Nějaký tipy jak přežít bo tak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mokro
N4pst3r píše: Může mi tady někdo napsat, jak motorka drží na mokrý silnici? Mám z toho celkem strach protože teprve začínám jezdit a nikdy jsem to nezažil že by bylo mokro a nerad bych se někde položil hned...
Nějaký tipy jak přežít bo tak?
Dobrej dotaz *yes* taky s tím mám v dešti problémy...bojím se deště jako čert kžíža :rolleyes:
Počtu si rady a budu se jich držet :cool:
Jinak k te jizde v desti, musis vsechno delat plynule, nehampat na brzdy, netrhat plyn atd, jinak i ty naklony dou, ale musis chvilku jet, at se ti trochu prohreju ty gumy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mokro
naštěstí sem jel rychle, takže ten drift sem narovnal... :marod: :shy:
Edit..slovosled
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mokro
Jinak bych řekl, že obecně platí - jet plynulou jízdou bez razantního zrychlování, brzdit s citem plynule pozvolna zvyšovat tlak na brzdu, zběsile neklopit zatáčky. Zároveň bych řekl, že za silnýho deště se ti pneumatiky těžko ohřejou, právě naopak se pořád chladí studenou vodou, takže ryziko podjetí kol jak vyšitý.
Za deště jezdím do 120 s větším odstupem od aut, jezdím spíš prostředkem pruhu (mezi vyjetejma kolejema). Do zatáček jezdím pomalu s malým náklonem, protože neni podle mě nic horšího než hrbolatá zatáčka za mokra ..
Hlavně opatrně a s rozumem, to platí za jakýhokoliv počasí.
Jop jinak nejdelší přesun za deště jsem jel loni .. cca 150km za brutálního studenýho chcavce , každou chvíli jsem si říkal, že motorku už někde zahodím do škarpy a stopnu si nějaký auto, ale když jsem dojel domů, tak jsem prožíval tak úchvatný pocit radosti, že jsem ve zdraví dojel, že se to ani nedá popat *:D*
Předek Metzeler Rennsport, zadek Michelin pilot power.
Max na mokru 145...
Bílý se fakt vyhybej kilometrovým obloukem... :thmubup:
edit: ty přejezdy jsou taky pravda, jednou jsem se přes něj rozjížděl a předběhl mě zadek. Jinak lipos napsal prakticky vše...
Jedu si jedu... prsi... pekne po asfaltu a rikam musim si davat bacha na brzdeni....v tu chvili to frajer predemnou v favoritu zadupl (asi mel zachvat)... no tak sem udelal instinktivne to samy ... nemel sem pripravenou dobre pravou nohu takze sem to zasek predni... kolo se utrhlo a lehce pootocilo.... intinkt znamej este z kola vedl k protipohybu ... coz vedlo ke stoceni kola na druhou stranu a lehke katapultaze me samotneho .... nastesti sem to polozil vedle auta k chodniku...
za dva dny jedu zase prsi davam si hroznyho bacha ....jedu jak pos*anej, kolonka dojizdime.... rikam pomalicku, pomalu.... v tu chvili nejaky zmatky a auta predemnou dou na brzdy... ja brzdim taky... vypada vse ok ... kdyz tu nahle se z pod auta predemnou vynori ... bila sipka... pekne mokra... no vyvoj pak byl podobny jako v pripade prvnim jen v mensi rychlosti...
Zaver... na vode jezdit pomalejc... a brzdit opatrne... obema brzdama...
sledovat povrch... hrubej asfalt celkem jde... ale hladkej je svina skoro jako dlazba....
maluvky na silnicich jsou sabotaz:)
Z toho plyne pouceni... kdyz se ucit z vlastnich chyb tak na maly a pomaly motorce:)
Snad uz me to dost vyskolilo
moje pneu - conti escape, jsou za studena na mokrých zebrách nepoužitelný neklopitelný, stačí jen trochu přidat a hned se utrhnou. po ohřátí ok, ale nehledám svoje limity a za mokra jezdím jak pos*anej
za většího deště si zkus zabrzdit-mi třeba rapidně klesne účinek přední brzdy - musím mačkat velkou silou a stejně moc nebrzdí.
kamos(jako velkej umelec :lol: )si pri rozjezdu z krizovatky chtel zamachrovat, ale pridal moc plynu klouzlo mu zadni kolo a lital tam jak na retizkovym kolotoci ze strany na stranu.
o to vetsi borec to je ze jel na CBR125 :lol: na tý přemotorovaný svini s ultraširokou zadní gumou :lol: oni japoncici vedej proc ji tam davaj ze??? :lol:
bukowski634> no já tady taky netvrdím jakej jsem umělec... jen že to v týhle diskuzi běželo "maximální rychlost na mokru" tak jsem přidal i svojí zkušenost :) toť vše :) a navíc nemyslel jsem to jen na jízdu po rovině... ale normálně celkovou jízdu včetně zatáček :)