Pohrávám si s myšlenkou upravit motocyklový motor pro pohon ultralehkého letadla. A vzhledem k tomu, že letecká fóra mlčí, se pouštím na půdu kde se vždy kecá až až . První můj dotaz směřuje k tipu nějakého levně, běžně sehnatelného motoru o výkonu nějakých 35 až 45Hp (26-33KW). Druhej dotaz je jestli má někdo představu kolik by mohl takový motor bez převodovky vážit. Dál otvírám k dizkusi víceméně k plkání a vymýšlení, proč by to nešlo
Prodám upravený motor na TRABANT 601 dle něm. motoráře. Výkon cca 40-45hp, karburátor Jikov průměr 32mm, 3kanál, zvětšené sací a přepouštěcí kanály, snížené hlavy, odlehčený setrvák, upravená klikovka SRN. Velmi spolehlivý, vhodný pro rally nebo tuning. Cena 26 000Kč, dohoda možná. Kontakt: 734 510 199, email: luboschito.hybner@seznam.cz
1 reakcí na tento příspěvek Letecký motor
Každopádně co sem tak krátce pohledal o affordaplane tak tenhle člověk tu yamahu použil,třeba by ti něco pověděl -na youtube byl na něj mail harshpaliwal87@gmail.com tak se ho zkus zeptat.
Jinak,kolik má takovýhle letadýlko dostup cca?
Možná by nebylo od věci spáchat vyhřívání karburátoru...
Držím palce,rozhodně zajímavá myšlenka
1 reakcí na tento příspěvek Letecký motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor
1 reakcí na tento příspěvek Letecký motor
jak sem nakoupil tak prodavam, na vlastni oci sem nevidel, dal jsem se po tom nepatral.. ale osobne bych sel timhle smerem...
jinak uz sem videl naky tyhle pokusy s elektromotorama na zadech u padaku a fungovalo to...
Nejlepší motor pro lehký větroň je stejně http://www.pbsvb.cz...dlt_motor_tj20.php], neváží ani 2 kila, mazání směsí, 23 kg tah.
1 reakcí na tento příspěvek Letecký motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor
rrss píše: Se dvěma motory TJ100 by určitě šlo postavit i tohle - všimněte si baňatého trupu, musí to být zmenšenina. Ideální ULL pro ty, co potřebují létat rychle
zmenšenina? není to ta replika jak teď postavili?
2 reakcí na tento příspěvek Letecký motor
Naposledy editováno 15.11.2022 21:03:27
VeFeRák píše: zmenšenina? není to ta replika jak teď postavili?
Musíš být konkrétnější - tohle téma nesleduju, jen se předchozím příspěvkem objevilo v aktivních, tak sem mrknu a vidím tvůj dotaz. Jestli myslíš tu Me262 z roku 2005, jak v USA postavili 5 kusů, tak ta navazuje na původní sérii z války a je to "nový originál". Šíleně přemotorovaný s dvěma turbínami tuším ze stíhačky F5.
V září jsem ji viděl v Hahnweide na sletu veteránů - ve formaci s "Bf109" Rote Sieben - tohle letadlo je zase ve skutečnosti poválečný španělský Buchon - r. v. 1946 tuším - ale stejně - ten pohled stál oba dny za to.
1 reakcí na tento příspěvek Letecký motor
Naposledy editováno 17.04.2024 16:03:21
Stavbu sem zatim odlozil, trochu se zmenila moje zivotni situace. Nastoupil jsem na dalsi studia a odstehoval se do kralikarny do Prahy, takze neni kde a kdy stavet.
Jinak problem na ktery sem narazil byl v nedostatku informaci z nasi legislativy. Posilal jsem dotazy nekolika inspektorum techniky, zda-li je zde vubec moznost postavit letadlo dle US-planu. Dodnes mi nikdo neodpovedel.
Ted mam rozdelanej paramotor pro paragliding. Ale brzdi me casove, prostorove i financni duvody... Obecne na letani nemam nejak cas
Jinak v soucasne dobe sem toho nazoru, ze pri dnesnich cenach bazarovych ULL se asi uz nic stavet nevyplati pokud to nedelate prvoplanovite jako konicka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor
Naposledy editováno 16.04.2024 07:02:09
Kdo rika ze nic nepostavim, zdaleka neni vsem dnum konec. Jinak sem začal dělat na tom paramotoru. Na letadle jsem kdysi nezačal z jednoduchyho duvodu. Nikdo mi nebyl za několik měsíců schopnej říct, jestli lze postavit a legálně provozovat UL podle zde nehomologovanych US-plánů. A zase abych zacal na necem delat a pak si to mohl vystavit jako reklamni poutac. Uznej je o hovne... Stavba toho UL co jsem chtel postavit skutecne nestoji horentni sumu a casova narocnost je kolem 200 hodin. Coz je i ted pro me celkem zahul. Skolu mam nejak obdobne jako ty praci. Bezne 12-ctku od 8 do 8. Plus se ale jeste po nocich musis ucit a vypracovavat domaci prace. Ne jako ze prijdu z prace zuju boty a veget. Na vejsce si asi nebyl takze v tomdle prosimte nepoucuj. Co se tyce prostorovych duvodu, on i ten dvoumetrovej akrobat by byl v soucasny dobe problem. V Garsonce 25m2 i s koupelnou zkratka Letadlo nepostavis, dyt by se tam neveslo ani kridlo Nedostatek penez uzce souvisi s tim ze musim platit byt a prace je pri soucasnem casovem vytizeni dost nerealna. Co se tyce tebe, pokud si vzpominam tve platove ohodnoceni bylo dost nad prumer i vysokoskolsky vzdelanych lidi, takze to tipuju na mensi protekci. To si nevyloz zle, je dobre ze se rodina ci kamaradi o sebe "postaraji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor
Naposledy editováno 15.11.2022 21:04:58