paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.5.2011 v 17:48 | Nahoru | #5791
dj_hroch> Tak ono když jsem ji koupil, tak to bylo horší, po nehodě a opravě je to snesitelný a třeba co jsem měl čest s jedním starším SV650, tak to mělo dokonce uplný bláta oproti tomu mýmu GS. Ale jinak mě napadá...

sheeron> Hele, dalo by se to koupit z té tvojí? Co za to? Jestli to tam teda máš?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.5.2011 v 11:55 | Nahoru | #5792
konecne som zohnal tie mierky jemne, vole ventilov by mali byt 0,04 a pre jeden vyfukovy 0,06. Meral som to takto viackrat. Dobre som to meral??

[img]

Naposledy editováno 19.05.2011 11:59:05

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.5.2011 v 11:10 | Nahoru | #5793
sheeron> Tak já bych byl možná první zájemce. měl bych to pro známého. Zatím nevím co přesně, to se zajdu zeptat technika, co mu to dělal, ale byla by to asi hřídelka, kterou pohání rozvoďák, možná i něco víc. Tak zatím dávám jen vědět, že by byl zájem, během příštího týdne napíšu o co přesně se jedná a dám kontakt, ať se domluvíte

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.5.2011 v 11:46 | Nahoru | #5794
Jaký lamely spojky do GS a pružinky? Mám sice r.v. 2001, ale spodek motoru je měněný z M501 za M504. Našel jsem toto:
Lucas
FCC- u tohoto píšou i vyměnit plechové lamely .

Ale vůbec se v tom nevyznám. Pls poraďte.

Naposledy editováno 20.05.2011 11:47:18

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.5.2011 v 17:20 | Nahoru | #5795
sheeron> já bych měl zájem o spojkový lanko pokud není někde roztřepený, kompletní kabelovej svazek, klakson a z toho rozbitýho motoru čidlo tlaku oleje. Kdyžtak mám mail jiribus@gmail.com kdybys to chtěla opravdu prodat tak ať akorád vím kolik bys za to chtěla ju?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.5.2011 v 17:48 | Nahoru | #5796
sshark> Předpokládám, že máš v poloze a na značkách jak má být, z toho pohledu fotka může zkreslovat; měrky máš ty správné, máš ji tam také dobře a hodnoty v normě

Vlku: Lucas, FCC, EBC (náhrada CK, případně sportovní celý set SRK i s pružinama) nebo original z partsdepot... možností je spousta. Mám dojem jsou navíc pro všechny ročníky stejné. Hlavně je nezapomeň namočit

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.5.2011 v 18:02 | Nahoru | #5797
hroch> Díky. Byl jsem v Suzuce a originální lamely jsou za 3tis kč a pružinky za cca 1000kč. I se štelováním ventilů, atd a čistěním karbeců by to vyšlo na 6-6,5tis kč. Asi si to nechám udělat u známých. I v Sůze říkaly, že to maj pro všechny roky stejné. Tak budu tomu důvěřovat a koupím ty Lucas, popřípadě to nechám na mechanikovy ať objedná vše potřebné.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.5.2011 v 21:14 | Nahoru | #5798
čus, chtěl sem se zeptat... je normální, když otevřu ten šroub, kudy se leje olej a čichnu k oleji, tak trošku smrdí jakoby po benzínu? Jeden den sem zapomněl kohout na PRI přes noc... ale oleje podle měrky nepřibylo, ani nikde nic nevyteklo...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.5.2011 v 22:53 | Nahoru | #5799
ancrouter> A k oleji jsi čichal až poté, co jsi nechal na PRI - nikdy předtím, a teď cítíš benzín, protože svědomí hryže, že? Takhle, pokud je olej už jetý, má do hněda barvu (není čistý a jasně žlutý) tak bývá cítit vším možným. Trochu od spálenin, a někdy i trochou (opravdu jen zlehka a stopy) benzínu, podle toho jak jezdíš, jak bohatou máš směs a jak spaluje. To je normální a je to dobře, olej pracuje a unáší co může pryč do filtru. Samozřejmě není normální, když otevřeš víčko a do nosu praští smrad jak z nádrže. Když se musíš hodně snažit, abys až na měrce trochu benzínové vůně vyčenichal, tak neměj obavy Obecně, olej má mít stále převládající "olejovou" vůni, vzhled i konzistenci. Pokud smrdí už výrazně jinak, je to vždy špatně.

