale výzkum aditiv je už náročný výzkum v oblasti organické chemie. Trochu se omlouvám za povídání o výrobě nebo s píš získávání benzínu.
KAždopádně u benzínu jsou ta nová aditiva z oblasti tzv. detergentů jejichž funkcí je čistit různé části palivového vedení atd. a ty nejpokročilejší umí čistit i přímo spalovací prostor. Takže kdejaká rafinerie vyrobí někomu základ pro BE a ten někdo si dodá balíček aditiv a pak mu to třeba někdo uskladní. Pochopitelně nové typy paliv, tak je otázkou co tam zlepšovat a jaké strategie diferenciace z pohledu učebnicových nástrojů marketingu přijímat a těžko zacílit a na nižší spotřebu uslyší všichni a konkurence něco podobného nenabízí. Asi těžko se bude v rámci toho vysvětlovat běžnému spotřebiteli něco o organické chemii,spalování atd.
JAk už tady napsala řada lidí, tankuju tam kde zrovna jsem, spíš na větších benzínkách a sem tam pokud to mám u ruku, tak tam načepuju něco lepšího. Pro spotřebitele žádná detektivka.
_Dina_ píše: Kde to žijete????? Shellka v Těšíně 33,40 kč!!!
V Šumperku jsem tankoval o víkendu na Lukoilu 33,20 - o výkendu je páďo slevaa Shell byl přes 35, takže ať si to jejich hyperpalivo strčí do špic
Naposledy editováno 14.06.2011 00:06:35
čeplin píše: na želví power seru , před 2 rokama sem to nalil do motorky a po pár kilometrech sem zadřel , furt nevim jestli to byla náhoda nebo tim benzínem
To bylo určitě benzínem, stejnej plk jako, že když necháš 3 měsíce benzín v kanystru a pak ho naleješ do sekačky tak ji zadřeš....