Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
big bore DR-Z se asi chová podobně..
Za to XR400 nemá cenu ani točit To už jsme rozebírali v jiném vlákně..
a tady jsem našel graf poladěné DR-Z 400 s Big Bore kitem 475ccm, masakr
Naposledy editováno 04.06.2011 09:13:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
c.j. píše: Tak EXC 450 funguje jinak.. Do 4tis rpm celkem mrtvé, ale pak ostrý nástup výkonu až do 9tis rpm
big bore DR-Z se asi chová podobně..
Za to XR400 nemá cenu ani točit To už jsme rozebírali v jiném vlákně..
a tady jsem našel graf poladěné DR-Z 400 s Big Bore kitem 475ccm, masakr
Wtf, EXC ze ma jen 40 koni, to je naka blbost ne?
To moje DR-Z neni tak tocive, ma hrozne mocnej prostredek, nebezpecnej je prave ten prechod z nizkych do strednich otacek, ne ze strednich do vysokych, tam uz neni takovej skok.
Masakr, ale ja mam jen 462ccm, tupej karbec a origo vejfuk, takze budu rad za 45+ koni. Ale uplne mi to staci, stejne je to strasny kladivo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
michal.j33 píše: Vito_Corleone> tvl to pekne nasere , ja tento tyden menil spojku , dneska jsem to dal dohromady a sel projet , je to k**wa rozdil , seridil jsem si aji vic priveru ze se tedka otevira driv a zustane dyl otevrena
Zas se ale nesmí otevřít moc brzo, to bys měl pak díru v průběhu výkonu.
c.j. píše: Jenže když se někdy zapomeneš a vytočíš to více, než je zdrávo, tak ti to ujede z pod prdele i na trojku Dokonce bych řekl, že to je zrádnější než 2T 250 nebo 300 U 2T prostě předpokládáš, že to po otevření přívěry vystřelí a máš čas se na to připravit, u 4T jsem takový nárust síly v horním spektru otáček nečekal a málem jsem pozoroval motorku jak jede beze mě
to zas ne dokonce 250 2t je ve spodku agresivnější jak 450 ve 4t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
tazman79 píše: diesell> Má číslo 13 (to sem nevybíral já, to on ) Předtím jezdil na klasik china minicross, teď má stopma juicebox 3 padesátku. Má to teprve pár dní a pěkně to s ním mává, ta su zvědavej co povezem domů
Tak blamaz jak prase, s mym neupravenym AGB37 jsem se trosku sekl a dojel posledni, dostal jsem 3 kola od nejlepsich a 2 posledni kola jsem dojel s vyteklym zadnim tlumicem, takze druhej zavod jsem ani nejel a frcel jsem domu . Kazdopadne vim jak vypada mistrak CR v pitech. Priste uz jen moravii. Jeli jste po nas, tak jsem nemel cas se ani podivat z duvodu okamzite udrzby. Jak mladej dopadl a vydrzel novej pit?
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Naposledy editováno 04.06.2011 20:56:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
tazman79 píše: diesell> Jo mladej byl druhej, teda ze tří no . Byl jsi tam s tou bílou dodávkou hned u brány? A tak teď si vzpomínám, zlatej myslím matiz. Stáli jsme hned u tebe. modrá marea.
Tak druhy misto krasny i ze tri. Prave me mrzi ze jsem nevidel prcky, to byl mazec naposledy. Jojo,matiz, vzdycky to tam spousta lidi resi, jak muzu nacpat pita do takovyho malyho auta, ale nevybavuju si ze by kolem me stala nejaka Maruska, jen ta rezava felcka a pak vedouci z druhe strany. No priste uz budu vedet, mam v planu jet az Velke Heraltice za mesic a to uz v kategorii klasik(Čina), se to neda proti tem nadupanym stompum atp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
diesell píše: Nevite prosim kolik je oleje v tomto tlumici?
To ti nikdo neřekne... Stejně to hned zas vyteče. Tyhle tlumiče sou k hovnu. Kup DNM, je jen o litr dražší a je to uplně někde jinde..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Vito_Corleone píše: To ti nikdo neřekne... Stejně to hned zas vyteče. Tyhle tlumiče sou k hovnu. Kup DNM, je jen o litr dražší a je to uplně někde jinde..
Mam ten tlumic po repasi a typek to ma nejaky vychytany, ale pritvrzoval jsem pruzinu a jak se to cele tocilo, tak jsem povolil i matku co drzi streva a tak to vyteklo. Takze jen doleju olej a jedu dal..doufam. A nechci do pita investovat nejaky horecny castky, mam ho uz jen na amatersky zavody jednou za mesic. Takze to po zavodech vzdycky dam do kupy nejak a hotovo. Na casty radeni mam Kawu, ta uz neco vydrzi . Ale diky za odpoved
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
- vyčistit a nastavit karburátor (hladina, trysky)
- vyměnil jsem vzduchový filtr za průchodnější (to trochu pomohlo)
- vyměnil jsem řetěz, neboť jsem si zde na fóru přečet, že by to mohl dělat i řetěz před výměnou
- prostříkal kontaktolem a prošel všechny elektrické spoje
- zkusil vyměnit fajfku
- díval jsem se, jestli není střižený klínek na magnetu a jestli nejsou povolené cívky na statoru
- zkusil jsem dát snímač otáček blíž i dál
- vyměnil jsem CDI i svíčku
- zkusil jsem jiný benzín
- vyčistil jsem palivový filtr a zkusil jinou nádrž (vejš, kdyby byl problém v dotýkání benzínu do karburátoru)
NEvím co s tím dál. Svíčka je vypálená jak má být, ale prostě to vynechává a je to dost nepříjemné. Předtím to jezdilo normálně.