Co je to za ročník? Samozřejmě na PRI dávej bacha, ale v ideálním případě se nestane nic - utěsní to jehlové ventily v plovákové komoře. A kdyby došlo k průseru tak bys poznal - dřív by vytekl benzín spíš přepady ven nebo nejdřív zaplavil válce a toho by sis všimnul. Navíc bys ani nenatočil. "Potichu" škody nenapáchá, neměj obavy

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.5.2011 v 00:06 | Nahoru | #5800
Předtím jsem právě nečichal... až sem tady někde četl o tom, že se to může v extrémním připadě dostat až do oleje... olej má najeto něco přes 3000 km, takže je takovej hnědej, jak popisuješ. Je to ročník 1998. Jinak natočil jsem to v poho, takže snad to zůstalo v těch karburátorech.

Jo a když už se tady ptám... když motor vytočím do hodně vysokých otáček, řekněme kolem 10 tisíc, tak mašina dost změní zvuk na takovej nepříjemnej, ani nevím jak to popsat.. jakoby neměla výfuk. nebo nevím... dost špatně se to popisuje. Ale jede normálně. Dělá to tobě taky? nebo ji tak ani netrápíš? a je u GS vůbec omezovač? nikdy se mi nestalo že by mi to začlo cukat, jak to typicky dělají omezovače.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.5.2011 v 08:44 | Nahoru | #5801
ancrouter> Ony ty extrémní případy jsou ze spousty důvodů naštěstí hodně nepravděpodobné. Záleží ale na stavu, čím starší mašina a unavená těsnění, tím se něco může stát. Pro příště raději vždy zkontroluj A když už se stane tak prvně vyhoď ven svíčky a protoč naprázdno, kdyby byl nalitý benzín vevnitř tak ať vyšplíchne ven. Když jsem měl ještě obráceně starý kohout, tak mi naštěstí jen benzín vykapal ven na podlahu v garáži ale nikam dál nezatekl.

Asi je to normální, je to dvouválec ne zmrzlina a stejně nahoře už netáhne, nemá cenu ji takto trápit pořád. GS podle mě omezovač nemá nebo dobře skrytý, že o něm nevím, ten motor je tak jednoduchý, že tam nic navíc není a ani elektricky - jednotka řeší pouze zapalování, u novějších modelů počítá časování, ale nic navíc. Ani jsem nikdy u žádného neslyšel typický zvuk po vytočení, i když na plné protočení plynu su měkký Nechá se vytáčet plynule, ale někde k 10k končím a nemám nervy zkoušet táhnout dál nebo prostě škubnout zápěstím co to dá. Zvuk má podle výfuku, já tam mám laďák nějakou průchozí trubku, tak to děsně prdí i normálně ale od 9k už vyloženě ječí a kope do stupaček. Raz za čas tomu fest nalož u zahřáté mašiny ať nezleniví ale jinak jsou pro ni zdravé zhruba střední otáčky. Zábavná jízda je kolem 8 tisíc, točit dál nad devět už stejně žádný efekt nepřinese.

Co tam máš za výfuk? Originál je hodně tichý, na volnoběh má takový puf - puf zvuk jak parní stroj a v otáčkách je trochu slyšet, spolehlivě ho přehluší jak jakékoliv zvuky v motoru, tak i sání. S otevřeným laufem zase není slyšet vůbec nic, duní i na volnoběh, střední otáčky rozhoukávají po městě alarmy, zato jízdní vlastnosti stojí za prd. Podle mě nejlepší zvuk má s tlumeným a homologovaným laďákem kdy má zvonivější zvuk, ale ještě nepříjemně neprdí, a je slyšet i sání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.5.2011 v 11:25 | Nahoru | #5802
dj_hroch> Tak na těch 10k taky nejezdím pořád, jenom onehdá sem tomu nakládal a při předjíždění jsem se k tomu červenýmu pásmu dostával...Mám tam originál, ten zvuk není nic moc, ale četl sem že je vyladěnej na ten motor. Laďák bych chtěl zkusit, ale nejsou teď prachy, musím o prázdninách udělat menší údržbu - vyměnit olej ve vidlích, brzdovku, destičky, svíčky apod. A otevřenej lauf, to myslíš nějak vykuchanej originál?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.5.2011 v 12:21 | Nahoru | #5803
dj_hroch: tie znacky myslis tie pismenka na vackach na krajoch ze?? myslim ze na vyfukovych bolo A a na sacich D

