ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat
E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka
Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47
http://www.rdracing.cz/fotoreport.php
3 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
Krá.lík píše: Když už tu řešíte teda všechno, tak se zeptam... Jak jistě někdo ví, Husku se snažim prodat a rozmějšlim co dál koupit. Na 125ccm se mi jezdilo výborně, ale chtělo by to víc výkonu ve spodnim pásmu otáček, ale nejlíp aby zůstala "točivost" motoru. Zkoušel jsem EXC 250 2T a to už mělo na muj vkus výkonu hodně. Tak teda poraďte co? Cenově cca do 100 tis.
na to co píšeš by byla dvoustovka ideální, mě se na ní jezdilo moc pěkně. V tý cenový hladitě koupíš něco fajnovýho (když né u nás tak venku)
roberto.cz píše: Kompromis- 200 třeba mrkni po Lubinově KTM má ji moc peknou a cenove se vejdeš jak nic a ještě ti zůstane jede to jako 4004t ale tolik to netrhá ruce jako 250 2T já byhc ju taky chtěl, jen kdyby měla startér
neřek bych žeto je jak 400 ve 4T , jeto víc... 250 je uš mazec kort to uš nemužeš a brnkneš víc neš si chtel1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
saty506 píše: roberto.cz> jeto tupa 250 je proste hodnejší
CO já vím, tak EXC 200 je převrtaná 125. Ve vršku jede tak nějak stejně, ale má o dost lepší spodek. Takže ne tupá 250, ale přiostřená 125
Naposledy editováno 15.05.2011 21:44:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Sednu na svoji 250 exc a uplně v klidečku si koryguju pruběh. Ten sám výjezd jedu na 2 a sem tam si přimačknu spojku.
ale je fakt že u 200 jsou kratší kvalty a šestka, já tak často neřadím jako kolega..
Ber co bude v lepším stavu na obojím se dá perfektně zajezdit a upraviš si pruběh vykonu podle obrazu svého
2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
O KTM EXC 200 se říká, že je z trojice 125/200/250 pocitově nejdivočejší a nejvíce nenasytná po otáčkách. Pokud má stejný (malý) zdvih jako 125, tak je to jasné. 250 by měla mít zdvih delší, takže motor půjde tvrději a do otáček půjde "pomaleji" (v přímém srovnání s 200).
Jen škoda, že jsem ještě na EXC 200 nejel Jel jsem na 300, ale ta mě teda moc neoslovila, nějak jsem ji nezvládal Líbilo se mi pojezdění na enduru GasGas 250, spodek pěkný a nástup výkonu na vrchu nečekaně klidný na 2T. Pak jsem jel na KX250 a to už bylo něco úplně jiného, spodek byl kupodivu ještě lepší, v pohodě šlo jezdit se zavřenou přívěrou, ale když se otevřela, tak se to už nedalo udržet, oproti EXC 300 byla citelně lehčí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
.dave. píše: by mě taky zajímalo jestli vadí v enduru že maj crossky míň kvaltů??
Počet kvaltů rozhodující v důsledku není. Spousta endur má 5 kvaltů,spousta 6,a u crossů má taky 6 kvaltů.
Rozdíly jsou zcela jinde. Hlavně průběh motoru,jak už bylo řečeno...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Krá.lík píše: Když už tu řešíte teda všechno, tak se zeptam... Jak jistě někdo ví, Husku se snažim prodat a rozmějšlim co dál koupit. Na 125ccm se mi jezdilo výborně, ale chtělo by to víc výkonu ve spodnim pásmu otáček, ale nejlíp aby zůstala "točivost" motoru. Zkoušel jsem EXC 250 2T a to už mělo na muj vkus výkonu hodně. Tak teda poraďte co? Cenově cca do 100 tis.
KTM 250 EXC-F Spodek excelentní a točivost jak dváca