globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Letecký motor
 
2.5.2011 v 22:25
Zdravím lidi!
Pohrávám si s myšlenkou upravit motocyklový motor pro pohon ultralehkého letadla. A vzhledem k tomu, že letecká fóra mlčí, se pouštím na půdu kde se vždy kecá až až . První můj dotaz směřuje k tipu nějakého levně, běžně sehnatelného motoru o výkonu nějakých 35 až 45Hp (26-33KW). Druhej dotaz je jestli má někdo představu kolik by mohl takový motor bez převodovky vážit. Dál otvírám k dizkusi víceméně k plkání a vymýšlení, proč by to nešlo

(reakce na) Letecký motor

8.5.2011 v 13:30 | Nahoru | #391
Našel jsem tenhle inzerát.To by ten tvůj letounek utáhlo.

Prodám upravený motor na TRABANT 601 dle něm. motoráře. Výkon cca 40-45hp, karburátor Jikov průměr 32mm, 3kanál, zvětšené sací a přepouštěcí kanály, snížené hlavy, odlehčený setrvák, upravená klikovka SRN. Velmi spolehlivý, vhodný pro rally nebo tuning. Cena 26 000Kč, dohoda možná. Kontakt: 734 510 199, email: luboschito.hybner@seznam.cz

1 reakcí na tento příspěvek Letecký motor

8.5.2011 v 14:37 | Nahoru | #392
Tá cena je úplne mimo

(reakce na) Letecký motor

8.5.2011 v 17:09 | Nahoru | #393
Téměř laický názor - co použít motor z yamahy RD 350? 2t 2válec vodník,a určitě novější konstrukce než trabant. Jenom nevím jak by se udělaly dvě svíčky...a reduktor určitě nutný. Sežeň si někde průběh výkonu,abys věděl na jaký otáčky ho musíš točit k dosažení potřebného kroutícího momentu na vrtuli a pak zvaž,jestli to je schopnej ten motor nekonečně dlouho snášet.

Každopádně co sem tak krátce pohledal o affordaplane tak tenhle člověk tu yamahu použil,třeba by ti něco pověděl -na youtube byl na něj mail harshpaliwal87@gmail.com tak se ho zkus zeptat.

Jinak,kolik má takovýhle letadýlko dostup cca?

Možná by nebylo od věci spáchat vyhřívání karburátoru...

Držím palce,rozhodně zajímavá myšlenka

1 reakcí na tento příspěvek Letecký motor

10.5.2011 v 22:14 | Nahoru | #394
Kazdopadne az to zacne vznikat, fotograficky dokumentovat papundekla a dat sem vedet, abychom mohli zavrit usta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor

11.5.2011 v 14:55 | Nahoru | #395
Jindra650> Abys mu to zase zkritizoval, viď ty chytráku

1 reakcí na tento příspěvek Letecký motor

11.5.2011 v 15:06 | Nahoru | #396
znamej se ted vratil z nakyho setkani UL v zahranici.. nejak mi vypadlo kde ... a prej nejvetsi boom v pohonech jsou modelarsky elektromotory... vetsinou sprazeny dva motory 6,5kW (turnigy 6,5kW motor na hobbykingu cca 100USD) + kupa LiFePo baterek... kazdopadne prej takhle maj omotorovany ruzny vetrone s tim ze se s tim neserou a delaj to jak na RCckach, uriznout cumak a sklopnou vrtuli.. ta prej vychazi docela mala takze to neskrta o zem... prej v baterkach maj stavu na pocatecnich ted bych kecal uz si nepamatuju presne 1000m? a pak jeste na cca 15min motoroveho letu....

jak sem nakoupil tak prodavam, na vlastni oci sem nevidel, dal jsem se po tom nepatral.. ale osobne bych sel timhle smerem...

jinak uz sem videl naky tyhle pokusy s elektromotorama na zadech u padaku a fungovalo to...