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.5.2011 v 17:00 | Nahoru | #5804
ancrouter> Ne, na originál nesahat, to je barbarské Myslel jsem neoriginální koncovku bez tlumící vložky. U GSka ale pokud máš original výfuk nemá cenu to prznit, jednak jsou svody i koncovka vcelku, druhak je tam jako tlumič systém přepážek. Už to tak asi nech, laďák by měl cenu leda bys sehnat děravý výfuk nebo uřezané svody, proč si to zbytečně ničit... Takhle máš nejlepší jízdní vlastnosti co to může mít a navíc všude i v zahraničí bez problémů. Peníze jsou určitě lepší volba spíš dát do podvozku - do tlumičů olej, pružiny pokud už je třeba, vyčisti kotouče, brzdiče, vyměn si desky, seřídit výšku brzdového pedálu, pokud je třeba tak těsnění či pístky, vše zkontroluj, odvzdušnit, najdi si jak nejlíp bude sedět nastavení tlumičů a tak dále. Motoru stačí měnit olej a filtry, sledovat ventily, občas dotáhnout šrouby a dívat se, jestli někde něco nekape. Prostě jak je pravidelná údržba v manuálu

sshark> Spíš jsem myslel polohu hřídele - čili pozice značek, podle těch je nejpřesnější, okem se trefuje těžko.



Naposledy editováno 22.05.2011 17:00:38

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2011 v 15:15 | Nahoru | #5805
potreboval by jsem sehnat tesneni na viko spojky, na netu jsem neco nasel, ale s dostupnosti to vypada spatne.. da se to tesneni necim po domacku nahradit(treba elektrikarskou paskou nebo cervenym silikonem)?

Naposledy editováno 23.05.2011 15:23:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2011 v 15:24 | Nahoru | #5806
Omar_Bomba> Partsdepot, Suzuki nebo neoriginální, nikde nemají? Je záležitost stovky, to nemá cenu improvizovat.. Případně třeba od Atheny jestli někdo z prodejců nemá?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2011 v 16:12 | Nahoru | #5807
dj_hroch> asi tam dam ten silikon, urcite to nebude spatne reseni(zadarmo a tesnit by to melo dobre). Radsi jsem se ani nedival kolik to stoji na partsdeport

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2011 v 18:29 | Nahoru | #5808
Tak nakonec vezu Sůzi na tu spojku, ventily a karbec do origo servisu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2011 v 21:08 | Nahoru | #5809
Ahoj. Asi se to tu už řešilo, ale nikde jsem to nenašel. Jak se měří hladina oleje u GSa? Je to s vyšroubovanou nebo zašroubovanou měrkou? Každej mi říká něco jinýho :-/. Jo a ještě jaké mají být vůle ventilů? A kolik cca vydrží rozvody? Mám GS týden tak ještě nejsem moc znalej

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2011 v 21:35 | Nahoru | #5810
morpeus: olej sa meria na hlavnom stojane alebo na rovnom povrchu s nezasrobovanou mierkou iba prilozis a vytiahnes. vole ventilov 0,03-0,08mm sacie aj vyfukove rozvodak neviem ako casto ma ist novy

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2011 v 22:47 | Nahoru | #5811
morpeus> Pro takové případy je nejlepší se držet uživatelské příručky a nedat na řeči, postup je tam popsán pouze jeden - tak, jak napsal sshark Rozvoďák řeš až bude napínák na konci a jak začne chrastit, u ojetiny stejně nevíš kolik a co má za sebou, tak je blbost řešit kilometry. Orientačně ale zhruba 80 tisíc, což je tak ojetina 15 let, musí dát.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.5.2011 v 00:02 | Nahoru | #5812
dalsi dotaz: mam lehce ohly rotor + pravy snimac je taky v prdeli..

asi se mi podari sehnat ten snimac, ale moje otazka je: sel by rotor srovnat, tak aby vse pracovalo jak ma? Dival jsem se aj na partsdeport a nemohl jsem to najit(mozna jsem slepy). Nejsem si jisty jaka muze byt max a min vzdalenost od snimace...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.5.2011 v 07:03 | Nahoru | #5813
Omar_Bomba> Ten ometený šroub už vyhoď, ať to také někdy někdo může rozdělat Rozšroubuj ho a venku uvidíš kde to je ohlé, jestli jen ten "palec" nebo nějaká osová nesouměrnost. Jestli seženeš jenom jeden senzor si nejsem jist, na kablíku jsou oba, jako díl to je též jeden celek a nikdo se s tím drbat nebude. Jinak se podívej po bouračkách, nové jsou za neodpovídající cenu. Pozor ale, potřebuješ ze starších ročníků. Jako orientační pomůcka - pokud má vrak dvě lanka na plynu, tak už má jiný tvar té růžice.

