globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zavzdusneni chladice
21.5.2011 v 11:45
Ahojte, prosim o radu.

10 let starej hornet se chova tak, ze postupne je nahrazovana chladici kapalina vzduchem. Zkousel jsem i jine vicko a je to stale to stejny.
Chova se to takhle:

pokud naleju kapalinu az po vrch, vymackam vzduch z hadic, dam si zalezet, muzu motorku nechat jit az k cervenemu poli na teplomeru a pohyb hladiny v expanzce neni temer zadny. Po nejake dobe ovsem zacne kapalina v chladici pomalu ubyvat, tvorit se vzduch a tim se zvetsuje taky pohyb kapaliny v expanzce, casem dojde k tomu, ze kapalina leti z expanzky prepadem ven. Nedokazu rict, jestli vsechna kapalina vyleti ven pres prepad, nicmene unik jsem nikde nenasel a z expanzky vim jiste, ze chodi ven. Kapalina se za beznyho provozu drzi v chladici (ve chvili, kdy je v nem uz vzduch), teprve, az vystoupa teplota kousek za bod, kde se zapina vetrak, teprve to zacne letet ven.

Takze shrnuti:

- Pokud je motorka perfektne odvzdusnena, muze jit bez uniku kapaliny az k cervenemu poli na teplomeru (do nej jsem nezkousel radeji)

- Pri jizde je zrejme nahrazovana kapalina v chladici vzduchem, pote pri vetsim zahrati (napr. ve meste na krizovatce) zacne unikat prepadem expanzky kapalina ven

Moje napady:

Praskly tesneni pod hlavou nebo praskly karter motoru

Hlavni otazka:

Muze to bejt jeste necim jinym? Napriklad nejaka banalita?

Dekuji za rady

1 reakcí na tento příspěvek zavzdusneni chladice

21.5.2011 v 11:59 | Nahoru | #1
jestli ti to drží běžnou provozní teplotu, tak to neřeš.

(reakce na) zavzdusneni chladice

21.5.2011 v 12:16 | Nahoru | #2

vegas píše: jestli ti to drží běžnou provozní teplotu, tak to neřeš.



Tohle je fakt rada nad zlato!!

Glock 26-zavzdušnění může způsobit jediná banalita- nefungující odvětrávání ve víčku, zbytek banality nejsou a rozhodně nemá cenu to podceňovat. Koukal si do převodovky jeslti nemáš místo oleje mlíko?

1 reakcí na tento příspěvek zavzdusneni chladice

21.5.2011 v 12:27 | Nahoru | #3
Ahoj, odpovím ti sem, místo té PM...
jak si mi psal - buď prasklé, podfouklé těsnění pod hlavou, nebo prasklá hlava, anebo jak píše Hofner - nefungující víčko - ale to si již měnil a dělá ti to stejně...
Jinak viz Hofner - zkontroluj olej, jestli v něm nemáš emulzi...
Jinak pokud z toho nakonec vyjde opravdu to těsnění pod hlavou, tak ti doporučuju dosedací plochu hlavy před zpětnou demontáži sjet na magnetce...

Jinak, jj, zlaté vzducháče

Naposledy editováno 21.05.2011 12:28:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavzdusneni chladice

21.5.2011 v 12:40 | Nahoru | #4
2stroke> Asi jak které vzducháče. Zrovna tu borec na fóru řeší jak se pozná přidřená či zadřená Suzuki GS 500 E. Přijde mi to u nich jako docela častá nemoc. Potkal jsem jednoho borca co to cestou hvízdnul, div se na tom nezabil...TAkže on asi není vzducháč jako vzducháč. Ale obecně platí- čím míň serepetiček na mašině, tím míň se toho taky může posrat :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavzdusneni chladice

21.5.2011 v 12:59 | Nahoru | #5
Hofner> Pohrdám těmi, kteří zadřou motor

(reakce na) zavzdusneni chladice

21.5.2011 v 13:07 | Nahoru | #6
chlapi dik moc za opravdu dobry rady k veci!

a prosim bez OT, kdyby se nahodou jeste nekdo neco chtel napsat, at ho to neodradi, diky

zavzdusneni chladice

21.5.2011 v 17:49 | Nahoru | #7
Glock26> ty mas tech vicek od chladice vic? jedno by se me siklo :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist