Případně jastli ho někdo máte tak napište.
1 reakcí na tento příspěvek Řetězovka od Čízy
Uz mam na Fazeru druhou sadu 530 SDZ
Prvni sadu jsem poslal do kytek po 10 tis tim,ze jsem presponoval a prelozil motku do Alp
Druha sada ma 15 tis a 1 jsem ji zatim sponoval,zatim bez problemu.
Cenove je uz treba DID a CZ podobne a kvalitove verim oboum znackam stejne
Takze tak
Michal
2 reakcí na tento příspěvek Řetězovka od Čízy
a o jedné z nich řeknu že je DID... která bude lepší..
samozřejmě ta japonská..
Když jsem nedávno kupoval ložisko do krku řízení za 75,-Kč , ještě jsem se poptal co chtějí u suzuki 2.200,-Kč ... samozřejmě suzuki ložiska ani gufera nevyrábí
1 reakcí na tento příspěvek Řetězovka od Čízy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězovka od Čízy
Jurawood>Když vedle vás postavím 2 stejné krabičky od sirek, ale 2 naprosto stejné krabičky...
a o jedné z nich řeknu že je DID... která bude lepší..
samozřejmě ta japonská..
Když jsem nedávno kupoval ložisko do krku řízení za 75,-Kč , ještě jsem se poptal co chtějí u suzuki 2.200,-Kč ... samozřejmě suzuki ložiska ani gufera nevyrábí
Ja chci taky za 75Kc, kde si to koupil?
Jurawood>Když vedle vás postavím 2 stejné krabičky od sirek, ale 2 naprosto stejné krabičky...
a o jedné z nich řeknu že je DID... která bude lepší..
samozřejmě ta japonská..
Když jsem nedávno kupoval ložisko do krku řízení za 75,-Kč , ještě jsem se poptal co chtějí u suzuki 2.200,-Kč ... samozřejmě suzuki ložiska ani gufera nevyrábí
tak tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězovka od Čízy
Bubrak ZX10R>Jurawood>Když vedle vás postavím 2 stejné krabičky od sirek, ale 2 naprosto stejné krabičky...
a o jedné z nich řeknu že je DID... která bude lepší..
samozřejmě ta japonská..
Když jsem nedávno kupoval ložisko do krku řízení za 75,-Kč , ještě jsem se poptal co chtějí u suzuki 2.200,-Kč ... samozřejmě suzuki ložiska ani gufera nevyrábí
Ja chci taky za 75Kc, kde si to koupil?
Si zajdi do obchodu s ložiskama
ready1200>taky jsem se nebál a na FJ1200jsem dal SDZ 530+JT kola.prý je potřeba opatrněji zajet,aspoň 500km.uvidíme,jak bude šlapat.někde psali(už fakt nevím kde),že BMW GS 800 má vzadu ČZ řetěz.pokud je to pravda,není čeho se bát.
primo na str cz si myslím, ze píšou o tom bmw. jinak ted sem taky koupil na zx6r jejich sadu, je levná a jeste k ni je pračka na řetěz zdarma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězovka od Čízy
Lada.s>Bubrak ZX10R>Jurawood>Když vedle vás postavím 2 stejné krabičky od sirek, ale 2 naprosto stejné krabičky...
a o jedné z nich řeknu že je DID... která bude lepší..
samozřejmě ta japonská..
Když jsem nedávno kupoval ložisko do krku řízení za 75,-Kč , ještě jsem se poptal co chtějí u suzuki 2.200,-Kč ... samozřejmě suzuki ložiska ani gufera nevyrábí
Ja chci taky za 75Kc, kde si to koupil?
Si zajdi do obchodu s ložiskama
To chce asi ty stary nejdriv vyndat a s nima tam zajit co? Ne ze bych to ted potreboval, ale priste to zkusim. Nejdriv to teda zkusim rozebrat.
Bubrak ZX10R>Lada.s>Bubrak ZX10R>Jurawood>Když vedle vás postavím 2 stejné krabičky od sirek, ale 2 naprosto stejné krabičky...
a o jedné z nich řeknu že je DID... která bude lepší..
samozřejmě ta japonská..
Když jsem nedávno kupoval ložisko do krku řízení za 75,-Kč , ještě jsem se poptal co chtějí u suzuki 2.200,-Kč ... samozřejmě suzuki ložiska ani gufera nevyrábí
Ja chci taky za 75Kc, kde si to koupil?
Si zajdi do obchodu s ložiskama
To chce asi ty stary nejdriv vyndat a s nima tam zajit co? Ne ze bych to ted potreboval, ale priste to zkusim. Nejdriv to teda zkusim rozebrat.
Jasně, vyklepnout je, změřit a koupit
1 reakcí na tento příspěvek Řetězovka od Čízy
Origoš suzukácké kolečko je ještě zalité v gumě tak jsem měl trošku obavy o komfortu nové sady ale zatim za 1.
můj téměř tříletý ČZ 525SDZ řetěz má na CB750 najeto přes 29 tisíc km, pravidelně mažu, párkrát za sezónu vyperu kettenmaxem a retěz vypadá stále jako nový. žádné poškození x-kroužků, žádná rez...
o výkendu jsem podle honďáckého manuálu měřil protažení na 40ti článcích s tím, že nový řetěz má mít 635mm a opotřebovaný maximálně 638mm. můj řetěz má po téměř 30ti tisících na 40ti článcích 635,5mm. je tedy protaženej o 0,1% s tím, že maximální přípustné protažení je cca 0,5%
1 reakcí na tento příspěvek Řetězovka od Čízy
Jezdim porad ve dvou a s kuframa pretizenej.
Puvodni DID najel 35 tis KM ,prvni CZ 19 tis KM ,druhou jsem ted sundaval po 12 tis KM
Michal
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
GSF 1250 nestartuje Suzuki GSF 1200S Bandit, Suzuki GSF 1250S Bandit | pota | 20 | 1.7.2023 v 22:23 pota |
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit | Stehlajs | 6 | 23.2.2023 v 05:57 JardelT |
přerušovač blinkrů Suzuki GSF 1200S Bandit, Suzuki GSF 1250S Bandit | P-epíno | 2 | 13.11.2022 v 18:35 P-epíno |