Jo a na partsdepot to je schované mezi "senzory"

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.5.2011 v 09:12 | Nahoru | #5814
prave si mi ozval borec, ze by mi prodal jen ten pravy senzor, tak by to stacilo jen napojit.. bohuzel ten rotor je ohly osove a uz jsem psal aj na hodne inzeratu a zatim nic.. o vikendu to zkusim narovnat, dokonce i ten plech na kterem jsou ty snimace je ohly.. partsdeport s cenou prekvapil(jeste vetsi nez jsem cekal )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.5.2011 v 10:12 | Nahoru | #5815
Omar_Bomba> Plech by nešel srovnat když odšroubuješ snímače? Rotor asi jedině vzít postupně o něco rovné vršek, na osu zkusit jedině spýtat nějakého šikovného soustružníka a vytočit novou, s tím asi neuděláš nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.5.2011 v 10:37 | Nahoru | #5816
dj_hroch> sakra, me vubec nenapadlo si to od nekoho nechat vyrobit, myslim, ze nekoho takove by jsem nasel.. narovnovat by ten plech sel, ale hodne zalazi na te vzdalenosti toho rotoru od snimace.. ted me napada, ze s tema snimacema by se dalo trosku pohnout, slo by to treba nastavit aj pro ohly rotor..

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.5.2011 v 12:15 | Nahoru | #5817
Budu časem měnit gumy a potřeboval bych poradit nějaká vhodné. Především to bude na cestování, ale někdy se nevyhnu sportovní jízdě. Občas pojedu i po nezpevněné silnici a za deště. Pokud možno aby vydrželi dost kilometrů, byly stabilní a nestály moc. Existují takové?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.5.2011 v 14:17 | Nahoru | #5818
Psycho_vlk_Wolf> Projdi tu srovnání gum a něco si už vybereš. Jezdí se snad kde co od všech, od Pirelli Sport Demonu, Dunlop GT501, Michelin Pilot cosi přes originální Bridgestonky po Heidenau nebo Maxxis a každý si pochvaluje to svoje. Takové cestovní i s dobrou výdrží a rozumný kompromis které seženeš za dobrou cenu nejsou špatné ty Heidenau, ale vyber si podle sympatií a peněženky. Asi jakákoliv nová guma a pocit z ní je lepší, než jezdit starou šlupku. To využití GSka jako sportovně - cestovního chameleona, se kterým občas zabloudíš na enduro tu máme asi všichni stejné

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.5.2011 v 15:22 | Nahoru | #5819
dj_hroch> Snad něco najdu. Ty pneu ještě mají vzorek skoro 4mm, ale přední je z roku 2003 a zadní z 2007 a je trochu sjetá uprostřed, jak s tím holčina jezdila rovně. Ale mezi vzorkem jsou vidět prasklinky od stáří. Sám jezdím kochačky, takže by ty pneu do konce sezony mohly vydržet, ale občas jedu s výkonnějšími stroji rychleji a zatáčky se více klopí, takže by to chtělo přece jenom něco nového, ale zase se mi je nechce vyměňovat, když maj ještě vzorek.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.5.2011 v 15:27 | Nahoru | #5820
Na těch pneumatikách hodně záleží. Teď nemyslím jejich kvalitu či vzájemné kombinace, ale myslím tvar běhounu. Špatně sjetá pneu je doslova peklo. Já GS právě s takovýma bačkorama koupil a když jsem je vyměnil za nové, byla to úplně jiná motorka. Ale jasan, chápu, že dát hned po koupi 4 litry za nové pneu je docela pálka.

Já naposledy kupoval dozadu Maxxisku a to byla nejlepší pneu, co jsem jezdil (teď do toho srovnání nepočítám Mitas ani Barum na jawě, jinak by to bylo jinak ). A navíc - je opravdu za hubičku, stála mě i s poštou 1600 peněz!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist