globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Shop v Plzni
20.5.2011 v 11:15
Ahoj, dneska jedu do Plzně a budu mít čas asi 2 hodiny, potřebuju novou helmu, tak bych tam chtěl skočit do nějakýho krámu, akorát nevim kde tam co je, můžete mi něco doporučit? Ješte se chci zeptat jak je to s helmou Lazer Vertigo, máte jí někdo? Fouká do toho hodně? Díky.

20.5.2011 v 11:32 | Nahoru | #1
V Plzni je skoro kulový. Začátkem měsíce tu otevřeli pobočku Bikers Crownu na Lochotíně, tam něco mají. Jinak je to tu bída.

20.5.2011 v 11:33 | Nahoru | #2
Janek> V Bikeru si helmu nevyberu.. Tak hold asi nic no, ale díky ;)

2 reakcí na tento příspěvek Shop v Plzni

Skvělá odpověď, děkuji! 20.5.2011 v 11:43 | Nahoru | #3

20.5.2011 v 11:48 | Nahoru | #4
guzi76> Díky, to street moto vypadá dobře, pár helem se mi tam líbí, určitě se tam sjedu podívat, děkuju;)

Naposledy editováno 20.05.2011 11:49:13

20.5.2011 v 11:50 | Nahoru | #5
Není zač,bydlím naproti a kluci jsou v pohodě.Tak ať si hlavně vybereš

20.5.2011 v 11:52 | Nahoru | #6

guzi76 píše: Na křižovatce u falkutní nemocnice je Street moto(naproti OMV,Aréna),na Koterovské v galerii Dvořák je taky motoobchod a až pojedeš na Žatec tak v Horní Bříze je taky motoobchod.

Street moto je myslím spíš bezar. For Bikers u Dvořáka je naprostá ubohost, už tam prodávají i dětský kola a kolběžky, cyklo oblečení, na moto žalostně málo. Byl jsem tam asi před 14ti dny.
Moje zkušenost s Bikers Crown tento týden - Začátkem května tu otevřeli provozovnu a tak jsem se v úterý vydal koupit olej do tlumičů. Na netu jsem koukal, že prodávají dvě značky, Motul a Ipon. Potom jsem chtěl ještě koupit olej na vzducháč. Přišel jsem do krámu povídám, že bych chtěl to a to. Mladík povídá, ale pane mi to a to nemáme a ještě nejsme plně zásobený, ale zítra přijde zboží a oleje tam budou. Tak povídám, já se tedy zastavím zítra. Mladík na to, zítra nejezděte, protože zboží nebude ještě naskladněný. Tak říkám, přijedu tedy v pátek. Mladík mě dorazil, v pátek nejezděte, ono to tak rychle zaskladněný nebude, radši si v sobotu zavolejte (dal mi vizitku), ale vidím to tak na pondělí.
Takže toliko Bikers Crovn . Doufám, že se to zlepší, protože fakt v Plzni něco sehnat na motorku je bída. Nakonec jsem oleje objednal v Českým Těšíně a ještě mě to vyjde i s poštovným levněji.
Je pravda, že některý věci je potřeba vyzkoušet, ale i tak je pro mě lepší, když si objednám na netu dvě velikosti a to, co se nehodí, potom pošlu zpátky.

20.5.2011 v 11:58 | Nahoru | #7
Já ještě přihodím Hondu Šmucler na Borský, nějaký blembáky jsem tam u nich viděl.

20.5.2011 v 12:18 | Nahoru | #8
Jo na Hondu jsem zapoměl
No doufám,že v tom Bikers Crownu se to zlepší.Byl jsem o víkendu u kámoše,pracuje v Bikeru v Liberci,a výběr tam měli dost velký.Tak doufám,že to u nás brzo zaskladní
V tom Dvořákovi jsem nikdy nebyl,tak nevím.

20.5.2011 v 12:21 | Nahoru | #9
Ještě mě napadlo,na Karlově na Borech je velký centrum čtyřkolek.Nebyl jsem tam,ale něco by mohlo být i tam.Pokud tedy nevedou jen krosové a off road přilby.Ale zkoušku nic nedáš a je to kousek od Hondy.

20.5.2011 v 12:27 | Nahoru | #10
značka,

jinak já občas zajedu do CC moto http://www.ccmoto.cz/kontakt-motobazar.htm

20.5.2011 v 12:31 | Nahoru | #11
guzi76> Je to v bývalých Centro garážích. Byl jsem tam loni na podzim a zboží Worker a podobný no name. Na druhou stranu tam asi dost lidí nakupuje, protože je to levný a na 4kolky to bude OK. S tím chlapíkem byl docela dobrý pokec. Málem jsem tam koupil enduro bundu od nějakýho českýho výrobce, ale nakonec jsem od toho upustil.

20.5.2011 v 14:36 | Nahoru | #12

20.5.2011 v 15:45 | Nahoru | #13

Mad_Cat píše: Na Borské u Šmuclera výběr fajn a přístup taky supr, objednával jsem tam pár věcí na mojí moto a spokojenost. Uvažuju, že po sezoně to tam dám i na seštelování ventilů, páč jinak nevím, komu bych to v Plzni nebo jejím okolí svěřil.

Jokaro Koterov, RV moto Klabava, Zborník Ejpovice, Houška Tymákov.

20.5.2011 v 17:19 | Nahoru | #14
Klabavu a Ejpovice můžu doporučit.Ještě Jirka Burda,ducati servis,v Nové Huti.Dělá i ostatní motorky,akorát je na tom časově dost špatně,má spoustu práce.Jinak mám kamaráda (Marimu jsem dával kontakt) co opravuje motorky v Černicích a je hodně šikovnej.