Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 17:43 | Nahoru | #1321
Honeni casu je mor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 18:23 | Nahoru | #1322

saly.pce píše: To já prozměnu nevím, co na ty záda napsat, jestli Saly a nebo Creptusák


URCITE TAM DEJ: KREPTUSAK - THE BREAKDANCER

HEHE

sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 18:26 | Nahoru | #1323
Ozzy_ .. už se těšim na další akci... ale zatim to pro mě vipadá blbě se slovačem.. .. chtěl bych ho jet ale nebudou asi finance . mam ho moooc rád, je to krásnej okruh...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 18:40 | Nahoru | #1324
biker1300>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 18:42 | Nahoru | #1325
saly.pce> creptusak - breakdancer exhaust silencer ... ale na to mas zase maly zada :D

Naposledy editováno 12.05.2011 18:42:43

sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 18:45 | Nahoru | #1326
Joooo a jinak vazeni pratele,musim zde verejne a na plnou hubu pochvalit kreptusaky za jejich vytvor i servis ...koncovka je naprosto bajecna a zaboletu vylozene chutna a dokonce i slusi protoze zase funguje tak jak ma,takze timto Vam dekuju a vrele doporucuju

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 18:45 | Nahoru | #1327
[img]

Naposledy editováno 12.05.2011 18:49:30

sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 18:46 | Nahoru | #1328
Lumberjack: Das ist kraval !

sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 19:00 | Nahoru | #1329
Na naokruh.cz se objevili něčí (ne moje) fotky z Brna, tak kukajte, pokud o tom ještě nevíte.

/edit: Ale je to samej hovaďák, takže "opatrní" ani neklikat

Naposledy editováno 12.05.2011 19:02:12

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 19:05 | Nahoru | #1330
lumberjack1> Pěknej
Přemejšlím že zkrátím vejfuk, tak o třetinu, už se mi ta dlouhá homokláda nelíbí. Ještě vykutit jak na to

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 19:20 | Nahoru | #1331

lumberjack1 píše: saly.pce> creptusak - breakdancer exhaust silencer ... ale na to mas zase maly zada :D



Tak to je hustý Zmenším font a vejde se

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 19:24 | Nahoru | #1332
[quote=lumberjack1][img] vím, že bych moc neměl na toto téma mluvit , ale naprosto s tebou souhlasím, ta koncovka je takhle super, jak jsme se bavili na okruhu a to GPčko by na ní asi tak hezké nebylo. Takže jsem moc rád, že jsi rád

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 19:53 | Nahoru | #1333

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 20:03 | Nahoru | #1334
poli46> To je ale krásná fotka

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 20:10 | Nahoru | #1335
saly.pce: viď ?
kdy bude creptus taky na mém stroji ? a ve sponzorech na mejch stránkách ??

Naposledy editováno 12.05.2011 20:13:32

sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 20:11 | Nahoru | #1336
poli: ty ses taky kamarad co ?

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 20:12 | Nahoru | #1337
poli46> No čéčo, to záleží jen a jen na tobě

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 20:16 | Nahoru | #1338
Ozzy_ nu saly zamnou šel hnedka po pádu.. tak sem myslel že se de pochlubit s časem a jak se otočil tak sem tomu nechtěl ani věřit.. ale bylo to dobrý protože se mu nic nestalo.. když jde o plasty tak de o nic...

saly.pce: jj musim se víc snažit co ?
tak na příštim ježdění budeš mít už okruhovku teda ?

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 20:19 | Nahoru | #1339
saly.pce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 20:22 | Nahoru | #1340

poli46 píše:



...týýýý woe saly,to je nadcasovej airbrush ...bych to jen fouknul bezbarvym lakem aby to vydrzelo

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 20:40 | Nahoru | #1341

poli46 píše: saly.pce: jj honění časú.. tomu sem propad hned ... jestli ti múžu poradit tak R1 98-01 nekupuj.. je to kasička na prachy... odcházej převodovky před očima, bez přepáčka máš smúlu protože budeš škrtat uplně všude stupačkama.. výkon taky malej.. a v základu to vúvec nebrzdí, takže když si spočtěš co doní nasypeš tak jsi na ceně za kterou máš 2004 ku . ale líbí se mi uní že si múžu nastavovat podvozek jak se mi zlíbí a myslim že teď mi to funguje asi nejlíp zatu dobu co ji mam...



a z mý zkušenosti ta K1 750 jede líp jak ta R1 vyzkoušeno na dromu

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 20:45 | Nahoru | #1342
poli46> Když se zadaří, tak jo...mám na to měsíc...

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 20:47 | Nahoru | #1343
poli46> Ta výbava R1 byla skvělá...nedivím se, že je pryč...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 20:48 | Nahoru | #1344
lumberjack1> To víš, na air-brush musíš mít cit

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 21:29 | Nahoru | #1345

saly.pce píše: lumberjack1> To víš, na air-brush musíš mít cit


souhlas, cit mít musíš - i když tohle byl spíš kačer-brush

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 21:43 | Nahoru | #1346
Windy: tééda tak teď mě napadlo to samí slovo jako tebe ale byla jsi rychlejší

stepos79: jj věřim tomu

saly.pce: jj podvozek měla supr...

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 22:00 | Nahoru | #1347
hodil sem do galérky pár fotek, hlavně z endurance, kdyby chtěl někdo juknout




(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 23:46 | Nahoru | #1348
inkvizitorr>
Pěkná galerka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.5.2011 v 10:17 | Nahoru | #1349
saly.pce>

stepos79 píše: saly.pce> Včera jsem prodal K1 se všema věcma co jsem k tomu měl kdyby jsi tohle napsal dřív mohli jsme ten rychloplyn předělat na tu tvou okouknout nastavení podvozku to dělali v KRK Liberec Já mám stejnou váhu a musim říct že to prostě fungovalo



až se majitel vrátí do čech, určitě se o info podělí. teď je na pár dnů out

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.5.2011 v 10:24 | Nahoru | #1350
keby49>
Téma je zamknuto


TOPlist