(reakce na) Letecký motor

12.5.2011 v 00:07 | Nahoru | #397

Dargas píše: Jindra650> Abys mu to zase zkritizoval, viď ty chytráku

Ne Martine, tak zajimal by me jeho postup a vysledne zklamani

Letecký motor

12.5.2011 v 17:15 | Nahoru | #398
dyť to byl vtip

(reakce na) Letecký motor

13.5.2011 v 07:18 | Nahoru | #399
assassin> elektromotorů pro padáčkáře (krosna) bylo loni na AERO EXPU (Friedrichshafen) hafo... jsou to (čínské) synchronní motory, tj. bezkartáčové, bezúdržbové, viděl jsem provedení 5 až 17 kW.

Nejlepší motor pro lehký větroň je stejně http://www.pbsvb.cz...dlt_motor_tj20.php], neváží ani 2 kila, mazání směsí, 23 kg tah.

1 reakcí na tento příspěvek Letecký motor

13.5.2011 v 07:22 | Nahoru | #400
Se dvěma motory TJ100 by určitě šlo postavit i tohle - všimněte si baňatého trupu, musí to být zmenšenina. Ideální ULL pro ty, co potřebují létat rychle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor

13.5.2011 v 07:59 | Nahoru | #401

rrss píše: Se dvěma motory TJ100 by určitě šlo postavit i tohle - všimněte si baňatého trupu, musí to být zmenšenina. Ideální ULL pro ty, co potřebují létat rychle



zmenšenina? není to ta replika jak teď postavili?

Letecký motor

28.10.2011 v 13:57 | Nahoru | #402


Naposledy editováno 17.04.2024 16:03:14

2 reakcí na tento příspěvek Letecký motor

28.10.2011 v 23:07 | Nahoru | #403
.

Naposledy editováno 15.11.2022 21:03:27

(reakce na) Letecký motor

31.10.2011 v 07:11 | Nahoru | #404

VeFeRák píše: zmenšenina? není to ta replika jak teď postavili?



Musíš být konkrétnější - tohle téma nesleduju, jen se předchozím příspěvkem objevilo v aktivních, tak sem mrknu a vidím tvůj dotaz. Jestli myslíš tu Me262 z roku 2005, jak v USA postavili 5 kusů, tak ta navazuje na původní sérii z války a je to "nový originál". Šíleně přemotorovaný s dvěma turbínami tuším ze stíhačky F5.

V září jsem ji viděl v Hahnweide na sletu veteránů - ve formaci s "Bf109" Rote Sieben - tohle letadlo je zase ve skutečnosti poválečný španělský Buchon - r. v. 1946 tuším - ale stejně - ten pohled stál oba dny za to.

1 reakcí na tento příspěvek Letecký motor

1.11.2011 v 16:00 | Nahoru | #405


Naposledy editováno 17.04.2024 16:03:21

Letecký motor

9.11.2011 v 21:05 | Nahoru | #406
Dorobil to vôbec?Som tu nový ale agregat tušim značky Citroen mám doma je to 2valcovy boxer motor-výkon cca 6500ot/m 38koníky bol už namontovaný v ultralachkom lietadielku a išlo to celkom fájn.

Letecký motor

7.1.2012 v 11:23 | Nahoru | #407
Ahoj, tak jak jsi dopadl s výběrem vhodného motoru? Vím že v Pilotu před pár lety byl článek o někom kdo použil motor z Kawasaki, ale již si nevzpomínám zda to byla šestka či litr, byl to určitě 4 válcový 4T.

(reakce na) Letecký motor

7.1.2012 v 14:09 | Nahoru | #408

jednaminus píše:

panáka na kuráž a vzůru



Panaka na kuraž??? Tohle chce pět kilo koksu a vzhuru

(reakce na) Letecký motor

8.1.2012 v 02:23 | Nahoru | #409
Zdravim!
Stavbu sem zatim odlozil, trochu se zmenila moje zivotni situace. Nastoupil jsem na dalsi studia a odstehoval se do kralikarny do Prahy, takze neni kde a kdy stavet.

