Už roky toužím po motorce, ale jaksi jsem se pořád nemohla dokopat k tomu, udělat si papíry, ale letos se to konečně povedlo, takže teď scháním nějakou pěknou motorku pro mě.
Já si nejdřív myslela, že si koupím hlasika první motorka CBRko 125, ale kamarád mi to strašně rozmlouvá. Že prý mě už není 16, tak mám jít hned do něčeho silnějšího. Doporučil mi GS 500. Ale nevím, jestli to není pro začátek moc? Na druhou stranu si zase sama říkám, že to CBR bych měla třeba rok, a toužila bych po něčem silnějším.
Takže ráda bych slyšela názor víc lidí, popřípadě jakou motorku si koupit? Koukala jsem po té GS 500, taky po ER 5 nebo Cagiva River 500. Co myslíte, že by se tak hodilo pro začátečnici? Chci něco pohodlnýho, cestovního, ale zase aby se na tom dalo časem pěkně zajezdit. Cena do 50 000, a rok minimálně 98. Díky za odpovědi :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?
Nemáš k tomu i instruktážní video?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?
A nakonec v mém případě je každá další motorka otloukánek Ale to už je hlavně tím, že dělám kraviny a různý "psí kusy" a občas to trochu nevyjde. Všechno jsou ale pády v nulový rychlosti, který na motorce nezanechávaj dlouhodobý stopy.
1 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?
Jinak teda gymnastika na motorce nemá chybu, od tý doby, co jsem to poprvé vyzkoušela na motoškole si takhle blbnu kde se dá
Bejt holkou, tak už podle jména v avataru bych se bál, že bys nechtěl abych si vyzkoušel jenom tvojí motorku.
2 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?
Měli jsme doma i YRB 125. Moc fajn mašinka na ježdění po městě, ale za městem už nestíhá a začínáš zavazet autům. Do kopce tím tuplem. Dvoutakty 125 jsou dost na starosti. Měli jsme doma NSR 125 a Aprilii RS. Obě jedou pěkně,obě žerou tak tank+hodně drahý olej+ každých 20tisíc nikasil za spoustu tisíc. Prostě na prd.
Pokud nejsi nějaký pošuk, tak se té 5-ti stovky neboj. V nízkých otáčkách je to úplně hodná motorka, ve vyšších přiměřeně zrychlí a když ji trochu vyždímáš, tak jede i 180km/hod.
http://www.motorkari...-gs-500e-256643.html
DMC.motobiker píše: FishX3> No tak ono hodit Jawu 250 / 350 a nebo Nortona na centrál není zase až takovej oříšek , sranda byla hodit na centrál Suzuki VX800 , u toho se zapotím ještě dneska! Jinak já právě když to neumím, ten stroj neznám a nebo se třeba jen necítím, tak raději jedu připosraně a klidně jsem i za brzdu! Nerad to lámu přes koleno... Je pravda, že svoje poslední tři mašiny (a mezi tím i jednu na asi měsíc a něco půjčenou) jsem zatím nesložil a snad ani nesložím , i když stát se může všechno , člověk nikdy neví...
pod tohle se podepisu ucim se stejnym stylem radsi mene nez vice ono se to okoti
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?
Jinak teda je to motorka nezáludná, nemá v žádných otáčkách "skok" ve výkonu a aspoň ta moje jezdí za necelé 4l/100km, což je hodně pozitivní. Na jízdu v začátcích asi v pohodě, ale stejně si myslím, že na naučení manévrování s motorkou a vůbec různých fíglů, co pak můžou pomoct i v provozu, je pro holku těžká.
Jinak tak nějak obecně... Proč se vůbec nemluví o kategorii 250ccm? Buď 125ccm nebo rovnou pětikilo, přitom ve 250 je celkem výběr a ty motorky jsou i hezký a vypadaj dospěle. Je fakt, že 250 jednovál už třeba na rozjezdu dá najevo, když se mu něco nelíbí, ale zas ne tak, aby se stavěl na zadní. Ta motorka už jede celkem slušně, provozu i mimo město stíhá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?
Já si teda vybrala, naprosto úmyslně, starší a poněkud otlučenou 250, takže nebyla drahá, ale někomu bez servisního zázemí bych to nedoporučila. Ale i tak mě ta motorka naprosto uchvátila i po letech na pětikilu. Nebo možná právě proto, připadá mi jako kolo s motorem Myslím, že kdybych začala na menší motorce, tak bych tu větší tolik neotloukla.
kov> Hmotnost jsem taky nestudovala, ale bude asi podobná. Důležitější tady asi bude... teď pro to nemám správnej výraz.. vzhled, nebo konstrukce tý motorky. GS500 je celkově drobnější a v sedle řidiče štíhlejší než CB500, takže i drobnější řidič dosáhne líp na zem. Posez jsem zkoušela na obou motorkách, CB500 je pocitově mohutnější než GS500.
Naposledy editováno 03.05.2011 13:10:51
1 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?
CB500=170Kg Nko, 176Kg Sko...
Suzuveverka píše: DonChuan> Ale to pak už zase můžeš brát tak, že 600 je jen o málo dražší než 500 a tudíž nemá cenu kupovat 500, když jí stejně časem nejspíš vymění za silnější... I když to už je teda trochu extrém
GS500 je celkově drobnější a v sedle řidiče štíhlejší než CB500, takže i drobnější řidič dosáhne líp na zem. Posez jsem zkoušela na obou motorkách, CB500 je pocitově mohutnější než GS500.
ona pokud se slecna prece jen rozhodla rovnou zacit na dospelejsi motorce tak je i varianta sestistovky, a mozna dokonce varianta lepsi nez to GSo, CBcko a ER-5... tim myslim Yamahu XJ600...
je to sice sedesatikonovy ctyrval (oproti padesatikonovemu CBcku) ale naprosto a totalne mily, prijemny, nezakerny.. odspodu moc nejede a vykon plynule a bez nejakych prekvapeni prubezne stoupa.. pro zacatecnika ktery holt chce zacit na vetsi je to jako delany, vhodnejsi nez od spodu zivejsi radove dvouvalce petistovek... navic je to velice pohodlna, pohodova a neuveritelne spolehliva motorka... jen je problem ze je o nejakych 20 kilo tezsi nez CB500S...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?
DonChuan píše: GS500=180Kg Suchy
CB500=170Kg Nko, 176Kg Sko...
vedle jak ta jedle
GS500 ma suche 173kg... 180kg ma az celokapotovane GS500F
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?
Suzuveverka píše: Cosmogagy> To už tu řešíme řádově kilogramy, což si myslím že nemá až tak vliv... To už se můžem rovnou dohadovat, jestli bude jezdit se skoro prázdnou nádrží nebo plnou. Větší roli asi hraje, jak která motorka sedne, celkový posez jezdce, šířka řidítek, a tak podobně.
to je pravda na tohle je fajn ER-5tka, prisla mi z pullitru na miste i za jizdy nejlip ovladatelna, takova nejhravejsi a pocitove nejlehci.. asi kvuli dobre umistenemu tezisti... GS500 sice byla objektivne lehci a mensi, ale takova tezkopadnejsi... a CB oproti tem dvoum pusobi trochu jako lokomotiva (zvlast na miste)...
(a pro rejpaly - nemam to nikde vycteny, jezdil jsem na vsech trech )
Suzuveverka píše: Cosmogagy> To už tu řešíme řádově kilogramy, což si myslím že nemá až tak vliv... To už se můžem rovnou dohadovat, jestli bude jezdit se skoro prázdnou nádrží nebo plnou. Větší roli asi hraje, jak která motorka sedne, celkový posez jezdce, šířka řidítek, a tak podobně.
Souhlas.