Jinak problem na ktery sem narazil byl v nedostatku informaci z nasi legislativy. Posilal jsem dotazy nekolika inspektorum techniky, zda-li je zde vubec moznost postavit letadlo dle US-planu. Dodnes mi nikdo neodpovedel.

Ted mam rozdelanej paramotor pro paragliding. Ale brzdi me casove, prostorove i financni duvody... Obecne na letani nemam nejak cas

Jinak v soucasne dobe sem toho nazoru, ze pri dnesnich cenach bazarovych ULL se asi uz nic stavet nevyplati pokud to nedelate prvoplanovite jako konicka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor

8.1.2012 v 02:24 | Nahoru | #410
jednaminus> Peknej Minimax Tvuj?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor

8.1.2012 v 14:42 | Nahoru | #411


Naposledy editováno 16.04.2024 07:02:09

(reakce na) Letecký motor

8.1.2012 v 16:09 | Nahoru | #412
kawapepek>
Kdo rika ze nic nepostavim, zdaleka neni vsem dnum konec. Jinak sem začal dělat na tom paramotoru. Na letadle jsem kdysi nezačal z jednoduchyho duvodu. Nikdo mi nebyl za několik měsíců schopnej říct, jestli lze postavit a legálně provozovat UL podle zde nehomologovanych US-plánů. A zase abych zacal na necem delat a pak si to mohl vystavit jako reklamni poutac. Uznej je o hovne... Stavba toho UL co jsem chtel postavit skutecne nestoji horentni sumu a casova narocnost je kolem 200 hodin. Coz je i ted pro me celkem zahul. Skolu mam nejak obdobne jako ty praci. Bezne 12-ctku od 8 do 8. Plus se ale jeste po nocich musis ucit a vypracovavat domaci prace. Ne jako ze prijdu z prace zuju boty a veget. Na vejsce si asi nebyl takze v tomdle prosimte nepoucuj. Co se tyce prostorovych duvodu, on i ten dvoumetrovej akrobat by byl v soucasny dobe problem. V Garsonce 25m2 i s koupelnou zkratka Letadlo nepostavis, dyt by se tam neveslo ani kridlo Nedostatek penez uzce souvisi s tim ze musim platit byt a prace je pri soucasnem casovem vytizeni dost nerealna. Co se tyce tebe, pokud si vzpominam tve platove ohodnoceni bylo dost nad prumer i vysokoskolsky vzdelanych lidi, takze to tipuju na mensi protekci. To si nevyloz zle, je dobre ze se rodina ci kamaradi o sebe "postaraji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor

8.1.2012 v 16:17 | Nahoru | #413
.

Naposledy editováno 15.11.2022 21:04:58

(reakce na) Letecký motor

8.1.2012 v 16:32 | Nahoru | #414
jednaminus> Ja ti nevim. Ja bych do Minimaxe klidne sel. Ono mi paradoxně připadá, že zrovna tydle hadraplány mají celkem málo nehod oproti moderním továrně vyráběným UL.

1 reakcí na tento příspěvek Letecký motor

8.1.2012 v 16:34 | Nahoru | #415
měl bych jeden RM-12, ale cena by se ti asi nelíbila

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor

8.1.2012 v 16:37 | Nahoru | #416
Zil> malej výkon.. Beru teda dva

1 reakcí na tento příspěvek Letecký motor

8.1.2012 v 16:45 | Nahoru | #417
mám jenom jeden....musel bych to domluvit....

(reakce na) Letecký motor

8.1.2012 v 16:48 | Nahoru | #418

Zil píše: mám jenom jeden....musel bych to domluvit....



Hod to od korunky na aukro

Letecký motor

8.1.2012 v 16:51 | Nahoru | #419
no aktuální cena je cca 700 000 000kč/ks

Letecký motor

8.1.2012 v 19:35 | Nahoru | #420
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist